Plaats in dit topic alle vragen, opmerkingen en tips over tft`s en tft`s. Altijd leuk om pictures te posten + ervaring met games i.v.m. ghosting.
Reviews
hitachi cml174sxw
17" lcd test
15" lcd test
Samsung 171N & NEC LCD1760V vs. Everyone Else
Samsung 152T
Samsung 172T
IBM T221 22,2 "
Phillips Brilliance 200P3
Samsung 172W
Fabrikanten
ADI
Philips
Sony
Eizo
Iiyama
Hitachi
Samsung
Belinea
Ctx
Lg
Nec
Viewsonic
Neovo
Acer
Pricewatch
T.Net Pricewatch LCD/TFT
Andere delen
TFT/Gamen - the final episode
TFT/Gamen - the final episode part 2
TFT/Gamen - the final episode part 3
Tip bij zoeken naar een bepaalde TFT in deze topics:
Zet bij prefs je posts op 999 en ctrl f om te zoeken op het type nummer. Zo vind je bijna alle posts terug over een bepaalde TFT.
Nog handig om te weten
- www.monitorsdirect.com/toolkit
Handige toolkit om instellingen te optimaliseren en ghosting/streaking te testen.
- http://www.hardware.info/artikelen.php?id=44
Als je (nog) niet weet wat alles betekent e.d.
-Staar je niet blind op specs... werkelijke specs kunnen heel anders zijn als de fabrikant aangeeft. Ga een beetje verdiepen in reviews.
-Wat info over DVI mbv plaatje:

-Problemen met scrollen in IE?
Tools -> Internet Options -> Advanced -> Smoot scrolling afzetten
Ik heb zelf voor de Acer al732 gekozen omdat die en goedkoop is en een responsetime van 16 ms
Het probleem is alleen als je een erg donker spel speelt je de gamma waarden van het spel moet opkrikken , maar dat is eigenlijk bij elk scherm nog zo.. Ik heb tot nu toe Unreal Tournament erop gespeeld en Delta Force Black Hawk Down , maar nog geen ghosting kunnen ontdekken. Verder moet ik zeggen dat het een genot is om naar te kijken.. Heel scherp beeld en ziet erg super uit. En natuurlijk veel meer ruimte op me bureau... Btw heb ik 0,0 dode pixels.

Tenslotte: Als je nog iets te te voegen hebt aan deze 1st post (reviews e.d.) kun je me altijd mailen.
Reviews
hitachi cml174sxw
17" lcd test
15" lcd test
Samsung 171N & NEC LCD1760V vs. Everyone Else
Samsung 152T
Samsung 172T
IBM T221 22,2 "
Phillips Brilliance 200P3
Samsung 172W
Fabrikanten
ADI
Philips
Sony
Eizo
Iiyama
Hitachi
Samsung
Belinea
Ctx
Lg
Nec
Viewsonic
Neovo
Acer
Pricewatch
T.Net Pricewatch LCD/TFT
Andere delen
TFT/Gamen - the final episode
TFT/Gamen - the final episode part 2
TFT/Gamen - the final episode part 3
Tip bij zoeken naar een bepaalde TFT in deze topics:
Zet bij prefs je posts op 999 en ctrl f om te zoeken op het type nummer. Zo vind je bijna alle posts terug over een bepaalde TFT.
Nog handig om te weten
- www.monitorsdirect.com/toolkit
Handige toolkit om instellingen te optimaliseren en ghosting/streaking te testen.
- http://www.hardware.info/artikelen.php?id=44
Als je (nog) niet weet wat alles betekent e.d.
-Staar je niet blind op specs... werkelijke specs kunnen heel anders zijn als de fabrikant aangeeft. Ga een beetje verdiepen in reviews.
-Wat info over DVI mbv plaatje:

-Problemen met scrollen in IE?
Tools -> Internet Options -> Advanced -> Smoot scrolling afzetten
Ik heb zelf voor de Acer al732 gekozen omdat die en goedkoop is en een responsetime van 16 ms

Tenslotte: Als je nog iets te te voegen hebt aan deze 1st post (reviews e.d.) kun je me altijd mailen.
[ Voor 33% gewijzigd door Raku op 06-04-2003 00:51 ]
Raku