Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] Verzekering

Pagina: 1
Acties:

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb al even gezocht op de search, maar ik kan niet precies vinden wat ik zoek. Ik heb een Compaq iPaq H3970 en die wil ik graag verzekeren. Ik kan het niet doen bij waar ik hem gekocht heb, naar hun verzekering gebeld en die verzekerd alleen alles waar een sim in kan, dus bijv. de O² XDA weer wel.
Eerdere topics die relevant leken bevatten niet genoeg informatie waarnaar ik zoek. 1, 2.
Wie kan mij uit de brand helpen, wie heeft er bijv. zijn PDA verzekerd (niet onder inboedel maar apart bijvoorbeeld net als bij je mobieltje of wie weet er een verzekering ?

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-11 15:46

supersook

Professioneel prutser

ik zat met hetzelfde probleem toen ik een digitale camere had gekocht, niemand kon iets zinnigs zeggen over een verzekering, zelfs de leverancier niet. Ik heb geinformeerd bij mijn eigen verzekering (dezelfde als voor de inboedel) en je kunt voor zo'n apparaat een kostbaarhedenverzekering afsluiten.

Verlies/diefstal en beschadiging zijn bij bijna alle kostbaarhedenverzekeringen gedekt. Ik betaal nu voor m'n ixus v3 zo'n 2,5 euro per maand, en dat vond ik het waard want ik loop bijna altijd met het ding op zak! Je zult waarschijnlijk je PDA ook bijna altijd mee hebben, dus zou dit een goede oplossing kunnen zijn, maar je moet er dus wel een beetje geld voor over hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door supersook op 27-03-2003 14:45 . Reden: woord vergeten ]

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ach 2 ½ euro per maand heb ik er wel voor over, het is toch een geval van enkele honderden euro's. Voor mijn gsm betaal ik 3x5,95 per kwartaal, dat vind ik ook nog wel te doen. Te bedenken dat er mensen zijn die hun Nokia 3310 nog verzekeren voor dat bedrag :P Kun je net zo goed een nieuwe kopen elk jaar.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:29

MaDLiVe

.-Observer-.

Mijn pda is straks meeverzekerd. Mijn telefoon heb ik wel los laten verzekeren. Volgens mij zijn er wel verzekeraars die extra polissen aanbieden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen