Ja, ik ben slag over de hasis met de fiets gegaan en nu is mijn LCD zwaar beschadigd. Het is een Psion Revo Plus met nog vier jaar garantie. Nu is mijn vraag natuurlijk wat voor reactie ik kan verwachten v/d verkoper? Hij is van de buitenkant nog prima, alleen is het scherm onherstelbaar beschadigd. Ben je voor zoiets verzekerd?
Verwijderd
Ik denk dat je het niet op de garantie kan verhalen. De verkoper zal'm best voor je willen opsturen maar dan betaal je het volle pond.
Ik weet niet wat voor verzekering je hebt, deze zou het weleens kunnen dekken. Moet je even navragen.
Doet pijn he, een gadget zo toetakelen
Ik weet niet wat voor verzekering je hebt, deze zou het weleens kunnen dekken. Moet je even navragen.
Doet pijn he, een gadget zo toetakelen
Verwijderd
als je m gewoon opstuurt naar de UK dan hanteren ze een vaste prijs van 150 euro, en heb je hem in een week, hooguit tien dagen terug.
Vanochtend even bij de winkel geweest, maar valt idd niet onder de garantie (ook wel logisch, maar ik had er vijf jaar extra bij dus ik misschien dat daarvoor andere regels gelden). Ik zal de verzekering volgende week nog eventjes bellen en vragen of het gedekt wordt en anders idd maar opsturen naar de UK voor 150. In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
zulke dingen zijn altijd zooo klote
en als er IETS kut is, is het wel een kapot LCD...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik meen me te herinneren dat ik bij PDA Tech Centre een Psion op het bureau heb zien liggen. Misschien ff mailen met ze? Is altijd goedkoper dan 150 EUR/GBP.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Als je een reisverzekering oid. hebt kun je zeggen dat je hem in Frankrijk hebt laten vallen.
Ik heb wel eens een GPS in een waterval laten vallen (nooit meer terug gevonden), en toen is er €300 overgeschreven.... €50 eigen risico.
Ik heb wel eens een GPS in een waterval laten vallen (nooit meer terug gevonden), en toen is er €300 overgeschreven.... €50 eigen risico.
Ik weet niet of het je eigen schuld was, of dat je door een slecht wegdek over de kop bent gegaan. Ik geval van het laastse kan je je gemeente aansprakelijk stellen voor wanbeheer van de wegen/fietspaden. Ik heb wel meer verhalen gehoord van personen die hun ziekenhuis kosten terugkregen omdat ze over een losliggen stoeptegel vielen en hun knie open haalden ofzo.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
heb ook wel is een gadget in 4 stukken op de grond laten vallen... ik heb ehm weer inelkaar gezet, heb ehm in de doos gestopt en aan de winkel verteld dat ie stuk was en dat ze ehm maar op moesten sturen (tip: ga op zaterdag naar de winkel, want die zaterdagverkopers nemen eerder dingen van je aan en zeuren niet zo door)
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
M'n pa z'n Palm IIIxe was het LCD ook kapot van (volledig zwart beeld). Hij had gebeld met Palm importeur ofzoiets, die zeiden: stuur maar op. 3 dagen later lag er een gloednieuwe Palm IIIxe in de bus - gratis. Dat is dus service imho
Foei zeg, mag niet zeggen dat het in Frankrijk was..Op zondag 07 juli 2002 19:16 schreef Toverstaf het volgende:
Als je een reisverzekering oid. hebt kun je zeggen dat je hem in Frankrijk hebt laten vallen.
Pagina: 1