Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 22:57
Ik zit met een vraagje voer verzerkeringen en wilde weten hoe jullei dit doen.
Ik heb een Compaq Ipaq H3630 met een Compact Fash Expansion pack en een 32MB CF kaart, dit geheel zit in een lederen Piel Farma case. De tottale (2ehands) waarde van deze spullen spullen schat ik rond de 400 a 450 euro.

Nou dan heb ik m'n 6310 nog met Orginele Nokai headset bij elkaar ook zo'n 400 a 450 euro schat ik.

Hier loop ik dagelijks mee rond stel dat het gestolen wordt dan ben ik aardig wat geld kwijt voor ik vervangende (gelijkwaardige) produkten heb, er zijn meer mensen die zo rond lopen dat weet ik, hebben juleid eze items verzekerd? Zo ja bij aanschaf? Ik heb nl. m'n spullen allemaal 2e hands gekocht zou ik dat dan kunnen verzekeren, van de Nokia heb ik nog wel een aankoopbon maar van de Ipaq neit.

wie heeft er tips, ervaring oid?

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 21:39
volgens mij valt je pda gewoon onder een inboeldelverzekering.
je gsm weet ik eigenlijk niet.
zou het eigenlijk een sna moeten kijken ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

offtopic:
Jezus wat een typfouten :o

Verwijderd

kan je zoiets niet geheel verzekeren bij je eigen verzekering?? lijkt me wel dat het veel gaat kosten om zulke dingetjes te laten verzekeren

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 15:45

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Moet bij je standaard verzekering zitten. Alleen tot hoe hoog die gaat bij beroving/diefstal? En er zal ook wel een drempel van eigen risico aanzitten.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

Je kan eens kijken bij sureonline hier is mijn gsm ericsson t68m ook verzekerd dit samen met mijn carkit. Ik weet niet of je daar ook een pda ed kan verzekeren.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:54

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hmm, ik wil idd ook wel weten hoe je dit soort dingen verzekert.
Keb net een canon Powershot G2 gekocht à €948, en ik ben niet van plan om hem de hele tijd thuis in een vitrinekastje te zetten.. :)
Kben ook wel benieuwd naar de kosten van zo'n verzekering, alst meer dan €10,-/maand is dan doe ik het denk ut niet..

Verwijderd

Je hebt zeker geen Ben abonnement? Want Ben biedt een extra service bij een abonnement (ben onbezorgd)
Voor 5 of 10 Euro per maand ben je dan all-risk verzekerd (je mobiel dan)
Het lijkt me logisch dat andere providers dat ook wel bieden.
Pagina: 1