Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Misschien is die file corrupt, misschien vervangen door dezelfde file uit de "oudere" drivers?
Niet op voorraad.
Update ->
Ik las net op Rage3D dat idd wel meer mensen dit probleem hebben. Volgens iemand kon je de file gewoon renamen naar ati2drag.drv en was ie niet gecompressed. Jammer dat ik daar nu pas achter kom nu ik 7041 er al weer op heb staan ...
Iemand al ervaring met de 7050 ?
ik kiek wel ff bij rage3d en rageunderground
Get them right here! (zip and rar formats, zip is 7.3MB rar is 5MB) http://www.rageunderground.com/downloads/Radeon_RUDX8B2_9x_me.rar http://www.rageunderground.com/downloads/Radeon_RUDX8B2_9x_me.zip
Post any and all feedback here: http://www.rageunderground.com/ubb/Forum24/HTML/000227.html
Verwijderd
tis mooi dat je 5500 punten haalt, maar als ik je resultaten met de mijne vergelijk zie ik bij je bij veel tests not tested oftewel je kan wel bye bye zeggen naar je score. Je score is in mijn ogen pas geldig zodra ELKE test is geslaagt (zo bak ik er ook wel koek van 199 zetten ofzo en halverwege stoppen en hopen op 6000 ofzo). Ik heb nu 5495 alle tests GESLAAGD
http://www.madonion.com/performance/orb/?publish_compare.shtml?&dprid=928882
Verwijderd
64MB ViVo retail nu voor F899 in pricewatch als je je 64Mb kwijt moet je weet me email;)
en Edward als je je 32 mb ddr kwijt moet dan kan je mij ook wel mailenOp maandag 20 november 2000 21:51 schreef insane het volgende:
Hej edward,
64MB ViVo retail nu voor F899 in pricewatch als je je 64Mb kwijt moet je weet me email;)
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Insane ik zal morgen eens bellen naar die zaak, want ik vind het wel een lage prijs voor de retail, niet dat ik dat erg vind;), maar ze staan overal voor ruim een rug en dan is het toch misschien een oem.
Niet op voorraad.
sorry Edward maar ik bedoelde dus InsaneOp maandag 20 november 2000 23:47 schreef ken het volgende:
[..]
en Edward als je je 32 mb ddr kwijt moet dan kan je mij ook wel mailen
En ik ben er nog steeds blij mee.Op maandag 20 november 2000 23:55 schreef edward2 het volgende:
Huh, die 32 mb is al naar hjs hoor;)
Gister grote problemen (nou ja groot) om die 7041 te installeren bleef maar zeuren dat ik eerst naar VGA moest en dat was ik allang, totdat ik een knopje zag met advanced (ofzo) stom ding
hier nog een leuke voor hier linksFormer NVIDIA card owner Eric Fairbrother wanted to share this bit of information with us about his newly acquired Radeon:
Just wanted you to see the great job ATI does on the heat sink attachment (NOT). Here is a scan of the removed heat sink. As you can see not many fins and the glue job almost scares me. It took almost no effort to get this off. Now I have a custom heatsink on the card using frag tape. I wish I could use Artic Sliver grease but there is no way to hold the heat sink on other than something sticky. As far as overclocking goes I am holding out for a ATI RADEON custom OC program. I don't like Powerstrip and don't want to pay for it.
Here's a thumbnail after removing the original heatsink. Click on it to see the full size and another shot the graphics chip (90K).
http://www.nvnews.net/images/news/200011/radeon_heatsink.shtml
Tsja we blijven Nederland he.
Niet op voorraad.
en de rest intreseert me niet zo
kijk maar wat je ervan denkt
waar maak je je druk over
3dmark 2000 is toch geen goede bench proggie
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
ik wil ook op termijn iets met vivo;(
star-saber ik maakt me niet druk;)
tijdens de installatie op win me zeurde de install wel steeds om terug te gaan naar VGA maar dat was ik al, maar je ziet een knopje advanced en daar moet je ff op klikken
Dat is vreemd, ik heb er maandag 30 binnen gekregen, en er zijn er nog maar 6 over.
De prijs van TwisteR: Fl. 999,- (Excl. PTT
Mailen kan, alleen voor serieus geinteresseerden natuurlijk, twister_nl@planet.nl
Dus TwisteR, ik heb weer interesse:)
Niet op voorraad.
Weet jij nog waar je de 1e 7041 vandaan hebt, ik kan alleen nog beta2 vinden.
De 1e 7041 hadden trouwens ook dithering instellingen onder d3d, een hele nieuwe optie dus en het zag er nog beter uit met de max kwal instellingen.
Iemand al een oplossing voor de missing opties voor 7041 beta2?
Niet op voorraad.
Verwijderd
Retails (en 64mb!) zijn altijd zo duur
Bah ook nog geen 2dehands Radeon te vinden in Vraag & Aanbod.
Het is een 64 mb ddr 5,5 ns ram.
Er zit geen ViVo op daarom verruil ik hem voor de ViVo retail.
500 piekjes moet hij kosten.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Verwijderd
iemand intresse in Radeon 32MB DDR (trek ook 190mhz mits redelijk cooling)
Ik wil je radeon wel hebben
mail me maar wing@wing.tmfweb.nl
Verwijderd
Hmm de retails zijn hoger geklokt nl 183 vs 166(OEM)
Verwijderd
had liever de retail,maarja dat duurde te lang....
Btw eindelijk Ken, 2D zal je zeker goed bevallen ...
Ik heb de 7041 al gevonden op reactorcritical
Niet op voorraad.
Van boven naar onder.
. Wait for vertical Vsync (off)
. Compressed texture format (on)
. ZBuffer Depts (16;24;32) - 8 bits stencil (aan of uit)
. Anti-Aliasing (off)
. dithering methode with Alpha blending (welke doen? heb nu use error diffusion)
no problemos.
Ja weet ikOp woensdag 22 november 2000 18:34 schreef Bomberman het volgende:
Btw eindelijk Ken, 2D zal je zeker goed bevallen ...
Mijn vriend heeft er vandaag 1 gekregen en het ziet er allemaal
kan echt niet meer wachten
Verwijderd
Kunnen we niet morgen om 13:00 bij de max afspreken;)
Ik ben morgen eigenlijk vrij maar kan wel een plek vrij maken
PS dat wordt morgen naar de bank gaan ging net de goede richting op nu gaat de bankrekening weer:(
ach ik zie de geld wel van Ken over 2 weken (klote kpn)
Als die tenminste nou eens uit is...
Niet op voorraad.
win me
niewste drivers
En als de orginele het niet zou doen dan gaat die linia recta terug naar max.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Wie gaat er binnenkort upgraden naar een ViVo/Retail versie en doet zijn oude Radeon weg?
Btw heeft er nog iemand last van nogal weirde letters in GoT, of ligt da weer aan mijn bak ...
Verwijderd
Ik hoor het wel. Ik heb alleen ISO versies.
Thnx Ken morgen gaat de jouwe op de bus
Hoop dat die vrijdag dan bij mij aankomt
Kan echt niet meer wachten
Niet op voorraad.
Verwijderd
Niet op voorraad.
EdwardOp woensdag 22 november 2000 19:48 schreef edward2 het volgende:
Die dithering optie is toch om je beeld scherper te stellen ongeacht welke kleurdiepte?
Ik heb de 7041 al gevonden op reactorcritical
heb jij misschien een link voor de 7041 drivers??
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
http://www.rageunderground.com/downloads/Radeon_RUDX8B2_9x_me.zip
en hier de 1e 7041
http://www.reactorcritical.com/cgi-bin/download.cgi/ATI/win-9x-me-7041.zip
Niet op voorraad.
Johan begin deze shit nou niet want dalijk gooien ze een slotje op deze topic ...insane verkoop je ook games?
heb je een lijst?
Verwijderd
kan iemand mij dan wel vertellen of de video in bij windows ME ned. het wel doet ???
of zit die webtv alleen bij de engelse versie.........
johan
Verwijderd
Puff kan niet slapen man heb ik eindelijk vrij (klote koffie ik drink nooit meer koffie na 18:00 kan ik niet slapen). Zo vandaag Radeon 64 Mb DDR erbij;)
Me broertje rijdt nu af hoop dat die zijn rijbewijs haalt. Heb alvast voor hem een cdspeler voor de auto gekocht (voor F100 don't ask how;)
wordt een vette dag vandaag
Bomberman, bedankt voor het logo, ben weer helemaal
Insane, mail me even, ik heb eindelijk mijn twister-account kunnen installen op mn werk (toch wel makkelijk als je goede vrienden met de systeembeheerder).
Vandaag komen er nog een paar aanbiedingen, zo vlak voor de HCC hebben we natuurlijk wel wat leuks liggen.
Niet op voorraad.
Hoop dan dat PTT een beetje opschietOp woensdag 22 november 2000 22:34 schreef insane het volgende:
Als PTT zijn werk doet heb je het vrijdag. Ik wacht al 2 dagen op me spullen die is maandag op de bus gegaan hoop dat ze morgen binnen zijn.
Ik wacht maar af
ik zit al paar weken op een Radeon te wachten dus een paar dagen kan er nog wel bij
Verwijderd
hij wou de radeon 32 ddr ik zeg heb het verkocht hij zegt jo? ik zei toch dat ik het wou ik zeg nee je wou het vergeleken met de 64mb ddr, daar heb ik geen tijd voor er zijn zat gasten die me kaart willen.
ik had hem al een week geleden gemeld dat ik hem binnenkort weg doe had die maar moeten zeggen dat ik hem vast houden. Ik heb hem zelfs als eerst gebeld of die het wou hebben, maar nee hoor. Hij was wel terleurgesteld. Ik weet niet hoelang ik deze 64MB DDr vasthou ik wil net als edward een vivo versie. Zo over 10 min ga ik richting Rdam
Anders had ik die waarschijnlijk niet kunnen krijgen en zit ik nog met mijn viper 330 met 4 mb geheugen
Na school (14.00 uur) ga ik naar de bank
Veel plezier nog met je kaart
en als je hem weer weg doe dan hoor ik het wel
Verwijderd
loopt een beetje wazig bij mij, werkt alleen als ik "fog disable"
er staat bij mij in ieder geval dat 'software release version' D714-0831a62B-SPD
is...welek versie heb ik nu??
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Thanx InsaneOp donderdag 23 november 2000 15:39 schreef insane het volgende:
Zo hij is op de bus Ken. De maat van me wou hem wel bood zelfs F500 handje contantje heb het afgewezen voor je:)
Vind het heel netjes van je
Het geld is ook al onderweg
Hoe beval je nieuwe kaart??
veel verschil met de 32 mb ddr??
Verwijderd
weet niet eens geloof 3063+ark demo zit erbij:)
Nog niet echt getest, maar gaat wel zo te zien sneller
Niet op voorraad.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de net Hitman gespeeld LAUWWWW
echt cool die spel echt een must
Dan heb ik ook een Radeon
Een maandje wachten ongeveer he?
Dom van me om die 32mb te laten schieten.
39
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()