DNS servers die er regelmatig uitvliegen zoals nu...POP server die het niet doet...hij gaat weer fijn....
Het lijkt Chello wel...;-)
Het lijkt Chello wel...;-)
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Dat verklaart dan waarom m'n broertje net naar me toe kwam of ik het internet weer opnieuw kon maken..
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 18:47 ]
primair: 194.109.6.66Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 18:44:
Dat wou ik ook doen, maar ja, ook xs4all is onbereikbaar...dusse....wat is de dns van xs4all ??
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:19 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:34 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:35 ]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 19:47 ]
Verwijderd
Lijkt me niet. DNS servers kun je altijd gebruiken. Zelfs die van t.netTielenaar schreef op 25 maart 2003 @ 19:42:
Same here
ik heb al heel veel andere DNS servers geprobeerd, maar ze werken allemaal niet.. moet ik als HCC-netter per se een HCCnet DNS hebben of zo?
zwaar irritant dit
C:\>_
Verwijderd
ja kom ik net ook achter...Vinnie schreef op 25 maart 2003 @ 19:48:
[...]
Lijkt me niet. DNS servers kun je altijd gebruiken. Zelfs die van t.net
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
ja.napp schreef op 25 March 2003 @ 20:01:
Website is nu weer benaderbaar maar zeer traag maar goed hij werkt weer.
Tja en de vergelijking met chello daar kom ik net vandaan.
Ik heb de lite uitvoeing van ADSL en deze vindt ik vies tegen vallen.
Web site die ik onder chello gewoon kan benaderen moet ik u een paar op klikken wil hij deze link vinden.
Ik weet dat ADSL LITE trager is dan de gewone uitvoering van ADSL maar gewoon de hele website niet kan vinden vindt ik maar vreemdt.
Hebben hier meer mensen last van soms
Ik heb ICQVerwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 19:49:
godverse kutzooi .. denk je eens een goede provider te nemen .. begint hccnet te kutten.. vanaf vanochtend heb ik al vrijwel geen internet .. icq .. msn werken niet.
Toevallig werkt GoT wel
Verwijderd
Ik heb ook icq maar GEEN msn, alhoewel inloggen moelijk gaat .Tielenaar schreef op 25 March 2003 @ 20:11:
[...]
Ik heb ICQ
geen MSN...
het probleem is dus niet overal hetzelfde
NOG VAGER...
....Straat schreef op 25 March 2003 @ 19:28:
beetje vreemd, hier werkt bijna nix behalve een paar sites. GoT doet het wel maar ik kan niet op tweakers irc komen. De HCCnet.nl frontpage doet het wel maar de storings-pagina niet. Vage boel zo opeens, tijd om een betere isp te zoeken denk ik.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
idd .. icq werkt wel .. alleen moet je dan wel op aanmelden klikkenVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:12:
[...]
Ik heb ook icq maar GEEN msn, alhoewel inloggen moelijk gaat .
het is geen DNS probleem...Lord_Mithril schreef op 25 March 2003 @ 20:12:
[...]
....![]()
sorry hoor maar HCCnet ligt er 1 keer uit en je begint meteen te zeuren over een betere isp zoeken?
ja ik heb ook hccnet, vind t ook klote maar wat doe je eraan.
Sinds ik adsl heb heb ik op de begin hikjes na geen storingen gezien bij hccnet.
dit is de eerste grote storing met zelfs een kans dat het niet aan hun ligt (aangezien andere DNSen ook niet werken)
Verwijderd
Je gaat er maar al te gemakkelijk vanuit dat het aan hun dns ligt. Daarbij heeft HCCnet ook geen fatsoenlijke news server, nu niet en vroeger ook niet en in de toekomst waarschijnlijk ook niet.Lord_Mithril schreef op 25 March 2003 @ 20:12:
[...]
....![]()
sorry hoor maar HCCnet ligt er 1 keer uit en je begint meteen te zeuren over een betere isp zoeken?
Sinds ik adsl heb heb ik op de begin hikjes na geen storingen gezien bij hccnet.
dit is de eerste grote storing met zelfs een kans dat het niet aan hun ligt (aangezien andere DNSen ook niet werken)
Verwijderd
Ik heb nu anderhalf jaar adsl basic bij hccnet .. en ik heb toch al wat meer grotere storingen mee gemaakt. Vooral toen adsl light geintroduceerd werd.Lord_Mithril schreef op 25 March 2003 @ 20:12:
tja als ik ze bel zegt zo'n meid dat het de dns is, erg hoor dat ik dat geloof.Straat schreef op 25 March 2003 @ 20:17:
[...]
Je gaat er maar al te gemakkelijk vanuit dat het aan hun dns ligt. Daarbij heeft HCCnet ook geen fatsoenlijke news server, nu niet en vroeger ook niet en in de toekomst waarschijnlijk ook niet.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Toch is dit voor mij de eerst keer dat ik storing mee maak bij hcc. Dus vind opzich wel over het algemeen hcc wel goed. Een keer een storing kan natuulijk altijd. Nu maar hopen dat het snel opgelost wordtVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:19:
[...]
Ik heb nu anderhalf jaar adsl basic bij hccnet .. en ik heb toch al wat meer grotere storingen mee gemaakt. Vooral toen adsl light geintroduceerd werd.
Verwijderd
tja ..als het nu een uurtje is, oke .. maar ik kon er vanochtend ook al niet op .... zit nu al de hele dag zonder fatsoenlijk i-net ... ... en dat gebeurt natuurlijk als je hem het hardst nodig hebt.Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 20:21:
[...]
Toch is dit voor mij de eerst keer dat ik storing mee maak bij hcc. Dus vind opzich wel over het algemeen hcc wel goed. Een keer een storing kan natuulijk altijd. Nu maar hopen dat het snel opgelost wordt
Newsserver jaStraat schreef op 25 March 2003 @ 20:17:
[...]
Je gaat er maar al te gemakkelijk vanuit dat het aan hun dns ligt. Daarbij heeft HCCnet ook geen fatsoenlijke news server, nu niet en vroeger ook niet en in de toekomst waarschijnlijk ook niet.
Verwijderd
ja idd, ik ken het probleem ja, ik moet nu wat dingen uploaden naar onze server en een paar sites updaten maar dat gaat al de hele dag nietVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:23:
[...]
tja ..als het nu een uurtje is, oke .. maar ik kon er vanochtend ook al niet op .... zit nu al de hele dag zonder fatsoenlijk i-net ... ... en dat gebeurt natuurlijk als je hem het hardst nodig hebt.
Verder heb ik over hccnet niks te klagen. Meestal is service wel goed.
eerste storing. Is al de tiende keer in een half jaar!Lord_Mithril schreef op 25 maart 2003 @ 20:12:
[...]
....![]()
Verwijderd
Ik moet morgen me eindwerkstuk inleveren ... en moet nog 1 paragraaf ..Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 20:25:
[...]
ja idd, ik ken het probleem ja, ik moet nu wat dingen uploaden naar onze server en een paar sites updaten maar dat gaat al de hele dag niet
zeg dan dat ze de stekker in de router moeten doen of zoVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:27:
[...]
Ik moet morgen me eindwerkstuk inleveren ... en moet nog 1 paragraaf .... en dat kan niet zonder i-net
net de helpdesk gebelt : Sorry meneer .. we weten niet wanneer het over is. Nee, we zijn echt al de hele dag hard bezig
Verwijderd
hehe, jij hebt zeker maar 1 PC in huisVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:33:
klopt .. 's nachts is die vaak heel eff offline ... was vanacht ook .. en toen vanaf vanochtend .. een uur of 7 weer ... en nu dus nog steeds ... en ik maar denken dat het aan me pc lag ... had hem al bijna geformateerd
[ Voor 3% gewijzigd door wvkreg op 25-03-2003 20:37 . Reden: typo ]
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 20:54 . Reden: Groningen ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
er staat nog een trage bak op me zusjes kamer .. maar die moet je eerst aanslingeren wil die nog werken.Tielenaar schreef op 25 maart 2003 @ 20:37:
[...]
hehe, jij hebt zeker maar 1 PC in huis
bij mij doet bij 5 pc's het internet het niet meer, dat valt op
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door KillerDream op 25-03-2003 20:53 ]
Verwijderd
raar .. ik kan nu wel gewoon uploadenVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 20:25:
[...]
ja idd, ik ken het probleem ja, ik moet nu wat dingen uploaden naar onze server en een paar sites updaten maar dat gaat al de hele dag niet
Ik hoop niet dat : opgelost 10.00 .. voor morgen vroeg staat ...Er is een landelijke ADSL-storing.
Het is hierdoor helaas niet mogelijk om in te loggen of internetpagina's te bekijken.
In sommige gevallen wil het wel lukken om internetpagina's te bekijken maar er kan dan ernstige vertraging optreden.
Opgelost: 10.00
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 20:56 . Reden: typo ]
Anders gaan we maar...Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 20:50:
Ik hoop niet dat : opgelost 10.00 .. voor morgen vroeg staat ...:{
Verwijderd
ik ga de tv maar eens uit het stof halenKillerDream schreef op 25 maart 2003 @ 20:55:
[...]
Anders gaan we maar...![]()
en dan de wekker om 10:00 uur zetten!
Verwijderd
Verwijderd
nee hoor, 't is hier zo traag als poep!Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 19:47:
Vannacht werd ik om 2/3 uur ook gedisconnected. Waren toen waarschijnlijk al aan het prutsen, kon toen niet meer inbellen. Kreeg de melding dat username/password niet goed waren. Vind de storing nu alleen wel lang duren zeg. By xs4all doet alles het alweer
Weet iemand nog een DNS die wij kunnen proberen
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 21:59 ]
Whoop!
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 22:30 ]
Ik zit ook al een hele tijd bij ADSL van HCCNet, ook niet vaak problemen gehad. En was er een storing was dit snel verholpen. Dit is echt een superlange storing, die ik eigenlijk vind at niet mag gebeuren. Hier betaal je tenslotte niet voor, je mag verwachten dat je verbinding eens per week 10 minuten het niet doet ofzo. Maar meer dan is dan niet "acceptabel" meer of "redelijk".V i P schreef op 25 maart 2003 @ 22:27:
Inmiddels heb ik 15 maanden ADSL van HCCNet en gelukkig heb ik niet vaak last van storing. Ik ben wel benieuwd waneer deze storing is opgelost, want het is erg irritant dat haast niets het doet...
Hier is nog niets te merken. (regio Hoogeveen DR) waar zit bij ergens?
[ Voor 51% gewijzigd door Flipmo2K op 25-03-2003 22:45 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 22:40 ]
Whoop!
Verwijderd
Whoop!
Verwijderd
slaapzeVerwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 22:44:
we kunnen niks doen .. we zouden eens kunnen proberen te gaan slapen
Je mag de HCCnet helpdesk opbellen voor 70 eurocent per minuut en zeker eerst 15 minuten hangen voor je iemand te spreken krijgt.wvkreg schreef op 25 maart 2003 @ 22:43:
Opnieuw geboot
apparatuur uit/aan
opnieuw ingebeld
Nu doet echt bijna niks het meer. Storingpagina ook niet.
Dat wordt zeuren bij HCCnet.
Wat kunnen we doen?
Who wants to life forever anyway...
Verwijderd
zijn er nog grote adsl providers die nu wel goed werken?Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:48:
XS4ALL is ook lekker bezig zeg...
Whoop!
Ik werd ook weer gekickt, problemen zijn nog niet verholpen zoals ook aan mijn pings te zien was in dit topic...
[ Voor 12% gewijzigd door RC2 op 25-03-2003 22:52 ]
Verwijderd
same here .. alleen dan in wijchenzork schreef op 25 maart 2003 @ 22:50:
Ik werd ook weer gekickt, problemen zijn nog niet verholpen zoals ook aan mijn pings te zien
Ik woon btw ook omgeving nijmegen
waar woon jij? Ik in Boxmeer![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 22:52 ]
wat bedoel je?RC2 schreef op 25 March 2003 @ 22:51:
Alle anderen zolang het geen HCCnet is...?
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 22:55 ]
Whoop!
[ Voor 7% gewijzigd door wvkreg op 25-03-2003 23:08 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 22:59 ]
Whoop!
Verwijderd
Whoop!
Verwijderd
1
2
3
4
| Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 919, ontvangen = 710, verloren = 209
(22% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 13ms, Maximum = 200ms, Gemiddelde = 17ms |
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 23:05 ]