Toon posts:

Hoe een theme installeren??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Ik ben al twee dagen bezig een ander theme te installeren. ik heb nu als os win xp prof nl en als ik het volgens de beschrijving doe krijg ik het niet voor elkaar. Heb het theme naar C:\WINDOWS\Resources\Themes gecopieerd. Als ik vervolgens bij thema's ga kijken ziet windows ze niet. Wat doe ik verkeerd? :?

Verwijderd

ikdenk da ge gebruik moet maken, van een extern programma, zoals SyleXP.
Probeer is met dat.Kan zijn dat het thema daardoor wel word herkent.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:06
Je hebt nog een programma nodig hiervoor bijv StyleXP. Zoek maar eens bij www.download.com naar dit programma ( shareware )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13
Je moet iets van een themapatcher hebben. www.tgtsoft.com heeft daar 2 programma's voor dacht ik

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Waar vind ik meer informatie over het aanpassen van het uiterlijk van Windows XP?
Lees eerst dit eens door voordat je een nieuw topic opent in het juiste subforum (in dit geval Windows Operated Systems). Je zou ook even kunnen [search=theme installeren], zijn genoeg onderwerpen hierover.

Neem aan dat het over XP gaat, mocht je verder nog problemen hebben (wat mij raar lijkt, want alle info staat duidelijk in de FAQ), kun je een nieuw topic openen in WOS, maar geef dan wel in je topictitel je OS aan, en lees ook de WOS-Policy even door :).

Dit topic is gesloten.