Die corrupte parts kun je maar gedeeltelijk opvangen met je ip filter en guardian.Dope-E schreef op 18 april 2003 @ 09:29:
Is er nou echt niemand die weet waarom al die corrupte parts verschijnen? Ja, ik heb peerguardian, maar die heeft nog nooit iets geblocked. Ik heb uiteraard ook ipfilter.dat.
Op dit moement ziet t r zo uit:
[afbeelding]
Op sommige bestanden raakt dus best veel verloren en vaak moet ik zo'n bestand opnieuw gaan downloaden. Het typische is ook dat het meestal om het laatste deel gaat, dus als ie uit 75 delen bestaat zie je vaak Overgehaald bestandsdeel 75 is corrupt(******************).
Er zijn altijd mensen die corrupted parts versturen omdat zij die doorsturen naar jouw. Die corrupted parts kunnen pas tegengehouden worden als het dev team een optie in emule zet met het niet verspreiden van corrupted parts. Sommige mods hebben deze functie al.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Is je probleem onderhand verholpen? Ik heb zelf nl sinds 1,5 een 8ports switch van Sweex. En om de 2 á 3 dagen moet ik deze resetten omdat m'n netwerk onbereikbaar is en m'n Speedtouch (getweaked naar 510pro) geen verbinding kan maken. Hiervoor had ik een hub en nooit problemen en dit zo lezend kan het bij mij misschien ook aan Emule liggen.Korakal schreef op 17 April 2003 @ 13:57:
[...]
max. connecties stond al op 250, ik heb 'm nu maar eens op 150 gezet, kijken of dat beter gaat.
Die ratio bestaat nog steeds, maar dat doet ie al automatisch bij het instellen van de limieten. Als je een te lage upload geeft schroeft ie automatisch de limiet voor download ook naar beneden.
Ik hou het in de gaten, kijken of het nu beter gaat (alleen dat van het overschrijden van de downloadsnelheid snap ik nog niet hoe dat kan).
welke emule versie heb je?Dope-E schreef op 18 april 2003 @ 09:29:
Is er nou echt niemand die weet waarom al die corrupte parts verschijnen? Ja, ik heb peerguardian, maar die heeft nog nooit iets geblocked. Ik heb uiteraard ook ipfilter.dat.
asjeblieft!-boesOne- schreef op 17 April 2003 @ 21:59:
Zeg, klein vraagje.. Ik ben een overstapper van edonkey naar emule. Edonkey .47 schrijft de partial files tegen woordig weg als part1.1 , part 1.2 enz.
Voordat ik emule met deze files in de weer gaat, doet emule dat ook zo ? Of maakt ie er net als edonk vroeger, 1 hele partial file van ?
http://files.edonkey2000....ds/singlefile.php?lid=298
en http://files.edonkey2000....ds/singlefile.php?lid=506
[ Voor 56% gewijzigd door Mr.Nobody op 18-04-2003 14:07 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ja daar zeg je watBlue_White_Army schreef op 18 April 2003 @ 13:20:
[...]
Die corrupte parts kun je maar gedeeltelijk opvangen met je ip filter en guardian.
Er zijn altijd mensen die corrupted parts versturen omdat zij die doorsturen naar jouw. Die corrupted parts kunnen pas tegengehouden worden als het dev team een optie in emule zet met het niet verspreiden van corrupted parts. Sommige mods hebben deze functie al.
@ MR NoBody: 27c (geen mod)
Sinds ik 'm naar 150 connecties max heb gezet is de router er nog niet uitgeklapt (daarvoor soms meerdere keren per dag, maar zeker eens in de 2-3 dagen). De mijne is trouwens ook een Speedtouch home getweaked naar 510 met daarachter een 8-port switch (alleen dan van Sitecom).evaarties schreef op 18 April 2003 @ 13:36:
[...]
Is je probleem onderhand verholpen? Ik heb zelf nl sinds 1,5 een 8ports switch van Sweex. En om de 2 á 3 dagen moet ik deze resetten omdat m'n netwerk onbereikbaar is en m'n Speedtouch (getweaked naar 510pro) geen verbinding kan maken. Hiervoor had ik een hub en nooit problemen en dit zo lezend kan het bij mij misschien ook aan Emule liggen.
Ik heb de limiet gisteravond op 40/10 gezet, en ook dat gaat nog steeds goed. 't Waren dus vermoedelijk inderdaad die connecties.
Nou nog iets vinden hoe je in KaZaA het aantal connecties kan verminderen, maar da's offtopic
Inprincipe kan het pas opgelost worden als iedereen een IPfilter gebruikt die Up to date is en iedereen een emule versie gebruikt die geen corrupted parts verspreid.
Dus dat kan nog wel ff duren
Maar over het algemeen krijg ik alleen maar corrupted parts binnen van files die zeer populair zijn, bijvoordbeeld de dvdscreeners. Wacht je en pak je de retail rip van die film, dan heb je geen last er van ( althans moi )
Ik heb hem nu ook op 150 gezet, afwachten dan maar. Verder heb ik mijn limiet op 24/6 staan, anders wordt het wel erg traag met Basic ADSL.Korakal schreef op 18 April 2003 @ 14:35:
[...]
Sinds ik 'm naar 150 connecties max heb gezet is de router er nog niet uitgeklapt (daarvoor soms meerdere keren per dag, maar zeker eens in de 2-3 dagen). De mijne is trouwens ook een Speedtouch home getweaked naar 510 met daarachter een 8-port switch (alleen dan van Sitecom).
Ik heb de limiet gisteravond op 40/10 gezet, en ook dat gaat nog steeds goed. 't Waren dus vermoedelijk inderdaad die connecties.
Nou nog iets vinden hoe je in KaZaA het aantal connecties kan verminderen, maar da's offtopic
Tis een beetje offtopic, maar kan iemand verklaren waarom een router maar 150 connections maximaal aan kanKorakal schreef op 18 april 2003 @ 14:35:
[...]
Sinds ik 'm naar 150 connecties max heb gezet is de router er nog niet uitgeklapt (daarvoor soms meerdere keren per dag, maar zeker eens in de 2-3 dagen).
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Zoefff schreef op 14 april 2003 @ 17:11:
De enige die echt belangrijk is dat je hem bewaart, is je "preferences.met". Hierin is namelijk je "userhash" opgeslagen, waarmee je uniek herkenbaar bent op het netwerk.
--------------------------------------------------------------------------------
Huh, ik heb alleen maar preferences.ini, preferences.dat en preferences.ini.old
maar niet preferences.met in de emule map (op de hele pc niet, ook niet bij "alle bestanden weergeven")
Begin ik elke keer weer opnieuw met het opbouwen van een userhash?
ik had eerst .26d maar toen had ie .met niet en nu met .27c nog steeds niet
Verwijderd
Paar dagen downloade ik met 20 - 60 kb/s
Sinds gister mag ik blij zijn als die uberhaubt download
Af en toe download hij wat en dan met 0.1 - 6 kb/s
Gister begon het, ik heb het ook de hele dag aanstaan, maar geen resultaat. Nu post ik hier maar eens wat, misschien weet iemand wat.
Ik heb inmiddels ook versie 0.28 gedownload, geen resultaat.
Max sources: 200
Connection limit: 200
Edit: o jah, ik upload ook continue met 10 kb/s
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 23:55 ]
An eternity is very, very long, especially towards the end.
als je verbinding het aan kan zou ik die:Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 23:54:
Mhm.
Paar dagen downloade ik met 20 - 60 kb/s
Sinds gister mag ik blij zijn als die uberhaubt download
Af en toe download hij wat en dan met 0.1 - 6 kb/s
Gister begon het, ik heb het ook de hele dag aanstaan, maar geen resultaat. Nu post ik hier maar eens wat, misschien weet iemand wat.
Ik heb inmiddels ook versie 0.28 gedownload, geen resultaat.
Edit: o jah, ik upload ook continue met 10 kb/s
toch veranderen in iets hogers
Max sources: 1000
Connection limit: 1000
en ik zit achter een daytrak router winXP en me inet verbinding ligt er nooit uit...
[ Voor 1% gewijzigd door Dark4ever op 19-04-2003 09:22 . Reden: typo :S ]
Shame on me, ik heb me vergistRenard schreef op 18 April 2003 @ 23:24:
Topic: Emule loopt een aantal dagen achter elkaar vast
quote:
Zoefff schreef op 14 april 2003 @ 17:11:
De enige die echt belangrijk is dat je hem bewaart, is je "preferences.met". Hierin is namelijk je "userhash" opgeslagen, waarmee je uniek herkenbaar bent op het netwerk.
Huh, ik heb alleen maar preferences.ini, preferences.dat en preferences.ini.old
maar niet preferences.met in de emule map (op de hele pc niet, ook niet bij "alle bestanden weergeven")
Begin ik elke keer weer opnieuw met het opbouwen van een userhash?
ik had eerst .26d maar toen had ie .met niet en nu met .27c nog steeds niet
Ik bedoelde natuurlijk preferences.dat, dáár wordt je userhash bewaard
Verwijderd
Met welke server connecten jullie eigenlijk altijd/vaak?
Of mag dat niet gevraagd worden?
Geen idee, dat gaat automatisch. Adanet ofzo zie ik vaak voorbij komen, maar ja. Ik let er ook niet echt opVerwijderd schreef op 19 April 2003 @ 14:01:
Mhmz, vaag. maargoed.
Met welke server connecten jullie eigenlijk altijd/vaak?
Of mag dat niet gevraagd worden?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Hehe, ja, Geprobeerd, maar dan krijg ik dit probleem weer:dark4ever schreef op 19 april 2003 @ 09:21:
[...]
als je verbinding het aan kan zou ik die:
toch veranderen in iets hogersbij mij staat ie:
Max sources: 1000
Connection limit: 1000
en ik zit achter een daytrak router winXP en me inet verbinding ligt er nooit uit...
Dus, mhm. Overigens als ik alleen emule gebruikt werkt het wel enigzins, niet de 20-60 kb/s, ook niet op lange termijn.Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 20:47:
Ok. Misschien kan iemand helpen.
Als ik emule draai, dan gaat bijna al mijn snelheid verloren, ook al download ik niet met die snelheid die verloren gaat. Dus als ik met 100 kb/s normaal kan downloaden zonder emule, en emule staat aan, en in emule download ik met zeg 7 kb/s, dan kan ik in inet explorer maar met 10 kb/s downloaden. Ik heb ook al geprobeerd om in emule dus de maximum snelheid iets omlaag te gooien, maar dat helpt ook niet. Iemand?
Iemand nog een oplossing?
Eentje is bijvoorbeeld 807MB groot maar hij komt maar tot de 805. Op een zeker moment gaat hij dan de laatste part opnieuw downloaden maar dan stopt ie weer bij de 805. En dat blijft maar zo doorgaan. Zijn die downloads nou gewoon corrupt?
Is er een manier om dit tegen te gaan en alsnog het volledige bestand binnen te halen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik had hier bij de oudere emule versies trouwens geen last van.
[ Voor 14% gewijzigd door Emcee op 19-04-2003 17:09 ]
alleen Max sources hoger zetten?Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 16:23:
[...]
Hehe, ja, Geprobeerd, maar dan krijg ik dit probleem weer:
[...]
Dus, mhm. Overigens als ik alleen emule gebruikt werkt het wel enigzins, niet de 20-60 kb/s, ook niet op lange termijn.
Iemand nog een oplossing?
Als je dat even hier zou kunnen melden, heel erg graag!Emcee schreef op 19 april 2003 @ 17:08:
Ik ken het probleem, is bij mij altijd ook het laatste stuk van een file dat telkens corrupt blijtk te zijn, ik heb er vooral last van als mijn pc een BSOD (ja mn pc heeft af en toe kuren) heeft en plotseling opnieuw opstart terwijl emule aanstaat. Heb verscheidene files wel kunnen fixen met donkeydoctor en metmedic. Ik had ergens opgeschreven hoe ik dat deed zal het zo eens ff opzoeken.
Ik had hier bij de oudere emule versies trouwens geen last van.
3 bestanden van rond de 700 a 800 MB deleten zou toch spijtig zijn van de downloaduren..
Trouwens wat je zegt over die BSOD dat zou goed kunnen kloppen.
Ik heb in mijn server (waar eMule permanent op draait) een zipdrive zitten die 's nachts backuped en icm een VIA-chipset wil dat nog wel eens vastslaan, BSOD tot het gevolg. Vandaar waarschijnlijk ook die corrupted .met bestanden

[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 19-04-2003 20:23 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Thanx, maakte me al zorgen dat ik een verkeerde backup hadZoefff schreef op 19 april 2003 @ 10:07:
[...]
Shame on me, ik heb me vergist
Ik bedoelde natuurlijk preferences.dat, dáár wordt je userhash bewaard
kon het namelijk niet in de Faq vinden
Verwijderd
Gisteren heb ik eMule versie 28a geïnstalleerd.
Ik wilde iets van Kazaa downloaden, maar zelfs na 4 pogingen had ik een corrupt bestand. Dat is de reden waarom ik eMule ben gaan uitproberen. Ik heb heb hetzelfde *** met eMule gedownload vanacht, en dat is goed gegaan. De download werkt zoals verwacht.
Ik heb de FAQ van Zoefff gelezen, en de topicdelen 1 t/m 4.
Nu had ik toch nog een vraag:
Herhaaldelijk heb ik gelezen dat je credit bij zoveel mogelijk mensen moet opbouwen door te uploaden, en dat je daardoor sneller vooruit komt in de download queue. Mijn eMule heeft nu zo'n 35 uur non-stop gedraaid, met een upload van 10 kB/sec gemiddeld.
Mijn huidige upload ligt op 750 MB, en mijn download op 1.32 gigabyte.
Hoelang duurt het voordat men een wat hogere snelheid kan verwachten? Ik heb momenteel acht bestanden in de download queue staan. Deze hebben allemaal, op één na, +400 sources. Toch download ik meestal maar van 3 á 4 sources tegelijk, en soms maar van 1. De gemiddelde downloadsnelheid ligt tussen de 15 en 25 kB/seconde, afhankelijk van het moment van de dag. 's Avonds hoger, overdag lager.
Dit zijn mijn instellingen:
Download limit: Geen
Upload Limit: 10 kB/s
Max Sources/file: 500
Max Connections: 1000
Max Connections/sec: 20
Soms heb ik wel voor een paar seconden uitschieters naar 50-60 kB/s, maar sommige files bginnen zelfs helemaal niet, ondaks dat er meer dan 400 sources zijn aangegeven, en ze al meer dan 20 uur in de download lijst staan.
Is er een manier om eMule sneller te krijgen, of moet ik gewoon langer wachten? (Het programma heeft wel indruk gemaakt... het bovengenoemde corrupte Kazaa bestand werd goed gedownload. Er waren 2 corrupte chunks, maar die heeft eMule mooi opnieuw gedownload, en het gedownloade bestand van 950 MB werkt perfect.)
Ik hoef geen leechsnelheid á 250 kB/s, (dit had ik wel bij Kazaa, maar daar was >70% van mijn grotere downloads corrupt of fake), maar een bij acht files moet een stabiele 100 kB/s totaal toch te halen zijn? 12,5 kB/s per file is echt niet veel... zeker niet als je 400+ sources hebt. Je hebt er dan maar 12 á 1 kB/s nodig; of ben ik nu gewoon te ongeduldig?
Bedankt voor alle hulp en uitleg.
Edit: Soms werkt mijn internet heel langzaam. Als ik dan de upload verlaag van 10 naar 9, of naar 8 kB/s, dan is het internet weer werkbaar, maar dan begrenst eMule de downloadsnelheid. Soms haal ik bij www.speedsuite.nl of www.mordax.nl ook maar 5 of 6 kB/s upload, terwijl dat toch echt (een toch al miserabele) 16 zou moeten zijn. Hoe kan deze upload dichtgaan? Drukte bij mijn @Home server?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 23:37 ]
Betreffende je snelheid met het surfen, je emule is constant aan het zoeken naar nieuwe sources, ik merk dat met mijn @home lijntje ook. Als Emule draait, gaat surfen langzaam. Je kan 2 dingen doen. JE connecties per seconden omlaag knallen, of gewoon emule aanzetten als je niet achter je pc zit. Mijne staat door de weeks alleen snachts aan. In het weekend ook overdag als ik er niet achter zit. Over het algemeen haal ik een nieuwe polulaire release in een uurtje of 12 binnen.
Maar over het algemeen is het motto, wees geduldig, het resultaat is er na
Verwijderd
Net heb ik een dikke 10 minuten gedownload met 55 kB/s, en nu (op dit moment) zit hij net even op 75, en tikte aan de 80 kB/s. (Die 80 kB/s worden wel voor 50% ingenomen door 1 bepaalde download die nu 44 kB/s haalt.) Ik ben normaal niet ongeduldig, maar iemand heeft me naar een *** gevraagd, en ik moet het vóór zondagavond hebben als het even kan, anders moet die persoon weer een tijdje wachten, totdat ik bij hem langsga.
Daarnaast is het gunstiger als de downloadsnelheden hoger zijn. Natuurlijk hoef ik dan korter te wachten, maar ik kan niet onbeperkt smoesjes blijven bedenken waarmee ik mijn vader kan verklaren waarom de PC zo lang (en zelfs 's nachts) aanstaat.
Ik had net dus ook een file met het probleem van een corrupte laatste chunk, en heb 'mijn methode' er even op los gelaten, maar dit keer geen succes-ScuL- schreef op 19 April 2003 @ 20:21:
[...]
Als je dat even hier zou kunnen melden, heel erg graag!
3 bestanden van rond de 700 a 800 MB deleten zou toch spijtig zijn van de downloaduren..
Trouwens wat je zegt over die BSOD dat zou goed kunnen kloppen.
Ik heb in mijn server (waar eMule permanent op draait) een zipdrive zitten die 's nachts backuped en icm een VIA-chipset wil dat nog wel eens vastslaan, BSOD tot het gevolg. Vandaar waarschijnlijk ook die corrupted .met bestanden
Ik ga er de komende tijd nog eens in verdiepen, heb ook geen zin on constant alles opnieuw te moeten downloaden.
In het kort was mijn werkwijze zo:
originele corrupte part/met file:
file.part
file.part.met
-------------
Metmedic: part.met repair check
geeft nieuwe part en met file
(check geeft geen errors)
-------------
newfile.part
newfile.part.met
-------------
Emule: download nieuwe part.met file van origineel
origineel.part.met
Metmedic: repair check met newfile.part & origineel.part.met
geeft nieuwe part en met file
(check geeft geen errors)
-------------
newfile2.part
newfile2.part.met
-------------
Donkeydoctor: TEST.MET met newfile2 files, geeft na wat meldingen een complete file
die verplaatst wordt naar de incoming map.
Het lijkt een beetje omslachtig, maar zo is het me wel een paar keer gelukt om een file te redden, maar nu werkt het dus weer niet
Ik ga een een bezoek aan het emule forum brengen. Later meer.
Verwijderd
Als ik nu zoek naar files gewoon via de search dan krijg ik bij sommige bestanden dit te zien bij het aantal sources available: 432(2) <--- wat is dat getal tussen haakjes?
Dus niet bij de transfer sectie maar bij search.
Iemand?
Verwijderd
Van de 6 bestanden (gemiddeld 640 MB/s) waarmee ik gisteren begonnen ben, zijn er 2 volledig binnen (net de twee belangrijkste, die ik voor vanavond wilde hebben
Mij huidige upload is ongeveer 1.07 GB, en mijn download is 3.21 GB.
Gisternacht heeft eMule een tijdje een D/L snelheid gehad van 112 kB/s, en het gemiddelde lag op 65 kB/s. Ik moet wel zeggen dat de eerste 4 uur van de sessie heel erg traag waren; de snelheid trok pas goed aan na 11 uur.
Dit zijn tot nu toe 3.21 GB aan downloads, en alles werkt perfect. Geen corrupte bestanden zoals bij Kazaa. Het lijkt erop dat wanneer je een link op haalt bij SR (de deelcentrale, men weet hier wel waar...), dat je dan zeker weet dat het bestand is getest en goed werkt. Elk bestand heeft een hash, en geen enkel ander bestand kan dezelfde has hebben als dat van SR.
Als het zo blijft, dat ik gewoon naar SR kan gaan voor een link, waarna ik na 8-12 uur een perfect werkend bestand binnenkrijg, dan kan ik wel zeggen dat ik onder de indruk ben.
Wat er met Kazaa gebeurt... tja, dat zie ik dan wel.
Het vergt wat meer geduld dan Kazaa, alles komt trager binnen. Tevens trekt het door de upload je internetverbinding aardig dicht. Maar ja, dan zetten we het progje 's nachts aan, en 's morgens is de D/L er. Je weet wel (zeker) dat je dan een goed bestand krijgt.
Tot nu toe: /me is quite happy!
Edit: Ik zie net dat mijn UL/DL ratio 1.07/3.21 = 1/3 is, over alle sessies gemeten. Gisteren was deze 1/7. Mijn upload is 10 kB/s gemiddeld aan een stuk door. Zijn deze ratio's een beetje normaal? Zoals ik daarstraks al zei: 's nachts gaat het veel sneller. Deze 30 kB en 70 kB/s down is wel voor alle bestanden samen. (Hij is dus echt veel trager dan Kazaa, maar klaarblijkelijk inderdaad kwalitatief veel beter, zoals anderen al zeiden.)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:57 ]
Op dit moment nog niet,maar als je eMule echt 24/7 aan laat,trekt dat vanzelf bij.
Als je er een paar dagen geen nieuwe downloads erbij zet,is het helemaal zo gebeurt.
Zonder upload,geen download en dat is natuurlijk logisch.
Al met al weer een blije Ezel gebruiker erbij
Verwijderd
Hij staat ook alleen maar aan als ik iets wil downloaden. Als er niets te downloaden is, staat het programma uit. 24/7 laten draaien is een beetje onmogelijk, omdat ik anders mijn ouders op mijn dak krijg...
Als je ze niet weet, kom maar ff naar irc.tweakers.net, dan kan je ze allemaal krijgen
Mzl
enne zie je wel, geduld is schone zaak, emule staat voor kwaliteit!
Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!
Verwijderd
Ik weet dat er nog meerdere zijn, maar de adressen ken ik niet. Ik kom wel eens langs op de IRC. Bedankt voor het aanbod.legolas82 schreef op 20 April 2003 @ 15:10:
Firepower, zijn nog veel meer van zulke sites zoals je die hierboven noemde he. Waarschijnlijk weet je dat allang, maar ja denk zeg het ff om je nog happier te maken![]()
Als je ze niet weet, kom maar ff naar irc.tweakers.net, dan kan je ze allemaal krijgen
Mzl
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
the friends manlegolas82 schreef op 20 April 2003 @ 15:10:
Firepower, zijn nog veel meer van zulke sites zoals je die hierboven noemde he. Waarschijnlijk weet je dat allang, maar ja denk zeg het ff om je nog happier te maken![]()
Mzl
Ik heb eerlijk gezegd geen ideeVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 13:28:
Eefkes een vraagje aan de eMule man: Zoefff -->
Als ik nu zoek naar files gewoon via de search dan krijg ik bij sommige bestanden dit te zien bij het aantal sources available: 432(2) <--- wat is dat getal tussen haakjes?
Dus niet bij de transfer sectie maar bij search.
Iemand?
Het enige waar ik op kan komen, is het het aantal sources op dezelfde server als waar jij op dit moment op zit? Of het zijn incomplete sources... dunnow
Uploaden, daar is het programmaatje erg goed in...
Die-hard Brexiteer
En waar dacht je dat al die bytes waren heen gegaan? Naar een zwart gat? Iemand anders zit nu te juichen dat het zo goed gaat en dat hij zoveel krijgt. De totale network upload is altijd gelijk aan de totale network download. En dat kan dus per persoon verschillen.BeyondHorizon schreef op 21 April 2003 @ 08:13:
Het programmaatje loopt bij mij nu bijna 15 uur nonstop, ik heb nu in totaal 81MB gedownload en 442MB geupload. Diep triest dus, gewoon met standaard instellingen dus
Uploaden, daar is het programmaatje erg goed in...
Het is volkomen onmogelijk dat iedereen altijd 10 keer meer download dan upload. En ook nadersom is niet mogelijk. Uiteindelijk gaat het gemiddelde over iedereen gerekend naar 1:1
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Ik had een posting fout begrepen, en hier stond dus een volkomen onrelevante reactie...
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 10:50 ]
Dit hebben dus de meeste servers...Server:
It has a filter to limit the number of shares for each client. The first limit (soft limit) is 1000 by default. If a client publishes more than 1000 shares, the shares in excess are ignored by the server. Moreover, if the number of shares exceeds the hard limit (5000 by default) the client is kicked off the server, in order to save the bandwidth.
Studies have demonstrated that having too many shares is a very bad thing for the servers and the edonkey network. Some lazy users are sharing all the files of their computer (We saw a record of 196881 shares on one client !!)
For your info
Vind ik toch jammer. Ik share nu net geen 1000 files maar ik zou er het liefst gewoon 2500 sharen.Roelemewoel schreef op 21 April 2003 @ 13:30:
ik postte al eerder dat ik steeds gekicked word omdat ik teveel sharede, kheb nu de reden gevonden:
Dit hebben dus de meeste servers...
For your info
Is dat 'handig'? Ja, het zijn allemaal files die maar zelden iemand wil hebben. Mijn queue is ook zelden extreem groot.
Verwijderd
Kan je niet een gedeelte met een andere emule client sharen. Ik weet niet of de servers daar op lettenIceStorm schreef op 21 April 2003 @ 13:37:
[...]
Vind ik toch jammer. Ik share nu net geen 1000 files maar ik zou er het liefst gewoon 2500 sharen.
Is dat 'handig'? Ja, het zijn allemaal files die maar zelden iemand wil hebben. Mijn queue is ook zelden extreem groot.
Dat probleem heb ik dus ook; allemaal zeldzame albums en mp3'tjes enzo maarja, kan ze niet sharenIceStorm schreef op 21 april 2003 @ 13:37:
Vind ik toch jammer. Ik share nu net geen 1000 files maar ik zou er het liefst gewoon 2500 sharen.
Afhankelijk van welk modem je hebtFlox schreef op 21 April 2003 @ 17:03:
Hoe kan ik de poorten van mijn adsl modem mappen?

[ Voor 3% gewijzigd door r0el op 21-04-2003 17:32 ]
in totaal nu 80mb geupload en nog 0 gedownload...klaat hem een tijd aanstaan maar als hij morgen nog nix heeft gedownload is dit proggie voor mij exit hoor, beetje overdreven
<edit>
4 uploads nu tegelijk en 250 wachtenden in mn queue...het proggie staat net 2 uurtjes aan

trouwens niet dat ik het erg vind hoor als ik moet uploaden
immers als niemand wat upload dan kun je nergens meer wat downloaden, maargoed het moet natuurlijk ook niet te gek worden
<edit 2>
wauw die download begint net

mischien maar eens vaker klagen hier, mischien dat die downloads dan wel beginnen
[ Voor 42% gewijzigd door bolleh op 21-04-2003 18:42 ]
ik kan hier heel boos over worden maar dat doe ik nietbolleh schreef op 21 April 2003 @ 18:37:
hmm toch ook maar eens emule proberen, maar ben er nog niet happy over, kzoek de film prince of egypt en met emule vond ik gelijk een download maar ik sta constant in de queue
je hebt emule 2 uur aanstaan en bent nu al ontevreden??
ik heb eens gezocht naar die file die je noemt met kazaa, 420 mb 11 users.
een brakke divx dus, en misschien begint ie wel gelijk dat betekent niet dat dat zo blijft.
als je zoekt op emule kom je een bestand tegen van 701 mb 35 users, dat lijkt me iets beter. dat je ff moet wachten is normaal, staat bv ook en de FAQ.
nu ik hem toevoeg heb ik bijna gelijk 41 sources.
als je dus ontevreden bent over emule, ga dan maar lekker die brakke file van kazaa downloaden.
edit: heb je maar 1 file aanstaan? je moet hem volgooien anders loopt ie zeker nooit!
[ Voor 29% gewijzigd door Mr.Nobody op 21-04-2003 21:04 ]
Verwijderd
ik zeg niet dat ik geheel ontevreden ben maar ik zoek me het leplazerus en hij vind keer op keer niets, toen ff op internet een hash gevonden daar heeft ie nu 5 sources op en als je de queue numbers ziet vind ik dat wel erg hoog hoor..kijk ik vind het geen probleem om evenveel, of meer te uploaden dan ik download maar ik vind wel dat het makkelijker moet worden voor mensen die net met edonkey/emule/whatever beginnen om wat files binnen te halen, ik snap dat dat komt als je steeds meer upload maargoed, ik laat em gewoon een tijdje aanstaan en dan zie ik welMr.Nobody schreef op 21 April 2003 @ 21:03:
[...]
ik kan hier heel boos over worden maar dat doe ik niet
je hebt emule 2 uur aanstaan en bent nu al ontevreden??
ik heb eens gezocht naar die file die je noemt met kazaa, 420 mb 11 users.
een brakke divx dus, en misschien begint ie wel gelijk dat betekent niet dat dat zo blijft.
als je zoekt op emule kom je een bestand tegen van 701 mb 35 users, dat lijkt me iets beter. dat je ff moet wachten is normaal, staat bv ook en de FAQ.
nu ik hem toevoeg heb ik bijna gelijk 41 sources.
als je dus ontevreden bent over emule, ga dan maar lekker die brakke file van kazaa downloaden.
edit: heb je maar 1 file aanstaan? je moet hem volgooien anders loopt ie zeker nooit!
heb nog niet de tijd gehad om alles ff rustig uit te checken want moest voetballen
had je het zoeken op "server" staan of "global"?bolleh schreef op 21 April 2003 @ 21:13:
[...]
ik zeg niet dat ik geheel ontevreden ben maar ik zoek me het leplazerus en hij vind keer op keer niets, toen ff op internet een hash gevonden daar heeft ie nu 5 sources op en als je de queue numbers ziet vind ik dat wel erg hoog hoor..kijk ik vind het geen probleem om evenveel, of meer te uploaden dan ik download maar ik vind wel dat het makkelijker moet worden voor mensen die net met edonkey/emule/whatever beginnen om wat files binnen te halen, ik snap dat dat komt als je steeds meer upload maargoed, ik laat em gewoon een tijdje aanstaan en dan zie ik wel
heb nog niet de tijd gehad om alles ff rustig uit te checken want moest voetballen
dat maakt in het begin uit, al zou je binnen 5 minuten veel meer sources moeten hebben (emuleclient-emuleclient sources uitwisseling).
zo niet, dan staat je uitwissel poort waarschijnlijk dicht, en dan kan ik me voorstellen dat je niet snel tevreden over emule zal worden.
je hebt dan een soort veredelde edonkey, die was ook niet zo goed in sources zoeken.
het kan natuurlijk ook dat je een ander bestand dan mij hebt. als dat zo is moet je nog maar eens zoeken. ik had er 2 met meer dan 10 sources, ik heb natuurlijk die met de hoogste gepakt.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Nobody op 21-04-2003 21:29 ]
hij stond idd op serverMr.Nobody schreef op 21 april 2003 @ 21:26:
[...]
had je het zoeken op "server" staan of "global"?
dat maakt in het begin uit, al zou je binnen 5 minuten veel meer sources moeten hebben (emuleclient-emuleclient sources uitwisseling).
zo niet, dan staat je uitwissel poort waarschijnlijk dicht, en dan kan ik me voorstellen dat je niet snel tevreden over emule zal worden.
je hebt dan een soort veredelde edonkey, die was ook niet zo goed in sources zoeken.
het kan natuurlijk ook dat je een ander bestand dan mij hebt. als dat zo is moet je nog maar eens zoeken. ik had er 2 met meer dan 10 sources, ik heb natuurlijk die met de hoogste gepakt.

hij vind nu wel al wat meer maar een 700mb file met 40 sources nog niet helaas
poort probleem zal het wel niet zijn, kdraai geen enkele firewall, virusscanner of wat dan ook dus
<edit>
het hoogste dat ie nu nog steeds vind is een file van 701.10mb(er is nog een rip van 701.86mb) met slechts 5 sources..
kan het mischien ook liggen aan de server waarop ik zit?
zoja welke zit jij dan
<edit 2>
kreeg net allemaal vage errors, hij vond allemaal files die nix met het woord "egypt" te maken hadden...vaag hoor, maargoed nu even opnieuw aan het zoeken, heb een min en max filesize opgegeven en verassend genoeg vind ik nu ineens 35 sources, en hijs nog niet klaar met zoeken...
[ Voor 25% gewijzigd door bolleh op 21-04-2003 21:40 ]
Ga maar eens een file downloaden, dan kom je altijd op meer sources terecht, soms zelfs wel 100 x zo veel
En dat is ook logisch natuurlijk. Zodra je een file gaat downloaden, dan gaat ie alle servers rustig af, alle users, en die gaan ook weer alle andere users af, soort sneeuwbaleffect, je kent het wel. Als de search dit ook zou doen, dan zou dat véél te veel capaciteit van de servers kosten natuurlijk...
[ Voor 20% gewijzigd door Zoefff op 21-04-2003 22:08 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ja dat kan wel, mits het bestand niet vereist dat het 'compleet' is.jdiezrequejo schreef op 21 April 2003 @ 23:06:
is er een mogelijkheid om met een bepaald bestandje de .part bestand voortijdig te openen?
Gewoon de .part kopieren naar een andere dir en de .part veranderen in .extensie.
Verwijderd
Ik denk dat dit niet mogelijk is, omdat eMule niet vastzit aan een bepaalde volgorde van downloaden. Hij haalt de delen van een bestand op zodra hij die kan vinden. Hoe wil je een bestand openen waarvan je maar een paar stukken hebt?jdiezrequejo schreef op 21 April 2003 @ 23:06:
is er een mogelijkheid om met een bepaald bestandje de .part bestand voortijdig te openen?
Bij Kazaa gaat het wel, omdat dit programma een bestand sequentieel download. Het haalt het wel van meerdere sources, maar niet in delen, zoals eMule. Daarom kun je gewoon een begin en een einde breien aan een bestaand bestand, en dat deel openen.
Zo heb ik het gelezen op een forum, waar ongeveer een zelfde vraag gesteld werd als deze. Ik verwacht dat je een previewer voor eMule wel kunt vergeten.
Nu een vraag van mijzelf. Als je eMule aanzet, moet je altijd erg lang wachten voordat je ergens in het begin in de queue staat, zodat je kan gaan downloaden. Het vreemde vind ik nu dat ik vaak 400-500 sources vind voor een bestand, maar dat ik meestal maar van 2-4 mensen aan het downloaden ben. Dat zouden toch meer mensen moeten kunnen zijn?
Binnen 5 minuten heb ik wel een queue van een paar honderd wachtenden...
Dat zou alleen zo zijn als iedereen die file kompleet zou hebben en jij de enige was die hem ging downloaden. Van die 400 sources willen er misschien 300 ook nog stukken hebben en die concureren dus met je. Er zijn maar tussen de 3-5 upload slots per source beschikbaar. Dus andere mensen staan ook met je in de rij. Bovendien hebben die sources waarschijnlijk ook andere files staan waar ook vraag naar is. En die mensen staan ook in dezelfde rij. Dat is een van de redenen waarom het een beetje zinloos is om 5000 files te sharen. Zelfs al zou er voor iedere file maar een vraag zijn heb je toch al een queue van 5000 mensen.Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 23:30:
Het vreemde vind ik nu dat ik vaak 400-500 sources vind voor een bestand, maar dat ik meestal maar van 2-4 mensen aan het downloaden ben. Dat zouden toch meer mensen moeten kunnen zijn?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
naja ik laat em gewoon een tijd open staan en dan zien we wel wat we verder doen
morgen ook weer de nieuwe 24 aflevering op bittorrent dus dat zal wel krap worden met de upload rate voor de beide proggies
Verwijderd
Aha, duidelijk. Daar had ik nog niet aan gedacht.Ortep schreef op 21 april 2003 @ 23:38:
[...]
Dat zou alleen zo zijn als iedereen die file kompleet zou hebben en jij de enige was die hem ging downloaden. Van die 400 sources willen er misschien 300 ook nog stukken hebben en die concureren dus met je. Er zijn maar tussen de 3-5 upload slots per source beschikbaar. Dus andere mensen staan ook met je in de rij. Bovendien hebben die sources waarschijnlijk ook andere files staan waar ook vraag naar is. En die mensen staan ook in dezelfde rij. Dat is een van de redenen waarom het een beetje zinloos is om 5000 files te sharen. Zelfs al zou er voor iedere file maar een vraag zijn heb je toch al een queue van 5000 mensen.
Zeker weten dat we niet met zun allen lekker aan het DDOS'en zijn?
Die-hard Brexiteer
[ Voor 9% gewijzigd door SH007 op 01-05-2003 22:38 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Server:
It has a filter to limit the number of shares for each client. The first limit (soft limit) is 1000 by default. If a client publishes more than 1000 shares, the shares in excess are ignored by the server. Moreover, if the number of shares exceeds the hard limit (5000 by default) the client is kicked off the server, in order to save the bandwidth.
Studies have demonstrated that having too many shares is a very bad thing for the servers and the edonkey network. Some lazy users are sharing all the files of their computer (We saw a record of 196881 shares on one client !!)

ik heb al uren met 12kb/s (mijn hele bandbreedte) geupload en als ik iets anders doe met 7 kb/s en nog steeds download ik geen ruk.
in totaal heb ik al 2x meer geupload dan gedownload.
Waarom is het niet sneller?
nu weet ik dat het niet de bedoeling is maar het schiet gewoon niet op.
m'n hoogste snelheid was maar 16 kb/s.
[ Voor 18% gewijzigd door supreme tweaker op 22-04-2003 09:32 ]
Burp
Daarnaast werkt het creditsysteem ook
Oh, en mensen moeten af van het feit dat uploaden slecht is
volgens mij is 3 dagen wel geduld.IceStorm schreef op 22 April 2003 @ 09:39:
Geloof me, het loont de moeite om gewoon wat geduld te tonen. Emule vereist een iets andere downloadstijl maar het werkt echt.
Daarnaast werkt het creditsysteem ook.
Oh, en mensen moeten af van het feit dat uploaden slecht is.
en ja Uploaden Rulezz
Burp
Uploaden is zeker niet slecht, maar als je veel zeldzame releases download (like me...) upload je gewoon Gigabytes meer dan dat je download....IceStorm schreef op 22 april 2003 @ 09:39:
Geloof me, het loont de moeite om gewoon wat geduld te tonen. Emule vereist een iets andere downloadstijl maar het werkt echt.
Daarnaast werkt het creditsysteem ook.
Oh, en mensen moeten af van het feit dat uploaden slecht is.
gelukkig heb je dan niet zeldzame releases zo binnen
Opzich goed geredeneerd, maar niet helemaal correct!Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 23:30:
[...]
Ik denk dat dit niet mogelijk is, omdat eMule niet vastzit aan een bepaalde volgorde van downloaden. Hij haalt de delen van een bestand op zodra hij die kan vinden. Hoe wil je een bestand openen waarvan je maar een paar stukken hebt?
Bij Kazaa gaat het wel, omdat dit programma een bestand sequentieel download. Het haalt het wel van meerdere sources, maar niet in delen, zoals eMule. Daarom kun je gewoon een begin en een einde breien aan een bestaand bestand, en dat deel openen.
Filmbestanden zoals .avi zijn geindexeerd. Je moet dus het begin en het einde hebben, wil je m kunnen afspelen. Omdat kazaa hem sequentieel (zoals jij zegt) download, zal je een .avi NOOIT kunnen previewen. eMule download echter in delen, en, probeert, als je dat in je opties aanzet, als eerste het begin en het einde binnen te krijgen. Zijn deze twee delen binnen, dan heb je grote kans dat je een klein stukje van de film kan kijken (om de kwaliteit te checken oid.).
.mpg files kan je sowieso al bekijken als je een aantal mb binnen hebt, zolang die maar wel vanaf het begin binnen zijn.
.rar en .zip is hetzelfde verhaal als .avi. Als je het begin en einde binnen hebt, dan kan je ze in ieder geval inkijken.
Sterker nog, er zit gewoon een preview functie in eMule ingebouwd. Als je van een bestand de eerste en de laatste twee delen binnen hebt, dan kan je er met je rechtermuisknop op klikken, en kiezen voor "Preview". eMule maakt dan een kopie van het bestand (zorg voor voldoende vrije ruimte dus), en start het met de desbetreffende player/programma
Verwijderd
?! Spreek me niet tegen!
Hat kan natuurlijk dat je gelijk hebt. Ik was vergeten (had er niet aan gedacht) dat .avi en .zip files worden geindexeerd. Als Kazaa inderdaad volledig sequentieel download, dan zou je nooit een film kunnen previewen, omdat je nooit het einde krijgt voordat je daar aankomt. Een bestand previewen kan echter wel, dus ook Kazaa schijnt dan verschillende delen te downloaden, en niet sequentieel zoals ik eerst dacht. (Dit natuurlijk ervan uitgaande dat je verhaal klopt.)
Ja, en die site en al die andere sites mag je dus niet noemenbbarten81 schreef op 22 April 2003 @ 09:15:
met avi preview van kazaa, kun je gewoon je eMule downloads, die nog niet klaar zijn bekijken. Daar is dit programma ook voor gemaakt. Zet wel even het vinkje aan dat ie het eerste en het laatste deel van een file als eerste ophaalt. avi preview van kazaa werkt alleen als het eerste deel van de .avi er is. Weet iemand een alternatief voor www.Die site is bij mij ZO traag! Is er een andere site met hashes voor eMule?

Snap GoT wel ergens maar ja. Om ze te weten komen moet je ff naar irc.tweakers.nl #emule komen kijken. Er zijn er wel aardig wat meer ja!!
Daarom zei ik zo expliciet "Omdat kazaa hem sequentieel (zoals jij zegt) download"
Maar, mijn verhaal klopt echt hoor. Als je de juiste delen binnen hebt, dan kan je m previewen. eMule houd de standaard aan dat je de eerste en laatste twee delen volledig binnen moet hebben, voordat je kan previewen, maar soms kan dat zelfs nog eerder
Heb het sinds zaterdag hier draaien:
- UL:DL Ratio, 1:7,3
- Total Upload: 2,68 GB
- Total Download: 19,63 GB
Heb nu 148 KB/s (max 150) en er zitten intussen 5004 users in m'n queue
Dit even als tegenhanger van iedereen die klaagt dat het niet werkt enzo..
[ Voor 16% gewijzigd door Burat op 22-04-2003 11:54 ]
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
eMule is niet een programma om effe aan te zetten, wat mp3's te downloaden en weer uit te zetten. Hoe langer je hem draait, hoe rendabeler het wordt.
FOUT!legolas82 schreef op 22 April 2003 @ 10:34:
[...]
Ja, en die site en al die andere sites mag je dus niet noemen![]()
Snap GoT wel ergens maar ja. Om ze te weten komen moet je ff naar irc.tweakers.nl #emule komen kijken. Er zijn er wel aardig wat meer ja!!
lees de kleine lettertjes onder sharereactor maar het indexeerd het eDonkey netwerk alleen maar.
Burp

Let altijd héél erg goed op of je wel zeker weet dat je gelijk hebt, voordat je iets gaat posten op een forum.
Het kan best zijn dat ze alleen indexeren, als je echter op GoT nazoekt naar discussies, zal je erachter komen dat besloten is dat je deze links NIET mag geven
Iemand enig idee?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Welke films gaat het over eigenlijk, misschien heb ik ze ook?
zoeff is right, lees eerst ff ofzo!! dit is vaak genoeg langs geweest in dit topic. KLeine moeite toch om ff op de irc te komen en daar alle sites te krijgen. je hoeft niet meteen te gaan flamen, probeerde alleen maar lief te zijnda-dude schreef op 22 april 2003 @ 12:53:
[...]
FOUT!
lees de kleine lettertjes onder sharereactor maar het indexeerd het eDonkey netwerk alleen maar.

Verwijderd
Volgens mij als je op een lan zit en iemand anders die hetzelfde bestand download ook, dan zal jij de bestanden die je al hebt doorsturen naar alle anderen op de lan die er belang bij hebben.4POX schreef op 22 April 2003 @ 14:47:
Wat is lancast ?
Die hoeven dan dus niet in de queue te wachten ofzo.
Duidelijkere uitleg kan ik zo gauw niet opkomen.
Dit, omdat het niet gelijk is wat ze ervan verwacht hadden.
Het leuke is, dat ik een paar weken geleden ook zo-iemand was die gelijk liep te klepzeiken omdat het mij niet snel genoeg ging, en dat ik maar weer snel Kazaa zou gaan gebruiken.

Maar ik kan je nu vertellen dat ik er van baal dat ik niet eerder aan Emule ben begonnen.
Alleen al om het feit wát je daar allemaal kan vinden, echt dingen waarvan ik het bestaan bij wijze van spreken nog niet afwist.
Ik heb zelfs gisteren bij gebrek aan schijfruimte Kazaa er maar afgeknalt.
Inclusief de vele downloads daarvan die al "bijna" binnen waren..
(ja, dat deed even pijn..
De kwaliteit van Emule heeft me echt overtuigt.
(en Zoeff, die FAQ is helmaal top...)
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
Als ik iets wil downloaden, kan ik een hash van een goede file zoeken, en deze file dan bij eMule halen. De SR site is traag, maar wel goed. Hashes die je daar vindt, zijn allemaal van goede, werkende files.
De meeste grote bestanden die ik van Kazaa haalde waren de laatste tijd corrupt, of het gedownloade item was niet compleet.
Op eMule heb ik tot nu toe alleen goede, en complete dingen gedownload, al is het niet zo snel als Kazaa. Maar ja, dan is het maar: minder snelheid voor meer kwaliteit. Haastige spoed is zelden goed zullen we maar zeggen.
Overdag downloaden is er hier echter bijna niet bij. Overdag is mijn @Home upload maar 6 kB/S. Dan laat ik eMule aanstaan met een upload van 4, en download van 16, alleen om toch nog "iets" binnen te krijgen, en mijn plaatsen in de wachtrijen niet te verliezen. 's Nachts gaat hij dan weer vol open.
Van die hashes en die site's heb ik nog geen kaas gegeten, dus daar moet ik binnekort even wat meer van zien te weten te komen.
Wat mij net weer wél overkomt, kort nadat ik de lof-trompet had afgeschoten, daar snap ik even echt helemaal nix meer van....
Toevallig komt daar het woord "hash" ook in voor.
En zag net dat iemand in mij berichtenscherm het volgende had geschreven:
"You've been blocked because of using stolen user hashs"....
Ten 1e heb ik bij mijn weten nix gestolen, en zeker geen hashs en/of andere wietsoorten..

Ik heb die persoon nog geprobeert te vragen hoe hij daar bij kwam, maar de vogel was al gevlogen.
Rare samenloop, ik begrijp het in iedergeval niet...
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Dat klinkt nog vriendelijker, als dat ik wat gestolen zou hebben...
Hij moet die opmerking over gestolen userhash toch ergens op gebasseerd hebben..

En ja, mensen die eMule niks vinden, die hebben geen smaak/geduld
* KeeZ heeft overigens een complete compu ingericht puur en alleen voor de mule

Deze plek is te koop.
hoeveel heb je al binnen van die file?bolleh schreef op 21 April 2003 @ 23:53:
kheb in de laatste 3 uur al wel 12mb binnen van de film
naja ik laat em gewoon een tijd open staan en dan zien we wel wat we verder doen
ik heb 280 mb binnen.
het verschil is, als jij tenminste veel minder binnen hebt, dat ik meer credit heb waarschijnlijk.
als je wilt, mag je m'n vriendje worden op emule dan halen we hem samen binnen en heb je voorrang op anderen
zo doe i dat ook wel eens met m'n zusje.
de delen die zij heeft krijg ik sneller en andersom.
het hele netwerk heeft daar weer baat bij omdat er weer 2 complete sources zijn.
edit: je stond al ik de wachtrij, ik heb je ff toegevoegt en een vriendslot gegeven
[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Nobody op 22-04-2003 18:08 ]
Moet ik misschien met een bepaalde server oid connected zijn?
ja hallo dat was gisteravond manMr.Nobody schreef op 22 April 2003 @ 18:00:
[...]
hoeveel heb je al binnen van die file?
ik heb 280 mb binnen.
het verschil is, als jij tenminste veel minder binnen hebt, dat ik meer credit heb waarschijnlijk.
als je wilt, mag je m'n vriendje worden op emule dan halen we hem samen binnen en heb je voorrang op anderen![]()
![]()
zo doe i dat ook wel eens met m'n zusje.
de delen die zij heeft krijg ik sneller en andersom.
het hele netwerk heeft daar weer baat bij omdat er weer 2 complete sources zijn.
nu heb ik 350mb van die file binnen(yay we zijn op de helft
kben nog niet echt tevreden over emule(boven de 20kb ben ik niet geweest

Mijn downloadsnelheid is niet normaalop dit moment, populair filmpie in 4 uurtjes binnen.
Lekker dat credit systeem
op je laaste vraag: nee maakt niet uit.Shagura schreef op 22 April 2003 @ 18:02:
Ik ben 10000000% noep, maar als ik ergens naar zoek vind ik nooit iets, terwijl jullie het hebben over 35 sources e.d. Het maakt me niet uit als ik eerst moet uploaden oid, maar ik vind gewoon helemaal niks als ik zoek en als ik iets vind is het altijd 1 source![]()
Moet ik misschien met een bepaalde server oid connected zijn?
als je zoekt, zet je hem wel op "global" ipv "server"?
bij de laatste zoek ie alleen op de server waarop je geconnect bent.
bij de eerste instelling op alle servers die in je server lijst staan.
hoeveel servers staan er in je lijst (ongeveer)?
als er 1tje ofzo instaat dan heb je waarschijnlijk uitstaan dat ie nieuwe servers via andere users krijgt.
ok ik ben dom, hij stond op server ipv. gloal dusMr.Nobody schreef op 22 april 2003 @ 19:08:
[...]
op je laaste vraag: nee maakt niet uit.
als je zoekt, zet je hem wel op "global" ipv "server"?
bij de laatste zoek ie alleen op de server waarop je geconnect bent.
bij de eerste instelling op alle servers die in je server lijst staan.
hoeveel servers staan er in je lijst (ongeveer)?
als er 1tje ofzo instaat dan heb je waarschijnlijk uitstaan dat ie nieuwe servers via andere users krijgt.

Voor zover ik zelf heb kunnen uitdokteren (zie begin van dit topic) kan ik je het volgende vertellen.apestaartje schreef op 22 april 2003 @ 16:50:
En zag net dat iemand in mij berichtenscherm het volgende had geschreven:
"You've been blocked because of using stolen user hashs"....![]()
Ten 1e heb ik bij mijn weten nix gestolen, en zeker geen hashs en/of andere wietsoorten..
Je Userhash is je "unieke" getal/letter reeks op het eMule netwerk, "ei284j2893je02k" of iets dergelijks. Hieraan kan iedereen je herkennen, en dit is ook het getal wat clients opslaan, om zo je credits te bewaren ed.
"Unieke" expres tussen haakjes, omdat het theoretisch niet uniek is. Je userhash word namelijk eenmalig gemaakt uit een willekeurig geheugenadres, en word vervolgens opgeslagen in "preferences.dat". Zolang je deze niet delete, zal je altijd dezelfde hash hebben.
Nou kan het dus zijn dat er iemand anders op deze aardbol exact dezelfde hash heeft gemaakt uit een geheugenadres, omdat dit theoretisch kan...
Dan lijkt het dus alsof jij er eentje gestolen hebt inderdaad.
Het kan echter ook gewoon een rare kronkel zijn van diegene's eMule, want de kans lijkt me erg klein..
Dit stond er letterlijk voor:
AntiCreditTheft [lovelace] "You've been blocked because of using stolen user hashs".
Nou ja als hij de enige van het hele netwerk is die er zo over denkt, heb ik er niet zo'n moeite mee.
Als ze maar niet opeens allemáál zo beginnen..
Terug naar Kazaa lijkt me namelijk geen optie meer..
En nu écht aan de afwas...
Verwijderd
Het staat niet boven aan de server log als ik het programma laad. Ik zal er wel overheen kijken...
Dit topic is gesloten.