eMule opensource eDonkey, deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick164 schreef op 29 March 2003 @ 20:41:
Ik ga hem nog ff testen, ik had wel iets ontdekt:
Inet valt dus uit ik reset de modem en de router maar doet nog steeds niks, ik haal 1 van de lan stekkers eruit( is 4 port switch) de ene met die van mij dus en inet werkt weer....
En emule was toen uit maar hij zenden dus nog steeds files vanaf mijn pc, lijkt me niet echt normaal?
Als emule crashed of verkeerd word afgesloten blijft er soms nog iets hangen. is bijvoorbeeld het icoontje wel weg.. maar als je in taakbeheer kijkt wil ie er nog weleens instaan.. check dat es.. iig dat heeft ie bij mij een paar keer geflikt :P

waarschijnlijk hoef je de modem dus helemaal niet te resetten in 't vervolg.. maar maakt je PC teveel connecties.. draai je een win9x versie? die kunnen nl veeeel minder connecties aan dan een windows2000 of XP machine.. en ja idd met udp maakt ie heel veel connecties aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
Ik draai windows 2003 server dus dat valt wel onder nt :)
Maar emule.exe zit zelfs dan niet meer een taakbeheer, maar als ik in een dos prompt netstat intik zie ik nog veeeeeel connecties op port 4662.
Volgens mij kan mijn sitecom router niet zo goed om gaan met udp (floods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick164 schreef op 29 maart 2003 @ 22:09:
Ik draai windows 2003 server dus dat valt wel onder nt :)
Maar emule.exe zit zelfs dan niet meer een taakbeheer, maar als ik in een dos prompt netstat intik zie ik nog veeeeeel connecties op port 4662.
Volgens mij kan mijn sitecom router niet zo goed om gaan met udp (floods).
Ik denk dat je gelijk hebt over je router.. en die connecties ja die blijven idd een beperkte tijd open.. als het goed is staat er TIME_WAIT achter. wat betekent dat de connecties tijdelijk wachten of ze nog gebruikt worden of niet. dus dat is helemaal normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

vele normale huis tuin en keuken routers kunnen maar 256 connecties aan

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net dat alle 'ie alle gesharede bestanden kwijt was, en dus alles weer opnieuw moest hashen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Rick164 schreef op 29 March 2003 @ 15:10:
Settings staan nu zo:

max connecties: 5000
connecties per 5 sec: 150
Udp uit(liet mijn modem+router crashen als die aan stond)
En heb een High ID
150 connecties in 5 sec? dat trek mijn adsl niet, zet die een wat lager.
max connecties kan ook een stuk lager.
zo kom je nooit hoger dan 25 kB/s

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Laatst online: 22-07 19:54
Er stond inderdaad Time Wait achter, ik ga nog ff met die settings spelen.
Maar of mijn router nou een max van 256 connecties heeft dat zou ik niet weten, maar hij kan 5000 en nog meer aan als udp dan maar uit is...
5000 is ietwat teveel en 150 per 5 sec ook maar dit was ff om te testen of dit aan udp lag of aan mijn verbinding.

*Edit:
Dat de shared files weg waren had ik ook gisteren moest alles opnieuw dl'en en het hashen duurt nu ineens stukken langer, zitten nog wat bugs in dus.

[ Voor 43% gewijzigd door RickDB op 30-03-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb nog 2 vraagjes.

links ondering zegt emule dat part 15 corrupt is? Kan ik dat fixen ofzo?

En rechts ondering staat "korea only"? ben ik nu alleen verbonden met korea ofzo :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:13
"Korea only" is volgens mij de naam van de server waarmee je verbonden bent --> niets van aantrekken :D

Als ie aangeeft dat er een gedeelte corrupt is, dan is dat gewoon pech. Daar valt niets meer aan te doen. eMule zal dat stuk weggooien (een part is altijd 9,8 mb), en je zal het overnieuw moeten downloaden. Je hoeft er verder niets voor te doen, laat maar lekker lopen zo :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
mmm ik ga weer terug van 27c naar 26d denk ik, webserver laat mijn emule telkens crashen, en sinds ik 27c gebruik wil emule files die bijna binnen zijn niet meer afmaken lijkt het wel, steeds als die bijna klaar is geeft ie een melding dat er een gedeelte corrupt is en dat opnieuw gaat downloaden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff een netstat log gemaakt en heb ruim 620 connecties :D is dat veel? volgens mij veelste veel wat internetten gaat nu ook extreem sloom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 08:50:
Ik heb net ff een netstat log gemaakt en heb ruim 620 connecties :D is dat veel? volgens mij veelste veel wat internetten gaat nu ook extreem sloom :D

Dat is vrij veel ja, ik kom zelden boven de 300 uit. Het hangt ook erg van wat je aan het downloaden bent af hoor.

Als je internet traag is en je maakt niet de fout dat je teveel upload aan emule geeft zou ik dat aantal connections iets lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef aan emule normaal 10kb up en minimaal 200 down... vanaf 10kb up kan je tot heel veel downloaden :P maaruh als ik bv 5 kb up doe mag ik max 20kb p/s downloaden :? best vaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 11:59:
ik geef aan emule normaal 10kb up en minimaal 200 down... vanaf 10kb up kan je tot heel veel downloaden :P maaruh als ik bv 5 kb up doe mag ik max 20kb p/s downloaden :? best vaag :)
Neehoor, da's heel logisch. Het is gewoon om leechers tegen te gaan. Als je nu je upload op 1 zet, betekend het dat je automatisch maar 3 kb kan downloaden, dus er zullen niet veel mensen zijn die dat doen.

In de FAQ kan je een compleet lijstje vinden met de uploadsnelheid en daar aan hangende download snelheid :) (onder "Instellingen --> Connection")

[ Voor 7% gewijzigd door Zoefff op 31-03-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nee dat hoort zo :) Staat ook netjes uitgelegd hoor.
Met 10 kb/sec kun je prima downloaden dus ik zou gewoon mijn connecties wat terug schroeven als je er 'last' van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 31 March 2003 @ 12:01:
Nee dat hoort zo :) Staat ook netjes uitgelegd hoor.
Met 10 kb/sec kun je prima downloaden dus ik zou gewoon mijn connecties wat terug schroeven als je er 'last' van hebt.
Nee dat hoort niet zo... want het is 1:3 en niet 1:4 zoals xtentic aangeeft..

hij zou dus met 5 maar maximaal 15 moeten kunnen downloaden.. hij krijgt er gewoon 5 cadeau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:27:
hij zou dus met 5 maar maximaal 15 moeten kunnen downloaden.. hij krijgt er gewoon 5 cadeau :P

Zucht, die lijst ken ik idd niet uit mijn hofd :+.
Gewoon op 12 kb/sec zetten, kan makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:27:
[...]

Ja, dat hoort wél zo!

Pas altijd een beetje op als je andere mensen ongelijk gaat geven >:)

Als je upload 1 - 3 is, dan is je max down *3

Is je upload 4 tot 9, dan is je max down *4

Dus, zoals hij zegt, met 5 up, kan je maximaal 20 down.

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

* IceStorm lacht iemand heel hard uit toe :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hadden het net over het aantal connecties he die je kunt maken, nou heb ik Casema Premium 80down 18up maar ik dacht altijd dat het aantal connecties ging om het aantal sources dat je max kon krijgen. Hier is een screen van hoe mijn virtuele ezel eruit ziet:
Bij de peil staat waar het omgaat ( iemand moet me toch eens uitleggen hoe ik een screentje maak van alleen DAT ding ! )

Afbeeldingslocatie: http://the-lynx.no-ip.org/pictures/GoT/eMule%20Connections.jpg

Alvast dank voor al uw hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Als je Alt + Printscreen doet, dan kan je een screenshot van alleen het actieve venster, in jou geval dus het preferences menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt + prntscrn

---
zoeffffffff zoefde me voorbij en poste het net eerder dan ik :D

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooizo weer wat geleerd, hoe zit het alleen nu met mijn vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Uhm, als eerste. Casema is niet geschikt om te gebruiken voor je eigen server om plaatjes te serveren (lees, het is takke traag :+).

Daarnaast kun je met elk teken programma stukken knippen uit een plaatje, dat had hier ook veel gescheeld ;).
Daarnaast zou je een plaatje kunnen resizen, scheelt ook weer ruimte.

Maar ok, je vraag.

Max connections is NIET het max aantal sources. Een source gebruikt namelijk niet constant een connectie. Een source wordt om de zoveel tijd gecheckt of je al mag downloaden/of de source er nog is/etc etc. Alleen op dat moment gebruikt ie een connection :).

Daarnaast is 10000 belachelijk hoog en kan jou lijn dat nooit aan. Ik zou hem op 500 zetten oid (of iig een stuk lager dan 10.000).
Daarnaast is 3000 aan max sources ook niet echt weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
:Z :+

Maar, om terug te komen op je vraag...

Connecties worden (volgens mij) niet alleen gebruikt voor sources. Ze worden ook gebruikt voor aanvragen, het uitwisselen van sources, enzow.

Het staat natuurlijk voorop dat je nooit meer sources kan hebben, dan dat je connecties hebt, omdat je voor iedere source een connectie nodig hebt :)

Daarbij komt ook nog eens dat er dus ook nog connecties nodig zijn voor andere dingen. Maar andersom, volgens mij gebruikt eMule niet altijd alle connecties, en doet ie ze tijdelijk uit als je in de queue staat ofzo.

Heb wel eens gechecked, als ik een file heb met 1000 sources, en doe een "netstat", dan zijn er lang geen 1000 verbindingen...

edit:
^^ Zie dus ook IceStorm :P ^^
Hele verhaal voor niets getypt B)

Het word trouwens eens tijd dat de secondes van de tijd van posten ook vermeld worden :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Zoefff op 31-03-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 31 March 2003 @ 18:13:
Het staat natuurlijk voorop dat je nooit meer sources kan hebben, dan dat je connecties hebt, omdat je voor iedere source een connectie nodig hebt :)
Heb wel eens gechecked, als ik een file heb met 1000 sources, en doe een "netstat", dan zijn er lang geen 1000 verbindingen...

Niet om het een of ander maar je spreekt jezelf tegen ;)
Daarnaast kun je prima 1000 sources hebben met maar 100 of minder connections (zoals ik een post hoger uit heb gelegd en jij proef ondervindelijk hebt vastgesteld :)).

[edit]Oh bijna vergeten... ik was eindelijk een keer snellerderder :+ 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door IceStorm op 31-03-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 31 March 2003 @ 18:13:
Uhm, als eerste. Casema is niet geschikt om te gebruiken voor je eigen server om plaatjes te serveren (lees, het is takke traag :+).

Daarnaast kun je met elk teken programma stukken knippen uit een plaatje, dat had hier ook veel gescheeld ;).
Daarnaast zou je een plaatje kunnen resizen, scheelt ook weer ruimte.

Maar ok, je vraag.

Max connections is NIET het max aantal sources. Een source gebruikt namelijk niet constant een connectie. Een source wordt om de zoveel tijd gecheckt of je al mag downloaden/of de source er nog is/etc etc. Alleen op dat moment gebruikt ie een connection :).

Daarnaast is 10000 belachelijk hoog en kan jou lijn dat nooit aan. Ik zou hem op 500 zetten oid (of iig een stuk lager dan 10.000).
Daarnaast is 3000 aan max sources ook niet echt weinig.
Over Casema als server >:) 17k upload op een lijntje van 17.5 dus schiet idd niet echt op, als ik emule uitzet wel. Mijn plaatje is al geresized, en als laatste ik heb net geleerd hoe ik alleen van het active venster een screen kan maken.

Btw. dank u voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 31 March 2003 @ 18:15:

[...]

[...]

Niet om het een of ander maar je spreekt jezelf tegen ;)
Daarnaast kun je prima 1000 sources hebben met maar 100 of minder connections (zoals ik een post hoger uit heb gelegd en jij proef ondervindelijk hebt vastgesteld :)).

[edit]Oh bijna vergeten... ik was eindelijk een keer snellerderder :+ 8)7
Ja, dat merkte ik ook toen ik aan het typen was, maar had geen zin meer om terug te gaan...

Wat ik bedoelde is dus dat je, als je al je sources gebruikt, ook eenzelfde aantal connecties nodig hebt. Maar in het 2e gedeelte van mn post, bedacht ik me dat eMule connecties niet altijd gebruikt, of tijdelijk uitzet...

[edit]Ja, inderdaad, maar ik ben benieuwd hoeveel seconden je snellerder was :9

[ Voor 6% gewijzigd door Zoefff op 31-03-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat merkte ik ook toen ik aan het typen was, maar had geen zin meer om terug te gaan...
Ehm, is dat te zien dan? Ik leer hier met de seconde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Euh.. dat is gewoon een feature van mijn brein 8)7

Ik was aan het typen, en toen bedacht ik me ineens, ik ben me nu een beetje aan het tegenspreken, maar, op dat moment had ik geen zin meer om omhoog te gaan met mn cursor om het te veranderen... :O

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

LynX heeft nu iig geleerd dat Zoefff liever lui dan moe is :+.

Disclaimer, ik fok alleen maar hoor, want Zoefffje heeft wel de faq gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi2002
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 11:53
iemand een proggie om je kredietbedestand te "recoveren" hij is namelijk van 15000 naar 0 gegaan??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens progies die het zelfde doen als netstat maar dan in windowz zelf?... want netstat is nogal sloompjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 19:27:
Zijn er trouwens progies die het zelfde doen als netstat maar dan in windowz zelf?... want netstat is nogal sloompjes..
Ja, die bestaan zeker! Er is een gotter die ooit zo'n progje heeft gemaakt...

Ik ga het nu ff zoeken, hoop dat ik het kan vinden :)

Nouja, ik kan het niet vinden hoor, sorry.. als ik het tegen kom, dan zal ik het hier posten

Inmiddels heeft Mr.Nobody het wel gevonden, dit wat het dus: http://www.ntutility.com/freeware.html

[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 31-03-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me alleen af waarom de dat low id en high id systeem hebben ingevoerd? nu is er dus bijna geen snelheid voor mensen die niet die poorten kunnen forwarden/openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:52:
ik vraag me alleen af waarom de dat low id en high id systeem hebben ingevoerd? nu is er dus bijna geen snelheid voor mensen die niet die poorten kunnen forwarden/openen
Heel simpel. Als je een dichte poort 4662 hebt, dan moet je connecties maken en downloaden, vía de server. Dat kost natuurlijk heel veel bandbreedte, en CPU.

Daarom hebben ze het ID systeem ingevoerd. Veel servers blokkeren low ID users, en anderen laten maar een bepaald aantal toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Daarom hebben ze het ID systeem ingevoerd. Veel servers blokkeren low ID users, en anderen laten maar een bepaald aantal toe..
Is handig, kan je gelijk zien of die stomme portmapper het nog doet.
weet iemand trouwens een goede stand-alone portmapper? heb die van analogX gehad, maar die liep meestal na 2 minuten al vast.
heb er nu één, die is maar 6 kb groot en vreet CPU power.

ik vraag speciaal om een stand-alone, omdat er complete programma's zijn en als onderdeel een portmapper hebben, ala winroute. en dat vind ik nou net ook wel overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:27:
Zoefff schreef op 31 March 2003 @ 19:50:
[...]
Ja, die bestaan zeker! Er is een gotter die ooit zo'n progje heeft gemaakt...

Ik ga het nu ff zoeken, hoop dat ik het kan vinden :)

Nouja, ik kan het niet vinden hoor, sorry.. als ik het tegen kom, dan zal ik het hier posten :)
kijk hier eens: http://www.ntutility.com/freeware.html

active ports, freeware en werkt perfect :)

[ Voor 55% gewijzigd door Mr.Nobody op 31-03-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Oke dan, dat is dus PRECIES het progje wat ik zocht :D

Was alleen de naam kwijt, dus zoeken ging een beetje lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb auto-connect aanstaan, en het gebeurt regelmatig dat het hele zooitje vastloopt tijdens het connecten, maar dat lijkt alleen te gebeuren met Silent-bob. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
jongens, kan iemand mij vertellen wat de instellingen zijn voor 8mbit adsl? had hier voor chello dus heb niet echt een idee wat ongeveer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:55

Sabbi

je denkt aan mij.

8mbit adsl? upload unlimited zetten gewoon :)

Wie o wie weet er voor mij precies te melden hoe het priority systeem werkt?
Is het zoiets dat als je bv je download hebt afgeknepen op 40 Kb/s en je hebt twee sources die allebei retesnel zijn dat je dan de meeste dlt van de hoogste prioriteis source? traffic shaping dus?
Anders iemand een idee?
(emule plus zet toch alles op auto maarja je weet niet he)

valt ook niet echt in de faq te vinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
ik heb een probleempje, Emule plus v0.27c geeft namelijk steeds een error. had hiervoor v0.27a en daar gaf hij ook al de fout aan. het gaat om:

"An attempt was made to access an unnamed file past its end"

geen flauw idee wat ze daar mee bedoelen. heb mijn gedeelde bestanden herladen, ik dacht het zal er vast mee te maken hebben. niet dus..

extra feature, hij crashed random. ik heb het programma nu al een half jaar, maar dit heeft ie nog nooit gedaan. ik heb hem een reset gegeven, ik dacht vind ie misschien fijn na 14 dagen. maar het heeft er niet zoveel mee te maken ben ik achter.

zou een "clean" install misschien werken? ik weet dat je een aantal *.met bestanden moet bewaren, namelijk: clients.met, known.met en emfriends.met (correct me if im wrong)

want dit werkt niet, ow en het is geen virus ofzo, heb een scanner over mijn computer gehaald en dat scheen het ook niet te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
oow en voor ik het vergeet, hij heeft het nu steeds over

"out of memory"

terwijl er nog genoeg over is en ik niet weet waarom ie nou eigenlijk zeurt, het irriteert me mateloos, want emule kan niet 2 uur gewoon draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
ik heb ook vandaag allerlei "An attempt was made to access an unnamed file past its end"
meldingen, en hij crashed ook wel eens.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 31 March 2003 @ 17:59:
[...]

Ja, dat hoort wél zo!

Pas altijd een beetje op als je andere mensen ongelijk gaat geven >:)

Als je upload 1 - 3 is, dan is je max down *3

Is je upload 4 tot 9, dan is je max down *4

Dus, zoals hij zegt, met 5 up, kan je maximaal 20 down.

(8>
zucht weer wat geleerd :+ goh leerzaam topic dit joh! :D

maar idd je hebt gelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
gladiool schreef op 01 April 2003 @ 00:35:
ik heb ook vandaag allerlei "An attempt was made to access an unnamed file past its end"
meldingen, en hij crashed ook wel eens.
Wat dat precies is weet ik ook niet. ff wat forums afgelopen, en ben hierop gekomen:
Z.B. weil zuvor ein defekter Chunk runtergeladen wurde oder durch Zufall gerade 2 Chunks gleichzeitig geschrieben wurden.
Emule hat dies aber bei einem Chunk als defekt markiert.
Dieser wird dann irgendwann noch mal geladen.

Dagegen kannst Du erst mal nichts machen ausser immer auf OK zu klicken.
Wat ik eruit opmaak is dat je deze error krijgt, als eMule 2 chunks op dezelfde tijd probeert te completen? Gewoon op OK klikken moet voldoende zijn volgens deze duitser iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
nou ik heb mijn oude vertrouwde emule v1c er weer opgezet en geen gezeik of vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

cardinal808 schreef op 01 april 2003 @ 13:05:
nou ik heb mijn oude vertrouwde emule v1c er weer opgezet en geen gezeik of vastlopers.
wist niet dat emule plus 1c zo stabiel was??? de nieuwste stabielste verzie is tot nu toe 26d

en 27c is ook al aardig stabiel....

maar eMule Plus v1c vind ik niet echt stabiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Over die "An attempt was made to access an unnamed file past its end" error. Ik heb hem van de week ook gehad toen ik net een file had toegevoegd waarvan de naam belachelijk lang was. Error een paar keer weggeklikt maar toen de file complete was was de bestandsnaam ook ergens afgekapt. Misschien heeft het daar wat mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tweakers, in ditzelfde topic poste ik mijn probleem dat ik altijd 'connection lost' kreeg bij alle servers, oplossing van t probleem heb ik gevonden:

IK sharede te veel!!!!! 8)7 8)7 8)7

Ik had 48,5 GB geshared wat veel servers niet leuk vonden en me er dus uitsmeten :Y)

Wat is de max dat ik kan sharen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Dat zal wel per server schelen. Ik share iets van 10 GB, nooit last gehad... probeer het gewoon uit :P

Bovendien, 10 GB is ruim zat hoor. Probeer zo veel mogelijk zeldzame files, of dingen die net uit zijn te sharen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz laat ik dan ook maar ff zeuren :>

Emule blijft bij mij traaaag :( Me capicitets en limits staan allebei op download 192 en upload 32. Zeer zelden download iemand iets van mij en ookal is dat zo dan maar met rond de 3kb/s (ik share rond de 1000 redelijk populaire mp3tjes). Downloaden gaat ook vet traag, een keer had ik download van 150kb/s van een filetje maar verder is het ongeveer gemiddeld zo 5kb/s :O.

Info:
XS4All-Fast ADSL (1536/256)
Poorten staan open
Hoog-ID
Max Connections: 100
Harde Limit: 300
Max new connex/5sec: 20

Hoort dit of doe ik iets heel fouts?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 23:01:
Hmmz laat ik dan ook maar ff zeuren :>

Emule blijft bij mij traaaag :( Me capicitets en limits staan allebei op download 192 en upload 32. Zeer zelden download iemand iets van mij en ookal is dat zo dan maar met rond de 3kb/s (ik share rond de 1000 redelijk populaire mp3tjes). Downloaden gaat ook vet traag, een keer had ik download van 150kb/s van een filetje maar verder is het ongeveer gemiddeld zo 5kb/s :O.

Info:
XS4All-Fast ADSL (1536/256)
Poorten staan open
Hoog-ID
Harde Limit: 300
Max new connex/5sec: 20

Hoort dit of doe ik iets heel fouts?
mp3tjes worden sowieso bijna niet gevraagd op emule, alleen volledige albums (dat is in ieder geval mijn ervaring. Voor mp3 kan je beter naar Kazaa gaan })
Maareh hoe lang gebruik je emule al, wat voor bestanden download je. Laat je hem wel lang aanstaan (hele dagen dus) Faq al gelezen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Die 32 kb upload is het max van je lijntje (256/8=32), ik denk dat dat redelijk dodelijk is.

Zet je upload eens op 10, of op 20 (vanaf 10 kan je al ongelimiteerd downloaden), en kijk hoe het dan gaat...

Mp3tjes sharen word overigens over het algemeen niet echt gewaardeerd. Dit om de simpele reden dat het netwerk absoluut niet gebouwd is op kleine files (1 chunck is 9,8 mb). Probeer daarintegen hele albums te sharen, en die te rarren of zippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die upload limit van 10kb/s maakt iig nix uit maar zal me DivX schijf eens delen dan, kijke of dat helpt :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ja, doe dat. Houd er wel rekening mee dat je gewoon credit moet opbouwen he. Dus het zal nog wel even duren voordat je een beetje snelheden haalt denk ik...

Laat voor de grap eMule eens een nachtje aanstaan, dan hoort ie een hoop lekkers binnen te halen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet dat es op 700 of 800... doet ook wonderen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 23:19:
[...]

zet dat es op 700 of 800... doet ook wonderen.. :)
Had ik al geprobeerd maar scheelde nix. Ik ben er nu achter. Om een vage reden stond concurrent downloads op 1-5 ipv 16+. Toen ik dat verandere gelijk volle upload (en jullie zeiden dat mp3tjes niet zo populiar waren :o ) Als die nou nog ff snel gaat downe zou helemaal mooi zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik heb nooit gezegd dat ze niet populair waren! Ik heb alleen gezegd dat je ze beter niet kan sharen, omdat kleine files irritant zijn voor het netwerk... Natuurlijk zijn er mensen die opzoek gaan naar mp3tjes, maar je kan véél beter 10 gig aan films sharen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ic. Ik merk wel dat ineens me comp stuk trager is :|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een half uur bezig geweest om alle foutmeldingen van 0.27c weg te klikken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

hmm, ik zal nog wel ff geduld moeten hebben ofzo maar ik heb inmiddels emule plus 1a en heb een statistiek van 3:1
ik heb iest van 12 gb geupload en 4 gb gedownload....
maar alles wat ik download komt echt heel traag binnen.

nooit boven de 6kb/s
men instellingen zijn
max 8kb/s up
max 32kb/s down

wat kan ik nog meer instellen om fatsoenlijke snelheden te krijgen.
nog een klein probleem alle films die ik tot nu toe gedownload heb zijn verneukt, kan ook aan men divx cod3cs liggen maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 02 april 2003 @ 08:32:
hmm, ik zal nog wel ff geduld moeten hebben ofzo maar ik heb inmiddels emule plus 1a en heb een statistiek van 3:1
ik heb iest van 12 gb geupload en 4 gb gedownload....
maar alles wat ik download komt echt heel traag binnen.

nooit boven de 6kb/s
men instellingen zijn
max 8kb/s up
max 32kb/s down

wat kan ik nog meer instellen om fatsoenlijke snelheden te krijgen.
nog een klein probleem alle films die ik tot nu toe gedownload heb zijn verneukt, kan ook aan men divx cod3cs liggen maarjah
Waarom staat je U/D zo laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
cky schreef op 02 April 2003 @ 08:32:
Dat kan best aan je codecs liggen ja. Op welke manier zijn ze verneukt? Groene waas door het beeld? Dan moet je nieuwe XviD codecs hebben. Strepen door het beeld? Dan moet je nieuwe DivX codecs hebben.

Zoek ook maar eens met de search hier op "divx strepen" of "divx groen" of "avi groen" oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 08:50:
[...]

Waarom staat je U/D zo laag?
men max upload is 12 dus als ik men up vol open zet download ik nix meer.
heeft 2 of 3 kb/s upload nodig om te kunnen downloaden

en van die verneukte films, gewoon wel geluid maar wit gaar onduidelijk beeld met een bijna niet herkenbaar windows schermpje, of iest anders wat er op dat moment op men desktop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roelemewoel schreef op 01 April 2003 @ 21:13:
Tweakers, in ditzelfde topic poste ik mijn probleem dat ik altijd 'connection lost' kreeg bij alle servers, oplossing van t probleem heb ik gevonden:

IK sharede te veel!!!!! 8)7 8)7 8)7

Ik had 48,5 GB geshared wat veel servers niet leuk vonden en me er dus uitsmeten :Y)

Wat is de max dat ik kan sharen?
Hmmm raar, ik share namelijk 240 gb >:) en ik heb er geen last van. Kan een bugje zijn in Emule ofzo hoor, khad namelijk ongeveer hetzelfde probleem met Edonkey2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
maakt het nou eigenlijk uit voor je zoekopdrachten wanener je met een andere server connect? :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

jdiezrequejo schreef op 02 april 2003 @ 19:30:
maakt het nou eigenlijk uit voor je zoekopdrachten wanener je met een andere server connect? :)
Bij mij vaak wel :) Bij een server met veel bestanden vind ik meer bestanden :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
jdiezrequejo schreef op 02 april 2003 @ 19:30:
Niet als je bij het zoeken "Search Global" aanvinkt, dan zoek je namelijk alle servers af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn jullie blij met de nieuwe 27c versie?

Wij hebben hier in het huis sinds kort een server en daar heb ik de poorten geforward zodat ik een hoge ID heb (en dat is gelukt, ik hen een hoge ID) alleen krijg ik nu allemaal 'vrienden' die ik niet gekozen heb.

Het rare is dat ik ook bij mezelf in de upload list sta en dat die extra ' vrienden' elkaar rap afwisselen. Laatst had ik zelfs 5 vrienden die bij mij in de upload lijst stonden ...............

Zijn er mensen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 03 april 2003 @ 09:57:
Niet als je bij het zoeken "Search Global" aanvinkt, dan zoek je namelijk alle servers af :)

Met de toevoeging dat er een redelijk rappe time-out op die opdrachten zit en je dus lang niet 'alle' servers afzoekt.
Van server wisselen kan dus soms best andere/meer resultaten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Yup, maar volgens mij is dat geen time-out. Het lijkt er meer op dat ie kapt, als ie een bepaald aantal resultaten heeft, of, als ie een bepaald aantal resultaten heeft, binnen een bepaalde tijd.

Als ik op iets heel onbekends (of onbestaands) zoek, dan blijft dat balkje onderin namelijk lopen tot in de eeuwigheid (overdreven ;) ).

Zoek ik echter op "Lord Of The Rings" oid, dan zijn er meteen zoveel resultaten, dat ie maar zoekt met stoppen. Denk dat het is, om de serverload zo laag mogelijk te houden?

En anders kan je natuurlijk ook nog 1 van de web-based searchengines gebruiken, die zoeken volgens mij wel alle servers af...
Links kan je vinden in de FAQ ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Zoefff op 03-04-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

Search en Global search stopt bij 100 resultaten ;)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Blue_White_Army schreef op 03 April 2003 @ 11:34:
Search en Global search stopt bij 100 resultaten ;)
Dat was eDonkey.
eMule stopt bij 201

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
ik heb een tamelijk vervelend "probleem" met eMule.
Als eMule uit gaat, doordat pc uit gaat of doordat ik eMule afsluit door kruisje, en ik hem vervolgens weer eens opstart kan hij geen adresss.met (of zoiets) vinden. Heel soms ook iets van known.met (geloof ik). Nu zijn al mijn servers er dus uit en moet ik die er opnieuw inzetten maar bij me downloads is ook alles weg. (de bronnen dan)

Is dit normaal of kan ik hier iets aan doen.

Ik draai eMule 0.27a.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

a staat voor alpha... dus ik zou 27c proberen als ik jouw was... of nog beter 26d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

dark4ever schreef op 04 april 2003 @ 11:40:
a staat voor alpha... dus ik zou 27c proberen als ik jouw was... of nog beter 26d
27a = alpha
27b = beta
27c ???

Ik draai momenteel de 27c Mortillo en het bevalt met wel. Deze gaat met de A4AF net iets anders om.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
DoctorV64 schreef op 04 april 2003 @ 12:26:
27a = alpha
27b = beta
27c ???
27c= gamma. :P

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dark4ever schreef op 04 April 2003 @ 11:40:
dat is niet zo.
er was eerst een 0.27 versie, maar binnen een dag was er een nieuwe versie omdat er een grote bug in de 27 versie zat. die nieuwe versie hebben ze 0.27a genoemt. die a staat gewoon voor een kleine verandering, niet voor alpha.
daarom heten de volgende versies ook gewoon a,b,c...
als er weer grote veranderingen inkomen, dan gaan we naar 0.28

emule is gewoon beta, de opties die erbij komen zijn vaak dingen die zich al bewezen hebben in andere mods. de echte alpha's worden door de ontwikkelaars en hun kennisen/vrienden getest.

alpha's breng je ook niet uit, als je ze wel uitbrengt heten ze beta :)
soms komt er wel software uit die net zo brak als alpha is, maar das een ander verhaal :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Nobody op 04-04-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Ik weet niet of je kunt lezen hoor, maar op de emule site stond toch duidelijk:
eMule 27a
dit is een alpha verzie. blablablabla we raden je aan om nu 26d te gebruiken en pas als 27b uit is over te stappen.

of wel... 27a staat dus wel voor alpha en je hebt gelijk heel eMule is op dit moment nog in beta fase. Maar 27a is niet voor het publiek bestemt alleen voor mod makers en anderen mensen die met eMule te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dark4ever schreef op 04 april 2003 @ 15:10:
[...]

Ik weet niet of je kunt lezen hoor, maar op de emule site stond toch duidelijk:
eMule 27a
dit is een alpha verzie. blablablabla we raden je aan om nu 26d te gebruiken en pas als 27b uit is over te stappen.

of wel... 27a staat dus wel voor alpha en je hebt gelijk heel eMule is op dit moment nog in beta fase. Maar 27a is niet voor het publiek bestemt alleen voor mod makers en anderen mensen die met eMule te maken hebben...
idd stond er dat de a versie alpha was, maar de a staat niet voor alpha, anders zouden ze niet doorgaan tot d ...
en omdat het alpha was wilden ze liever dat de "normale" users de andere al meer geteste versie dl. dat er een alpha stond was gewoon aardig van het dev team, normaal doe je dat niet.

verder boeit het ook niet. ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken. case closed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

case closed over dit onderwerp mensen... je mag gerust nog posten hoor :P
het is al zolang stil hier namelijk :D

En binnen kort komt denk ik 27d uit... want er zijn al aardig veel patches gemaakt voor 27c... alleen als je die wilt installeren moet je die veranderingen in de source veranderen en dan zelf een exe maken... alleen dat ken ik nie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlabakje90
  • Niet online
Ik vroeg me af of het mogelijk was om de bandwith automatisch te throttelen, dus dat hij bijvoorbeeld dat hij 's nachts 10KB/s upload toestaat en volle download, en overdag 5KB/s en 20KB/s download toestaat. Weet iemand of dit mogelijk is? Danku :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:58
emuleplus 1c kan dat.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij zet mijn inkomen de downloads steeds terug op 1-5, terwijl ik al paar keer 16+ heb gezet :? Hoort dat zo?
Ik heb 12kb up staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op 06 April 2003 @ 12:10:
Hij zet mijn inkomen de downloads steeds terug op 1-5, terwijl ik al paar keer 16+ heb gezet :? Hoort dat zo?
Ik heb 12kb up staan
Je bent waarschijnlijk bezig geweest met de Wizard toen je hem voor het eerst had. Probeer ook je aantal connecties te wijzigen + max. aantal sources gooi het allemaal wat omhoog, zet je up op 10 en je down op 0 --> en gaan met die banaan ! Als dit allemaal nog niet werkt dan zou ik maares opzoekgaan naar een freshinstall van 0.27c @ emule-project.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over waarom m'n Cisco router crasht als eMule een tijdje aanstaat? Krijg allerlei meldingen op de router dat het geheugen vol loopt. Het enige dat dan nog resteert, is een reboot.. :(

Ik weet dat de SMC barricade router problemen heeft/had met eMule, maar van Cisco kan ik niets vinden..

Het gaat trouwens om eMule 0.27c op Windows XP SP1 met een Cisco 1605-R met 16 MB geheugen.

[ Voor 17% gewijzigd door Senser op 06-04-2003 14:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik kan stom zijn hoor, maar het vraagt om een adress.dat, hoe kom ik daar aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Adresses.dat, kan je gewoon zelf aanmaken. Daar zitten de adressen van serverlijsten in. http://www.e4file.com/x1/server.met Bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Illumination schreef op 06 April 2003 @ 19:21:
Adresses.dat, kan je gewoon zelf aanmaken. Daar zitten de adressen van serverlijsten in. http://www.e4file.com/x1/server.met Bijvoorbeeld. :)
Ah so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Ik heb deze week eMule 0.27c geinstalleerd (voor het eerst, geen upgrade). De eerste paar dagen ging het goed, alleen sinds 2 dagen crasht 'ie bij ieder af te ronden bestand. Zodra 'ie naar 'afronden' springt (tempfile naar completed directory verplaatsen) krijg ik een BSOD en gaat de pc rebooten.

Als ik na het opstarten eMule weer staart crasht ie net zo hard. Het enige wat ik kan doen is de tempdir-inhoud verplaatsen, eMule starten, eMule stoppen, tempdir-inhoud weer terugverplaatsen en eMule starten. Dan maakt ie het afronden wél af, en kan ik weer uitzien naar het volgende te-voltooien bestand.

Wat moet ik hier nou mee doen? Echter bevordelijk werkt het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem Korakal, ook een reboot wanneer een file klaar is :(
Ook heb ik een keer gehad dat emule een file aan het 'completing' is en ontdekt dat de laatste chunk corrupt is en weer opnieuw gaat downloaden, alleen blijft ie deze chunk steeds opnieuw downloaden omdat emule steeds dezelfde chunk als corrupt aangeeft. (altijd de laatste chunk). Ik heb zelf het vermoeden dat door de BSOD de part.met file op de een of andere manier geschadigd is :(
Sommige files heb ik kunnen repareren met donkeydoctor of metmedic maar niet allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Dus het probleem zit 'm niet in het programma zelf maar in de half-gedownloade bestanden...
Ik ben nu met donkeydoctor alle files aan het doorlopen, kijken of het werkt.

[edit]

ze zijn allemaal correct zegt 'ie :/

[ Voor 15% gewijzigd door Korakal op 06-04-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat ik een home made movie wil sharen met een ED2K Link.
Hoe creëer ik die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 21:54:
Stel dat ik een home made movie wil sharen met een ED2K Link.
Hoe creëer ik die ?
Kijk op de DonkeyNL site. Daar kun je in het forum je eigen links plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 21:59:
[...]

Kijk op de DonkeyNL site. Daar kun je in het forum je eigen links plaatsen. :)
Daar kun je een bestaande link plaatsen, hoe zelf een te maken kan ik niet vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 22:34:
[...]

Daar kun je een bestaande link plaatsen, hoe zelf een te maken kan ik niet vinden. ;(
Op de site ga je naar het forum --> Film releases --> 1e 2 topics ff lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 22:34:
[...]

Als je zelf iets wilt releasen, dan moet je dat desbetreffende bestand in een Map zetten, die je deelt.

Vervolgens ga je naar eMule, naar het tabblad "Shared Files". Daar klik je ff op "Reload". Het desbetreffende bestand staat dan tussen je shared files.

Vervolgens ga je naar dat bestand, rechtermuisknop erop, "Copy ed2k link to clipboard".

Nu staat er op je clipboard een link, in de vorm van ed2k://|file|bestandsnaam|getalletjes|bestandhash|/

Die kan je nu dus overal plakken, et voilà! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Korakal schreef op 06 April 2003 @ 21:48:
Dus het probleem zit 'm niet in het programma zelf maar in de half-gedownloade bestanden...
Ik ben nu met donkeydoctor alle files aan het doorlopen, kijken of het werkt.

[edit]

ze zijn allemaal correct zegt 'ie :/
hmmm... heeft het misschien toch geholpen?
Er zijn vannacht 4 downloads afgerond zonder te crashen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.