Toon posts:

[Win2k] processor gebruik bij pinball *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de normale pinball speel die standaard bij windows 2K zit, dan staat er bij mijn task manager dat mijn processor 100% in gebruik is. Daardoor kunnen mp3's ook niet normaal afgespeeld worden. De processor is een PIII 866 en 256 mb geheugen.

p.s. ik heb verder geen zware programmas op de achtergrond

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[Win2k] toegevoegd aan topictitel, zie ook de WOS-Policy voor uitleg :).

Welk proces neemt er 100% processor in gebruik, Pinball of een ander programma? Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar wat voor videokaart zit er in?

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-09 18:40

Dark

who tweaked the light?

en wat is nu je vraag?

Verwijderd

Topicstarter
pinball neemt zoveel processor gebruik in en ik heb een Geforce 2 GTS kaart. Mijn vraag is of dit normaal is, of dat mijn processor niet helemaal stabiel is.. keb ook af en toe een BSOD. Daarvoor ben ik al uitgebreid op onderzoek uitgeweest, maar zonder al te veel resultaat

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows XP en 2000 BSOD guide
Hier kun je wat meer info over de BSOD vinden. En wellicht dat je hier nog iets aan hebt: Mijn computer start niet meer op, hoe kan ik dit oplossen?. Hier staat wat uitleg over Eventid's.

Misschien eens kijken of het helpt als je een nieuwe detonator installeert, hoewel de standaard driver voor je videokaart Pinball in principe zonder problemen aan moet kunnen. Nieuwe detonators kun je downloaden vanaf www.nvidia.com :).

[rml][ BC3] Wie kan pinbal + mp3 tegelijk doen?[/rml]
Geen idee waardoor het probleem onstaat echter :P.