Wat betreft levelen, nou te simpel wil ik het niet noemen, behalve als je gaat traden want dan kan het rap gaan, maar als je gewoon fight/missies doet ga je niet echt snel omhoog, tenminste, niet het eerste stuk. Boven lvl 20 kan ik nog niet over mee praten.
Qua uitdagingen weet ik het niet, ik ga gewoon lvl 30 missies doen ofzo, dan moet ik m'n best doen om heel te blijven, maar ik weet dus niet of dat ook zo is als je > lvl 30 bent (kan je uberhaubt wel lvl 45/50 missies doen?)
1: Liberty space mag niet te moeilijk worden.
2: Het moet ook voor mensen die geen Titan/sabre/eagle hebben mogelijk blijven om in bijv. Rheinland space te vliegen
3: Hoe doe je dat met missies? lvl 20 missies leveren geen drol op, maar nu kan je een lvl 30 pakken om toch 40-60k binnen te slepen, als de AI sterker word kan dat niet meer.
4: Ik zou dan graag respawnende lvl 10 guns zien, aangezien die nu hermetisch uit de MP space verdwenen zijn door de "lucky few"
Qua uitdagingen weet ik het niet, ik ga gewoon lvl 30 missies doen ofzo, dan moet ik m'n best doen om heel te blijven, maar ik weet dus niet of dat ook zo is als je > lvl 30 bent (kan je uberhaubt wel lvl 45/50 missies doen?)
Ik zou op zich niks tegen een AI mod hebben, als het aan de volgende criteria voldoet:edit:
Deze gelegenheid kan ik mooi aangrijpen om naar jullie mening omtrend zo'n AI mod te vragen: vaak gehoorde punten van kritiek zijn namelijk dat 1) levelen te eenvoudig is, en 2) voor ervaren spelers geen uitdaging meer bestaat. In feite slaat -ie dus twee moddervette vliegen in 1 klap... maar de meerderheid beslist.
1: Liberty space mag niet te moeilijk worden.
2: Het moet ook voor mensen die geen Titan/sabre/eagle hebben mogelijk blijven om in bijv. Rheinland space te vliegen
3: Hoe doe je dat met missies? lvl 20 missies leveren geen drol op, maar nu kan je een lvl 30 pakken om toch 40-60k binnen te slepen, als de AI sterker word kan dat niet meer.
4: Ik zou dan graag respawnende lvl 10 guns zien, aangezien die nu hermetisch uit de MP space verdwenen zijn door de "lucky few"
[ Voor 49% gewijzigd door zion op 04-04-2003 16:53 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem