[Freelancer] Algemeen (deel 3)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.545 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 20:44:
echt een eikel was die fatality: ik had al zo weinig poen: ik kwam net uit freeport1 met vol geladen berrylium en hij knalde mij neer wanneer ik ging docken in de tradelan, zonder ook maar even "hoi, hallo, je gaat eraan" te zeggen.

Geef de nieuw starters ook een kans joh. Ik had net mijn freigher vol geladen met zooi, woepakeej, alles in 1 klap weg.

Als je voortaan mij in een sabre ziet, val dan aan!!
OMG .. sorry dat ik het zeg ...
maar wanneer is dat gebeurt?

volgens mij zit je gewoon te liegen... om mij zwart te maken!
echt lame ben je

of het is van een week geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 21:07:
[...]

OMG .. sorry dat ik het zeg ...
maar wanneer is dat gebeurt?

volgens mij zit je gewoon te liegen... om mij zwart te maken!
echt lame ben je

of het is van een week geleden
zondag avond rond 19:00 en 20:00 uur

bij cambridge of omega 3, ik weet het nie tmeer zeker, ik had daar volle lading berrylium gekocht, toen ik de space in ging, kwam ik je tegen,

je vuurder eerst paar torpedos af, ik dacht, hij schoot vast beetje wild rond, maar nee hoor...daarna kreeg ik 3 rake klappen en ik was eraan

is er een server log file? het gebeurde zondag avond rond tussen 19 en 20

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk is dit.. ik krijg mn gelijk hier nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 20:23:
hmm weer met SP bezig, kan het zijn dat je na de Nomands gedoe klaar bent met de storyline van SP? Zat op level 18 toen en nu al 22, nog niets gehoord...enne volgens mij is mijn Player Status buggy wat next level requirement = 73k terwijl ik 255k heb??
hmm ja dat heb ik ook.. maar is denk ik niet buggy.. volgens mij bedoelen ze als je 73k maakt dan krijg je er een lvl bij.
Ik dacht dat hierna de missions doorgingen maar ik zit nu al op 1miljoen en nix nada geen mission meer te zien :(

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 20:23:
hmm weer met SP bezig, kan het zijn dat je na de Nomands gedoe klaar bent met de storyline van SP? Zat op level 18 toen en nu al 22, nog niets gehoord...enne volgens mij is mijn Player Status buggy wat next level requirement = 73k terwijl ik 255k heb??
dacht ik ook, maar als je gewoon ff geld gaat verdienen (73k) dan wordt het vanzelf minder. ;)

te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Komop, PKen is niet leuk maar het hoort er nou eenmaal bij, het staat aan op de server...

Als jullie echt zo een grondige hekel aan elkaar hebben, treiter elkaar via MSN/ICQ/IRC of kill on sight ingame, maar wat schieten wij ermee op dat we weten dat jullie een hekel aan elkaar hebben en dat jullie elkaar gaan afmaken? Vecht het lekker onderling uit :z

bLiNk: check een FAQ om te kijken of je alle missies heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, hadden jullie ook zo snel uitgespeeld dan? Rond level 18?

Nu kan ik iig me op MP focussen en daar gaan verdienen ipv in de SP verder te zwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-07 13:22

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Kan iemand me vertellen wat er nog leuk is aan dit spel als je een Titan hebt met lvl10 wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Is freelancer eingelijk wel zo uitgebalanceerd dat het nog boeiend is voor multiplayer?

want meer dan wat traden en omhoog levellen is er volgens mij niet volgens mij ontbreekt er een doel of competitie in MP.

Btw ik heb phantom geicq'd voor password..

[ Voor 62% gewijzigd door JaWa op 02-04-2003 00:38 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Dr. Vork schreef op 02 april 2003 @ 00:09:
Kan iemand me vertellen wat er nog leuk is aan dit spel als je een Titan hebt met lvl10 wapens?

Met een Sabre en level 10 wapens was er iig niks meer aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
M@NIC schreef op 02 April 2003 @ 01:37:

[...]

Met een Sabre en level 10 wapens was er iig niks meer aan ;(
Daarom wacht ik ook vol smart op Kloot's Klotige Kloten tent :P
Lekker Nomad Battleships pesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

PK'en mag op de server aanstaan, maar dat betekent toch niet dat je elkaar zomaar zonder reden overhoop schiet?

Enkelen met zowat de beste verkrijgbare boot + wapens vliegen nog vrolijk door new york rond, en shieten je soms idd overhoop als je niets anders doet dan langsvliegen. Als jij als slachtoffer dan een lvl 1 scheepie hebt, of wat voor bootje dan ook wat niet uit de borderworlds of van een criminele basis komt, ben je natuurlijk totaal geen partij. Dan hoef je je superieuriteit echt niet te bewijzen oid. Pak dan iemand van je eigen caliber, kondig het aan, en houd een duel ofzo.

Als excuus krijg je dan "mja er stond navy voor je naam, ik haat navy." Was mn naam rood dan? viel ik je aan (lol)? :P

Ik wil verder niet dom doen over PK. Het staat aan, en kies ervoor op die server te spelen. Ben ook zelf enkele malen verrot geschoten. Maar voor diegenene die dat doen, denk een beetje na, kijk!, en toon een beetje begrip voor mensen die al hun in het begin zuurverdiende geld in een trade hebben zitten?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Clay schreef op 02 april 2003 @ 09:12:
PK'en mag op de server aanstaan, maar dat betekent toch niet dat je elkaar zomaar zonder reden overhoop schiet?
Je heb gelijk, maar als je op een server kan PK'en moet je gewoon op je hoede zijn...
Enkelen met zowat de beste verkrijgbare boot + wapens vliegen nog vrolijk door new york rond, en shieten je soms idd overhoop als je niets anders doet dan langsvliegen. Als jij als slachtoffer dan een lvl 1 scheepie hebt, of wat voor bootje dan ook wat niet uit de borderworlds of van een criminele basis komt, ben je natuurlijk totaal geen partij. Dan hoef je je superieuriteit echt niet te bewijzen oid. Pak dan iemand van je eigen caliber, kondig het aan, en houd een duel ofzo.
Ik schiet (zoals zo velen op GoF) voor de gein iemand shields kapot (als er verder niet aangevallen wordt), en dan stop ik... maar ik ben ook maar eens mens en vermoorde per onge;uk DinX, maar ik heb gewoon de schade bergoed :)
Als excuus krijg je dan "mja er stond navy voor je naam, ik haat navy." Was mn naam rood dan? viel ik je aan (lol)? :P
Tja, je begint al vriendjes met de Navy, dus da's een kutsmoes. Het is alleen wel een beetje overzichtelijk soms, aangezien jij dan 'Navy - Clay' heet, dat zouden ze misschien uit duidelijke kunnen maken dmv een ander kleurtje... als je flink aan het raggen bent omdat heel Liberty je dood wilt hebben, kan ik best begrijpen dat je per ongeluk een player killed omdat die opeens als volgende doelwit wordt geselecteerd, en je let dan niet helemaal op...
Ik wil verder niet dom doen over PK. Het staat aan, en kies ervoor op die server te spelen. Ben ook zelf enkele malen verrot geschoten. Maar voor diegenene die dat doen, denk een beetje na, kijk!, en toon een beetje begrip voor mensen die al hun in het begin zuurverdiende geld in een trade hebben zitten?
Verder heb je helemaal gelijk, ik wil het newbie-PK-for-fun gedoe ook verder niet verdedigen, maar ik kan het wel begrijpen als je per ongeluk iemand vermoord, zie mijn verhaaltje hierboven, newbie's killen met je lvl10 guns for fun is net zo lame als constant campen en spawnkilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Je heb gelijk, maar als je op een server kan PK'en moet je gewoon op je hoede zijn...
Yup. Voor mij houdt dat dus gewoon in dat ik gewoon niet naar systemen ga als bepaalde lui daar zitten :) ueberhaupt probeer ik lvl 30+ lui eigenlijk uit de weg te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Clay schreef op 02 april 2003 @ 10:56:
[...]

Yup. Voor mij houdt dat dus gewoon in dat ik gewoon niet naar systemen ga als bepaalde lui daar zitten :) ueberhaupt probeer ik lvl 30+ lui eigenlijk uit de weg te blijven.
zeg clay ik zal je niks doen hoor :P

iig heb ik dankzij _/-\o_ ionize _/-\o_ eindelijk te pakken wat ik zocht en ben ik druk bezig nomad goodies te verzamelen nu... alleen schiet het voor geen meter op |:( die krengen zijn altijd leeg en als er wel wat in zit ben je met zn 3en en heb ik die rotzooi nooit (of je jettisont die rotzooi 8)7 )

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clay schreef op 02 April 2003 @ 10:56:
[...]

dat is het idee ook niet echt.. maar "sommigen" vinden het leuk om voor de docking ring van manhattan te gaan hangen en alle noobs uit de lucht knallen met nomad cannons en andere meuk.. 't valt me overigens wel op dat het allemaal de wat "jongere" lui zijn.. Maar dat kan ook aan mij liggen als ouwe getrouwde bok.

Zowieso, de gelegenheid hebben om een schip als een titan of een sabre te hebben en daar nog ongestraft rondvliegen vind ik wat vaag.. dat ruikt een beetje naar een onrechtmatige manier van geldbemachtinging :O . Ik hoef er iig niet meer te komen, niet dat ze me slopen maar zwermen muggen om je kop zijn ook niet fijn. :D
KeeZ schreef op 02 april 2003 @ 11:08:
[...]

zeg clay ik zal je niks doen hoor :P

iig heb ik dankzij _/-\o_ ionize _/-\o_ eindelijk te pakken wat ik zocht en ben ik druk bezig nomad goodies te verzamelen nu... alleen schiet het voor geen meter op |:( die krengen zijn altijd leeg en als er wel wat in zit ben je met zn 3en en heb ik die rotzooi nooit (of je jettisont die rotzooi 8)7 )
Graag gedaan KeeZ, ohja, voor mensen die niks meer aan multiplay vinden, doe zoals ik, verdien veel geld en vind veel wapens, en geef die vervolgens aan mensen die het kunnen gebruiken.

/me voelt zich net Robin Hood :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me nou toch een wereldschokkende ontdekking gedaan!!! :P :P :D

De Hispania, een van de sleeper ships uit de intro, die ligt als wrak in Omicron Alpha
Nou is dat op zich niet zo'n geweldige ontdekking, maar wel dat je er in kunt!

check:

de Hispania
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scrx1.jpg

De onderkant, met uitlaat, HEEEY! daar kun je in!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scrx2.jpg

Middenin
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scrx3.jpg

En er weer uit
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scrx4.jpg

Briljante vinding of niet :O :O :O

anyway, kvond dat ik het moest sharen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

lache. vroeg me al een beetje af waar dat ding gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Jongens, ik ben opzoek naar omega 41, op het handige kaartje, welk in de intro van dit topic genoemd werdt wordt hij aangegeven met een orange streep, dus het jumphole is verborgen. Hoe kan ik deze nou vinden? Ik heb al meerdere routes geprobeerd, maar kom niet dichterbij dan Dresden of Omega 11, iemand tips?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Probeer sector C5 in Omega 11 eens.. wel beetje radiation damage en veel bounty hunters en hessians :)

En in Omega 5 zat er ook een dacht ik..

[ Voor 31% gewijzigd door R4NCOR op 02-04-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

net phantom gemailed, ik kom dr aan jongens :)

hoe zit het nou precies met PKing en andere regels? Dat je als high-leveler geen level 1s af hoort te maken kan ik best snappen. Lijkt mij ook best vervelend als je daar aankomt met je butt-scheepje en iemand in een Titan vuurt twee keer en je bent dood.

Maar wat gebeurt er verder op de server, is het gewoon Freelancertje spelen maar dan on-line of zijn er nog dingen die je specifiek met andere spelers kan doen?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik HAAT Freelancer :(

eindelijk een _beetje_ geld, word ik neergehaald door 5 hawks, resultaat: 249 credits over, lvl1

:( :( :(

In een very hostile environment, dus ben maar opnieuw begonnen, was achteraf ook niet echt slim :(

[ Voor 27% gewijzigd door zion op 02-04-2003 16:38 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

<edit>
Sorry heb me hoofd er niet goed bij...
</edit>

[ Voor 76% gewijzigd door Four op 02-04-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

zion schreef op 02 april 2003 @ 16:32:
Ik HAAT Freelancer :(

eindelijk een _beetje_ geld, word ik neergehaald door 5 hawks, resultaat: 249 credits over, lvl1

:( :( :(

In een very hostile environment, dus ben maar opnieuw begonnen, was achteraf ook niet echt slim :(
Speel je offline of online @ GoF server? Er zijn nogal wat mensen waar je geld van kunt lenen/krijgen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Damn, heb je die leon base eindelijk berijkt na veel gedoe, blijkt de basis vijandig te zijn.... hoe kom ik nou aan dat uber schip????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Four schreef op 02 april 2003 @ 17:03:
Damn, heb je die leon base eindelijk berijkt na veel gedoe, blijkt de basis vijandig te zijn.... hoe kom ik nou aan dat uber schip????
Is een Corsairs-base dacht ik? Ram eens op F8, kijk wie vijanden zijn van de Corsairs.

Ga dan naar die vijanden op zoek en ram die voor hun bek :P Dat een tijdje doen, en dan kan je weer met F8 kijken of de Corsairs al neutraal geworden zijn. Dan kan je docken en schip kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
NG schreef op 02 April 2003 @ 17:01:
Speel je offline of online @ GoF server? Er zijn nogal wat mensen waar je geld van kunt lenen/krijgen hoor :)
Nou, ik heb het nou al een paar keer aan mensen gevraagd, maar ik krijg steevast: Nee Sorry, geen geld. en dat terwijl ik het toch echt alleen aan > lvl 30 mensen heb gevraagd.

Maar goed, ben weer lvl 1/2, dus alle donaties zijn welkom, ben vanavond weer online rond een uurtje of 9/10

@GoF server offcourse, because GoT is 1337 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door zion op 02-04-2003 17:28 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

zion schreef op 02 April 2003 @ 17:27:
[...]

Nou, ik heb het nou al een paar keer aan mensen gevraagd, maar ik krijg steevast: Nee Sorry, geen geld. en dat terwijl ik het toch echt alleen aan > lvl 30 mensen heb gevraagd.

Maar goed, ben weer lvl 1/2, dus alle donaties zijn welkom, ben vanavond weer online rond een uurtje of 9/10

Misschien ben ik vanavond wel online, moet eik examens voorbereiden, maar als ik je tegenkom krijg je wel een donatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

"Damn, heb je die leon base eindelijk berijkt na veel gedoe, blijkt de basis vijandig te zijn.... hoe kom ik nou aan dat uber schip????"

heh, daar zat ik dan, 250 engine components gekocht voor 100, eindelijk bij Mactan Base aangekomen na 1,5 uur en 10 autoloads omdat er bij elke trade-lane wel enemies zaten: Waren de Lane Hackers vijandig (ze stonden als neutral in mn lijstje, neigend met een half streepje naar friendly). Daar zit ik dan in Magellan, 250 engine components in mn cargo hold, geen wapens, geen shield batteries of nanobots, en 3 outcasts plus 5 lane hackers die me beschoten. sniff.. SNIFFF... NOOOO!!!!!!
en Red Hessians of Outcasts vermoorden worden de Corsairs vriendelijker door. Eigenlijk kun je zowat alles vermoorden zodat de Corsairs vriendelijker worden want ze hebben aan bijna iedereen een teringhekel. Duurt wel lang, dus flink veel missies doen tegen Red Hessians e.d. en geen corsairs aanvallen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Mocht er behoefte aan bestaan... ik heb zo mijn eigen ideeën om PK-ing te ontmoedigen. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door DroogKloot op 02-04-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op 02 April 2003 @ 17:27:
[...]

Dude.. zoek me op.. ik geef iedereen vanalles.. dat is mn doel hier..
DroogKloot schreef op 02 April 2003 @ 18:26:
Mocht er behoefte aan bestaan... ik heb zo mijn eigen ideeën om PK-ing te ontmoedigen. >:)
tell me >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
ik ben nu al wel een paar leuke wapens tegen gekomen maar waar kanik nou eigenlijk die nomad wapens vinden? het is wel in SP trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:46
Chainsaw schreef op 02 April 2003 @ 18:49:
ik ben nu al wel een paar leuke wapens tegen gekomen maar waar kanik nou eigenlijk die nomad wapens vinden? het is wel in SP trouwens
Dit is nog maar 6345x gevraagd, maar je antwoord is in en rond de secret jumpholes in Omicron Alpha en Gamma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
ok dan 6345x dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmm, net ff gemultiplaaierd, maar ik moet zeggen, SP was nog leuker, want daar had ik geen lag, en verder was er geen verschil. Het viel me nogal op dat er niemand communiceerde over het algemene chat kanaal. Ik kom binnen en zeg system-wide hallo, niemand reageerd. Ik zie dat iemand ook in New York zit, ik spreek em aan om te kijken of ie wil groeperen, geen antwoord.
Eigenlijk was het dus meer SP dan MP, beetje cargo haulen en een Defender gekocht. Was level 4, nu ineens weer 3, ook wel vaag.

Mooiste was nog wel toen ik constant dat rooie lag icoontje in beeld had. Ik bij Pueblo Station docken onder hevig vuur (had een rhino zonder wapens of iets), vliegt ie naar Dock 2, vliegt ie tegen de deur aan in het filmpje. 2 minuten hulpeloos tegen die deur aan staan hoppen, toen ging ie eindelijk open :)
mn shit verkocht, ik weer nieuwe inkopen en naar de launch gate. Duurt teringlang, ik denk NOO dalijk word ik afgeschoten door de Xenos voor ik goed en wel buiten ben, ram op ESC. Toen zat ik dus in het connection menu, denk SHIT, dalijk ben ik toch alles kwijt. Weer ingelogd, zit ik met mn schip letterlijk in de Dock Gate, niet in het station met menu, maar ik kan in de dock gate rondvliegen :)
Het was met name zo grappig omdat ik het overleefde, als ik erdoor neergeschoten was geweest was ik prolly best pissig geweest op de lag :)

Goed, morgen misschien weer proberen, wie weet dat er dan wel iemand terugpraat. Niet om t'een of t'ander, maar is het normaal dat iedereen een beetje ala SP rondvliegt en niet antwoord? Ik zag wel dat er 2 groepen waren van wat high-level gasten, maar dr kan toch wel ff hallo geroepen worden?

ff voor de duidelijkheid: de lag was omdat ik was vergeten een download af te zetten, niet door de server.

[ Voor 4% gewijzigd door GTOfire op 02-04-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Enige msg die ik voorbij heb zien komen is: kan hier een uur wachten voor ie gaat dokken.

Daar kon ik weinig mee, en hoewel ik in newyork zat heb ik verder niks van je gehoord.
Ben ondertussen ook ff weg geweest maar er stond ook niks in de log, dus ja....
Normaal reageer ik wel op mensen hoor.

p.s. In MP hangt je lvl van je net worth af, dus als je teveel verbruikt (nanobots oid) dan kan je zomaar weer een lvl zakken.

offtopic:
Enne Ionize, ik zou je graag opzoeken, maar dat kan niet als je offline bent he ;)

[ Voor 30% gewijzigd door zion op 02-04-2003 22:06 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zion: als je over 2 mins in Manhattan bent kan ik je wel even wat credits geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
offtopic:
NG, ging toch niet goed, zag hem wel in mijn accepted lijst komen maar niet aangekomen, vreemd? nou ja, evengoed bedankt voor de poging dan maar :)

nog meer
offtopic:
sry voor de slow-chat, mensen

[ Voor 16% gewijzigd door zion op 02-04-2003 22:08 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmmm, dat was ik idd, maar ik had dacht ik nog wel meer gezegd. Een paar keer hallo. Goed kans dat het niet aankwam door mn download. Ben ook een keer door een jumpgate heengevlogen in zo'n filmpje, en dan niet in, maar door. Kon ik weer hulpeloos toekijken terwijl ie omdraaide en terugvloog omvervolgens keihard zijwaards erin getrokken te worden. Whatever, bestemming bereikt :)

ik probeer het zo nog eens, dan verwacht ik dat iedereen hallo roept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

zo.. iedereen haat me nu... :D moet me imago maar weer eens opveizelen..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

lol, dankzij erikie ff 10 levels gestegen. Ik zit nu met iets van 10 class 6-8 wapens en ik heb een max-level-4 schip :)
verder bleek dat sociaal bezig zijn toch wel vet was eigenlijk. Twas wel geinig om een missie met zn drieën te doen, dan is het ook veel beter te doen. Nou zorgen dat ik zo snel mogelijk maatjes word met de Corsairs en nog veeel meer geld krijg en een Titan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 03 April 2003 @ 00:00:
lol, dankzij erikie ff 10 levels gestegen. Ik zit nu met iets van 10 class 6-8 wapens en ik heb een max-level-4 schip :)
verder bleek dat sociaal bezig zijn toch wel vet was eigenlijk. Twas wel geinig om een missie met zn drieën te doen, dan is het ook veel beter te doen. Nou zorgen dat ik zo snel mogelijk maatjes word met de Corsairs en nog veeel meer geld krijg en een Titan kopen :)
Was zeker leuk, nog ff verder gegaan, iedereen haat me nu (paar transports overvallen) maar wel leuk.

Van lvl3 naar lvl 19 in 1 avond :)

O, en ik wil ook een titan :)

offtopic:
Shit bijna 3 uur, en ik moet morgen werken en ik zou nog opruimen omdat Bianca morgen langskomt, ah wel, freelancer be4 pleasure

[ Voor 10% gewijzigd door zion op 03-04-2003 02:49 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah geld ontvangen van iemand anders is gemakkelijk alleen voel ik mezelf dan altijd zo schuldig tegenover die persoon :>

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Hebben gisteravond met z'n vieren heerlijk Corsairs in hun eigen homeworld gerost :P weg miet die Corsairs ;) Hessians roelen! :D Corsair buddy word ik wel met een andere char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Clay schreef op 03 April 2003 @ 09:05:
Hebben gisteravond met z'n vieren heerlijk Corsairs in hun eigen homeworld gerost :P weg miet die Corsairs ;) Hessians roelen! :D Corsair buddy word ik wel met een andere char.
Hehehe :D
Ik ben met zowel de Corsairs als de Hessians vriendjes, ik heb op het moment geloof ik maar 4 vijanden, de Bounty Hunters, 2 Rheinland organisaties en de Liberty Police.
Liberty Police ga ik weer even liev krijgen, toen ik BH Piranha's aan het schieten was, vloog er opeens een transport langs, midden in mijn vuur, bij Fort Bush :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
KeeZ schreef op 03 april 2003 @ 07:50:
mjah geld ontvangen van iemand anders is gemakkelijk alleen voel ik mezelf dan altijd zo schuldig tegenover die persoon :>
Mja, nou we hebben voornamelijk loot binnengehaald van de schepen die erikie kapotschoot :) (hij zat toch vol)

En hij moest zijn alien organisms kwijt alleen mocht zelf niet naar binnen, dus die heb ik voor een bescheiden honorarium voor hem verkocht ;)

Hij heeft alleen de vreemde tik dat hij heel graag wil horen eeeeerriikkkie rules! :+

offtopic:
Kan vanavond niet spelen want ik krijg bezoek :( Misschien toch maar afbellen :+

[ Voor 9% gewijzigd door zion op 03-04-2003 11:32 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hehe, ja, ik was ook een beetje overrompeld, maar voor zover ik weet gaf Erikie mij de zooi die die zelf niet nodig had, en dat doe ik ook bij anderen waar het bij kan. Ik heb wel minder te geven, maar dat komt wel weer. Eerst maar eens even een very heavy fighter zien te bemachtigen :)

En ik moet eerst nog zorgen dat ik de Hessians afschiet en de Corsairs te vriend houd, want zij zijn de enige die Titans verpatsen. Mja, kan ook een sabre bij de hessians of een Eagle gewoon kopen, maar de Titan is toch het beste.

oh, en ik heb Erikie ook iets gegeven, 1 slingshot missile die ik toevallig ergens oppikte :p Ik wou ook zn voorraad nanobots en shield canisters bijvullen omdat echt IEDEREEEN achter em aan zat, maar ik kreeg 'insufficient cargo space', dus ik neem aan dat ie al vol zat met nanobots en shields. Hey, I tried :)

[ Voor 24% gewijzigd door GTOfire op 03-04-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 03 April 2003 @ 12:33:
hehe, ja, ik was ook een beetje overrompeld, maar voor zover ik weet gaf Erikie mij de zooi die die zelf niet nodig had, en dat doe ik ook bij anderen waar het bij kan. Ik heb wel minder te geven, maar dat komt wel weer. Eerst maar eens even een very heavy fighter zien te bemachtigen :)
Vlieg nu in een barracuda, en dat scheelt toch een mooi stuk met mijn patriot :)
Nu even naar new london (of daar in de buurt) om die fighter van 180k te kopen.

Wat kost een Titan eigenlijk?
edit:
776,380 OMG, ff doorsparen.

En welke fighter van +-180/200K is het beste? (en waar te halen?)
edit:
ook nog ff doorsparen voor de Falcon van 257,000 dan maar.

[ Voor 15% gewijzigd door zion op 03-04-2003 13:29 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

zion schreef op 03 April 2003 @ 13:17:
[...]

Vlieg nu in een barracuda, en dat scheelt toch een mooi stuk met mijn patriot :)
Nu even naar new london (of daar in de buurt) om die fighter van 180k te kopen.

Wat kost een Titan eigenlijk?
edit:
776,380 OMG, ff doorsparen.

edit:
idd de falcon is een leuk alternatief :P en ik ehb nu zelf inmiddels een sabre met tachyon only :7 verder gaat het lekker en ga ik weer robin hood spelen :9

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

zion schreef:
[...]

edit:
Leg er 100K bij en ga voor de Hammerhead. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
DroogKloot schreef op 03 April 2003 @ 13:35:
[...]

Leg er 100K bij en ga voor de Hammerhead. :)
Mja, maar ik moet voor die falcon nog 60K sparen, en voor die Hammerhead dan nog 160K.

Ik kijk wel even hoe snel het gaat de volgende keer dat ik weer kan spelen. Hammerhead is idd wel lekker, grote broertje van waar ik nu in vlieg.

[ Voor 37% gewijzigd door zion op 03-04-2003 13:50 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nouja.. effe inloggen vandaag maar weer.. effe kijken of ik iedereen vijandig kan krijgen :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zion: Ik vroeg nog of het wel aangekomen was,zeg je ijskoud van ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
NG schreef op 03 April 2003 @ 15:10:
Zion: Ik vroeg nog of het wel aangekomen was,zeg je ijskoud van ja. :P
Ja, hallo, was de eerste keer dat ik trade-de, weet ik veel waar ik mee bezig ben :)
Kende al die MP functies niet echt, want had tot gister avond eigenlijk alleen uitgevonden hoe ik met iemand anders kon praten, en verder vnl SP in MP modus gedaan.

Maar goed, het is allemaal goed gekomen :) en thanks anyway.

edit:
Nou, tot vanavond jongens, ik hoorde net dat ik wat later thuis zou komen vanavond, en dat vond ze wat te laat worden, dus ze komt een andere keer :)
Kan ik lekker Freelanceren zodra ik thuis ben (+-21:00u.)

[ Voor 20% gewijzigd door zion op 03-04-2003 16:01 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
HE, ik probeer net weer ff in te logge, slaat m'n pc op z'n muil :'(
nouja, reboot dan maar.

probeer weer in te loggen --> account in use on this server :?
kan 1 van de admins dit ff solven?

hmmm, ik kan gewoon niet inloggen zal wel ergens een mod hebben geinstald

[ Voor 21% gewijzigd door Chainsaw op 03-04-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb het ook al aardig wat gespeeld, maar nu is me Radeon 9700pro stuk gegaan en heb ik die voor RMA opgestuurd.

Het probleem wil nu dat sinds ik ervoor in de plaats een Geforce 2 MX heb zitten hij niet meer wil draaien.
Dat wil zeggen, ik load een save en dan vliegt ie er bijna meteen na loaden eruit. Net zoiets alsof je alt+tab doet, want je hoort nog wel geluid en Freelancer is nog in het geheugen geladen, maar terug schakelen kan niet meer.

Ik draai Win XP met DX 9.0a en heb met Detenator 28.32, 40.72 en 43.45 het geprobeerd. Echter niks werkt tot nu toe. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
"Ensign: set a course"
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/freelancer10.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/freelancer11.JPG
Let op, de spijkerdildo's en die gekleurde bubbels zijn weg, ook geen nomad te zien als die bubbels weg zijn

Steady as she goes:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/freelancer12.JPG

Eek! Corona van de zon :/
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/freelancer13.JPG

Helaas ging mijn zelfmoord poging niet door:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/freelancer14.JPG
7(8)7 7(8)7 7(8)7
Ik stuiter dus tegen een zon aan mensen :P

T'rug naar huus dan maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/freelancer15.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 03-04-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op 03 April 2003 @ 13:43:
[...]
Mja, maar ik moet voor die falcon nog 60K sparen, en voor die Hammerhead dan nog 160K.

Ik kijk wel even hoe snel het gaat de volgende keer dat ik weer kan spelen. Hammerhead is idd wel lekker, grote broertje van waar ik nu in vlieg.
je kunt natuurlijk ook naar mij vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op 03 april 2003 @ 22:06:
"Ensign: set a course"
[afbeelding]

[afbeelding]
Let op, de spijkerdildo's en die gekleurde bubbels zijn weg, ook geen nomad te zien als die bubbels weg zijn

Steady as she goes:
[afbeelding]

Eek! Corona van de zon :/
[afbeelding]

Helaas ging mijn zelfmoord poging niet door:
[afbeelding]
7(8)7 7(8)7 7(8)7
Ik stuiter dus tegen een zon aan mensen :P

T'rug naar huus dan maar:
[afbeelding]
Helaas rafe.. tis geen nieuwtje.. een topic geleden heb ik dit al gedaan en ben toen al tot de ontdekking gekomen dat die zo niet killed.. sterker nog.. je zit op een gegeven moment IN die zon, het centrum waar je niet in kunt is net zo groot als je schip zelf.. owja, en die wanden van de cylinder waar je in vliegt? Die blijven altijd even ver weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52
Ik probeer net aan te loggen op de server maar hij zegt elke keer dat het pasword niet klopt :S :S terwijl ik toch echt een paswordt vanm phantom heb gekregen

nu nog vreemder na 10x te geprobeerd te hebben en de game opnieuw te hebben restart vind ik de server opeens niet meer :?

[ Voor 8% gewijzigd door _Drake_ op 03-04-2003 22:32 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot zoekt vanaf heden een stel vrijwilligers (lees: KKKT meubulair) :P

[ Voor 25% gewijzigd door DroogKloot op 03-04-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DroogKloot schreef op 03 april 2003 @ 22:32:
KKKT????
Da_Drake schreef op 03 April 2003 @ 22:31:
Ik probeer net aan te loggen op de server maar hij zegt elke keer dat het pasword niet klopt :S :S terwijl ik toch echt een paswordt vanm phantom heb gekregen

nu nog vreemder na 10x te geprobeerd te hebben en de game opnieuw te hebben restart vind ik de server opeens niet meer :?
volgens mij ligtie plat.. ik zie hem ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 22:38:
[...]

KKKT????

[...]

volgens mij ligtie plat.. ik zie hem ook niet meer
het vreemde is dat ik hem met The al seeing eye nog kan zien en scannen en ook pingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Drake schreef op 03 April 2003 @ 22:40:
[...]

het vreemde is dat ik hem met The al seeing eye nog kan zien en scannen en ook pingen
en direct connecten? lukt dat ook niet? ik heb alleen het ip-adres niet maar jij misschien wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
VinnieWeiss schreef op 03 april 2003 @ 21:02:
Ik heb het ook al aardig wat gespeeld, maar nu is me Radeon 9700pro stuk gegaan en heb ik die voor RMA opgestuurd.

Het probleem wil nu dat sinds ik ervoor in de plaats een Geforce 2 MX heb zitten hij niet meer wil draaien.
Dat wil zeggen, ik load een save en dan vliegt ie er bijna meteen na loaden eruit. Net zoiets alsof je alt+tab doet, want je hoort nog wel geluid en Freelancer is nog in het geheugen geladen, maar terug schakelen kan niet meer.

Ik draai Win XP met DX 9.0a en heb met Detenator 28.32, 40.72 en 43.45 het geprobeerd. Echter niks werkt tot nu toe. :'(
Dis de eerste keer dat ik mezelf quote, maar ik wil zo graag weer Freelancer spelen. Ben er verslaafd aan geworden 8)7
Is het misschien anders beter een topic te maken voor dit probleem (welk forum dan? Deze of VB)?
En HW accelaratie een stap trug werkt ook niet. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 16:46
VinnieWeiss schreef op 03 April 2003 @ 23:58:
[...]

Dis de eerste keer dat ik mezelf quote, maar ik wil zo graag weer Freelancer spelen. Ben er verslaafd aan geworden 8)7
Is het misschien anders beter een topic te maken voor dit probleem (welk forum dan? Deze of VB)?
En HW accelaratie een stap trug werkt ook niet. :'( :'(
Probeer het maar eens in SPV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
shite.... server down?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DroogKloot schreef op 03 april 2003 @ 22:32:
* TepelStreeltje reporting for duty!

zeg het maar klootje!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmmm gister mooie 'harvest' gedaan in unknow system :9 5x blaster 6x cannon... iemand in voor een trade :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Oe, ik wil ook wel helpen met KKKT :)
[rml]DroogKloot in "[ Freelancer] Algemeen (deel 3)"[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 04-04-2003 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een Nederlandstalige Freelancer website? Dus geen officiële maar een fan/newssite? En heeft iemand Freelancer al in de winkels gespot? Volgens Dynabye had ie er vandaag moeten zijn (maar dat hebben ze op 28 maart ook al gezegd) en de website noemt 11 april als releasedate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
18 april voor Europe, alleen UK op de 11e.

Maar dat had je kunnen weten, als je even de moeite had genomen om de openingspost te lezen :/

[quote]
FAQ:
Wanneer ligt Freelancer in de winkel :?
De release data volgens Lancers Reactor:
Amerika: Ligt in de winkels
Verenigd Koninkrijk: 11 April
Europa: 18 April
Australië: Ligt in de winkels

[ Voor 84% gewijzigd door zion op 04-04-2003 13:41 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Hmmmm, ik connect net, neem een missie aan, launch to space, en vervolgens leek het wel erg realistisch, want er was idd helemaal niets :( Freelancer minimaliseerde en wou niet meer terugkomen, uiteindelijk toch gecrashed. Ligt dat aan mij of aan het server proggie, ik heb normaal nooit probs gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 04 april 2003 @ 13:40:
Hmmmm, ik connect net, neem een missie aan, launch to space, en vervolgens leek het wel erg realistisch, want er was idd helemaal niets :( Freelancer minimaliseerde en wou niet meer terugkomen, uiteindelijk toch gecrashed. Ligt dat aan mij of aan het server proggie, ik heb normaal nooit probs gehad.
Jij en HemTeC mogen ook helemaal niet zo veel spelen, straks zijn jullie al lvl 38 en ik nog maar 20 ;(

:+

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zion schreef op 04 April 2003 @ 13:35:
18 april voor Europe, alleen UK op de 11e.

Maar dat had je kunnen weten, als je even de moeite had genomen om de openingspost te lezen :/

[...]
Het zal niet de eerste keer zijn dat Nederland een spel gelijktijdig met de UK uitbrengt terwijl de omliggende landen pas later aan de beurt zijn. Wat Lancers Reactor en andere websites zeggen is zeker niet definitief. Het komt regelmatig voor dat een game vroeger (RtCW) of later (ST: ArmadaII) in de winkel ligt dan de Nederlandse distributeur zelf had voorspeld.

Edit. Als je mijn vorige post trouwens goed zou hebben gelezen, zou je zijn opgevallen dat ik niet naar een releasedate vroeg, maar juist wilde weten of iemand het spel al in de winkel heeft zien liggen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 04 April 2003 @ 03:34:
[...]

* TepelStreeltje reporting for duty!

zeg het maar klootje!
/me wil ook!!!!

/edit

WOEI :P page 20

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 13:50:
Het zal niet de eerste keer zijn dat Nederland een spel gelijktijdig met de UK uitbrengt terwijl de omliggende landen pas later aan de beurt zijn. Wat Lancers Reactor en andere websites zeggen is zeker niet definitief. Het komt regelmatig voor dat een game vroeger (RtCW) of later (ST: ArmadaII) in de winkel ligt dan de Nederlandse distributeur zelf had voorspeld.

Edit. Als je mijn vorige post trouwens goed zou hebben gelezen, zou je zijn opgevallen dat ik niet naar een releasedate vroeg, maar juist wilde weten of iemand het spel al in de winkel heeft zien liggen!
Je mag iets toch helemaal niet uitbrengen vóór de releasedate die gesteld is door de uitgever?

Maar anders, excuses, ik dacht dat je maar gewoon je vraag gedumpt had zonder dat je even de moeite nam wat zelf onderzoek te plegen, mistakes do happen u know :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De winkelketens mogen inderdaad hun koopwaar pas vanaf de aangegeven verkoopdatum (indien van toepassing) aanbieden. Toch komt het regelmatig voor dat Games, maar ook DVD's en CD's al dan niet per ongeluk eerder in de winkel belanden. Als de distributeur hierachter komt zal hij de betreffende keten dan ook dringend verzoeken de producten weer uit de schappen te halen en met een flinke boete dreigen. Zo'n 4 maanden geleden verscheen de DVD trilogie van Back To The Future meer dan week te vroeg in de rekken van sommige Blokker filialen. De distributeur was not amused om het zo maar uit te drukken. Diegenen die toevallig die dag de Blokker binnenliepen waren echter wel erg blij, including myself :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik weet wel dat Dixons soms al DVD hoesjes heeft liggen op ooghoogte als je de winkel binnen komt.
Daar staat dan wel altijd op dat het pas verkocht wordt vanaf een bepaalde datum. Dit om alvast wel het spel te showen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

even over de server.. zit er een mod op ofzo?! ik klap er steeds uit!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Zion, ik ben nu pas level 18 hoor. Kheb een Defender (de ass-end van de Heavy Fighters) 100k, en een shitload aan level 6-8 wapens die ik bewaar voor als ik een falcon oid ga halen :)

(moet mn Freelancer natuurlijk wel ff meewerken :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 04 april 2003 @ 14:29:
Zion, ik ben nu pas level 18 hoor. Kheb een Defender (de ass-end van de Heavy Fighters) 100k, en een shitload aan level 6-8 wapens die ik bewaar voor als ik een falcon oid ga halen :)

(moet mn Freelancer natuurlijk wel ff meewerken :( )
Ik zou toch nog maar een tussenstop maken qua schip want anders is het wel een hele lange ruk naar een falcon met een defender.

Heb zelf maar even een valkyrie gekocht op weg naar evt de Hammerhead en Titan (of sabre, scheelt weer 200k).

Ik heb trouwens ook heel dringend lvl 8 wapens nodig, maar ik kan ze nergens vinden, en om ze nou te gaan kopen voor 50k/s gaat me ook weer wat te ver.

[ Voor 13% gewijzigd door zion op 04-04-2003 14:45 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Mijn excuses voor de overlast. :) Ik heb gisteravond een aantal zelfgebrouwde mods geinstalleerd (waaronder KKKT 8)), het detail dat ze niet _allemaal_ server-side opereren was me echter ontglipt. :D

@Ionize/Tepel/Rafe: ik zal voor jullie een zipje bakken met .ini's en begeleidend commentaar, watch this space. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Zion, ik wil dr wel een paar zelf houden, maar als we online zijn, zoek me op en ik heb er wel 2 of wat voor je. Alle beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
ok ik kan de server weer zien maar hij pakt me password nog steeds niet
ik heb alle mogenlijke manieren geprobeerd

Weet iemand een oplossing?

[ Voor 12% gewijzigd door _Drake_ op 04-04-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 04 April 2003 @ 15:01:
Zion, ik wil dr wel een paar zelf houden, maar als we online zijn, zoek me op en ik heb er wel 2 of wat voor je. Alle beetjes helpen :)
Ben je vanaaf tussen 8 en 10 nog online?

En 2 zou helemaal top zijn, dan heb ik 2 lvl 8 1 lvl 7 en 2 lvl 6, en dat is voor die valkyrie precies goed. (heb nu 1 lvl7 en 4 lvl6, en das net te weinig)

[ Voor 24% gewijzigd door zion op 04-04-2003 15:11 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

FOK! FOK FOK FOK!
ik denk ik doe ff een missie, Rogue Bloodhounds schieten geen deuk in een pakkie boter toch? Mis dus, twee schoten shield fail, heb dr 1 afgeknald (knalde zelf ook stom tegen asteroids aan enzow) en na nog 2 man half afgemaakt te hebben van de 5 totaal ging ik dood. Cargo kwijt, boeiend, had ik toch niet. Maar ook alles wat niet vast zat op mn scheepie, dus ook alle unmounted wapens :(
hadden ze dr wel ff bij mogen vertellen vind ik zo, nou kan ik dus ff 3 ton doorsparen voor ik een schip koop omdat ik er anders geen wapens voor heb ;(

en ja, ik ben dan prolly wel een keer online, maar goed, heb je nu dus weinig meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 04 April 2003 @ 15:11:
FOK! FOK FOK FOK!
ik denk ik doe ff een missie, Rogue Bloodhounds schieten geen deuk in een pakkie boter toch? Mis dus, twee schoten shield fail, heb dr 1 afgeknald (knalde zelf ook stom tegen asteroids aan enzow) en na nog 2 man half afgemaakt te hebben van de 5 totaal ging ik dood. Cargo kwijt, boeiend, had ik toch niet. Maar ook alles wat niet vast zat op mn scheepie, dus ook alle unmounted wapens :(
hadden ze dr wel ff bij mogen vertellen vind ik zo, nou kan ik dus ff 3 ton doorsparen voor ik een schip koop omdat ik er anders geen wapens voor heb ;(

en ja, ik ben dan prolly wel een keer online, maar goed, heb je nu dus weinig meer aan.
O ja, wat ontzettend kut voor je. Zoals ik al zei, je had beter even een beter schip kunnen kopen want die defender is wel wat erg zwak, maar ja, dat is nu te laat.

Maar die dingen blijven toch zweven, kan je ze niet terug vinden (ja speld, hooiberg ik weet het, zeg ook maar wat)

Trouwens, gewoon een beter schip kopen zodra je kan, je schiet wel weer wapens van bogeys af die je kan mounten, zo kom ik ook aan mijn lvl 6/7 wapens.

zal ook wel niet goed zijn voor je ranking :(

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 04-04-2003 15:18 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DroogKloot schreef op 04 april 2003 @ 14:51:
Mijn excuses voor de overlast. :) Ik heb gisteravond een aantal zelfgebrouwde mods geinstalleerd (waaronder KKKT 8)), het detail dat ze niet _allemaal_ server-side opereren was me echter ontglipt. :D

@Ionize/Tepel/Rafe: ik zal voor jullie een zipje bakken met .ini's en begeleidend commentaar, watch this space. :Y)
kewl.. ik hou het in de gaten... maar dat wordt dan een Add-on zeg maar? zodat ik het spel verder nog normaal kan multiplayeren maar dan met een extra system (KKKT)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

okay, het begint nu wel erg raar te worden. Van die missies met difficulty 18 die me in mn fokking Rhino nog lukte zijn nu onmogelijk geworden. Maakt niet uit wie, na 3 schoten is mn schild weg, en het laatste beetje van hun Hull duurt echt uren om draf te krijgen. En het mooie is nog wel dat dat zolang duurt dat hun shield ineens weer vol zit, kan je weer bijna opnieuw beginnen.
Deels ligt het aan mn kut-schip, maar staan er misschien server-side mods aan die bedoeld zijn het speelplezier van de high-levelers te bevorderen? Want het is voor de low-levelers ineens niet meer te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

de pest is trouwens dat het goedkoopste schip wat ik zo rond me heen zie een Banshee Light Fighter van 170000 is, ik heb dus 100.000 (inmiddels iets minder) en een trade-in value van 8.000 Meer geld verdienen begint moeilijk te worden omdat ik ineens niks meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Freelancer server????
Klinkt goed. Ik heb het Multiplayer gedeelte nog niet bekeken en kan dat ook nog niet. Maar dat komt Zondag of Maandag wel aan de beurt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 04 april 2003 @ 15:38:
de pest is trouwens dat het goedkoopste schip wat ik zo rond me heen zie een Banshee Light Fighter van 170000 is, ik heb dus 100.000 (inmiddels iets minder) en een trade-in value van 8.000 Meer geld verdienen begint moeilijk te worden omdat ik ineens niks meer kan.
Ik heb zelf een tijd in de Barracuda van 71.000 gevlogen, doet het iig een stuk beter dan een defender.

Guns:6 (optimal WC 4 max 6)
Armor: 3600
Max batteries/NB: 24

word hier verkocht: Planet Curacao, Planet Honshu, Planet Kyushu, Planet New Tokyo

http://www.lancersreactor.com/t/flships/details.asp?id=2

Is iig een stuk beter dan een defender:

Guns 5/1 (optimal 2 max 4)
Armor: 1600
Max batteries/NB: 14

p.s. Ik zou het wel heel bijdehand vinden als ze de AI echt sterker hadden gemaakt, dan is het voor de < lvl 30's in eens wel een stuk lastiger om vooruit te komen in het spel.
GTOfire schreef op 04 april 2003 @ 15:47:
owya, die is er ook nog. Nouja, dan maar ff wat H-fuel inslaan om meteen te verpatsen en zo'n ding halen.
Pas je op dat je dan niet weer neergeknald word, want dan ben je helemaal blut.

[ Voor 25% gewijzigd door zion op 04-04-2003 15:57 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

owya, die is er ook nog. Nouja, dan maar ff wat H-fuel inslaan om meteen te verpatsen en zo'n ding halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

leuk dingetje hoor :) ik heb ook een hele tijd barra gevlogen en daarna dragon wat overigens net zo goed vliegt :) als je geld nodig hebt en ik ben online klop maar op mn deur mocht je wat nodig hebben

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

"Pas je op dat je dan niet weer neergeknald word, want dan ben je helemaal blut."

Trade Lane disrupted.. het zal toch niet
Cruise aan en 180 graden draaien.
Incoming Missile.. ja mn reet, 3 countermeasure flares.
Ha! lekker mis!
waarom ga ik dan geen 300 meer? erm... mag ik weer sneller asjeblieft... please?
TATATATATATA dood....
maar ach, het was maar 7 duizend, en wat is nou 7000 op 100.000 niet waar? ik ben uiteindelijk op Curacao aangekomen met 87 duzend en heb nu een Barracuda met wat butt-wapens erop (ze verkopen daar geen goeie) en nog iets meer als 20 mille over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

BTW, afgelopen half uur zijn er 5, 6 verschillende mensen binnen gekomen, ik netjes hallo zeggen tegen iedereen system-wide en als ze binnenkwamen met naam erbij.
Geen reacties, krijgen ze het gewoon niet te zien of zijn er gewoon maar weinig beleefde mensen?

weer een updateje, missie aangenomen van 6000 reward met een barracuda, en ineens was mn power niet op na 5 schoten, en schoten de Lane Hackers nog geen deukje in mn schild. Zij aan de andere kant waren met een paar schoten kapot met dezelfde wapens die met een Defender geen fuck uithaalden.

De Rogues en Lane Hackers zijn bijna vol Hostile en vallen me in het voorbij gaan overigens niet aan, ze hebben witte namen. Vaag of normaal?

[ Voor 46% gewijzigd door GTOfire op 04-04-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GTOfire schreef op 04 April 2003 @ 16:18:
"Pas je op dat je dan niet weer neergeknald word, want dan ben je helemaal blut."

Trade Lane disrupted.. het zal toch niet
Cruise aan en 180 graden draaien.
Incoming Missile.. ja mn reet, 3 countermeasure flares.
Ha! lekker mis!
waarom ga ik dan geen 300 meer? erm... mag ik weer sneller asjeblieft... please?
TATATATATATA dood....
maar ach, het was maar 7 duizend, en wat is nou 7000 op 100.000 niet waar? ik ben uiteindelijk op Curacao aangekomen met 87 duzend en heb nu een Barracuda met wat butt-wapens erop (ze verkopen daar geen goeie) en nog iets meer als 20 mille over
Als ik het zo hoor dan is het echt aan het spoken op de server nu....
Dus óf je shield was kaduuk van je defender, óf they upped the ante a bit.

Kan een server beheerder daar niet even uitsluitsel over geven (droogkloot?) of de mods die doorgevoerd zijn er voor zorgen dat de computeropponents sterker zijn geworden?

[ Voor 11% gewijzigd door zion op 04-04-2003 16:24 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoe zit het met de mods op de GoT Server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Er is inderdaad een "AI Booster" actief, maar die beinvloedt UITSLUITEND shield regeneration rates (standaard 1, nu gemiddeld 150). Verder niets.

edit:

Deze gelegenheid kan ik mooi aangrijpen om naar jullie mening omtrend zo'n AI mod te vragen: vaak gehoorde punten van kritiek zijn namelijk dat 1) levelen te eenvoudig is, en 2) voor ervaren spelers geen uitdaging meer bestaat. In feite slaat -ie dus twee moddervette vliegen in 1 klap... anyway, de meerderheid beslist. :P
De Rogues en Lane Hackers zijn bijna vol Hostile en vallen me in het voorbij gaan overigens niet aan, ze hebben witte namen. Vaag of normaal?
Da's normaal. Tijdens missies worden relaties met hostiles altijd geneutraliseerd. :)

[ Voor 49% gewijzigd door DroogKloot op 04-04-2003 16:45 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.