hmmm, net ff gemultiplaaierd, maar ik moet zeggen, SP was nog leuker, want daar had ik geen lag, en verder was er geen verschil. Het viel me nogal op dat er niemand communiceerde over het algemene chat kanaal. Ik kom binnen en zeg system-wide hallo, niemand reageerd. Ik zie dat iemand ook in New York zit, ik spreek em aan om te kijken of ie wil groeperen, geen antwoord.
Eigenlijk was het dus meer SP dan MP, beetje cargo haulen en een Defender gekocht. Was level 4, nu ineens weer 3, ook wel vaag.
Mooiste was nog wel toen ik constant dat rooie lag icoontje in beeld had. Ik bij Pueblo Station docken onder hevig vuur (had een rhino zonder wapens of iets), vliegt ie naar Dock 2, vliegt ie tegen de deur aan in het filmpje. 2 minuten hulpeloos tegen die deur aan staan hoppen, toen ging ie eindelijk open

mn shit verkocht, ik weer nieuwe inkopen en naar de launch gate. Duurt teringlang, ik denk NOO dalijk word ik afgeschoten door de Xenos voor ik goed en wel buiten ben, ram op ESC. Toen zat ik dus in het connection menu, denk SHIT, dalijk ben ik toch alles kwijt. Weer ingelogd, zit ik met mn schip letterlijk in de Dock Gate, niet in het station met menu, maar ik kan in de dock gate rondvliegen

Het was met name zo grappig omdat ik het overleefde, als ik erdoor neergeschoten was geweest was ik prolly best pissig geweest op de lag
Goed, morgen misschien weer proberen, wie weet dat er dan wel iemand terugpraat. Niet om t'een of t'ander, maar is het normaal dat iedereen een beetje ala SP rondvliegt en niet antwoord? Ik zag wel dat er 2 groepen waren van wat high-level gasten, maar dr kan toch wel ff hallo geroepen worden?
ff voor de duidelijkheid: de lag was omdat ik was vergeten een download af te zetten, niet door de server.
[
Voor 4% gewijzigd door
GTOfire op 02-04-2003 21:34
]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED