zwik schreef op 26 June 2003 @ 15:33:
[...]
Alle poorten zijn dicht.
Die download kan me al helemaal niks meer schelen, ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen internetten zonder al die disconnects. Geloof me, na meer dan een half jaar word je daar ziek van.
Yup, dat vond ik dus ook. Ben overgestapt naar Demon ADSL, 2048/512 65euro.
Haalde toch de 300kbyte/sec niet meer bij @home, was al blij met 250kbyte terwijl de meeste @homers op dit forum nog gewoon met 600kbyte of meer konden downloaden, ook al woonden ze in mijn eigen woonplaats. Ik woon ook in den bosch, meeste oude gebruikers hadden hier disconnects en trage downloads, alle nieuwe gebruikers hadden een snellere modem en downloads van 1megabyte/sec en soms meer. Dus toen wist ik al meteen dat @home mensen toch niet eerlijk behandelt. Ze hebben hier waarschijnlijk 2 netwerken oid liggen, 1 oude en 1 nieuwe waarbij de oude te vol zit. Dat is iig mijn theorie. In plaats van de gebruikers over de netwerken te splitsen houden ze liever het nieuwe netwerk zo leeg mogelijk, dat is namelijk aantrekkelijk voor nieuwe klanten. Oude klanten hebben toch bijna geen andere optie, behalve dan ADSL en dan heb je weer een enorme kostenpost aan aansluiting en modem e.d.
Toch gewoon de knoop doorgehakt en ben best blij met ADSL nu. Geen disconnects, downloaden met 210kbyte/sec, uploaden met 50kbyte/sec dus je kan gewoon emule laten downloaden (upload moet 10kbyte/sec zijn anders wordt je download geknepen in het edonkey netwerk) en bijvoorbeeld gewoon counter-striken. Wachten op verbetering en klagen bij @home blijkt toch geen zin te hebben, een andere provider kiezen is dan gewoon je enige keuze.
[
Voor 4% gewijzigd door
GambitRS op 26-06-2003 15:55
]