Nee, maar ik heb het net 3 maanden dus ik probeer het voor mij nog een beetje dragelijk te maken.
Koffie en meer...
Ik geef niets om die lager download, maar eerst was het hier zo stabiel als een huis, nu heeft het meer weg van het empire state building. 'Sochtens en 'savonds werkt internet goed. Maar 'smiddags ligt het er vaak uit. Nu al 3 dagen achtereen een mailtje gestuurd. Nog geen antwoord gehad. Als het late antwoord dan maar fatsoenlijk is vind ik het best, maar als we hier deamon aan konden zat ik daar al op. Jammergenoeg zitten we hier met die trage lijntjes van zonnet en planet. en dan dus alleen de kpn versie.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
De DHCP-server van @home zuigt enorm, elke maand heb ik minimaal één keer een par uur geen internet omdat de DHCP-server eruit ligt (tenminste, daar klaagt mijn Motorola SB4200 dan over).Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 21:03:
Vandaag weer achter elkaar mensen in de mail en aan de telefoon dat ze met hun @home verbinding achter de router regelmatig de verbinding kwijt zijn. Dit allemaal sinds verleden week woensdag of donderdag. Verleden week vrijdag @home maar eens gebeld, en ja ze hadden een probleem met de dhcp server. Maandag ONTKENDE ze dat.
Vandaag via via iemand bij @home gesproken welke geheel off te record vertelde dat Woensdag de DHCP server gecrasht was. Er een back-up is terug gezet met een corrupte database. Het vervolgens een enorm zooitje was en er structureel eigenlijk geen 1 IP behoorlijk uit ging, en dat het momenteel met wat kunst en vliegwerk op een brakke server draait met nog wat problemen.
En de @home helpdesk blijft de klantjes gewoon verwijzen naar de router fabrikant
Even iets anders. Ik haal sinds deze week echt belabberde snelheden, nog lager als de cap die ze hebben ingesteld. Tussen de 230KB/s en 300KB/s
Heeft iemand al iets gehoord van de Consumentenbond of Radar?
Deel 4 is open!
...en deze dicht.
...en deze dicht.
Dit topic is gesloten.