Ik heb een AMD 900MHz lopen hier, die altijd overgeklokt op 990MHz liep (9x110MHz) met 512MB Ram (2x256MB PC133 draaiend dus op 147MHz).
Ik wilde graag me PC terug klokken naar de originele snelheid (900MHz), maar dan start Windows niet op, en opnieuw installerren kon ook niet. Zie deze topic: [rml][ Win2k] Installatie lukt niet, weet het echt niet meer![/rml]
Ik heb dan vandaag een AMD TB1.33GHz gekocht (10x133MHz), en die erin gezet. Gelukkig doet ie het, maar.... alleen met 256MB Ram.
Als ik beide, 512MB, erin doe, krijg ik de volgende error bij het opstarten:
Aan het geheugen ligt het niet. Ik heb ze beide apart getest met Goldmemory, die voor elk stuk meer dan 8 uur heeft gedraaid zonder errors. Ook DocMem gaf geen errors. Het zijn dus 2 reepjes van 256MB, beide van Dane Elec.
Ik weet dat dit probleem op te lossen is door Win2k opnieuw erop te zetten, maar daar heb ik niet zo'n veel zin in.
Weet iemand andere oplossingen?
Ik wilde graag me PC terug klokken naar de originele snelheid (900MHz), maar dan start Windows niet op, en opnieuw installerren kon ook niet. Zie deze topic: [rml][ Win2k] Installatie lukt niet, weet het echt niet meer![/rml]
Ik heb dan vandaag een AMD TB1.33GHz gekocht (10x133MHz), en die erin gezet. Gelukkig doet ie het, maar.... alleen met 256MB Ram.
Als ik beide, 512MB, erin doe, krijg ik de volgende error bij het opstarten:
code:
1
2
3
| Windows2000 could not start because of the following file is missing or corrupt: <Windows 2000 root>\system32\ntoskrnl.exe. Please reinstall a copy of the above file. |
Aan het geheugen ligt het niet. Ik heb ze beide apart getest met Goldmemory, die voor elk stuk meer dan 8 uur heeft gedraaid zonder errors. Ook DocMem gaf geen errors. Het zijn dus 2 reepjes van 256MB, beide van Dane Elec.
Ik weet dat dit probleem op te lossen is door Win2k opnieuw erop te zetten, maar daar heb ik niet zo'n veel zin in.
Weet iemand andere oplossingen?
[ Voor 41% gewijzigd door Darkvater op 26-03-2003 11:51 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge