[3D] Contest v9 - De wereld onder de tegels Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.956 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

[quote]Anoniem: 12179 schreef op 25 March 2003 @ 14:07:
@3DGod: Als je wilt heb ik een klein close up filmpje van een rl mier die aan het lopen is en zijn antennae aan het poetsen is, laat me maar weten dan kan ik hem naar je mailen als reference.

ja graag!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

BioWEB schreef op 26 maart 2003 @ 00:52:
[...]

Ah, tsja, ik heb nog nooit met Vue D'Esprit gespeeld. Maar een lelijke maar misschien wel werkende oplossing: de originele texture in photoshop spiegelen ?
Dit was ook niet serieus om in te leveren... :P

Hey... ik ga me de komende tijd hier minder op storten... zoals jullie weten is er het een en ander gebeurd... dus ik denk niet dat ik de contest ga afmaken.
Ik heb genoeg aan mijn hoofd de komende tijd. Wish me luck :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179

Topicstarter
Dark Blue schreef op 26 maart 2003 @ 20:38:
[...]

Dit was ook niet serieus om in te leveren... :P

Hey... ik ga me de komende tijd hier minder op storten... zoals jullie weten is er het een en ander gebeurd... dus ik denk niet dat ik de contest ga afmaken.
Ik heb genoeg aan mijn hoofd de komende tijd. Wish me luck :)
Had hem ook helaas moeten weigeren als definitieve inzending :P

Jammer dat je stopt, ik ken je niet lang/goed genoeg om te weten wat er is gebeurd en het gaat me ook geen donder aan maar als ik me niet vergis spreekt je ondertitle (zo heet dat ding toch?) boekdelen.

Was wel nieuwsgierig wat je uiteindelijk zou gaan inzenden....

@3D God, np ik moet hem even opzoeken maar ik zet hem morgen online voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Hmm

Nou ik heb vanavond eindelijk eens tijd gehad en heb ff een wipje gemaakt

Helaas zijn de armen van mijn comic bug om the huilen en zou graag wat advies willen hebben omtrend armen maken.
Ik gebruik 3dmax5.
Ik heb dit model gemaakt met verschillende componenten. Ik heb eerst aan box modeling gedacht maar ik kan om de een of andere reden in 3d max 5 geen bevel toepassend op een box, sphere enz. ??
Wel op text iemand een idee waarom ?
BVD

O ja en nog ff een linkje naar mijn pagina
www.geocities.com/thajaguar5000/3dpics

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Jaguar_e schreef op 28 March 2003 @ 21:56:
Ik heb eerst aan box modeling gedacht maar ik kan om de een of andere reden in 3d max 5 geen bevel toepassend op een box, sphere enz. ??
Het principe van boxmodelling is een box. Tot zover had je 't goed, maar convert 'm dan eens naar een editable poly (rechtermuisknop -> convert to).

Kan je ineens veel meer met die box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
k ik zal eens kijken of ik nu een fatsoenlijke arm kan maken
Het idee is om hem ee soort arm te geven zoals filp de mier in a bugs life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

offtopic:
Ik had gezegd dat ik meedoe maar door omstandigheden is daar niets van gekomen, helaas.
Bij de volgende contest ben ik zeker van de partij (en hopelijk ook vele anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

me eerste WIP dan maar :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_bla_contest/wip5_bijna_goed.jpg

die text gaat nog wel weg
verlichting op de voorgrond moet nog iets anders :P
moet nog een lading details aanbrengen :)

( voor degene die denken dat het een metro station is, tis geen metro station :P maar tis in het riool en die gaten zijn putjes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81642

Erm ok here goes ;

Ik ben na het zien van het onderwerp van V9 begonnen met een "space-mier" genaamd spikey. Na iets van 2 weekenden full time modelen was de mesh af en na 1tje riggen de rig ook. Ik was zo tevreden over het resultaat maar zat met 1 probleem, ik was vergeten 6 pootjes en een exo skelet te maken. Ik had me dit al eerder gerealiseerd maar toen had ik zoiets van dan maar geen V9. Maar ik vind het resultaat toch zo goed dat ik onzer aller vriend Heartcore en de rest van de modelers liev wil aankijken en vragen of ik toch niet een beetje mee mag doen? :)

Hier zijn vast wat renders :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip%203.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip%204.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip%205.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip%20of%20final.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip%20of%20final%20links.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wip%206.jpg

En dan nog 2 miniscule animpjes :

http://members.chello.nl/~j.vanzalm/kick%202.avi
http://members.chello.nl/~j.vanzalm/vlieg.avi

Wireframes en Viewport :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wire%201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20wire%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20view%201.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 29-03-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

dat model heb ik al eerder gezien dildo, is hij wel voor dit contest gemaakt? want in post je stuff staat ie ook al.

verder vind ik hem er wel leuk uitzien :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 29-03-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976 schreef op 29 March 2003 @ 19:08:
dat model heb ik al eerder gezien dildo, is hij wel voor dit contest gemaakt? want in post je stuff staat ie ook al.

verder vind ik hem er wel leuk uitzien :)
Lees mijn post eens aandachtig door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Anoniem: 81642 schreef op 29 March 2003 @ 18:05:
Erm ok here goes ;

(.........)
Maar ik vind het resultaat toch zo goed dat ik onzer aller vriend Heartcore en de rest van de modelers liev wil aankijken en vragen of ik toch niet een beetje mee mag doen? :)
(........)
Wat versta je onder "een beetje"? :)

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

hij had dat model al eerder gemaakt. maar wie ben ik om daar over te oordelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 81642 schreef op 29 maart 2003 @ 18:05:
Erm ok here goes ;

Ik ben na het zien van het onderwerp van V9 begonnen met een "space-mier" genaamd spikey. Na iets van 2 weekenden full time modelen was de mesh af en na 1tje riggen de rig ook. Ik was zo tevreden over het resultaat maar zat met 1 probleem, ik was vergeten 6 pootjes en een exo skelet te maken. Ik had me dit al eerder gerealiseerd maar toen had ik zoiets van dan maar geen V9. Maar ik vind het resultaat toch zo goed dat ik onzer aller vriend Heartcore en de rest van de modelers liev wil aankijken en vragen of ik toch niet een beetje mee mag doen? :)
Eens even rekenen, de contest is van start gegaan op zondag 16 maart om iets voor zevenen s'avonds. Ben erg benieuwd waar jij twee fulltime weekenden vandaan haalt tussen die zondag en nu, maar goed das mierenn**ken (geheel in stijl van deze contest :)). Anyway, ik vind dat het onderwerp niet voldoet aan de contest regels die zijn opgesteld. Het is niet eerlijk tegenover de anderen om dit toe te laten. Je hebt nog een week, probeer er nog een beetje bij te modellen ofzo.

@HyMz: ik vind de omgeving erg sfeervol alleen komen die beesten er nog niet echt uit. Maar goed, je bent nog met de verlichting bezig dus ik ben benieuwd.

@all: Texturen is helemaal niet zo eenvoudig als dat het lijkt. Ik heb veel problemen met het maken van een goeie texture voor mijn mier en zoals het er nu uitziet ga ik hem toch maar shaden zodat ik tenminste tijd overhoud om de rest van de scene af te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@toon en hc : *krabt achter zn oren, ik zou toch zweren dat ik er na die tijd pas mee was begonnen, toen met dat vage spaceship (t00n weet welke) maar ok =] ik denk niet dat ik die armpjes erbij kan krijgen, de model is volledig gerigt atm en ik zou het zonde vinden om dat helemaal opnieuw te maken gezien de inzending van persoon x (ik weet neit of ik zn naam mag noemen omdat hij nog geen wips heeft gepost op een misterieuze manier) die ik heb mogen aanschouwen 1000x beter is dan die van mij en hetzelfde geld voor paidor en heartcore dus ik denk niet dat ik hem ga veranderen voor V9.... maar wie weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

nog een wipje (hij is nog te donker maar k heb hem al 2 keer gerenderd en het kost nogal veel tijd met dat gras dus had er weinig zin in om nog een half uur te gaan wachten :Z )

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/miertje.JPG

.................................................... :O :O :O :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erg nice en sfeervol 3dgod! misschien wat meer aandacht op de mieren? maarja het is niet echt onder de tegels heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 80198 schreef op 30 maart 2003 @ 13:42:
nog een wipje (hij is nog te donker maar k heb hem al 2 keer gerenderd en het kost nogal veel tijd met dat gras dus had er weinig zin in om nog een half uur te gaan wachten :Z )

[afbeelding]

.................................................... :O :O :O :Z :Z :Z
Wordt erg mooi! Hoe heb je dat gras zo mooi gekregen? Zit erg veel werk in denk ik :)

EDIT: 3D God, ik was voorbarig met mijn filmpje, kan het niet meer vinden dus ik denk dat het met opruimen per ongeluk van mijn hdd is verdwenen :(

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 30-03-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

@3d-god:
Dat gras heb je zeker gemaakt door 1 spline te maken met een surface en dat dan te 'scatteren' ? Het gras mag wat mij betreft nog wel wat dunner (=realistischer) Verder valt de donkerheid hier wel wat mee (maarja, daar heb ik wel vaker 'last' van.....)
Het wordt erg mooi !

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 30-03-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 01-05 20:00
@Heartcore: gras-tutorial. Wel voor 3dsmax, maar denk dat dit ook wel in maya kan...

BTW: 3d-god. Die coke-can is ook duidelijk van een tutorial. Waarom stop je er niet wat meer van jezelf in? Je doet toch aan deze contest mee om te laten zien wat je kan en je te ontwikkelen in 3d, niet om te kijken wie de meeste tutorials kent?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
* LiToKi probeert eens een andere stijl;

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=78930

ik ga d'r een soort affiche van maken, een beetje in de stijl van die foute japanse manga-blaadjes (Gundam voor de geïnsteresseerden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga neit eens zeggen dat t00k weer wat uber prachtigs heeft gemaakt, dat is nml vanzelfssprekend :D (dit is btw de persoon x waar ik het over had...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Mja, ik had hem al gezien, zelfs in je andere stijl overtref je me stoutste dromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1265

sda nou getekent of gerenderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Anoniem: 1265 schreef op 30 March 2003 @ 20:27:
sda nou getekent of gerenderd ?
Gerenderd met cellshader / toon oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 30-03-2003 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

om precies te zijn : illustrate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

dude, echt mooie transformer litoki :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
hmm ik weet niet of ik het red maar ik ben helemaal overnieuw begonnen aangezien mijn vorige model nogal een troep was. Ik ga het nu wel met box-moddeling proberen aangezien het nu wat vlotter gaat dan voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Aangenaam Jaguar, ik ben ook overnieuw begonnen :D
Ik moet de komende tijd wat afleiding hebben dus ik ben weer vrolijk aan een lieveheersbeestje begonnen :)
Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/onderdetegels1.jpg

Hij moet nog veel uitgebreider worden, hij wordt weer net zo maf als met die muis, maar dat zien jullie nog wel :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Litoki: ik ben helemaal verlieft geworden op die stijl. Tell me more! Hoe doe je dat? Ik ben nog niet zo errug bekend met 3dmax, maar m'n boxmodeling wordt al beter ;)
Is het gewoon een material?

Sorry btw dat ik zo vreselijk offtopic ga... maar ik ben nou eenmaal dol op gundams :9

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@LiToKi: .......(speechless)

@Dark Blue: cool dat je nog meedoet :)

@Jaguar_e: Succes, nog weinig tijd dus die zal je nodig hebben :)

@HeartCore: Stop nou eens met die textures man, dat krijg je nooit in minder dan een week voor elkaar en het enige wat je op het moment hebt is een kale mier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
LiToKi schreef op 30 maart 2003 @ 17:54:

[afbeelding]

ik ga d'r een soort affiche van maken, een beetje in de stijl van die foute japanse manga-blaadjes (Gundam voor de geïnsteresseerden).
Zou je ook een wire kunnen posten.. ?? :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@t00n : GUNDAAMMMM! :P
@Wacco : het is met de Illustrate plugin gemaakt..... geen specifiek materiaal, ik zal zo een illustrate van mn mier posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wacco schreef op 31 March 2003 @ 00:00:
Litoki: ik ben helemaal verlieft geworden op die stijl. Tell me more! Hoe doe je dat? Ik ben nog niet zo errug bekend met 3dmax, maar m'n boxmodeling wordt al beter ;)
Is het gewoon een material?

Sorry btw dat ik zo vreselijk offtopic ga... maar ik ben nou eenmaal dol op gundams :9
Illustrate, een programma waarmee je vanalles cartoon style kan geven :)

En ja, tis boxmodeling :P hij moet altijd blijven doorzaniken over boxmodeling :P

Ik zal btw kijken of ik ook nog iets in kan leveren, ik denk het niet though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.vanzalm/ant%20toon.jpg

Zoals beloofd een illustrate van mn mier, alleen zuigt de pose maar ik heb nu even geen tijd om dat te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Anoniem: 81642 schreef op 31 March 2003 @ 11:28:
[afbeelding]

Zoals beloofd een illustrate van mn mier, alleen zuigt de pose maar ik heb nu even geen tijd om dat te fixen
In de OP wordt wel gesproken over en veplichting m.b.t het aantal ledematen van je diertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en in mijn post ga ik er op in, what's your point? :X

/offtopic :

ik zal mn mier vanmiddag even in een goeie pose renderen en croppen enz

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 31-03-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

@Dildo: als je model/scene niet aan de regels van de contest voldoet, kun je er zoals gezegd niet mee meedoen en heeft men liever dat je in dit topic dan ook geen WIPs post. Dat kun je beter in het 'post hier je 3D stuff maar weer'-topic doen.

@LiToKi: t00k 0wnZ y00 _/-\o_ :P
Ik wilde mijn model ook al met een toon-shader renderen, denk dat ik er maar eens een beetje mee ga spelen. :)
Kan hier geen echt commentaar bij bedenken. Hij is gewoon weer erg goed. :)
Misschien zou je hem een iets andere pose kunnen geven, waardoor je z'n onderste paar vleugels wat beter kunt zien. Of hem nog een wapen in z'n kleine klauwen geven. That's about it. Props! :)

@HeartCore: Is de contest in de nacht van zondag op maandag of de nacht van maandag op dinsdag afgelopen? (Eeerste, lijkt me.) Maakt aardig uit voor mij, aangezien ik 's maandags vrij ben en nog aardig wat moet doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maandag middernacht, van maandag op dinsdag dus je hebt maandag de hele dag nog de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, mooimooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@paidor ; het was maar een render om duidelijk te maken wat illustate doet..... jeez....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@HawVer:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=79924

De meshsmooth staat zo'n beetje overal op 0 iterations voor de viewport, alleen wat loftjes en het 'zwaard' zijn nogal zwaar. Die rode blokken zijn helpers, ik had geen zin om met character studio of bones te rommelen, dus ff snel alles aan elkaar doorgelinked.

@Heartcore; gooi gewoon een procedural shadertje op je mier joh :p

@Paidor; thnx :)

offtopic:
@Dildo; je hoeft je niet aangevallen te voelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
LiToKi ik voelde me dat wel, komt door mn slechte jeugd :+

t00k erg vette wire, kan je hem ook pls even renderen in brazil of in scanline en dan zowel met normale mat's als met wires? of vraag ik teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Dildo: was niet zeker offensive bedoeld :) Ik wilde je er alleen even op wijzen dat dat standard practice is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 81642 schreef op 31 March 2003 @ 17:17:
offtopic:
LiToKi ik voelde me dat wel, komt door mn slechte jeugd :+

t00k erg vette wire, kan je hem ook pls even renderen in brazil of in scanline en dan zowel met normale mat's als met wires? of vraag ik teveel :P
Denk gewoon even die zwarte lijnen van die eerste render weg, dan issie gerendered met brazil :+

Met illustrate kan je een renderer binnen een renderer zetten, in dit geval dus brazil binnen illustrate (of nou ja "binnen", max plakt gewoon 2 apart gerenderde plaatjes over elkaar :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 30 March 2003 @ 23:40:
Aangenaam Jaguar, ik ben ook overnieuw begonnen :D
Ik moet de komende tijd wat afleiding hebben dus ik ben weer vrolijk aan een lieveheersbeestje begonnen :)
[afbeelding]

Hij moet nog veel uitgebreider worden, hij wordt weer net zo maf als met die muis, maar dat zien jullie nog wel :)
ik ga hier niet eens op in... of wacht; toch wel

kijk de vergelijking is in mijn optiek nu zo :

Paidor, Heartcore, t00k en hymz : Photoshop
Dark-Bleu : Paint

En ik weet dat er mensen zweren bij paint maar ik neit echt....

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 31-03-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-doppelpost-

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 31-03-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Anoniem: 81642 schreef op 31 March 2003 @ 18:10:
[...]

Ben ik het niet mee eens, DB kan best leuke platen maken, om zo je persoonlijke optiek te verduidelijken is not done Nino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 81642 schreef op 31 maart 2003 @ 18:10:
[...]

Mag ik je erop wijzen dat Dark-blue de fantasy contest heeft gewonnen :?

Natuurlijk zijn de meningen over deze stijl verdeeld. Ook ik raad Dark blue aan om over te stappen naar een iets uitgebreider 3d-pakketje. Maar je zegt 't alsof dit iemand is die voor de eerste keer max opstart en dit totaal niks waard is. :X

Ik denk dat er meer mensen zijn die Dark blue's werk waarderen dan die van jou trouwens

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 81642 schreef op 31 March 2003 @ 18:10:
[...]

Een mooie plaat maken in paint kost dan weer wel meer moeite/talent?

Of zie ik het nu te zwart/wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
edit: Dubbelpost ??

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 31-03-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 12179 schreef op 31 maart 2003 @ 21:14:

[...]
Een mooie plaat maken in paint kost dan weer wel meer moeite/talent?

Of zie ik het nu te zwart/wit?

@LiToKi: Nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 31 March 2003 @ 21:14:
[...]

Mag ik je erop wijzen dat Dark-blue de fantasy contest heeft gewonnen :?

Natuurlijk zijn de meningen over deze stijl verdeeld. Ook ik raad Dark blue aan om over te stappen naar een iets uitgebreider 3d-pakketje. Maar je zegt 't alsof dit iemand is die voor de eerste keer max opstart en dit totaal niks waard is. :X

Ik denk dat er meer mensen zijn die Dark blue's werk waarderen dan die van jou trouwens
Ik vind (ben bevooroordeelt maar mja) dat dat veel zegt over die personen zegt.
Het is nou eenmaal een feit dat t00k enz heel wat hogere kwaliteit plaatjes brouwen dan die vue brouwsels van db. En ik denk dan ook dat die lui hun persoonlijke voorkeur voor het vrouwelijk soort en hun gevoelens voor db ook enigzins laten meespreken. Ik hoop gewoon dat db snel max erbij haalt en daarmee aan het rommelen gaat.
En wat Heartcore betreft : het gaat om het eindresultaat ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Anoniem: 81642 schreef op 31 maart 2003 @ 21:25:
[...]

Ik vind (ben bevooroordeelt maar mja) dat dat veel zegt over die personen zegt.
Het is nou eenmaal een feit dat t00k enz heel wat hogere kwaliteit plaatjes brouwen dan die vue brouwsels van db. En ik denk dan ook dat die lui hun persoonlijke voorkeur voor het vrouwelijk soort en hun gevoelens voor db ook enigzins laten meespreken. Ik hoop gewoon dat db snel max erbij haalt en daarmee aan het rommelen gaat.
En wat Heartcore betreft : het gaat om het eindresultaat ofniet?
't gaat er totaal niet om wat Dark Blue post, het gaat erom wat jij daarover zegt, en op welke manier je dat brengt. Wat jij van Dark Blue's werk vind maakt me totaal niet uit, maar dit forum is niet bedoelt om iemand af te zeiken, of wat dan ook, maar (o.a.) om elkaar te helpen. Dit doe je niet door zo'n post van jou. 't komt niet eens in de buurt van kritiek. Als je nou tips geeft, ok, best, prima, maar laat dit posts voortaan voor je (en geef je posts eens wat meer inhoud, ik zie dat je hier een beetje een overkill aan posts post, is op zich niet erg, maar enige inhoud is altijd wel wenselijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 22:03
@dildo: het is te gek voor woorden, in de regels staat dat je ELK willekeurig 3d programma mag gebruiken en als je geen zin hebt om in 3dsmax te beginnen maar in een simpeler programma kan dat toch gewoon??

En dat daardoor de kwaliteit minder zou worden slaat ook nergens op want die 'mier' van jou vind ik van mindere kwaliteit dan wat db uit vue haalt.

edit:
@dildo: moet dat nou hier....

[ Voor 8% gewijzigd door ddtommie op 31-03-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/offtopic

/topic, ik zal niet meer posten in V9 :D

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 31-03-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
LiToKi schreef op 30 maart 2003 @ 17:54:

[afbeelding]

Nofi , maar aub geen manga afkraken k , je hebt ook graag dat mensen respect hebben voor jouw werk en het handwerk van anderen moet je daarom niet door het slijk halen . En bij deze : tis een prachtige wip (as usual :p) maar het heeft gewoon niet dat '3D' effect dat je krijgt bij je gewone stijl . Ik zou zeggen : probeer beide is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Anoniem: 81642 schreef op 31 March 2003 @ 21:45:
[...]

Hihi gekke schizofreen, beetje over msn schreeuwen dat db -niet zo goed- is en dan hier mij afzeiken, dat kan natuurlijk niet :P

/offtopic

/topic, ik zal niet meer posten in V9 :D
Afbeeldingslocatie: http://www.leggings.de/Rolatex/Prod_Images/DE/DEX9a.jpg ga ergens anders mensen afkraken, vervelend ventje :/

[ Voor 10% gewijzigd door Allochtoon op 31-03-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-verkeerde knop-

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 31-03-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Desolation Angel schreef op 31 March 2003 @ 21:47:
[...]

Nofi , maar aub geen manga afkraken k , je hebt ook graag dat mensen respect hebben voor jouw werk en het handwerk van anderen moet je daarom niet door het slijk halen . En bij deze : tis een prachtige wip (as usual :p) maar het heeft gewoon niet dat '3D' effect dat je krijgt bij je gewone stijl . Ik zou zeggen : probeer beide is .
Ja, daar heb je gelijk in, misschien moet ie het maar een aparte naam geven, langa ofzo (litoki-manga) :P

Dark blue, ziet er weer leuk uit (met dat programma moet je het zeker meer van orginaliteit dan van gfx hebben (nofi) het is vast moeilijker uit te werken :) kan alleen weinig crits geven omdat het nog niet veel is, maar ik zie dat je de kant van simplisme (is dat een woord? :P) op gaat :)

@willem169

Wees gerust, dildo is op 3dfreakz al gebanned hoor, mede vanwege dit O-)

/offtopic
Waarom kan iedereen dubbel posten, ik krijg dan een error :X

Zullen we nu weer ontopic gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Desolation Angel schreef op 31 March 2003 @ 21:47:
[...]

Oh zo bedoelde ik 't niet hoor, ben zelf half anime-manga fan (anders maak je zoiets natuurlijk ook niet). Maar heb je die blaadjes weleens bekeken? Roze, paars, groen, geel, blauw, rood. En dat 't liefst allemaal op 1 pagina. De stijl vind ik erg cool, maar de vormgeving/kleurcombi's zijn hier in 't westen nogal not-done.

Vandaar 'foute japanse manga blaadjes' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 19:42

Solid Seal

3D Printer N00b

* Solid Seal is flink wat tutorials aan het doorlezen..
http://www.cgtalk.com/sho...f6df2e859a&threadid=21263 van deze pagina :) (van LiToKi)

Ik vindt het echt mooi wat jullie allemaal maken .. sommige (zie Dildo) zien er echt simpel uit .. maar als ik jullie vertel dat ik nog maar net een sphere kan maken, weten jullie al hoe laat het is :D ...

Terragen is het moeilijkste wat ik kan :D

Maar ik kom er wel ..
Ga goed door allemaal, het is echt prachtig.....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27983

* Anoniem: 27983 vind het wel jammer dat het een insect MOET zijn...

Met 'de wereld onder de tegels' kun je nml ook iets archeologisch gaan maken ofzo...
Of "het leven van de mol"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solid Seal schreef op 31 March 2003 @ 23:00:
* Solid Seal is flink wat tutorials aan het doorlezen..
http://www.cgtalk.com/sho...f6df2e859a&threadid=21263 van deze pagina :) (van LiToKi)

Ik vindt het echt mooi wat jullie allemaal maken .. sommige (zie Dildo) zien er echt simpel uit .. maar als ik jullie vertel dat ik nog maar net een sphere kan maken, weten jullie al hoe laat het is :D ...

Terragen is het moeilijkste wat ik kan :D

Maar ik kom er wel ..
Ga goed door allemaal, het is echt prachtig.....
Die cgtalk link die je net postte is neit zozeer van t00k maar een samengestelde lijst van online 3dsmax tutorials verzameld door cgtalk leden.... :P

En over dat mijne er simpel uitzien; kan kloppen ik max nog geen 2 maanden en ben erg fan van simpele toons a-la southpark... :) dus bedankt voor het compliment _/-\o_

offtopic:
oops nu post ik toch :)
sorry hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Thnx! LiToKi Ik ben onder de indruk!
@Dark Blue
Ik vind het een prestatie dat jij zulke dingen uit dat programma kan krijgen. Wat Dildo zegt slaat in dit geval dus nergens op. :) Kun je met VUE ook boxmodellen??

Edit: Vraag2 heb je je final van fantasy nog ergens online staan?

[ Voor 8% gewijzigd door HawVer op 01-04-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

'Dildo'... ikzelf vorm niet zo graag snel een oordeel over mensen. Ik wil dat bij jou ook niet doen, maar je geeft me weinig keus. Het enige wat ik tegen je wil zeggen: You ain't seen nothing yet...

http://huonline.dnsalias.net/meuk/fantasyfinal.jpg
Eat this. Uit 3dsmax kun je qua realistisch-heid heel wat meer halen, maar ik weiger over te stappen naar een moeilijker pakket als ik met Vue kan lezen en schrijven.

Andere 3d'ers, bedankt dat jullie zo voor mij opkwamen :) :*

Ik moet vanavond naar school, maar ik ga daarna nog even verder modellen, als mn gezelschap hier naast me O+ het toelaat (DB brengt de gemoederen hier weer in verwarring hè!)

@vorige poster: in Vue model je dus met standaard vormen, en je kunt niet zelf punten op die vorm gaan verbouwen... je kunt wel heel ruwweg booleannen, en als je echt bijzondere vormen wilt hebben, daar heb ik Organica voor...

[ Voor 17% gewijzigd door Dark Blue op 01-04-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*zucht* Jullie laten me weer geen keus :P
Ok here goes :
Lieve (*kuch* :P) DB, het was absoluut geen persoonlijke aanval laten we dat voorop stellen. Maar het viel me gewoon enorm op hoe erg sommige GoT'ers zich niet kritisch genoeg opstellen. Die final van t00k in V6 was ZOOO veel gedetailleerder enz dan die 3 cylinders van jou (NOFI). Ik zal er niet veel dieper op ingaan maar stap ALSJEBLIEFT over op max.... je hebt potentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Nou ik hoop dat ik het redt want echt opschieten doet het niet, maar ik zal vanavond wel ff kijken of ik een wipje kan posten.
Dildo alsjeblieft he behave en laat je niet zo gaan, persoonlijk vind het erg tof dat iemand zijn eigen stijl heeft en dat deze toevaligerwijs er nog al simpel uitziet wil niet zeggen dat weinig het veel werk kost
Bijv dick bruna heeft er bijna 10 jaar !! overgedaan om tot de bekende en simplitische stijl te komen die wij allemaal kennen akls de dick bruna stijl dus gewoon je mond houden daarover. Laat je de volgende keer niet zogaan en probeer als je het dan niet kan laten je stelling te onderbouwen waarom je dat zegt, want dit is wel erg barbaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@All: zullen we Dildo nu weer met rust laten en het weer over de contest hebben? Hij bedoelt het niet kwaad (ik ook niet trouwens :)).
bvd ;)

Ik hoop trouwens dat ik m'n inzending op tijd af heb. Het schoot sowieso al niet op, maar nou heb ik van het weekend iets in m'n pols verrekt (iets met een boom en een kettingzaag, dat jullie geen rare dingen gaan denken :P), dus muizen gaat niet echt geweldig op het moment... :/

Nou ja, ik zie wel hoe ver ik ermee kom. 't Is sowieso een project waar ik na deze contest mee verder wilde gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Nou ik heb ff een wipje gemaakt van mijn insect ik moet nog aan de scene beginnen nu maar hopen dat ik het allemaal afkrijg
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thajaguar5000/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thajaguar5000/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thajaguar5000/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/thajaguar5000/4.jpg

Ik moet mijn poten en mijn schild van mijn kevertje nog wat bij werken
suggesties of tips zijn welkom
Ik ben trouwens nog vrij nieuw in moddelen laat ik zeggen dat dit mijn eerste moddeling contest is. Niet dat ik ooit eerder in een contest heb me gedaan maar toch.
OOk de oogjes moeten nog wat worden verbetert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

pics zijn dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
:/
CRAPPY GEOCITIES
ff kijken of ze te maken zijn
gefixt en nu maar hopen of ze het blijfen doen

[ Voor 34% gewijzigd door Jaguar_e op 01-04-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
prikkelig dingetje, wat tips;

- meer variatie in die pieken op de rug
- lichtere achtergrond
- zijn dat ogen?
- voelsprieten
- scherpere lijntjes erin, dus vertices/poly's/edges dichter op elkaar zitten, het is nu een beetje, hoe zeg je dat, generieke vorm...

oh en Jaguar_e je hebt ze niet gefixed, ze staan nog in je cache, geocities laat echt geen linken toe...

[ Voor 18% gewijzigd door LiToKi op 01-04-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Niet bepaald, maar bij geocities moet je geen plaatjes hosten, worden niet weergeven

wip 1
wip 2
wip 3
wip 4

Commentaar :? :
- Niet bepaald wat ik oogholtes noem. Maar een holte, geen bult wat een oog moet voorstellen. Dat oog kan je beter later plaatsen.
- Insect bestaat zover ik weet altijd uit 3 delen. Bij jou zit alles aan elkaar vast?
- Verder zijn poten niet simpel uistekende delen, en dat geldt natuurlijk voor meer lichaamsdelen.

Misschien een idee om eerst eens iets op papier te zetten, en je daar vrij strikt aan te houden. Levert meestal het beste resultaat op.
Maar ziet er verder goed uit voor je eerste werk :)

edit: ben veelste sloom :P M'n type-skills maar weer eens ophalen :)

Links doen 't trouwens nou ook niet. Gewoon url's knippen en plakken dus :P

[ Voor 9% gewijzigd door inquestos op 01-04-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
:(

Nou ja hmm
dan zal ik wel ff een linkje geven
Thx
ik zal morgen avond mijn vorderingen proberen te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Te laat :)

Ja ik zag net dat ik het schild nog in 2en moet breken zeg maar en daar zouden dan denkbeeldige vleugels onder moeten zitten net zoals bij de meeste kevers/torren
Maar ik zei al dat ik die poten moet bij werken :)
Anyway ik maak er een tekenfilm figuur van wat waarschijnlijk wel duidelijk was :)
http://www.geocities.com/thajaguar5000
druk op 1,2 ,3 ,4 want ik zie dat ook de link direct naar het plaatje niet werkt

[ Voor 48% gewijzigd door Jaguar_e op 01-04-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59608

hier is mijn weps :)
gemaakt in 3ds max, veel polygoontjes

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vandevrande/workswf/jpg/wasp/1.jpg

close-up van de poten:

Afbeeldingslocatie: http://blue9.co.uk/underscore/3d/wasp/leg1high.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 01-05 17:52
Anoniem: 59608 schreef op 02 April 2003 @ 09:17:

[afbeelding]

close-up van de poten:

[afbeelding]
:9~

mooi man !

hoeveel tijd zit daar in?

Nu de omgeving nog :)

btw.. deze gaat als background hier op m'n werk :)

[ Voor 6% gewijzigd door OxiMoron op 02-04-2003 09:33 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwa, denk niet dat dat er nog van komt, puter vond deze al niet zo gaaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Anoniem: 59608 schreef op 02 april 2003 @ 09:17:

[afbeelding]

close-up van de poten:

[afbeelding]
Ben je daar deze contest pas mee begonnen? Of is het al een oud model? Je bent namelijk ook verplicht om wat wipjes te laten zien. Verder ziet het er erg! goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

@ jaguar_e: bij www.theforumisdown.com kan je anders ook je plaatjes uploaden als je ze hier wilt laten zien.

@ Caman0: zeer mooi gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dan, paar wipjes :)

Afbeeldingslocatie: http://blue9.co.uk/underscore/3d/wasp/bglow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://blue9.co.uk/underscore/3d/wasp/twolow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://blue9.co.uk/underscore/3d/wasp/total1.jpg

en een final shot van de achterkant :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vandevrande/workswf/jpg/wasp/2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21737

@Caman0: Very Nice >:) Hoe lang heb je er aan gewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@Caman0: ziet er goed uit!

enne, skylight-only renders vind ik niet zo mooi, je model is wel ergg goed :)

[ Voor 56% gewijzigd door LiToKi op 02-04-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@braadkip, best lang, denk een week of 4, maar dan alleen als ik zin, tijd en gelegenheid had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 59608 schreef op 02 April 2003 @ 12:47:
@braadkip, best lang, denk een week of 4, maar dan alleen als ik zin, tijd en gelegenheid had ;)
Euh verkeerd geteld? De contest is pas 2,5 week bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 59608 schreef op 02 april 2003 @ 12:47:
Tja hij is erg mooi maar de regels zijn toch echt dat je begint met (een) nieuw(e) model(len) op het moment dat de contest start.

Nou vind ik mezelf een enorme zeikerd want ik vind die wesp echt megamooi.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59608 schreef op 02 April 2003 @ 12:47:
Hmm... Je bent er dus al voor de contest mee begonnen? Dan mag je er helaas niet mee meedoen... :/
edit:
Maar dat zei HeartCore ook al ;)

Neemt niet weg dat hij er _erg_ mooi uitziet. :9~
Model je al lang?

Je zou er eigenlijk een betere belichting op moeten zetten. Dan komt-ie nog beter tot z'n recht. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 02-04-2003 14:07 . Reden: Te laat :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Word tijd dat t00k en Caman0 samen gaan modelen :P de tering echt UBER mooi man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Anoniem: 81642 schreef op 02 April 2003 @ 15:57:
Word tijd dat t00k en Caman0 samen gaan modelen :P de tering echt UBER mooi man!
Hoezo samen?

ieder de helft van een model?

dat werkt toch niet :?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

emr ik vind ze beiden evenveel kwaliteit hebben, als ze samen voor game studios gaan werken.... =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Anoniem: 81642 schreef op 02 April 2003 @ 16:00:
emr ik vind ze beiden evenveel kwaliteit hebben, als ze samen voor game studios gaan werken.... =]
offtopic:
Game studios gebruiken nooit zulke high poly models..
gewoon omdat je PC dat nooit aankan.
De rendertijd ligt nu al erg hoog; hoe denk je dan dat ze dat ooit realtime voor elkaar moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
LiToKi schreef op 31 maart 2003 @ 22:54:
[...]

Oh zo bedoelde ik 't niet hoor, ben zelf half anime-manga fan (anders maak je zoiets natuurlijk ook niet). Maar heb je die blaadjes weleens bekeken? Roze, paars, groen, geel, blauw, rood. En dat 't liefst allemaal op 1 pagina. De stijl vind ik erg cool, maar de vormgeving/kleurcombi's zijn hier in 't westen nogal not-done.

Vandaar 'foute japanse manga blaadjes' :)
Mwa hangt ervan af wat je leest/kijkt , Shoujo en Kids anime/manga zijn idd wel getypeerd daardoor ja . Beetje serieuzere series hebben dat al stukken minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, jammer dat ik niet mee kan doen, was er inderdaad al mee begonnen voordat de topic was gestart. Toeval dat er net een topic over kwam.
hoe dan ook, ik zag ineens de topic staan, moest hem gewoon ff posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

HENTAI!!!! hahahah

Gaarne niet meer van zulke reacties aub.

[ Voor 59% gewijzigd door Willem op 09-04-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59608 schreef op 02 April 2003 @ 16:28:
hmmm, jammer dat ik niet mee kan doen, was er inderdaad al mee begonnen voordat de topic was gestart. Toeval dat er net een topic over kwam.
hoe dan ook, ik zag ineens de topic staan, moest hem gewoon ff posten ;)
Hijs erg mooi, maar ik ben /me[/me] niet als ik niet commentaar heb :P

Het hoofd vind ik niet mooi, ziet er vergeleken met de rest niet echt mooi uit (nofi)
Ik vind het beetje slangenhoofd lijken O-) , lichaam is wel enorm mooi :9~, jammer dat je niet mee kon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Caman0 hoe oud ben jij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

20 jaartjes
doe helaas (nog) geen multimedia studie, heb dus nog geen les gehad in 3d, dus ik rommel zelf een beetje aan. lukt soms aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Desolation Angel schreef op 02 April 2003 @ 16:09:
[...]

Mwa hangt ervan af wat je leest/kijkt , Shoujo en Kids anime/manga zijn idd wel getypeerd daardoor ja . Beetje serieuzere series hebben dat al stukken minder :)
Gundam vind ik redelijk kiddy :)

Als ik voor serieus was gegaan had ik wel een ghost in the shell droid gemaakt :)

jammer van/voor Camen0 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@LiToKi: maar gelukkig voor ons. Vind 'em nog mooier dan de jouwe. ;)

@HeartCore: al een tijdje geen WIP meer van je gezien. Wordt het nog wat met je? :)

@Camen0: Als je serieus wat wilt gaan doen met je modeling skillz, zou ik me ook met textures en belichting bezig gaan houden. Al was het alleen maar om te zorgen dat je je models zo maakt dat ze makkelijker getextured kunnen worden e.d. (Bovendien komen de models dan ook veel beter tot hun recht. :))
En als je alleen grafisch wilt ontwerpen (high-res renders enzo) maakt een poly'tje meer of minder niet uit, maar als je de gamesbiz in wilt, moet je weer erg zuinig met die dingen zijn. Het is maar welke kant je op wilt.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.