Nu net weer op het nieuws gebleken is dat een oorlog nabij is, (Amerika, Spanje en Engeland hebben morgen op de Azoren een overleg over of ze ook zonder steun van de VN een oorlog gaan beginnen) , begin ik me toch een beetje zorgen te maken over de toekomst en waar dit heen moet. Ik denk dat het een beetje goed mis kan gaan nu, maar waarschijnlijk horen we morgen meer. Hoe denken jullie nu over deze ontwikkelingen, en vóórál over de suggestie dat Amerika, Engeland en Spanje alleen een oorlog zouden beginnen, het lijkt me interessant om daar wat over te horen.
Ik ben fél tegen deze oorlog, al is het alleen maar dat oorlog geen zin heeft , en ik ook wel een beetje geloof dat Amerika op de olie uit is, om hun dure levensstijl te behouden , een Amerikaan verbruikt 1,5 x meer energie dan een Europeaan, en benzine is in the states nog steeds de helft goedkoper.
Ik hoop dat dit topic voldoet aan de eisen, dit is mn eerste topic hier.
En wat vinden jullie nu van Bush? Hij wil afmaken wat zijn vader niet heeft gedaan, toen notabene het Iraakse volk meevocht met de Amerikanen, trokken de Amerikanen zich terug, en massamoorden vonden dus plaats , tenminste ik dacht dat het zo gegaan was.President Bush told the American people Saturday that "there is little reason to hope that Saddam Hussein will disarm" and braced for the possibility of war. Meanwhile, the Iraqi leader put his country on a war footing ahead of a possible invasion by the United States and its allies
Ik ben fél tegen deze oorlog, al is het alleen maar dat oorlog geen zin heeft , en ik ook wel een beetje geloof dat Amerika op de olie uit is, om hun dure levensstijl te behouden , een Amerikaan verbruikt 1,5 x meer energie dan een Europeaan, en benzine is in the states nog steeds de helft goedkoper.
Ik hoop dat dit topic voldoet aan de eisen, dit is mn eerste topic hier.
[ Voor 12% gewijzigd door Thunde® op 16-03-2003 01:23 ]