Ik heb momenteel dit setje!
COMPLETE DVD-SET MET 5 LUIDSPREKERS EN SUBWOOFER
Fantastische Home Cinemaset voor een indrukwekkende bioscoopsensatie in uw huiskamer, slaapkamer of waar dan ook! Met Dolby Digital decoder. Voor DVD, CD's, CD-R én CD's met MP3. Tuner met RDS. Afstandsbediening. 5x 20 Watt versterker en 40 Watt subwoofer.
Was tijd geleden in aanbieding bij Expert...
Wat voor mogelijkheden zijn er om de speakers te vervangen???
Ik heb al genoeg speakers voor front/surrond en center.. maar ik wil nog weten wat voor mogelijkheden er zijn voor de subwoofer!
Het enige wat ik weet is dat die sub 40watt is via het dvdsetje geregeld wordt dus passief???
En de aansluiting is gewoon via 2 draadjes achterop het setje.. en er staat 4ohm bij...
Kan ik hier een andere sub op zetten die bijvoorbeeld zelf regelbaar is ipv via de dvdset zelf???
Ben niet zo'n audiofiel dus ik hoop wat advies te krijgen...
Ik weet dat het absoluut geen topset ismaar toen ik hem kocht ging het mij meer
om de dvdspeler + tuner en niet om de speakers!
[EDIT] Mijn budget is 200 - 250 euro voor die subwoofer
COMPLETE DVD-SET MET 5 LUIDSPREKERS EN SUBWOOFER
Fantastische Home Cinemaset voor een indrukwekkende bioscoopsensatie in uw huiskamer, slaapkamer of waar dan ook! Met Dolby Digital decoder. Voor DVD, CD's, CD-R én CD's met MP3. Tuner met RDS. Afstandsbediening. 5x 20 Watt versterker en 40 Watt subwoofer.
Was tijd geleden in aanbieding bij Expert...
Wat voor mogelijkheden zijn er om de speakers te vervangen???
Ik heb al genoeg speakers voor front/surrond en center.. maar ik wil nog weten wat voor mogelijkheden er zijn voor de subwoofer!
Het enige wat ik weet is dat die sub 40watt is via het dvdsetje geregeld wordt dus passief???
En de aansluiting is gewoon via 2 draadjes achterop het setje.. en er staat 4ohm bij...
Kan ik hier een andere sub op zetten die bijvoorbeeld zelf regelbaar is ipv via de dvdset zelf???
Ben niet zo'n audiofiel dus ik hoop wat advies te krijgen...
Ik weet dat het absoluut geen topset ismaar toen ik hem kocht ging het mij meer
om de dvdspeler + tuner en niet om de speakers!
[EDIT] Mijn budget is 200 - 250 euro voor die subwoofer
[ Voor 4% gewijzigd door Griffin2k op 14-03-2003 08:12 ]
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1