Het grote emulator topic.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 10.622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flex, net een van mn laatste roms binnen gekregen. Kheb nu haast alle roms van MAME compleet. Killer Insinct is ZO vet op MAME , xal vanmiddag screenie posten :p

btw, zou het niet verstandig zijn om een openingspost edit te laten aanvragen. Met links naar emulatoren en emulator sites enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 10:12:
flex, net een van mn laatste roms binnen gekregen. Kheb nu haast alle roms van MAME compleet. Killer Insinct is ZO vet op MAME , xal vanmiddag screenie posten :p

btw, zou het niet verstandig zijn om een openingspost edit te laten aanvragen. Met links naar emulatoren en emulator sites enzo?
Post die screenies maar. Leuk ;)
ik zal inderdaad ff de openingspost veranderen, later op de dag. Maar moet ik dat aanvragen dan? :? en waar dan??? of doen ze dat vanzelf nadat je het hebt aangevraagd?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUTerspace schreef op 08 april 2003 @ 10:58:
[...]

Post die screenies maar. Leuk ;)
ik zal inderdaad ff de openingspost veranderen, later op de dag. Maar moet ik dat aanvragen dan? :? en waar dan??? of doen ze dat vanzelf nadat je het hebt aangevraagd?
mail ff een modje zouk zeggen :) Moet je wel eerst ff een aangepaste startpost maken en mee mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb je toch de edit knop voor? :? :? ( snap het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie ook online via internet snes ?
www.zbattle.net
werkt goed met de nieuwste zsnes ik speel vaak street fighter!!!

met T kan je met degene chatten in het spel

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 15:23:
daar heb je toch de edit knop voor? :? :? ( snap het niet)
hmm dit gaat wel zwaar offtopic, dus laten we maar ff ontopic blijven. Enniewee, je kan je bericht na 24 uur niet meer editten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik heb het wel kunnen editten blijkbaar ;)

Ik heb gister nog ff gegamed met mijn Snes emu. Ik heb Boogerman gespeeld. Dit vind ik echt een tof spel. Het ziet er alleen een beetje raar uit. Maar de verhaallijn slaat nergens op. En ventjes neer maaien met je snot en scheten :D

En SuperTennis heb ik ook nog gespeeld. Wel een leuk spelletje, maar word op een gegeven moment saai. Het word wel steeds moeilijker dus ik ben 9 van de 10 keer, bezig met saven :) Je kan op meerdere parcours spelen: Hard, Gravel en Gras. Je merkt ook dat de ondergrond anders is. Goed gedaan vind ik dat!!!

Ik denk ook dat ik maar opnieuw ga beginnen met chrono trigger. Kom niet verder bij die queen .... (weet naam niet meer) Dat is echt tof, alleen het duurd zo lang om weer te komen waar ik nu ben ( een paar dagen !!!) Ik vind trouwens dat chrono trigger veel op FF lijkt!

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 10-04-2003 12:33 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 16:41

EXX

EXtended eXchange

Een vraagje: hoe voeg eigenlijk ROMs toe in MAME? Ik heb een paar zip files met de ROMS van Rolling Thunder (Atari), een spel wat ik vroeger plat gespeeld heb, maar ik krijg ze niet toegevoegd in MAME. Ik heb de zip files in de ROMs directory gezet (waar ook alle andere ROM files gezipt staan) maar ik kan het niet selecteren in de lijst met spellen als ik MAME opstart. Ik run MAME32.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke rom moet zn eigen zip hebben he. btw, probeer eerst ff gewoon de command line mame uit, dan kan je kijken of je roms uberhaupt wel goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
EXX schreef op 10 april 2003 @ 13:26:
Een vraagje: hoe voeg eigenlijk ROMs toe in MAME? Ik heb een paar zip files met de ROMS van Rolling Thunder (Atari), een spel wat ik vroeger plat gespeeld heb, maar ik krijg ze niet toegevoegd in MAME. Ik heb de zip files in de ROMs directory gezet (waar ook alle andere ROM files gezipt staan) maar ik kan het niet selecteren in de lijst met spellen als ik MAME opstart. Ik run MAME32.
Heb je de lijst door Mame laten updaten en staan de roms in de goede directory? Volgens mij moeten ze de naam krijgen die ze al hadden een beetje vaag maar als je bv outrun set a wilt spelen moet ie bijv in de rom directory staan outruna en niet outrunsetablablaleukspelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
EXX schreef op 10 april 2003 @ 13:26:
Kn je eigenlijk wel atari roms spelen in Mame???? Ik heb daar namelijk geen enkele game van.
En ja, de zipfile moet je in de roms directory zetten, en dan met mame refreshen. Dan moet hij hem zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:30
Ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan 'Krusty's funhouse' :D op de snes dan :)

[ Voor 13% gewijzigd door RiCk op 11-04-2003 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik heb de project 64 emu voor N64 rom's.

maar nu draaien sommigen spellen wel mooi maar ze haperen.
pc is een xp 1900+ die kan dat wle aan maar toch lijkt of de frame rate soms slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUTerspace schreef op 11 April 2003 @ 08:49:
[...]

Kn je eigenlijk wel atari roms spelen in Mame???? Ik heb daar namelijk geen enkele game van.
En ja, de zipfile moet je in de roms directory zetten, en dan met mame refreshen. Dan moet hij hem zien
voorzover ik weet is er geen atari arcade hardware, wel zijn er spellen uitgebracht op andere platformen onder de naam atari. Die kan je wel spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:58
gp500 schreef op 11 april 2003 @ 09:23:
ik heb de project 64 emu voor N64 rom's.

maar nu draaien sommigen spellen wel mooi maar ze haperen.
pc is een xp 1900+ die kan dat wle aan maar toch lijkt of de frame rate soms slecht is.
er zijn games die problemen hebben.
Cuising USA hapert zodra je een bocht wilt nemen.
op bepaalde Nvidia kaarten heb je bij zelda OOT geen lucht.

staat allemaal in het overzicht en in het helpfile ;)
ff lezen dan zie je het meteen.s

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik heb een beter directx d3d plugin, http://www.ngemu.com/n64/plugins/gpu/daedalusd3d8.zip
voor pj64 gevonden.

nu nog 1 voor geluid dat kraakt vaak met m'n soundblaster live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm. weet niet waar jullie op draaien , omdat jullie allerlei plugins gebruiken enze . ( en ieder systeem is anders) . voor project 64 is een Geforce3 aanbevolen hoewel alles bij mij ook wel heel vlot draaide toen ik nog een 1ghz en geforce 2mx 400 had. eigelijk is het nau een beetje nutteloos om te zeggen welke plugin of emu nau het beste is. op ieder systeem draaien ze weer anders . hoewel ik moet zeggen dat de pj64 video plugin 1.5 near perfect is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ik heb een tnt2 ULTRa en deze plugin is een stuk beter al is hij gemaakt voor gf2.
wist niet dat je zo snelel kaart moest hebben.
ach ja.

PS: mario DR wil niet, reageerd niet op de pijltjes toetsen.

[ Voor 5% gewijzigd door gp500 op 11-04-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, ik heb net Maximum force gespeeld voor de NEOGEO arcade kast..... rommetje en CHD van 1100 megabyte 8)7

das echt de grootste rom diek OOIT gezien heb 8)7 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 11:10:
omg, ik heb net Maximum force gespeeld voor de NEOGEO arcade kast..... rommetje en CHD van 1100 megabyte 8)7

:9, zou je daar plz een screenie van kunnen posten? -ken dat spel namelijk niet...

Ik meenda dat ik alle neogeo roms had vandaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 00:17

Ryudo

Daily dose~

weet iemand ook hoe ik "DragonBall Z: legacy of goku" op de pc kan spelen met behulp van VisualBoy Advance?
ik krijg steeds de melding dat het spel niet spelen is op de gevonden hardware.
heb ik een gba bios nodig? en zo jaar waar vind ik die?

ps als hier iets in staat wat hier niet mag dan mag dit bericht zo aangepast worden zodat ik nog wel antwoord kan krijgen op m'n vraag svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 11:10:

Maximum Force is een spel van Atari, werkt niet met NeoGeo hardware en werkt bovendien met een harddisk ipv roms :{

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gespeels met Maximum Force >> feefback >:)

en legacy of goku is wel LOL . op het laatse bij frieza word je super saijn ofzoiets . met geel haar

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BdR schreef op 12 April 2003 @ 17:23:
[...]

Maximum Force is een spel van Atari, werkt niet met NeoGeo hardware en werkt bovendien met een harddisk ipv roms :{
klopt my bad. Atari it is. De rom is 5 mb ofzo en de CHD 1100 mb. Vrij slecht spel ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:19
Ik speel vaak met Project64 Mario64, maar vooral Zelda, en met de playstation emulator ePSXe speel ik Tekken 3. Wat erg goed gaat met mijn Thrustmaster Firestorm gamepad. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Randy op 12-04-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 15:27
Wat vinden jullie dan van girigiri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik er hier niemand rumble of force feed back???
is toch cool zeg

zeker zelde is het fijn mee

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

K dan.... :)

[ Voor 112% gewijzigd door ReCreator op 20-04-2003 20:05 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sc00t schreef op 12 April 2003 @ 23:58:
Ik speel vaak met Project64 Mario64, maar vooral Zelda, en met de playstation emulator ePSXe speel ik Tekken 3. Wat erg goed gaat met mijn Thrustmaster Firestorm gamepad. ;)
Ik heb deze gamepad ook, de Dual Power versie _/-\o_ _/-\o_

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAVIS Xterminator RULUZZZZ ( hehe . Forcefeedback haha) uitgelult met jullie gammele pokken controllers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er emu's van Dreamcast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamcast? denk het niet. mischien. een dreamcast spel zal wel ongeveer net zo's zwaar spel zijn als een ps2 spel. en daar zijn nog ook geen echte emu's van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-10 18:02

boesOne

meuh

dreamcast.. zijn ze nu mee aand de slag.. 4 a 5 fps en de eerste commerciele games lopen al..
nog een jaartje..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 10:54

NoTimeRemains

I know

Weet een van jullie een goede Nintendo 64 Emulator?

[ Voor 63% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-04-2003 19:01 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

www.boob.co.uk Blauwebeer, ICARUS wordt de naam van de emu.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

HIValicious schreef op 14 April 2003 @ 18:56:
Weet een van jullie een goede Nintendo 64 Emulator?
Ik gebruik zelf project64, waar ik beswel tevreden mee ben :)
DK64 is zo'n beetje t enige spel dat niet goed werkt..
Ze zijn nu bij versie 1.5(b) geloof ik, maar ik heb nog 1.4 :D
Werkt ieg goed :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
ik speel nog Street Fighter Alpha 3, King of Fighters 2001 uhh, Final Fight, Dungeons and Dragons (:))
En Capcom Sport Club, Final Fight, allemaal op mame, k`vindt de 2d fighters toch echt nog de beste, daar gaat het teminste om gameplay niet om graphics, niet zoals die domme 3d fighters.
Je kan echt van die super leipe moves maken,

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Okyah schreef op 14 april 2003 @ 19:09:
[...]

Ze zijn nu bij versie 1.5(b) geloof ik, maar ik heb nog 1.4b :D
ik vind pj64 oo kde best al heb ik toch wel de helft die niet wil splen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 15:06:
GRAVIS Xterminator RULUZZZZ ( hehe . Forcefeedback haha) uitgelult met jullie gammele pokken controllers :+
De Dual Power Firestorm heeft ook forcefeedback >:)

[ Voor 10% gewijzigd door SandsOfArrakis op 14-04-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 14 April 2003 @ 19:09:
[...]

Ze zijn nu bij versie 1.5(b) geloof ik, maar ik heb nog 1.4b :D
1.4b bestaat niet eens !! :?
Waarom zo'n oude :? . toen ik net met dat emuleren begon zaten ze al bij v1.4
toen kwam 1.50 beta 1 uit. het was gelijk een zeer goeie vooruitgang . nu is er 1.5 , die ik nu gebruik.

Maar het verschil tussen 1.5 en 1.5 beta en 1.4 is dat 1.5 geen gebruikt meer maakt van hardware T&L . das wat trager , maar dat boeit me niet. 1.5 is near perfect zeg ik je :9 ;) .

uhh. als niet alle spellen werken op pj64 kun je nog altijd wat proberen met de core codes / ini's enz . je kunt in een van die ook spellen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 20:39:
[...]
1.4b bestaat niet eens !! :?
Sorry :P Ik had t erover dat 1.5b en 1.5 er ook waren geweest, maar dat ik nog 1.4 had :P
Die b bij 1.4 was een foutje :)
En waarom ik die nog gebruik?
Omdat die gewoon goed werkt en ik geen reden zie om een nieuwe versie te gebruiken :+

Btw, ik weet t zo zeker niet eens :D

Ik gebruik nu wel 1.04, maar volgens mij gebruikte ik eerst ECHT de beta daarvan, hoor :)
Die bestond dus wel :)
Zie ook mijn post hier Okyah in "Het grote emulator topic."
Hier had ik volgens mij al wel 1.04, maar ik heb de beta ook echt gehad :)

[ Voor 31% gewijzigd door Okyah op 14-04-2003 20:48 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:14
Ik geloof dat de regels met betrekking tot Emulators en Rom's nog niet helemaal duidelijk zijn, dus bij deze nog een keer: Emulators zijn toegestaan op GoT, de bijbehorende (illegale) BIOSsen niet zijn evenals Rom's niet toegestaan op GoT. Mocht er vanaf nu nog iemand om vragen, zal deze user opgevrolijkt worden met een mailtje. (alleen staat er geen site in waar hij het kan vinden)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 14 April 2003 @ 20:43:
[...]

Sorry :P Ik had t erover dat 1.5b en 1.5 er ook waren geweest, maar dat ik nog 1.4 had :P
Die b bij 1.4 was een foutje :)
En waarom ik die nog gebruik?
Omdat die gewoon goed werkt en ik geen reden zie om een nieuwe versie te gebruiken :+

Btw, ik weet t zo zeker niet eens :D

Ik gebruik nu wel 1.04, maar volgens mij gebruikte ik eerst ECHT de beta daarvan, hoor :)
Die bestond dus wel :)
Zie ook mijn post hier Okyah in "Het grote emulator topic."
Hier had ik volgens mij al wel 1.04, maar ik heb de beta ook echt gehad :)
ja 1.4 werk ook wel goed . maar moet je dat N64 logo n64 logo wat je in zelda ziet , moet je maar eens kijken naar het verschil tussen 1.5 en 1.4 . wat een verschil zeg... over compitabel gesproken

maar het kan zijn dat op oudere hardware 1.4 iets sneller is dan 1.5 vanwege dat 1.4 T&L kan en in 1.5 niet ( oke het kan wel , moet je oudere plugin gebruiken maar waarom zou je dan 1.5 gebruiken ?)
The Will schreef op 14 April 2003 @ 21:51:
Ik geloof dat de regels met betrekking tot Emulators en Rom's nog niet helemaal duidelijk zijn, dus bij deze nog een keer: Emulators zijn toegestaan op GoT, de bijbehorende (illegale) BIOSsen niet zijn evenals Rom's niet toegestaan op GoT. Mocht er vanaf nu nog iemand om vragen, zal deze user opgevrolijkt worden met een mailtje. (alleen staat er geen site in waar hij het kan vinden)
Daarom doen we het ook via mail :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik vind het best dat jullie het via mail doen, zolang ik er op GoT maar niks van merk. :P

Maar mijn post was meer gericht op de startpost, en enkele posts in het topic, en om mensen wat OW's te besparen (en mij werk :P) dacht ik, laat ik toch maar even vertellen hoe het zit. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 17:12:
toch jammer dat er nog geen goede emulators voor de ps2 of gamecube zijn .... die prime game lijkt me wel vet maar om alleen daarvoor een cube te halen is ook nonsens .

jeu. ben al ver in zelda OT....
gepats met illegale downloads :? Lijkt me trouwens moeilijk, een emu voor je PS2. Mag je lekker 5GB gaan downen :D Zelfde voor cube alleen dan 1,5GB :)

Anyway, wat is naar jullie nou de best emu voor de 64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hier het verschil... plugin 1.4 vs 1.5

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Zelda1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Zelda2.JPG

de screenshots zijn een beetje fuzzy. komt omdat ik hypersnap 4 hebt gebruikt

sorry voor de layout. :/ (zijn al geresized naar 900*700)

[ Voor 162% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak anders ff een screenie ingame i.p.v een screenie met hypersnap maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
kennen jullie spelen zoals dead or alive 3 die met een emulator kunnen gespeeld worden op een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Deze ook maar weg ;)

[ Voor 90% gewijzigd door ReCreator op 20-04-2003 20:06 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 15 april 2003 @ 23:27:
www.ILLEGALE_LINK.com doet het weer!

En voor The Will... dit zijn geen illegale roms!.. deze zijn vrijgegeven.. die niet vrijgegeven staan er wel, maar zijn hier niet te downen.. hiervan zie je alleen info en een screenie...

een legale rom site dus......!!! :) zijn er niet veel ;)
nogmaals lees de FAQ, er mogen helemaal GEEN links naar rom sites komen. Edit je reply ff, anders heb je vrees ik een OW aan je broek hangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 schreef op 15 April 2003 @ 22:33:
kennen jullie spelen zoals dead or alive 3 die met een emulator kunnen gespeeld worden op een pc?
dead or alive 2.... das gebaseerd op de Naomi Powerstone II hardware. Een dreamcast op steroiden. Daar is nog geen emu voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
he lui, iemand bekent met breath of fire??? een leuk spelletje. Een soort kruising van FF en chrono Trigger. Wel tof. Alleen de graphics zijn een beetje brak :(

Ik ben toch maar weer begonnen met chrono trigger. Heb eindelijk queen zeal te pakken gehad :) Het duurde even maar ben nu aan het knokken tegen de eindbaas!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Hallo

Ik heb een nintendo 64 console, en ik heb ook een emulator met een paar roms. Nou vraag ik me af of het mogelijk is om op een of andere manier een gedownloade rom te laden in mijn n64 console, zodat ik het dus echt op mijn n64 kan spelen (en dus niet via de emulator op de pc).

Weet iemand of die kan?

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Met een copybox HENNESSY.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
The Will schreef op 14 April 2003 @ 21:51:
bedoel je daarmee de plugin's die erbij zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gp500 schreef op 16 april 2003 @ 10:44:
[...]

bedoel je daarmee de plugin's die erbij zitten ofzo.
nee. Sommige emulatoren vereisen BIOSen van het officiele bord / console. Deze bios images zijn _niet_ legaal om in je bezit te hebben als je het betreffende bord / console niet in bezit hebt. Hetzelfde geld voor de roms trouwens. Plugins zijn 100% legaal zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke . hier dan 1.4 VS 1.5 fullscreen en nog een paar extra shots

Ze zijn geresized naar 900*700. orgineel zijn ze op 1280*960. ( de eerste 2 teminste. 8X AF , NO AA ( was ik vergeten aan te zetten :P) ( met AA ziet het er supersmooth uit)

1.4
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Zeldaingame1.4.JPG

1.5
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Zeldaingame1.5.JPG

hier nog wat ingameshots . genomen met PJ64 1.4

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/extrazelda1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/extrazelda2.JPG

weer sorry voor het veklloten van de layout . En btw , zowiezo veels te weinig shots here

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 15:00

FlashBang

Hoi.

Er zijn ps2 emu's van 6 MB hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Ikzelf speel Zelda MM en Ready 2 Rumble boxing Round 2 op de project64(v 1.5) emu. Ook al loopt R2R regelmatig vast, het is een supergame :*)
Erg leuk allebei, project64 is naar mijn ervaring ook de beste n64 emu.

En ik heb ongeveer 100 roms voor snes, waarvan ik nog regelmatig oldskool RPG's speel, zoals Lufia en final fantasy. Die gameplay blijft erg goed vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Russian Phoenix schreef op 16 april 2003 @ 15:49:
Er zijn ps2 emu's van 6 MB hoor...
ga ze maar proberen.. veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 08:52:
[...]

dead or alive 2.... das gebaseerd op de Naomi Powerstone II hardware. Een dreamcast op steroiden. Daar is nog geen emu voor helaas.
nog andere alternatieven? Het hoeft niet speciaal Dead or Alive te zijn, alleen wel zelfde speelstijl met combos, en het moet ene beetje mooi eruit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 10:49:
[...]

nee. Sommige emulatoren vereisen BIOSen van het officiele bord / console. Deze bios images zijn _niet_ legaal om in je bezit te hebben als je het betreffende bord / console niet in bezit hebt. Hetzelfde geld voor de roms trouwens. Plugins zijn 100% legaal zover ik weet.
Voor zover ik weet ook ja, maar ik weet niet precies wat voor plug-ins er allemaal te krijgen zijn, dus als je het niet zeker weet, vraag het dan even aan een modje, bespaart je weer wat gezeur. :)

ReCreator: Of die ROM's legaal zijn weet ik niet, dus doe maar gewoon voor de zekerheid ook dat linkje niet. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op 16 april 2003 @ 21:33:
[...]

Voor zover ik weet ook ja, maar ik weet niet precies wat voor plug-ins er allemaal te krijgen zijn, dus als je het niet zeker weet, vraag het dan even aan een modje, bespaart je weer wat gezeur. :)

ReCreator: Of die ROM's legaal zijn weet ik niet, dus doe maar gewoon voor de zekerheid ook dat linkje niet. ;)
uuhhh. voor zover ik weet zijn plugins allemaal legaal . een bios is niet altijd legaal

en een rom was volgens mij alleen legaal als je er het het origneel cartdrige ofzoiets van hebt.

nau als roms illigaal zijn , waar staat dat dan? heb ik eigelijk nog nooit iets van gezien maar mag blijkbaar dus niet . er is nog wel meer van zo'n onzin in deze wereld. das net zoiets als dat hennep planten niet mag . als het aan my lag stonden alles vol ermee :*) . ( het is toch ook gewoon een fu*king plant zeg)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 21:48:
[...]
nau als roms illigaal zijn , waar staat dat dan? heb ik eigelijk nog nooit iets van gezien maar mag blijkbaar dus niet . er is nog wel meer van zo'n onzin in deze wereld. das net zoiets als dat hennep planten niet mag . als het aan my lag stonden alles vol ermee :*) . ( het is toch ook gewoon een fu*king plant zeg)
Roms zijn echt illegaal als het maar kan.
Het wordt misschien door de vingers gezien, maar ze zijn illegaal.
Enneh, je mag 6 plantjes thuis hebben hoor.
Geen probleem. ook al zal dit wel binnekort afgelopen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 21:48:
[...]

uuhhh. voor zover ik weet zijn plugins allemaal legaal . een bios is niet altijd legaal

en een rom was volgens mij alleen legaal als je er het het origneel cartdrige ofzoiets van hebt.

nau als roms illigaal zijn , waar staat dat dan? heb ik eigelijk nog nooit iets van gezien maar mag blijkbaar dus niet .*knip*
Zover mijn kennis strekt zijn de plugins die ik ken voor emulators legaal. De maker heeft ze zelf van scratch opgebouwd. Het zou me echter niets verbazen als een jodokus copyrighted materials gaat gebruiken in zn plugin.

Een rom is inderdaad alleen legaal mits je het orginele medium ook in je bezit hebt. Het is _niet_ legaal om ze daarna door te distribueren uiteraard.

Ik geloof dat in de oude f.a.q wel iets over roms heeft gestaan. Helaas kan ik het niet terug vinden. Kijk, als iedereen zich nu houdt aan de simpele regel; Copyrighted materials / binaries _niet_ naar linken @ GoT. Voorkomt ook wat ergenis bij de modjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Even een vraagje, niet zo zeer om een emulator, maar om een spel daarvan. Er is zo even geen beter topic voor en een nieuw topic is het niet waard :P

Ik speel momenteel Mario64 op een Nintendo 64 emu maar kom gewoon niet verder. :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~feestkar/db/mariohelp_t.jpg
Die box waar de pijk naartoe wijst is nu transperant en daardoor inactief. Ik moet hem op één of andere manier actief zien te maken maar heb geen iedee hoe/waar :?.
Als ik hem pak, krijg ik zo'n vliegpet volgens het bordje ernaast..
Weet iemand toevallig nog hoe ik dat voor elkaar krijg? :?

Het is in het eerste level nog.. (4e ster) :+

Overigens werkt de emu best goed. De grapics zijn best goed, alleen tikt het geluid soms. Maar volgens de helpfile moet ik daar maar mee leren leven ofzo. :+

/edit/ Hmm, ik geloof dat ik eerst Bower toch moet verslaan? :? :(

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 18-04-2003 09:18 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 23:12:
Spelen jullie ook online via internet snes ?
www.zbattle.net
werkt goed met de nieuwste zsnes ik speel vaak street fighter!!!

met T kan je met degene chatten in het spel
niemand? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Databeest, daarvoor moet je eerst ergesn een switch overhalen, maar dat is pas later in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 18 april 2003 @ 10:08:
Databeest, daarvoor moet je eerst ergesn een switch overhalen, maar dat is pas later in het spel.
Dus toch.
Dank je :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zal ook es een screenie posten (met Project64 v1.5) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.stemosoft.nl/zelda64.jpg

Ik ben nu al een behoorlijk eind in Zelda - The Ocaria of Time. Ik ben net aant knokken in de Water Temple. I wanne kick some Ganondorf butt })

[ Voor 14% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-04-2003 11:11 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb ik weleens geprobeerd, maar liep met een wat oudere versie van ZSNES niet echt soepel... Soms raakte je de sync tussen twee computers kwijt en gebeurde er op allebei de schermen iets anders :?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh in dat weater level raakte ik altijd in de war . naja . heb het spel al eens helemaal uitgespeeld met pj64 1.4 . die canendorf en canon zijn easy . kun je alleen doden met mastersword.

Edit . Tip om Dark link te verslaan . met die hamer of dat zwaard dat je krijgt als je heel veel klusjes op hebt geknapt . met het mastersword is ie haast onmogelijk

en met welk beeld speel je die . 1280*960 ? AF op 8x of hoger. AA aan ?

maar waarom heb je wat hartjes in een fleshje meegenomen . heb ik echt niet nodig man

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsxe voor PSX op de PC, werkt goed zeker met filtering, Metal Gear Solid en Final Fantasy VII roelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 01:57:
Epsxe voor PSX op de PC, werkt goed zeker met filtering, Metal Gear Solid en Final Fantasy VII roelen.
gebruike je een psx versie van metal gear voor de pc?? daar heb je toch gewoon een pc vesie voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

--MeAngry-- schreef op 18 April 2003 @ 11:10:
Ik zal ook es een screenie posten (met Project64 v1.5) :)

[afbeelding]

Ik ben nu al een behoorlijk eind in Zelda - The Ocaria of Time. Ik ben net aant knokken in de Water Temple. I wanne kick some Ganondorf butt })
Je zou kunnen zeggen dat ik ook een geëmuleerde OOT aan het spelen ben. Ben namelijk bezig met de bonus disc die bij de nieuwe Zelda: The Wind Waker zit voor de Gamecube, daar staat dan OOT op en de Master Quest, dat is OOT met geremixte dungeons. Het gekke is, toen ik OOT op de N64 speelde vond ik het eigenlijk maar niks. Ja goed spel enzo, maar werd er niet echt warm van, heb het dan ook maar 1x keer uitgespeeld. Zelda LttP was voor mij duidelijk de betere game. Maar nu ik de MQ na al die tijd speel valt me op hoe een onwaarschijnlijk goed spel het eigenlijk is :D Zou hem nu zelfs boven LttP plaatsen, maar misschien moet ik die ook nog eens een keer spelen ;) (voor de zoveelste keer :P)

Schitterend om trouwens de ontwikkeling van OOT te zien: http://www.anycities.com/user/zeldachaos/ootbeta.html

Staan tientallen screenshots op van oude beta versies, smullen! :) Een aantal ervan herken ik nog uit magazines waar ik dan jaaaaaren voor de release over aan het kwijlen was :)

Wat een enorm project en wat een fantastische game _/-\o_

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 12:32
Waarom mogen jullie het hier over Roms en Emu's hebben?
En daar nog links van geven ook!
Tis hartstikke illegaal, op andere gamesfora die ik ken mag het totaal niet! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hidde schreef op 20 april 2003 @ 10:39:
Waarom mogen jullie het hier over Roms en Emu's hebben?
En daar nog links van geven ook!
Tis hartstikke illegaal, op andere gamesfora die ik ken mag het totaal niet! :S
We mogen het erover hebben. Maar links geven ovan BIOSsen en Roms is ook uit den boze hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, project64 1.5 loopt bij ocarina of time altijd vast als ik de item shop wil ingaan als ik al "grote" link ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal wel aan je rom liggen ofzo.

maar uh . hebben sommige mensen nog last van dat als je naar het menu gaat het dan wat langer duurt dan op de n64? dat had ik in 1.4 wel. in het begin in 1.5 ook , maar nu gaat dat toch net zo snel als op de n64. ( er staat in de pj64 faq dat dit normaal is , maar bij 1.5 weet ik he niet

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal nog eens wat leuke pics posten van 1080 ,mario en alles andere spellen.......

(shit. edit knop |:( ) (boeie)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hierzo de volgende goodsets helemaal compleet:

goodsnes
goodn64
goodgg

De volgende zijn bijna compleet:

Mame 0.64 (8 Missende roms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus man. kon dit topic bijna niet meer vinden. heb hier nix nieuws . kickje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
voor de liefhebbers:
Gisteren is eindelijk IMBNes 1.3 uitgekomen, een Nes emulator voor de PSone/PS2. Heb er lang op gewacht en hijs echt cool, vooral nu PAL beter word gesupport (vorige versie had een grote zwarte balk onderin, maar nu lekker fullscreen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Bong-One schreef op 23 April 2003 @ 22:11:
voor de liefhebbers:
Gisteren is eindelijk IMBNes 1.3 uitgekomen, een Nes emulator voor de PSone/PS2. Heb er lang op gewacht en hijs echt cool, vooral nu PAL beter word gesupport (vorige versie had een grote zwarte balk onderin, maar nu lekker fullscreen :)).
Een Nes emu voor de ps2???? Is een Nes emu niet voor nintendo????
Ik heb gister nog ff breath of fire 2 gespeeld. Wel een vermakelijk spelletje als je van rpg houd. Alleen het was nog iets te lastig.

Wie speelt er wel eens Cannon Fodder. Dat is een leuk vermakelijk spel. Lekker ventjes neerschieten en gebouwen opblazen enzo.... Echt Tof! Oh ja je speelt het op de Snes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUTerspace schreef op 24 April 2003 @ 09:02:
[...]

Een Nes emu voor de ps2???? Is een Nes emu niet voor nintendo????
De hele bedoeling van een emu is juist dat je op andere systemen iets emuleert. Nintendo emu's hoeven dus niet alleen op nintendo hardware te draaien. Je hebt toch ook nintendo emu's voor de pc's of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 10:48:
[...]

De hele bedoeling van een emu is juist dat je op andere systemen iets emuleert. Nintendo emu's hoeven dus niet alleen op nintendo hardware te draaien. Je hebt toch ook nintendo emu's voor de pc's of wat dan ook.
Dus je zegt dat ik met mijn emu's ook andere roms kan spelen.... Dus met mijn nes emu, gameboy advance games kan spelen of Playstation......

Als dat zo is ben ik blij :)
Maar ik kan niet alle roms spelen op die emu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

OUTerspace schreef op 24 april 2003 @ 10:55:
Dus je zegt dat ik met mijn emu's ook andere roms kan spelen.... Dus met mijn nes emu, gameboy advance games kan spelen of Playstation......

Afbeeldingslocatie: http://picserv.beyond-reality.nl/getpicture.php?id=90216

maar om ook meteen wat nuttigs te schrijven, een korte uitleg:
Een emulator is bedoeld om programma's (ook applicaties maar het meest interessant zijn natuurlijk de games) van een bepaald computer systeem te kunnen gebruiken op een compleet ander computer systeem.

Eén bepaald emulator programma is dus altijd onlosmakelijk verbonden met 2 computer systemen. Het emulator programma is bedoeld om te draaien op systeem A, en emuleert systeem B.

Een voorbeeld, Zsnes9x is een SNES emulator voor Windows. Dat wil dus zeggen, het draait op Windows (pc's) en het emuleert een SNES (super nintendo), je kan er dus SNES games mee draaien op windows :{ op diezelfde manier is een NES emulator voor de PS2 dus bedoeld om NES (nintendo 8bit) games te draaien op een PS2.

en dus.. NEE! jou nes emu kan géén gameboy advance of playstation games draaien, daar het je aparte emulatoren voor |:( duh..

[ Voor 9% gewijzigd door BdR op 24-04-2003 11:17 ]

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
BdR schreef op 24 April 2003 @ 11:12:
[...]

[afbeelding]
Newbie = Not

maar om ook meteen wat nuttigs te schrijven, een korte uitleg:
Een emulator is bedoeld om programma's (ook applicaties maar het meest interessant zijn natuurlijk de games) van een bepaald computer systeem te kunnen gebruiken op een compleet ander computer systeem.
snap ik, zie openingspost

Eén bepaald emulator programma is dus altijd onlosmakelijk verbonden. Het emulator programma is bedoeld om te draaien op computer systeem A, en emuleert computer systeem B.

Een voorbeeld, Zsnes9x is een SNES emulator voor Windows. Dat wil dus zeggen, het draait op Windows (pc's) en het emuleert een SNES (super nintendo), je kan er dus SNES games mee draaien op windows :{
weet ik ook, ik gebruik hetzelf ook al een jaar ofzo, en heb ook meerdere soorten emu's. iets van 10

en dus.. NEE! jou nes emu kan géén gameboy advance of playstation games draaien, daar het je aparte emulatoren voor |:( duh..
En ja dit snap ik ook. Zo'n noob ben ik ook niet :( . Maar als de persoon nou duidelijk had uitgelegd, had ik deze stomme quote ook niet hoeven doen :r .

Sorry ff ontopic

/ontopic mode
Iemand bekend met Cannon Fodder?

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 24-04-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUTerspace schreef op 24 April 2003 @ 10:55:
[...]

Ik heb het helemaal niet over roms gehad. Ik zeg dus dat er voor meerdere systemen emu's bestaan. Om het NES voorbeeld te volgen. Er bestaan nes emu's voor de pc, playstation, dreamcast, X-box enz.
Maar je bovenstaande reactie te zien ben je niet onbekend met emu's. Waarom stel je in de eerste plaats dan je vraagtekens bij de reactie van iemand die een NES emu voor zijn playstation heeft?

edit: Zie nu dat het misverstand allemaal taalkundig is. Met een nes emu voor de ps2 wordt het Nes emulator programma bedoeld dat gedraaid kan worden op de ps2. Denk dat alles nu voor iedereen duidelijk is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och hij had het gewoon verkeerd begrepen, big deal :/

ontopic: Cannonfodder is kewl :P Soms speel ik het nog wel eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OUTerspace schreef op 24 April 2003 @ 10:55:
[...]

dat kan dus allemaal nooit he. de n64 emu's core is gebasserd op de real n64 core chip ( hoe je het ook noemt) . dus als het klopt wat jij zegt zou je op de n64 ook psx spellen kunnen draaien. naja , zou wel mooi zijn :D . maar ik geloof er niet zo heilig in

EDIT : aha wacht zie reactie van Shave. snap het al hoor :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
OUTerspace schreef op 24 April 2003 @ 11:17:
[...]

En ja dit snap ik ook. Zo'n noob ben ik ook niet :( . Maar als de persoon nou duidelijk had uitgelegd, had ik deze stomme quote ook niet hoeven doen :r .
haha waus, jij zat er gewoon naast, hou je stil of geef het toe...
"een Nes emulator voor de PSone/PS2" duidelijker kan niet gast.
hoe had ik het dan moeten zeggen volgens jou...

Ja cannonfodder is cool, speelde ik altijd op de pc, helemaal met een helicoptertje was cool, lekker gastjes bombarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, ben nu net verslaafd aant raken aan oude mario shit op zsnes (znes9x zag ik net, maar zijn zsnes en snes9x geen 2 verschillende emu's?) omdat ik vroeger nooit een console heb gehad, en nu vind ik die spellekes ineens wel leuk :)

Maar zie veel Another World fans, maar dat spel heb ik altijd gewoon op PC gespeeld, zonder emu? Of ben ik nou gek? Is toch met die enorm stoere intro waarbij je particleaccelerator ontploft, je in dat water valt, en waarna je dan zwarte beesjes met giftige angels moet kapotschuppe?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
BdR waarom kun je niet gewoon ff op een vriendelijke manier iets uitleggen ?
Overigens willen wij in SP ook niet van die "HK pics" zien!

Laten we het ff gezellig houden ok ? Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekno
  • Laatst online: 31-08 15:27
Kan iemand toch misschien eens zeggen hoe het nou precies met de wetgeving omtrend dit soort dingen zit. Want voor mij is het nog altijd niet 100% duidelijk wat wel en wat niet mag en basis van wat het wel en niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tekno schreef op 05 May 2003 @ 10:43:
Kan iemand toch misschien eens zeggen hoe het nou precies met de wetgeving omtrend dit soort dingen zit. Want voor mij is het nog altijd niet 100% duidelijk wat wel en wat niet mag en basis van wat het wel en niet mag.
hier hebben we het al eerder over gehad in dit topic. beter doorlezen

emulators zijn legaal.

roms zelf zijn illigaal. tijnzij je ook over het echte spel beschikt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roms zijn illegaal, tenzij je over het echte spel bezit ja ;)

Pff, xbox is echt een lekker 'emulator ding' :)

kheb nu vrolijk:

Nes
Snes
Game boy Advanced
Nintendo 64
Commodore 64

erop ronken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al aardig wat jaartjes bekend met emulators.
Het begon allemaal met de SNES en Megadrive emulators (ZSNES en WGENS), Mario Kart (SNES) op de PC spelen is gewoon VET! _/-\o_
Streets of Rage 2 (Megadrive) is ook super, is de allerbeste 2d side-scrolling beat-em up (incl. arcade). _/-\o_

Op Mame speel ik vaak NBA Jam, Mortal Kombat II, Super Street Fighter II...dit zijn dus de arcade versies....heel vet dus! :P

Trouwens raar dat ik http://www.arcadeathome.com nog niet heb gezien in dit topic, deze site houd van ALLE emulators ALLE updates netjes bij, dus check it out!

Ik speel deze games trouwens met de Thrustmaster Firestorm Dual Power gamepad, is echt de BESTE voor op je pc (8> http://europe.thrustmaste...cts/d_prd.php?p=T40&fam=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 14:57:
Ik speel deze games trouwens met de Thrustmaster Firestorm Dual Power gamepad, is echt de BESTE voor op je pc (8> http://europe.thrustmaste...cts/d_prd.php?p=T40&fam=5
I couldn't agree more with that. Ik heb er namelijk ook 1 _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste