Nou, ik had eigenlijk dezelfde opdrachten als Oogst.
[qoute]
--spel gebaseerd op kinderspel (tikkertje en zo)
--card game zoals Magic gebaseerd op je eigen leven
--multiplayer-spel voor op PDA's en mobiele telefoons voor in de trein
--weet ik ff niet meer (volgens mij was het een bordspel
)
[/qoute]
Ik koos ook voor het multiplayer-spel voor in de trein.
Ik had een spel bedacht waarbij je speelde op een vierkant terein, (max 4 spelers), iedere een kwart van het terrein in bezit had. Hier moest je dan binnen 1 minuut een basis/gebouw op maken van blokken (deze zaten dan niet aan elkaar vast, denk maar aan Jenga
) en als laatste moest je je kanon erop plaatsen.
Met dit kanon moest je doormiddelvan graden, hoogte en kracht een kogel afvuren om zo een andere basis omver te 'kegelen' en zorgen dat zijn kanon de grond zou raken. Raakt je kanon (of die van de tegenstander) de grond dan is het 'Game-Over' voor diegene.
Dit is wel in het kort en snel verteld
want iedere blok was in 3 versies beschikbaar van licht en zwak tot zwaar en sterk (ieder in een bepaald aantal beschikbaar)
[qoute]
--spel gebaseerd op kinderspel (tikkertje en zo)
--card game zoals Magic gebaseerd op je eigen leven
--multiplayer-spel voor op PDA's en mobiele telefoons voor in de trein
--weet ik ff niet meer (volgens mij was het een bordspel
[/qoute]
Ik koos ook voor het multiplayer-spel voor in de trein.
Ik had een spel bedacht waarbij je speelde op een vierkant terein, (max 4 spelers), iedere een kwart van het terrein in bezit had. Hier moest je dan binnen 1 minuut een basis/gebouw op maken van blokken (deze zaten dan niet aan elkaar vast, denk maar aan Jenga
Met dit kanon moest je doormiddelvan graden, hoogte en kracht een kogel afvuren om zo een andere basis omver te 'kegelen' en zorgen dat zijn kanon de grond zou raken. Raakt je kanon (of die van de tegenstander) de grond dan is het 'Game-Over' voor diegene.
Dit is wel in het kort en snel verteld