Overstap Dutchtone => Orange

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Is er al wat bekend over wat die spv gaat kosten in combinatie met verschillende abonnementen? (aangezien hij over 3 dagen al wordt verkocht... misschien weet iemand die bij Dutchtone/Orange hier al iets van?).

En wat al gevraagd was: Zit er zo'n lelijk oranje dingetje op de phone? :|

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Ik ben pas bij mediamarkt aangenomen (telecom afdeling) ,
en nu heb ik een party van Orange in april, 26ste.
Weet iemand wat dat ongeveer inhoud, ik ben best wel benieuwd.
Misschien zitten hier wel een paar werknemers die iets los kunnen laten.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

Paitor schreef op 28 March 2003 @ 23:38:
Ik ben pas bij mediamarkt aangenomen (telecom afdeling) ,
en nu heb ik een party van Orange in april, 26ste.
Weet iemand wat dat ongeveer inhoud, ik ben best wel benieuwd.
Misschien zitten hier wel een paar werknemers die iets los kunnen laten.
Wait and see! :Y)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Ik ga een nieuwe gsm kopen met Orange/Dutchtone abo.

Wat zal ik doen? Vandaag bestellen of wachten tot Maandag?
Iemand een mening?

Dennis (Die hoopt dat Orange Oranje gaat sponsoren!!! _/-\o_ )

• Smarron

Smarron

The bend

Wacht ff. Orange hanteert geen aansluitkosten meer en wellicht wil je gaan voor de SPV ?

• DK

DK

Die aansluitkosten worden nu (bij Vivacom) ook niet gerekend.

SPV hoef ik op zich niet maar ik denk dat die nieuwe service ook voor Dutchtone klanten geldt.....

Volgens de verkoper (...) wordt Orange duurder dan Dutchtone.

Ik heb toch maar besteld. (Ja ik weet dat phonestreet goedkoper was maar Viva is dichterbij)

Ik hoop alleen maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt een grijze te bestellen. Vind de kleuren "grijs" nogal verschillen per plaatje dat ik tegenkom.

Verwijderd

Jammer als dat zo is, ik wacht zo wie zo nog af want mijn abo loopt pas in juni af, dus ik hoop dat Orange niet (al te veel) gaat snijden in de korting op de toestellen.

Misschien dat ik voor de SPV ga, wil ik eerst ff zeker weten wat het allemaal gaat kosten aan abo kosten, maar dara kom ik v/d week wel achter :)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik las dat het Dutchtone prepay personal tarief vervalt!

en je met Orange Ready dus standaard het nu vaste tarief van altijd €0,35 p/m gaat betalen :( niks goedoper bellen in de daluren dus en met name het voordeel van je eigen daluren bepalen... da's jammer (voor prepay bellers dan :P )

• Smarron

Smarron

The bend

Voor de nieuwe klanten gaat inderdaad het piek en daltarief weg. "Uit onderzoek" bleek dat nog geen 5% van de prepaidbellers hier gebruik van maakte. Voor de bestaande bellers blijft het overigens nog wel geldig.

• koen
  • Niet online
Smarron schreef op 29 March 2003 @ 20:55:
Voor de nieuwe klanten gaat inderdaad het piek en daltarief weg. "Uit onderzoek" bleek dat nog geen 5% van de prepaidbellers hier gebruik van maakte. Voor de bestaande bellers blijft het overigens nog wel geldig.
wat is er waar van het verhaal dat je beltegoed onbeperkt geldig blijft :?
dat het voor Orange free zo is, weet ik! maar nu ook voor Orange Smart en Ready???

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Orange.nl isser nu! je kan nu ook je rekening e.d. bekijken.
weet iemand of je nu ook kan MMS'en?

[ Voor 25% gewijzigd door AAC op 30-03-2003 12:12 ]

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
aangezien ik zo'n 2 maanden per jaar in frankrijk ben gebruik ik daar een orange prepaid kaart om te bellen. uiteraard van orange in frankrijk ;) dat is namelijk goedkoper dan met mijn nederlandse abo (k dacht ca 70ct per minuut naar nederland).
daar is mijn beltegoed echter maar 2 maanden geldig, daarna vervalt het! nadat het beltegoed is vervallen blijft het telefoonnummer nog 6 maanden actief. het is wel zo dat als je binnen een aantal dagen opwaardeerd je extra beltegoed krijgt. ik weet niet meer precies hoeveel maar het is dus zoiets dat als je binnen 15 dagen opwaardeerd krijg je 25% extra, binnen 30 dagen 15% en binnen 45 dagen 5%. voor de fanatieke prepaidbellers is dat weer handig, maar dan kan je misschien ook beter aan een abonnement gaan denken ;)

weet iemand trouwens of ik mijn franse orange kaart met nederlandse opwaardeerkaarten kan opwaarderen? het is daar namelijk een half uur rijden naar de dichtsbijzijnde winkel waar ze die dingen verkopen (lang leve het franse platteland :P), dan kan ik ze natuurlijk ook gelijk uit nederland meenemen :))

met een hamer past alles

• marteltor
  • Laatst online: 22:53
de cashbacks zijn wel een stuk lager geworden zeg. (telecomvergelijker.nl is nog niet aangepast, dus heeft geen zin om daar te kijken). Bij kortingopbellen is de prijs van ongeveer 4 euro naar 9 euro gegaan! :o

Verwijderd

Wil ik mijn rekening online bekijken, krijg ik;
wij kunnen de rekening waar je naar op zoek bent niet vinden. Probeer het nog een keer, of neem contact op met de klantenservice.
Trouwens, klantenservice is niet meer gratis. Terwijl er dit op de site staat;
Ik had een abonnement bij Dutchtone. Moet ik bij Orange een ander tarief betalen?
Nee, alle tarieven voor bellen en sms'en blijven hetzelfde. Alleen de naam is veranderd naar Orange Free.
Ook staat er dat je met free gratis je specificatie via internet en per post kan ontvangen! :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 12:52 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

ik krijg dat ook als ik m'n rekening wil bekijken, komt waarschijnlijk omdat de website nog maar net online is. waar staat dat de klantenservice niet meer gratis is? ook niet vanaf vaste telefoon? En wanneer zou je Orange in je display kunnen verwachten? En de laatste :P : wanneer komt MMS nou eindelijk us......?

Verwijderd

wanneer komt mms?
en wanneer komt dat smsje dat ervoor zorgt dat er Orange in m'n display staat?
en heeft iemand al een Orange achtergrondje voor SE t68i, t300, t310?

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 23:41

t3q

Say yes to teq

Weurst schreef op 12 maart 2003 @ 12:07:
[...]

Ik heb ook dat B120 abbo gehad maar ik vind net de huidige Allin abbo's veel handiger. Alle kosten gaan tenminste van mijn bundel af, sms, buitenland e.d. Vroeger maakte ik mijn minuten niet op maar moest ik wel extra betalen voor sms. Nu gaat tenminste alles van mijn bundel af en ben ik altijd voor een bepaald bedrag klaar. Dat en de onbeprekte houdbaarhied heeft mij voor Dutchtone doen kiezen maar dat B120 was nu eenmaal niet echt iets voor mij, daar belde ik te weinig voor.
Prcies. Vind ik beter dan belminuten. Ik wil geen aparte rek voor smsjes etc. Houwe zo die belbundel :)

Life goes as it goes.

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 17:57

Ad Hox

N/A

Hoe kan ik nu bij Share (want dit moet opnieuw :() weer mijn e-mail boxen aanmaken van mijn eigen provider?

Ik kan alleen de @orange mail instellen, maar niet mijn eigen..

[ Voor 24% gewijzigd door Ad Hox op 30-03-2003 13:19 ]

Verwijderd

Ad Hox schreef op 30 maart 2003 @ 13:16:
Hoe kan ik nu bij Share (want dit moet opnieuw :() weer mijn e-mail boxen aanmaken van mijn eigen provider?
Hier ben ik ook nog niet achter!? Echt vervelend!!

Eerst was het zo dat je bij instellen van Extended (nu dus Share) het daar kan instellen. Nu lukt dat dus niet meer :( Hopelijk later wel, want ik vond het wel makkelijk.

En dat de klantenservice betaald is geworden, dat heb ik op de site gelezen, dat je gewoon het normale tarief (zoals naar vaste nummers) betaald. Kan het alleen niet vinden nu...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 13:28 ]

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

e-mail via wap of Share
Via wap of Share kun je bijna alles doen wat je ook via het web kunt doen. Je kunt er je mail lezen, mails versturen, doorsturen, verwijderen etc. In het Orange wapmenu vind je e-mail onder je persoonlijke diensten, in Share vind je het onder 'communicatie'.
Ja...nee dat helpt :S

• AAC
  • Niet online

AAC

Ad Hox schreef op 30 maart 2003 @ 13:16:

Ik kan alleen de @orange mail instellen, maar niet mijn eigen..
Ga naar Mijn Orange>Tools>Email>Meteen Emailen>Opties>Email account.

Al je ontvangen mail (van welke account dus ook, orange, eigenprovider etc) komt in één inbox bij share en alles wat je verzend gaat gloof ik via je @orange.nl email adres.

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Als ik 2 accounts heb toegevoegd staat dat niet in de WAP van Share, ik zie alleen (0) nieuwe mail op Orange Home

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:58
zie dat je 3 abbo vormen hebben, orange smart, orange ready en orange free

waar valt mijn abbo van allin 30 nou onder

• AAC
  • Niet online

AAC

DE_Michiel schreef op 30 March 2003 @ 14:03:
zie dat je 3 abbo vormen hebben, orange smart, orange ready en orange free

waar valt mijn abbo van allin 30 nou onder
Orange Free €30

Alle mail komt in dezelfde inbox gloof ik..

Verwijderd

Dit is jammer, eerst kon ik mijn email van cistron ook via dutchtone ophalen, maar met Orange niet meer... :? Ik hoop dat dat nog komt, want anders zou ik dat niet leuk vinden. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 22:28:
Dit is jammer, eerst kon ik mijn email van cistron ook via dutchtone ophalen, maar met Orange niet meer... :? Ik hoop dat dat nog komt, want anders zou ik dat niet leuk vinden. :(
Kan wel....

Inloggen op Orange.nl >> Tools - E-mail >> "Meteen e-mailen"

Dit opent een popup met de webmail-client. Daar ga je naar opties, waar je ook externe mailboxen in kunt stellen.

:)

• Smarron

Smarron

The bend

koen schreef op 29 March 2003 @ 21:23:

wat is er waar van het verhaal dat je beltegoed onbeperkt geldig blijft :?
dat het voor Orange free zo is, weet ik! maar nu ook voor Orange Smart en Ready???
het onbeperkt geldig blijven is alleen van toepassing op de Smart abo's, niet op Ready. Vraag me niet naar de logica, daar ben ik ook niet achter.

Verwijderd

ff een Vergelijking, in de e-shop kost een 7650 met een 1jarig €30 abo €297,95.

Bij GSM.NL (die de prijzen nog niet heeft aangepast) kost hij met hetzelfde contract €149, dus op de toestelkorting hebben ze flink zitten bezuinigen jah :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 16:24 ]

Verwijderd

ben net even naar de Orange experience geweest hier in Arnhem. Was wel een leuke kennismaking. Krijgt een foto mee en een sleutelhanger. Wordt persoonlijk toegezongen en krijgt een filmpje te zien.

• Mich
pfff heb net een week men 7650 voor 100euro :D

maar uh wie heeft er al orange in zen scherm staan ?

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

DE_Michiel schreef op 31 March 2003 @ 20:11:

Ikke niet! Als ik een netwerksearch doe staat er zelfs nog Telfort, Libertel en Ben! Nostalgie....

btw Hoe werkt dat nou precies met die verandering van die operatornaam? Ik las ergens in dit topic over een of ander SMSje wat je krijgt... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Gitarist op 31-03-2003 20:27 ]

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 15:45
Ik heb een ericsson T65 en sinds gistermorgen 30-03-2003 heb ik Orange in me display staan en ik kan me niet herinneren dat ik er een smsje voor heb gekregen

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

roynaldinho schreef op 31 maart 2003 @ 20:30:
Ik heb een ericsson T65 en sinds gistermorgen 30-03-2003 heb ik Orange in me display staan en ik kan me niet herinneren dat ik er een smsje voor heb gekregen
Misschien maakt het helemaal niks uit (geen idee...) maar heb je abbo of prepaid? 'k Heb zelf Motorola M6088 met een prepaid kaart.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

DE_Michiel schreef op 31 March 2003 @ 20:11:

Al ruim een week volgens mij. Duurt niet lang meer, staat er T-Mobile.

de betaler vervuilt

• MXL
  • Laatst online: 25-10 21:41

MXL

Ik vind het waardeloos, dat dus per vandaag bij de overgang van dutchtone naar orange de prijzen van de telefoons omhoog zijn gegaan. Ik wilde de s55 halen bij belcompany, omdat ze deze niet op voorraad hadden moest ik deze week terugkomen. Nu zijn de prijzen van 50 euro naar 70 euro bij een allin 30 gegaan.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verandering van operatornaam moet toch dmv een softwareupdate geregeld worden? (In je foon dan). En anders via een operatorlogo??

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

dog4life schreef op 31 maart 2003 @ 20:44:
Verandering van operatornaam moet toch dmv een softwareupdate geregeld worden? (In je foon dan). En anders via een operatorlogo??
Dat zou ik idd ook denken, als ik een netwerksearch doe en ik zie nog al die oude namen staan...

Verwijderd

hier zit iemand met een M50 en nog steeds Dutchtone op het scherm :S

Verwijderd

ik heb Dutchtone in mijn scherm staan, maar als ik een netwerksearch doe, dan zie ik wel Orange NL staan! maar er blijft Dutchtone in mijn beeld!

Verwijderd

Vandaag eens wezen kijken en de prijzen zijn omhoog gegaan en niet zo'n beetje ook. Wilde de T720 halen en was tot zaterdag gratis bij een 30 euro abo voor 1 jaar (bij een Orange vestiging), nu is ie 49 euro ofzo... Vreemde is dat ie bij belcompany wel gratis is (daarvoor 20 euro). Je moet nu overigens hoe dan ook aansluitkosten dokken (25 euro), alhoewel je wel 50 euro op je saldo terugkrijgt... Nou ja iig nu fijn een nieuwe mobiel ;)

Verwijderd

Wanneer ik nu naar 777 bel wordt er volgens mij geld van je bundel afgetrokken voor de tijd die je belt :(
Dit was eerst toch nooit of ben ik nu verkeerd :?

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 17:11
777 (trouwens 1200 tegenwoordig) bel je nu tegenwoordig tegen lokaal tarief.

En het netwerklogo wordt idd veranderd door een soort SMS, iets van "serviceSMS" heet dat. Dat SMS'je zou de naam d* moeten veranderen in Orange, en d* klantenservice veranderen in klantenservice. Maar de meeste mensen die een week of 2-3 geleden hun abbo hebben aangeschaft, zouden al een Orange SIMkaart moeten hebben. Daar staat alles standaard al op Orange.

Overigens worden die SMS'jes niet allemaal tegelijk verstuurd. Het kan dus goed dat het nog ff duurt voor je 'm ontvangt (ik denk max. nog een week ofzo, anders ff klantenservice bellen als het je stoort).

[ Voor 5% gewijzigd door zugzug op 31-03-2003 23:45 ]

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Verwijderd

leuk hoor spv telefoon met windows, zouden ze dr een reset knop bijgeven ??
ben je lekker aan t bellen loopt je telefoon vast, Das lekker

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:58:
ik heb Dutchtone in mijn scherm staan, maar als ik een netwerksearch doe, dan zie ik wel Orange NL staan! maar er blijft Dutchtone in mijn beeld!
Dat is altijd al zo ;)

Gewoon even afwachten

/me snapt btw niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om een netwerknaam :z

Verwijderd

ja ik moet er de hele dag tegenaan kijken he, vandaar! ;)

• The Dolf
  • Niet online
damster schreef op 11 March 2003 @ 17:08:
gaan ze nou weer terug op het systeem van belminuten?

die bel bundels van dutchtone zijn namelijk de reden dat ik nooit een dutchtone abbo heb genomen. 95% van mijn gesprekken gaan naar een mobiel nummer.
voor hetzelfde geld kan ik bij een andere provider veel langer bellen.
Gewoon het oude systeem.
En die belbundels is juist voor mij een reden om voor dutchtone te kiezen. Ik zit de helft van de tijd in het buitenland (groot nadeel als je aan de grens woont).

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 23:50:
leuk hoor spv telefoon met windows, zouden ze dr een reset knop bijgeven ??
ben je lekker aan t bellen loopt je telefoon vast, Das lekker
kan je uit eigen ervaring vertellen dat ctrl-alt-del ;) nog niet nodig is geweest en dat het allemaal erg soepeltjes loopt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ss002jpg.JPG

• Iejoor
  • Laatst online: 15-11 08:30
Weet een van jullie misschien wat de P800 icm Orange gaat kosten? Want volgens de Orange-winkel in Leiden komt deze halverwege de maand beschikbaar...

Verwijderd

ik heb zojuist mijn sms met het nieuwe logo gehad....echter mijn telefoon accepteerd hem niet.

Hij zegt kan logo niet weergeven in het sms-je.
Ik heb een 6610

• t3q
  • Laatst online: 17-11 23:41

t3q

Say yes to teq

Ik heb nog steeds dutchtone staan :/

Life goes as it goes.

Verwijderd

mijn D* abo loopt op 25/4 a.s. af, heb ik nu een opzegtermijn van 1 of 2 maanden? Ik wil naar Tmobile met nummerbehoud waneer moet ik mijn abo opzeggen?

Verwijderd

Kan je met Dutchtone nu ook MMS'en op elke wilekeurige phone? Zonder gebruik te maken van dat nowmms?

En share? werkt dat ook op alle GPRS phone's? Of doen ze net als tmobile en ondersteunen ze alleen bep. type/merken?

• DK

DK

Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat Orange duurder is dan Dutchtone.

Ik heb zaterdag (Op advies van de verkoper een Nokia 6610) besteld omdat Orange duurder zou worden dan Dutchtone.

Wat zie ik tot mijn schrik staan. De telefoon waar ik E 15,- voor moet betalen is nu ineens gratis!

Ik heb een mailtje gestuurd met verzoek om compensatie. Ik ben beniuwd wat ze erop zeggen.

Dennis

P.S. Ik laat de naam van de winkel nog even achterwege omdat ik ze de kans wil geven het goed te maken. Als ze dat niet doen krijgen ze ervan langs ;)

• jep
  • Laatst online: 22:38

jep

Gek. De T68i van mijn klasgenoten staan nog op Dutchtone. Ik ging na middernacht op Orange op m'n display. :)

• AAC
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:13:
Kan je met Dutchtone nu ook MMS'en op elke wilekeurige phone? Zonder gebruik te maken van dat nowmms?

En share? werkt dat ook op alle GPRS phone's? Of doen ze net als tmobile en ondersteunen ze alleen bep. type/merken?
van klantenservice: MMS wordt in het 2de kwartaal pas mogelijk.
share: willen ze alleen op de door hun "goedgekeurde" telefoons aanbieden maar vaak werkt het wel als je een ander type wat wel is goedgekeurd van hetzelfde merk zegt.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

--RoelZ-- schreef op 31 maart 2003 @ 23:45:
777 (trouwens 1200 tegenwoordig) bel je nu tegenwoordig tegen lokaal tarief.

En het netwerklogo wordt idd veranderd door een soort SMS, iets van "serviceSMS" heet dat. Dat SMS'je zou de naam d* moeten veranderen in Orange, en d* klantenservice veranderen in klantenservice. Maar de meeste mensen die een week of 2-3 geleden hun abbo hebben aangeschaft, zouden al een Orange SIMkaart moeten hebben. Daar staat alles standaard al op Orange.
[technische vraag]
Maar heeft Dutchtone in dit geval de namen van de Nederlandse "providers" vooraf ingesteld (omdat ik dus bij een netwerksearch nog steeds Telfort, Ben en Libertel zie staan)?

M'n broertje heeft een 3310 en daar staat ook nog Dutchtone. Als ik op dan op de C druk, komt er 2sec. Orange NL in het scherm te staan. Daarna wordt het weer dutchtone.

Lijkt me enigszins "softwarematig" idd

[ Voor 5% gewijzigd door Gitarist op 01-04-2003 22:23 . Reden: ..toevoeginkje! ]

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is er ergens op een officiele bron te vinden wat het GPRS'en bij Orange nou per MB kost?

• AP3X
  • Niet online
sinds de overgang van d* naar orange heb ik continu problemen met bellen en gebeld worden. ook heb ik erg vaak dat ik in het display te zien krijg: no access
nog meer mensen die hier problemen mee hebben ?

Verwijderd

Of Orange nu minder toestelkorting geeft of niet, weet ik niet (ter illustratie : Siemens s55 + orange free 20, 1 jaar = 224 euro in de orange shop delft gezien) maar de losse toestelprijzen zijn iig waanzinnig hoog : diezelfde s55 voor 641 euro !!! 8)7

(elders te vinden voor < 400 euro).

Ligt dat dan aan orange of aan de orange shop delft ?

//en kan je een orange NL contract ook omzetten naar een orange FR contract of iets dergelijks na een bepaalde tijd ? toch hetzelfde moederbedrijf, dus ...?

• koen
  • Niet online
hahaha :D

kreeg ik net een postpakketje van Orange met "welkom", zit er één of ander tulp in!"
welkom

wij zijn nu ook in Nederland
om voor u communicatie
nog beter te maken
door anders tegen
de wereld aan te kijken
door te luisteren naar
wat U nodig heeft
want U bent nu onze klant
we beginnen met een bloem
gewoon om U welkom te heten
verder nog diveres boekjes er bij ter info...
_/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 12:18:
Of Orange nu minder toestelkorting geeft of niet, weet ik niet (ter illustratie : Siemens s55 + orange free 20, 1 jaar = 224 euro in de orange shop delft gezien) maar de losse toestelprijzen zijn iig waanzinnig hoog : diezelfde s55 voor 641 euro !!! 8)7

(elders te vinden voor < 400 euro).

Ligt dat dan aan orange of aan de orange shop delft ?

//en kan je een orange NL contract ook omzetten naar een orange FR contract of iets dergelijks na een bepaalde tijd ? toch hetzelfde moederbedrijf, dus ...?
Das wel heel veel, bij GSM.NL heb je met datzelfde abo + GSM voor €99 zonder camera, en voor €149 met camera.

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:02
Ik heb dus ook een maandje oid D* met 6610, maar heb geen smsje gekregen zonder inhoud e.d. en als gevolg daarvan staat er op mijn display nog altijd gewoon Dutchtone. Ik erger me er niet erg aan ofzo, maar vind het wel een beetje vreemd :P Orange staat leuker aangezien het kleurenschema op mn tellie ook orange is ;)

Verwijderd

Sinds vandaag kan ik niet meer gebruik maken van me GPRS (orange Share) zegt dan dat gprs niet beschikbaar is. Nog meer mensen deze vage klacht gehad? Zal straks maar even met klantenlijn bellen

• jep
  • Laatst online: 22:38

jep

Weet iemand of de mogelijkheid bestaat om meer bandwidth te kopen en goedkoper te zijn? Als ik veel wil gprs'n is die 3 euro per mb niet te doen.

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:13
gebruik meer html2wml, dan is het gratis

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

Ik ben niet meer blij! Ik heb een siemens c55 en sinds vandaag werkt share niet meer. Sinds vrijdag had ik dit en werkte als een tiet maar nu Heb net even klantenservice gebeld en die zegt dat het niet kan werken.

Iemand tip om het wel te laten werken? Om nou nieuwe telefoon ervoor te halen is ook zo..... (duur)

Verwijderd

ik heb net een sms'je gekregen zonder inhoud van nummer 818( denk iets van orange). Als ik in de inbox kijk staat er onleesbaar. Is dit dat dutchtone->orange sms'je en wat moet ik ermee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 15:30:
ik heb net een sms'je gekregen zonder inhoud van nummer 818( denk iets van orange). Als ik in de inbox kijk staat er onleesbaar. Is dit dat dutchtone->orange sms'je en wat moet ik ermee?
Telefoon uitzetten en weer aanzetten

Het smsje kun je wissen, na 48 uur wordt d* dan orange.

(dit had je ook kunnen zien als je het topic eventjes had gelezen...)

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik vind het stom dat ze nogsteeds dutchstone beltegoed kaarten verkopen. De informatie als telefoonnummers kloppen niet meer! Zorg dan als je een deadline vaststeld, dat dan ook alles veranderd.

Wanneer veranderd het operator logo van mijn mobile in orange eigenlijk?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

• Smarron

Smarron

The bend

MrDirk schreef op 03 april 2003 @ 15:47:
Ik vind het stom dat ze nogsteeds dutchstone beltegoed kaarten verkopen. De informatie als telefoonnummers kloppen niet meer! Zorg dan als je een deadline vaststeld, dat dan ook alles veranderd.

Wanneer veranderd het operator logo van mijn mobile in orange eigenlijk?
Zoiets heb je toch niet in de hand. Die kaarten worden weet ik veel hoe lang geleden al gemaakt. Verspreid over elke winkel in heel Nederland. Je kunt die onmogelijk allemaal terughalen.

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Ze kunnen de informatienummers toch behouden zolang ze die kaarten verstrekken?

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

Verwijderd

dankje KzmZ.
zal volgende keer beter topic lezen.

• Borduif81
  • Laatst online: 22:05
Als ik het goed begrijp kan je je abbo niet opzeggen omdat er alleen een naamverandering is en een wijzeging van de algemene voorwaarde.

Maar je betaald nu wel ineens voor 777(1200), dat kunnen ze toch niet zomaar maken.
Het idee van een belbundel stond me wel aan, maar ik bel minder en betaal veel meer (een uur per maand minder maar wel een 20 euro meer).
Wil eigenlijk wel van mijn abbo af, maar moet nog een paar maanden :(

Is het nu op een of andere manier mogelijk om onder mijn abbo uit te kunnen komen?

• Mich
/me heeft nog steeds dutchtone staan in zen nokia 7650 :(

• Tjeetah
  • Laatst online: 01-02 12:47
Is er al iemand met een SE T300 die een sms-je heeft gekregen? Werkt dit? En krijg ik überhaupt wel zo'n sms-je?
Ik zou het jammer vinden als mijn telefoon de rest van zijn levensduur Dutchtone aan zou geven...

• AAC
  • Niet online

AAC

Tjeetah schreef op 04 April 2003 @ 11:42:
Is er al iemand met een SE T300 die een sms-je heeft gekregen? Werkt dit? En krijg ik überhaupt wel zo'n sms-je?
Ik zou het jammer vinden als mijn telefoon de rest van zijn levensduur Dutchtone aan zou geven...
Kheb um ook nog steeds niet gehad :( maar ergens anders in dit topic stond wel iemand met een andere t200 of t600 ofzo waarbij het wel was gekomen.. neem aan dat het dus wel kan...

Verwijderd

de hele maand april worden er nog smsjes gestuurd ivm de naamswijziging in het display, dus geen paniek

• Tjeetah
  • Laatst online: 01-02 12:47
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 11:58:
de hele maand april worden er nog smsjes gestuurd ivm de naamswijziging in het display, dus geen paniek
Ah ok...
Orange had het over "binnen 48 uur", daarom vroeg ik me af of het überhaupt nog wel kwam...

[ Voor 3% gewijzigd door Tjeetah op 04-04-2003 12:04 ]

• -Stef-
  • Laatst online: 21:17

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 14:17:
[...]

Das wel heel veel, bij GSM.NL heb je met datzelfde abo + GSM voor €99 zonder camera, en voor €149 met camera.
Ik als nitwit op GSM abo-gebied begrijp iets niet helemaal. Klopt het nou dat je voor dit abonnement betaalt:

eenmalig 25 euro (entree) + 20 euro voor de belbundel en dan vervolgens maandelijks 20 euro. Bel je in een maand minder dan 20 euro dan neem je het restant mee. Dit meenemen van restantminuten vind onbeperkt (?) plaats. Bel je meer dan 20 euro per maand dan worden de meerminuten in rekening gebracht.

Zie ik het zo goed?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

-Stef- schreef op 04 April 2003 @ 20:24:
[...]

Ik als nitwit op GSM abo-gebied begrijp iets niet helemaal. Klopt het nou dat je voor dit abonnement betaalt:

eenmalig 25 euro (entree) + 20 euro voor de belbundel en dan vervolgens maandelijks 20 euro. Bel je in een maand minder dan 20 euro dan neem je het restant mee. Dit meenemen van restantminuten vind onbeperkt (?) plaats. Bel je meer dan 20 euro per maand dan worden de meerminuten in rekening gebracht.

Zie ik het zo goed?
Ja, idd

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

• ZoRr0
  • Laatst online: 17-11 19:45
Ik heb m'n operatorlogo ook nog niet gehad. Ben dat Dutchtone in m'n scherm beu! Vind het trouwens een grote naaistreek dat je nu opeens moet betalen voor de klantenservice! :r

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Trouwens, de kritieken over het bereik van Dutchtone waren hier nooit van de lucht. Ik lees in dit topic dat Orange zijn eisen hoger stelt (vanwaar Dutchtone nu pas een jaar later wordt omgezet in Orange). Is dit inderdaad zo? Zijn hier mensen die klage of juist tevreden zijn met de ontvangtkwaliteit van Orange?

• AAC
  • Niet online

AAC

-Stef- schreef op 05 April 2003 @ 18:46:
Trouwens, de kritieken over het bereik van Dutchtone waren hier nooit van de lucht. Ik lees in dit topic dat Orange zijn eisen hoger stelt (vanwaar Dutchtone nu pas een jaar later wordt omgezet in Orange). Is dit inderdaad zo? Zijn hier mensen die klage of juist tevreden zijn met de ontvangtkwaliteit van Orange?
ben altijd al zeer tevreden geweest over dutchtone en orange..(behalve toen ze nog geen sms ondersteunde 8)7 :P ) Maar ik vind het bereik dus gwoon goed, je kan vrijwel overal bellen m.u.v. kelders e.d. (maar dat is met bijna ieder abbonement) diensten zijn ook goed en de service ook :)

Verwijderd

Is er al iemand die zijn rekening online kan bekijken? :/

• Solosmots
  • Laatst online: 17-11 19:57
Pas aan het einde van de maand, heb het abbo sinds deze maand :)

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

-Stef- schreef op 05 april 2003 @ 18:46:
Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en geluidskwaliteit van Orange (btw volgens m'n schermpje nog steeds Dutchtone). Het komt eigenlijk nooit voor dat ik slecht of weinig bereik heb.

Ik heb idd ook gehoord dat Dutchtone nu pas haar naam in Orange mocht veranderen door de hoge kwaliteitseisen die Orange stelt.

• Fried
  • Laatst online: 13-11 14:30
ze hebben iig wel eerst ff lekker alle prijzen verhoogd :| zie mijn post in Nokia 7250, wanneer en prijs?

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Fried schreef op 11 April 2003 @ 21:01:
ze hebben iig wel eerst ff lekker alle prijzen verhoogd :| zie mijn post in Nokia 7250, wanneer en prijs?
dat betekend toch dat je je abonnement mag afzeggen?
weet iemand hoe je dit precies moet doen?

ik heb ook nog 1 ding 'ontdekt' van dutchtone -> orange.
Bij dutchtone kreeg ik namelijk altijd gratis een gespecificeerde rekening, en nu heb ik me eerste orange rekening binnen en orange rekent er 2.10 euro op (toch wel een prijsnadeel)

dus, ik kan het abonnement afzeggen?? iemand? :*)

Verwijderd

dat betekend toch dat je je abonnement mag afzeggen?
weet iemand hoe je dit precies moet doen?

ik heb ook nog 1 ding 'ontdekt' van dutchtone -> orange.
Bij dutchtone kreeg ik namelijk altijd gratis een gespecificeerde rekening, en nu heb ik me eerste orange rekening binnen en orange rekent er 2.10 euro op (toch wel een prijsnadeel)

dus, ik kan het abonnement afzeggen?? iemand? :*)
Fried bedoelde dat de toestellen duurder zijn geworden. De specificatie was altijd al € 2,50. Het is echter nooit in rekening gebracht en omdat het nu gratis op internet in PDF formaat staat wordt het nu wel berekend. Dus helaas...

• AP3X
  • Niet online
heb nu al 2 dagen "No Access" in mijn scherm staan. paar weken terug met de overgang van dutchtone naar orange had ik dat ook al. de sim in een andere telefoon is ook geen oplossing. dus tot nu toe is orange voor mijn gevoel zwaar brak. volgende keer voordat ik een 2 jarig abbo afsluit toch wat meer verdiepen :)

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 22 April 2003 @ 09:33:
heb nu al 2 dagen "No Access" in mijn scherm staan. paar weken terug met de overgang van dutchtone naar orange had ik dat ook al. de sim in een andere telefoon is ook geen oplossing. dus tot nu toe is orange voor mijn gevoel zwaar brak. volgende keer voordat ik een 2 jarig abbo afsluit toch wat meer verdiepen :)
ook een T68i? dan ben ik iig niet de enigste...

• AP3X
  • Niet online
yep ook een T68i...

maar heb het gisteren ook in een andere telefoon geprobeerd en die gaf ook geen bereik.

Is dit trouwens een reden voor contract breuk ? want ik heb eigenlijk nog nooit fatsoenlijk kunnen bellen. En bellen is een primaire dienst :)

[ Voor 87% gewijzigd door AP3X op 22-04-2003 11:09 ]

• Smarron

Smarron

The bend

Heb je al contact opgenomen met Orange ?

• AP3X
  • Niet online
Nou.. ik heb een mail de deur uit gedaan omdat ik dus niet kan bellen ( gebruik gsm ook als huistelefoon ).
Maar ik zal straks s bij mijn ouders langs gaan en dan ga ik inderdaad maar s een telefoontje plegen.

• Smarron

Smarron

The bend

Al behandeld.

[ Voor 92% gewijzigd door Smarron op 22-04-2003 14:31 ]

• AP3X
  • Niet online
Heb de Orange helpdesk gebeld en vanmorgen deed ie het opeens weer :)
Waarschijnlijk zat er dus toch iets bij hun fout.
Alleen mij Orange Share wil nog niet op gang komen.

Dus Henry_f, kweet niet of het bij jou nu ook alweer werkt? anders moet je dus ff de helpdesk bellen

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 21:29:
[...]

Fried bedoelde dat de toestellen duurder zijn geworden. De specificatie was altijd al € 2,50. Het is echter nooit in rekening gebracht en omdat het nu gratis op internet in PDF formaat staat wordt het nu wel berekend. Dus helaas...
Ik kreeg ook gratis rekeningspecificatie, heb er zelfs over gebeld of dat klopt. Volgens Dutchtone klopte dat, dus vond ik het prima. Nu wordt er ineens wel geld voor gevraagd, dus wordt je wel degelijk weer genept door Orange. Ik begin stukje bij beetje steeds pissiger te worden, het zijn al die kleine dingetjes bij elkaar.

• AP3X
  • Niet online
Jah ik ook ;(
Nadat ik mijn telefoon weer uit en aan heb gezet ken ik weer niet bellen.

Verwijderd

Orange heeft een opzegtermijn van 2 maanden, mag dat zomaar? (ik heb m'n contract bij D* afgesloten met 1 maand opzegtermijn)

bij klantenservice zeggen ze dat dat gewoon kan :|

Verder meenden zij dat de nieuwe wet "nummerportering mobiele nummers" nog niet ingegaan was, omdat de OPTA tegen was ofzo (die wet zou toch per april ingaan)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 15:43 ]

Pagina: 1 2 Laatste