Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Overstap Dutchtone => Orange

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
In navolging van de rebranding van BEN naar T-mobile, nu het centraal topic voor vragen en problemen door de naamswijziging van Dutchtone in Orange.

vandaag de eerste post van Orange in de bus, voor meer info www.dutchtone.nl/orange/ De reclameflyers zien er nu al beter uit dan het knurftige dutchtone marketingconcept ooit heeft gedaan :)

Dutchtone wordt Orange

Wanneer verandert Dutchtone zijn naam in Orange?
Op 31 maart 2003. De officiële naam wordt Orange Nederland N.V.

Waarom verandert Dutchtone naar Orange
Dutchtone is onderdeel van France Telecom, de aanbieder van zowel vaste als mobiele telefonie in de wereld. France Telecom biedt haar mobiele diensten aan onder de merknaam Orange. Om haar klanten in het buitenland hetzelfde vertrouwde gevoel te geven als thuis wil ze haar merk in zoveel mogelijk landen aanbieden.
In de meeste van de ruim 20 landen waar France Telecom mobiele telefonie aanbiedt is dit al zo. Orange stelt hoge eisen aan kwaliteit. Vandaar dat alleen daar waar de kwaliteit aan die hoge eisen voldoet de naam Orange gevoerd mag worden. Met het recente onderzoek uitgevoerd door de consumentenbond is bevestigd dat Dutchtone inmiddels aan deze zware eisen voldoet.

Wat is het voordeel voor mij?
Je maakt voortaan deel uit van een internationaal netwerk. Je kunt gebruikmaken van nieuwe producten en diensten die door de Orange groep in de gehele wereld worden ontwikkeld.
Orange probeert communicatie in het dagelijks leven aangenamer en makkelijker te maken door extra aandacht te besteden aan die dingen die er werkelijk toe doen in het leven. Mensen beleven Orange al in meer dan 20 landen ter wereld. En jij binnenkort ook!

Hoe kan ik Orange bereiken?
Tot 31 maart kun je Dutchtone bereiken op de manier zoals je dat nu gewend bent. Op 31 maart wordt Dutchtone officieel Orange. Op dat moment zullen we andere nummers introduceren waarover je uitgebreid wordt geïnformeerd. Op het internet kun je ons dan vinden via www.orange.nl

Op welke wijze word ik op de hoogte gesteld van de veranderingen?
Je ontvangt vóór 31 maart meer informatie over Orange. Uiteraard zul je ook op radio, tv en in de krant meer zien en horen van Orange.

Ik heb een Dutchtone abonnement

Moet ik bij Orange een ander tarief betalen?
Nee, je behoudt je bestaande tariefplan. Alleen de namen van deze tariefplannen veranderen.

Krijg ik een nieuw contract?
Nee, je huidige contract blijft gewoon hetzelfde, wél veranderen de algemene voorwaarden. Dutchtone heet vanaf 31 maart Orange. Je contractuele verplichtingen blijven gewoon bestaan, net als onze verplichting om ze na te komen.

Kan ik mijn contract opzeggen omdat jullie de algemene voorwaarden en de naam veranderen?
Nee, je kunt je contract niet opzeggen vanwege de naamswijziging. Het blijft hetzelfde bedrijf, alleen de naam verandert. Daarnaast is het niet mogelijk om je contract op te zeggen vanwege de gewijzigde algemene voorwaarden.

Ik heb een automatische incasso bij Dutchtone wat verandert er voor mij?
Ook hierin verandert niets, afgezien van de naamsverandering.

Als ik na 31 maart in het buitenland Orange in mijn scherm zie, bel ik dan tegen binnenlandse tarieven?
Nee, je belt tegen de internationale tarieven die gelden voor gesprekken voor bellen in en vanuit het buitenland.

Ik heb een prepay

Blijven mijn Dutchtone beltegoedkaarten gewoon geldig?
Ja, je Dutchtone beltegoedkaarten blijven gewoon geldig tot hun geldigheidsdatum. Vanaf 31 maart kun je overal Orange beltegoedkaarten vinden.

Dekking

Werkt mijn telefoon wel goed bij Orange?
Ja, het netwerk blijft na de naamsverandering gewoon hetzelfde. Orange zorgt voor een uitstekende dekking in heel Nederland.

Kiest mijn telefoon automatisch een Orange netwerk in het buitenland?
Ja, in veel gevallen wel, mits er dekking is van een Orange netwerk op de plek waar je je dan bevindt.

Overige vragen

Ik heb bij Dutchtone een nieuwe telefoon besteld, wat gebeurt daarmee?
Afspraken die wij met je aangegaan zijn, worden gewoon nagekomen. De telefoon wordt gewoon geleverd.

Kan ik alle diensten van Dutchtone blijven gebruiken?
Ja, alle Dutchtone diensten kun je ook onder Orange blijven gebruiken. Er komen er zelfs een paar bij, maar die willen we nog even niet verklappen. Uiteraard zullen ook in de toekomst producten en diensten worden geïntroduceerd die voor jou van toegevoegde waarde zijn.

Wat staat er straks in mijn scherm van mijn mobiele telefoon?
Dutchtone stuurt een sms'je naar je simkaart waardoor je mobiele telefoon de naam Dutchtone over kan zetten naar Orange. Als je inbox vol is, kun je het sms'je niet ontvangen. Leeg dus regelmatig je inbox.
Je hoeft alleen je mobiele telefoon uit en weer aan te zetten als je een leeg sms-bericht van 818 hebt ontvangen of wanneer je 'download completed' op je scherm hebt gezien. Na enige tijd (ongeveer 48 uur) zal de naam Dutchtone veranderen in Orange. Het sms'je kun je gewoon wissen. Is de naam na 48 uur nog niet veranderd in Orange? Geen probleem. Orange zal enkele weken later nogmaals een poging doen om je simkaart van een afstand te programmeren. Hier hoef je niks voor te doen. Dit gebeurt vanzelf.

-----------

alvast 2 nieuwtje weer in de overgang naar Orange:

Dutchtone Allin € 80

abonnementskosten per maand: € 80
tarief bellen naar vast: € 0,09
tarief bellen naar mobiel: € 0,16
tarief bellen naar d* klant: € 0,09
verzenden sms bericht: € 0,22

piek/dal tarieven nvt en binnen en buiten de bundel hetzelfde tarief.
starttarief zowel binnen als buiten de bundel.

tis dus een beetje de Allin € 60 bundel, alleen met voordeliger bellen naar mobiele nummers van andere providers....

aansluitkosten

Aansluitkosten verdwijnen helemaal. Je betaalt vanaf de rebranding alleen nog € 25 voor de SIM (= dus soort aansluitkosten) waarvan je voor zowel pre- als postpaid € 15 terug krijgt als beltegoed. De eerste actie is dat je geen € 15 maar € 35 terug krijgt.

-------------
even voorstellen
Wij zijn Orange. We zijn begonnen met het aanbieden van mobiele telefonie in Engeland in 1994. Op onze eigen manier en met een eigen filosofie. Omdat we vinden dat communicatie tussen mensen meer is dan simpelweg bellen.

We kijken op een andere manier naar de gewone dagelijkse dingen. Daarmee behalen we vaak verrassende resultaten. En dat doen we voor al onze 44,4 miljoen klanten over de hele wereld.

Orange komt naar Nederland

Kijk en volg Orange al varend door het Nederlandse waterlandschap

24 maart - 25 maart middernacht
Voor het Scheepvaart museum,
naast het VOC schip

26 maart
11.00 Durgerdam
13.30 Marken
18.00 Central Station Amsterdam

27 maart
13.00 Westeinder plassen
15.00 Braasermermeer
16.00 Alphen a/d Rijn

28 maart
11.00 Boskoop
12.00 Gouda
13.00 Nieuwerkerk
15.00 Rotterdam Haven

29 maart Rotterdam Haven

Kom, ontdek en beleef Orange in 8 steden

24 maart Groningen
25 maart Amersfoort
26 maart Rotterdam, de Doelen
27 maart Maastricht, Vismarkt
28 maart Eindhoven
29 maart Utrecht, Neude
30 maart Den Haag
31 maart Arnhem
fyi!

---------------------

[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 24-03-2003 21:27 ]

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
dus als ik het goed begrijp blijven de abbo's hetzelfde? Hopelijk ook de kortingen op de telefoons die je krijgt :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

gaan ze nou weer terug op het systeem van belminuten?

die bel bundels van dutchtone zijn namelijk de reden dat ik nooit een dutchtone abbo heb genomen. 95% van mijn gesprekken gaan naar een mobiel nummer.
voor hetzelfde geld kan ik bij een andere provider veel langer bellen.

• koen
  • Niet online
koen schreef op 11 maart 2003 @ 16:35:

Kan ik mijn contract opzeggen omdat jullie de algemene voorwaarden en de naam veranderen?
Nee, je kunt je contract niet opzeggen vanwege de naamswijziging. Het blijft hetzelfde bedrijf, alleen de naam verandert. Daarnaast is het niet mogelijk om je contract op te zeggen vanwege de gewijzigde algemene voorwaarden.
dit lijkt me een niet helemaal wettige/legale passage in de FAQ :?

Orange mag dus volledig de algemene voorwaarden wijzigen en als consument heb je niet het recht op te zeggen. Volgens mij is het zo dat wanneer de nieuwe AV ongunstiger uitvallen voor een contractant, deze dan kostenloos zijn contract kan ontbinden (of voortzetten met de oude AV, maar da's vast geen optie)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:51

timovd

Voorsprong door techniek

koen schreef op 11 maart 2003 @ 16:35:
In navolging van de rebranding van BEN naar T-mobile, nu het centraal topic voor vragen en problemen door de naamswijziging van Dutchtone in Orange.
Het was volgens mij al eerder bekend van Dutchtone -> Orange dan van Ben -> T-Mobile.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• koen
  • Niet online
timow schreef op 11 March 2003 @ 17:24:
[...]

Het was volgens mij al eerder bekend van Dutchtone -> Orange dan van Ben -> T-Mobile.
Dutchtone had twee jaar geleden al Orange gedoopt moeten worden, maar vanwege de hoge kwaliteitsstandaarden van Orange wereldwijd en de toen nog brakke verbinding en service van Dutchtone ging dat feest niet door!

Verwijderd

Orange heeft inderdaad een erg hoge kwaliteitsstandaard! Orange is/ wordt wel degelijk serieuze een concurrent voor Vodafone/KPN...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

marteltor schreef op 11 maart 2003 @ 17:04:
dus als ik het goed begrijp blijven de abbo's hetzelfde? Hopelijk ook de kortingen op de telefoons die je krijgt :)
Ja die blijven inderdaad hetzelfde. Dus nog steeds alle kosten uit de bundel en deze ook nog steeds onbeperkt meenemen.

Aldus een Dutchtone medewerker met een T-Mobile abonnement (vanwege goedkoop toestel) ;)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Zijn ze dan mooi te laat mee. Veel zakelijke bellers met het oude buisiness 120 abo zijn een maand terug verplicht over gezet op brakke all-in abo's. Heb de helft minder minuten gemaakt en was bijna 2x zoveel kwijt als normaal. Per direct over gestapt op T-Mobile. Die hebben tenminste een duidelijke prijs per minuut die gewoon voor alles geldig is. Alsof ik kan ruiken dat degene die ik bel toevallig wel of geen Dutchtone abo heeft.
Jammer maar helaas, bye bye zwaai zwaai, weer een klant van ruim 9 uur per maand naar de concurrent.

de betaler vervuilt

Verwijderd

erm..hoe bedoel je? de truuk van dat Allin verhaal is toch juist dat alle telefoongesprekken van die belminuten afgaan, ongeacht of het nummer waar je naar toe belt ook Dutchtone is? of heb ik het nu verkeerd begrepen?

• Smarron
  • Laatst online: 21:14

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 09:30:
erm..hoe bedoel je? de truuk van dat Allin verhaal is toch juist dat alle telefoongesprekken van die belminuten afgaan, ongeacht of het nummer waar je naar toe belt ook Dutchtone is? of heb ik het nu verkeerd begrepen?
De Business120 abo's waren voor mensen die erg veel belden veel voordeliger dan die Allin abo's. Ook al klint Allin € 60,- zo stoer en veel. Schiet geen meter op. Er zijn veel klanten weggegaan vanwege die gedwongen migratie.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik wil helemaal niet dat ze op afstand met m'n sim gaan prutsen...

Verwijderd

epoman schreef op 12 maart 2003 @ 09:39:
Ik wil helemaal niet dat ze op afstand met m'n sim gaan prutsen...
ze prutsen ook niet op afstand aan je sim, Dutchtone stuurt een sms'je naar je simkaart waardoor je mobiele telefoon de naam Dutchtone over kan zetten naar Orange. Kan je altijd nog weigeren!

Even voor de duidelijkheid, bij O2 daar wordt geprutst.. :Y)

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 09:30:
Ja, maar daarbij werden de kosten per minuut verdubbeld. Ik ging van .09 ct per minuut naar 0.18 ct per minuut, BEHALVE als ik naar Dutchtone nummers belde (echt een schandalige marketing truc, je kan nooit weten of je een DT nummer belt....). Zoals ik al zei, zelfs met het duurste Allin abo haalde je bij lange na niet de belminuten die je met een B120 kon maken. Ik ging van 9 uur naar 4.5 uur en was bijna 30 euro meer kwijt die maand.

de betaler vervuilt

• Wuursj
  • Laatst online: 08:43

Wuursj

want worst is al bezet

GA!S schreef op 12 March 2003 @ 11:02:
[...]

Ja, maar daarbij werden de kosten per minuut verdubbeld. Ik ging van .09 ct per minuut naar 0.18 ct per minuut, BEHALVE als ik naar Dutchtone nummers belde (echt een schandalige marketing truc, je kan nooit weten of je een DT nummer belt....). Zoals ik al zei, zelfs met het duurste Allin abo haalde je bij lange na niet de belminuten die je met een B120 kon maken. Ik ging van 9 uur naar 4.5 uur en was bijna 30 euro meer kwijt die maand.
Ik heb ook dat B120 abbo gehad maar ik vind net de huidige Allin abbo's veel handiger. Alle kosten gaan tenminste van mijn bundel af, sms, buitenland e.d. Vroeger maakte ik mijn minuten niet op maar moest ik wel extra betalen voor sms. Nu gaat tenminste alles van mijn bundel af en ben ik altijd voor een bepaald bedrag klaar. Dat en de onbeprekte houdbaarhied heeft mij voor Dutchtone doen kiezen maar dat B120 was nu eenmaal niet echt iets voor mij, daar belde ik te weinig voor.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 09:58:
[...]

ze prutsen ook niet op afstand aan je sim, Dutchtone stuurt een sms'je naar je simkaart waardoor je mobiele telefoon de naam Dutchtone over kan zetten naar Orange. Kan je altijd nog weigeren!

Weetikwel, maar ik heb ook nog een gsm waar heel mooi en duidelijk 'Libertel' in het schermpje staat. Vind het wel stoer om simkaarten van niet-bestaande aanbieders te houden, dus ook met originele operator op het display.
Voor de duidelijkheid: dat vind IK dus wel leuk :).

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tja, ik weet ook niet wat ik moet doen hoor...Wacht maar weer even af denk?
Heb nu al 2 jaar Dutchtone en vindt die belbundel wel makkelijk omdat ik vlakbij Belgie woon en die kosten zitten dan in de bundel. Aan de andere kant bel ik toch altijd boven m'n bundel.

Ik ben bij Dutchtone gebleven onder andere voor de service. M'n gsm was niet helemaal goed meer (werkte wel, maar viel dan even weg je kent dat wel als je een siemens sl45 hebt(gehad)) en die kwamen ze zonder vragen tot 3 keer toe omruilen op m'n werk. Dat vindt ik dus wel goed he! _/-\o_

Wat zijn jullie ervaringen hiervan bij bijv. T-mobile?

• Smarron

Smarron

The bend

readytoflow schreef op 12 March 2003 @ 23:51:
Tja, ik weet ook niet wat ik moet doen hoor...Wacht maar weer even af denk?
Heb nu al 2 jaar Dutchtone en vindt die belbundel wel makkelijk omdat ik vlakbij Belgie woon en die kosten zitten dan in de bundel. Aan de andere kant bel ik toch altijd boven m'n bundel.

Ik ben bij Dutchtone gebleven onder andere voor de service. M'n gsm was niet helemaal goed meer (werkte wel, maar viel dan even weg je kent dat wel als je een siemens sl45 hebt(gehad)) en die kwamen ze zonder vragen tot 3 keer toe omruilen op m'n werk. Dat vindt ik dus wel goed he! _/-\o_

Wat zijn jullie ervaringen hiervan bij bijv. T-mobile?
Er komen misschien nog hogere belbundels aan ...

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Smarron schreef op 13 March 2003 @ 00:16:
[...]
Er komen misschien nog hogere belbundels aan ...
Zonder piek / dal, vast / mobiel, eigen en niet eigen netwerk onzin?

de betaler vervuilt

• Smarron

Smarron

The bend

GA!S schreef op 13 March 2003 @ 00:27:
Zonder piek / dal, vast / mobiel, eigen en niet eigen netwerk onzin?
Nope, hrt blijft geld aftroggelen ... Sorry. Het wordt wel iets beter, maar niet zo goed als die Business 120 tijd.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
koen schreef op 11 March 2003 @ 16:35:
Wat is het voordeel voor mij?
Je maakt voortaan deel uit van een internationaal netwerk. Je kunt gebruikmaken van nieuwe producten en diensten die door de Orange groep in de gehele wereld worden ontwikkeld.
Orange probeert communicatie in het dagelijks leven aangenamer en makkelijker te maken door extra aandacht te besteden aan die dingen die er werkelijk toe doen in het leven. Mensen beleven Orange al in meer dan 20 landen ter wereld. En jij binnenkort ook!
Dus je krijgt bijbelteksten per SMS? :)
...
Je klinkt meer naar iemand van de marketing afdeling daar :X
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 09:58:
[...]

Hmm, leg eens uit. :)

Stel, je gaat nu naar het buitenland, Belgie bijvoorbeeld, daar is ook Orange.
Mijn ervaring is: Je kunt daar kiezen tussen alle netwerken waar ontvangst voor is. Wil je bellen? Voer dan een speciale code in..
Wil je gebeld worden? Dat kan gewoon, alhoewel je een extreem hoog bedrach per minuut betaald.

Hoe gaat dat met Orange?
Je komt in België, je kunt alleen maar op het Orange netwerk maar kunt normaal bellen gebeld worden zonder extreme tarieven? Of gaat dat anders? :?

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 24-03-2003 12:15 ]

🌞🍃

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Wat valt er allemaal te verwachten bij de presentatie met zo'n boot. De boot komt hier vlak langs (Gouda & Boskoop), maar dan moet het wel de moeite waard zijn wil ik langs gaan. Zijn er nog ergens adressen & tijden te vinden?

• MATANDO
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 08:35
Ik heb sinds kort een Dutchtone abbo, en het enige wat mij opvalt is dat ik goed bereik heb waar vodafone (ik heb nog een ander toestel waar nog 7 dagen vodafone opstaat) slecht bereik heeft en visa versa. Iemand enig idee of Orange van plan is om daar iets aan te gaan doen, want slecht bereik betekent echt 1 streepje of zelfs geen op sommige plaatsten waar ik veel ben.

vinifinder.nl

Verwijderd

bij sony ericsson kun je de operator naam toch niet veranderen met een sms of wel?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 14:36:
bij sony ericsson kun je de operator naam toch niet veranderen met een sms of wel?
Wel door middel van sim application toolkit, maar dan alleen als in de software van je toestel al Orange staat (te controleren door een netwerksearch te doen).
De simkaart 'onderdrukt' nu nog het tonen van de naam die in het toestel staat, en overrulet "Orange" door "Dutchtone". Door nu van afstand de simkaart te benaderen, kan dat veranderd worden.
Andersom kan niet, dus een toestel waar in de software nog Dutchtone staat, kan niet ineens Orange in het display gaan afbeelden zonder software-update of netwerklogo (netwerklogo is niet mogelijk bij Sony Ericsson, wel bij Nokia en Siemens).

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 24-03-2003 15:10 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ivm. overleg binnen de netwerkencrew tijdelijk gesloten.

Voor een topic als dit (zeker op een manier als deze die behoorlijk naar reclame ruikt) is het wenselijk dat eerst even overleg wordt gepleegd met de crew.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Na het deleten van een hoop crap, het versturen van meerdere mailtjes en het samenvoegen van de posts van koen (kon je zelf de edit knop niet vinden ??) kan het topic weer open.

Het lijkt me onnodig om nogmaals te vermelden dat we van nu af aan ONTOPIC gaan posten, anders lijkt een definitief slotje de enigste mogelijkheid ben ik bang...

Titel edit btw :)

Verwijderd

Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik kan sinds een paar dagen niet meer naar bepaalde nummers bellen( nu al 4 nummers). Dan krijg ik de melding dat het nummer niet bestaat, terwijl ik nog vorige week die nummers wel heb gebeld. Maar als diegene mij opbelt lukt het wel!? Ik heb een dutchtone/orange All in 30 abbo. En ja ik heb mijn abbo geld al betaald. Zitten ze soms te kloten met het netwerk?

• koen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.orange.nl/pers/images/Orange%20logo.jpg

nog wat nieuwe info over nieuwe diensten:

(en jah ik weet de edit-button wel te vinden Cb, maar het is nieuwe info en niet iedereen leest terug :P )

*Orange Ready - Nieuw prepay-product dat klanten complete vrijheid en controle over hun uitgaven biedt. Orange Ready kent een kwalitatief aanbod van verschillende telefoons die gecombineerd kunnen worden met vier verschillende pakketten om de behoeften en wensen van iedere klant tegemoet te kunnen komen.

*Orange Free - Een nieuw postpay-product dat volledige flexibiliteit biedt. Het is het enige product op de markt waarbij alles in de bundel is inbegrepen. Bovendien kunnen klanten hun facturen en informatie over hun gebruik op elk gewenst moment op het internet opzoeken.

*Orange Smart - Een innovatief 'derde alternatief' dat de controle over de uitgaven en de vrijheid van een prepay-aanbod (Orange Ready) combineert met de gunstige tarieven van een postpay-aanbod (Orange Free), zonder dat klanten een contract hoeven af te sluiten. Met Orange Smart hebben klanten controle over hun uitgaven door middel van vaste maandelijkse betalingen naar eigen keuze.

*Share - Share heeft een transparante kostenstructuur waarmee klanten voor 6 euro per maand gebruik maken van ongelimiteerde GPRS-diensten, ongeacht het soort klant dat zij zijn. Share wordt geleverd met een brede reeks aantrekkelijke en betaalbare telefoons en combineert diensten zoals chat, e-mail, agenda, fotoalbum en een reeks uiteenlopende content.

*Orange SPV - Orange introduceert in de week van 31 maart de eerste telefoon met Microsoft Windows® in Nederland. De SPV is de eerste van een nieuwe generatie handsets. Deze nieuwe standaard in mobiele-communicatieapparatuur combineert hoge resolutie kleuren, snelheid, volledige webtoegang, gebruikersvriendelijke draadloze e-mail, MSN Messenger (instant messaging), een camera en een MP3-speler.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
SPV icm Share klink wauw :9 maar die zal weer weer niet te betalen zijn :(

share ~ extended? maar dan helemaal onbeperkt gprs? tiz evenduur...alleen bij extended is alleen wap onbeperkt... *wacht met spanning op meer info van dutchtone orange.

met een hamer past alles

• kamerplant
  • Niet online
Jeuh, Windows op m'n telefoon. :X

M'n vraag van net, wat niet duidelijk een vraag was, sorry.
extra aandacht te besteden aan die dingen die er werkelijk toe doen in het leven.
Wat bedoel je/Orange daar mee? :?

🌞🍃

• Choller
  • Laatst online: 22-05-2024
Hmm, hoe zit het nu met abbonement verlengen ?

Ik heb mijn dutchtone allin abbo na 2 jaar verlengd, dat was vorig jaar (weet niet meer wanneer) en nu wil ik graag mijn abbo verlengen (ivm hopelijk een nieuw toestel). Zijn er keiharde regels hiervoor of hoe zit dat :?

Verwijderd

Verlengen kan ook nu weer. daar zijn geen keiharde regels voor! Bel de klantenservice op en geef aan dat je je abbo wilt verlengen met een nieuw toestel dan gaan ze kijken wat ze voor je kunnen doen.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 13:28
Weet iemand de nieuwe abbo structuur al?

Verwijderd

Abbo structuur blijft hetzelfde. Zoals je eerder kon lezen komt er een bundel bij, een 80 euro bundel!

zie ook een paar berichten terug het bericht van Koen!!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 12:33 ]

• enriqueeeee
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

kun je nu gewoon gratis in het buiteland bellen of moet je nogsteeds 20 euro ofzo betalen ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

enriqueeeee schreef op 25 March 2003 @ 12:56:
kun je nu gewoon gratis in het buiteland bellen of moet je nogsteeds 20 euro ofzo betalen ?
???
Bellen in het buitenland is mogelijk vanaf ongeveer €0,75 per minuut, afhankelijk van het land, en de kosten gaan van je belbundel (voor abonnementen) of beltegoed (voor prepaid) af.
Ik denk dat dit niet is wat je bedoelt. Maar wat bedoel je dan wel precies?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• koen
  • Niet online
haas schreef op 25 maart 2003 @ 13:16:
[...]

???
Bellen in het buitenland is mogelijk vanaf ongeveer €0,75 per minuut, afhankelijk van het land, en de kosten gaan van je belbundel (voor abonnementen) of beltegoed (voor prepaid) af.
Ik denk dat dit niet is wat je bedoelt. Maar wat bedoel je dan wel precies?
denk dat ie de activatiekosten bedoelde voor het activeren van prepay roaming om met z'n prepay toestel in het buitenland te bellen. dit is al ruim een jaar afgeschaft... ieder prepay toestel kan ook in het buitenland worden gebruikt tegenwoordig (mist een overeenkomst met het betreffende land dan)

oh, die nieuwe Orange commercial vandaag gezien op RTL5!
ik vond hem mooi 8-) opnieuw luisteren, opnieuw voelen, opnieuw beleven.
beter dan het geldbundeltje, de kabouters of dat irritante handig van .... dutchtone gebeuren!!!

teunie, (of iemand anders :P) hoe heet dat nummer op de achtergrond?
klinkt als iets van macy grey :?

• Smarron

Smarron

The bend

Macy Grey ft. Erykah Badu - Sweet baby

Download hier een klein homemade filmpje:

Orange Commercial

Zo, nu ook eindelijk de commercial gezien op TV. Ben ik wel laat mee he? Zo geweldig he! Kippevel, keer op keer!

[ Voor 90% gewijzigd door Smarron op 25-03-2003 17:00 ]

• koen
  • Niet online
Smarron schreef op 25 maart 2003 @ 13:52:
Macy Grey ft. Erykah Badu - Sweet baby

Download hier een klein homemade filmpje:

Orange Commercial

Zo, nu ook eindelijk de commercial gezien op TV. Ben ik wel laat mee he? Zo geweldig he! Kippevel, keer op keer!
denk dat Orange met deze manier van benaderen veel klanten kan gaan winnen, die door de sprekende aanpak destijds voor BEN kozen, maar nu zijn opgezadeld met dat roze saaie T-mobile...

Oh jah en voordat mensen gaan roepen dat Orange jatwerk heeft gepleegd, even het feit dat Orange al sinds 1994 bestaat en BEN sinds 1999, dus wie de ideëen van wie heeft "geleend" is niet echt ter sprake.

weet iemand of er nog stunts komen met de nieuwe aansluitvergoedingen of voor bestaande klanten een leuke actie :? In Zwitserland kon tijdens de introductie iedereen een dag lang gratis bellen over het Orange netwerk bijv....

• Smarron

Smarron

The bend

T-Mobile is idd de verkeerder weg ingeslagen, althans, ze lijken zich op een ander publiek te gaan richten.

Orange neemt nu eigenlijk de plek van Ben in wat betreft het publiek dat zij aan willen gaan trekken.

Ik weet niet of er nog dergelijke acties komen, ik verwacht van wel.

• koen
  • Niet online
Nederland is niet het enige land...

Orange announces brand launch in Botswana

Verwijderd

Is er al iemand bij een onderstaande Orange Experience geweest?? Wat is het en wat maak je mee??

24 maart Groningen, Grote markt
25 maart Amersfoort, de Hof
26 maart Rotterdam, Schouwburgplein
28 maart Eindhoven, hoek 18 Septemberplein, Hermanus Boexstraat
29 maart Utrecht, Neude
30 maart Den Haag, Plein
31 maart Arnhem, Muse Sacrum

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:42

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 09:21:
Is er al iemand bij een onderstaande Orange Experience geweest?? Wat is het en wat maak je mee??

29 maart Utrecht, Neude
30 maart Den Haag, Plein
MMzzz wist ik niet, anders was ik op mijn verjaardag wel ffkes langs gegaan :)

superB

• koen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 09:21:

29 maart Utrecht, Neude
30 maart Den Haag, Plein
wat is het :? lees je de site wel teunie :P
Orange, wereldwijd aanbieder van mobiele communicatie, stelt zich graag persoonlijk voor. Daarom worden de komende dagen in acht steden vier indrukwekkend grote Orange-boxen (2,5 x 2,5 x 2,5 meter) geplaatst waar iedereen zich kan laten verrassen door een hele unieke ervaring. Elke box zorgt voor een bijzondere en zintuigstrelende beleving, die alles te maken heeft met het campagnethema van Orange: 'opnieuw beleven'.

De wereldberoemde blueszanger Phil Speat uit Los Angeles zal met zijn imposante stem zeker zorgen voor een onvergetelijke ervaring. Al improviserend maakt hij voor elke bezoeker, die door de vier boxen loopt, een persoonlijke en unieke song. Speat wordt akoestisch begeleid door de Nederlandse boogiepianist, Gary Deves. Als herinnering aan deze Orange Experience krijgen bezoekers een foto van hun ervaring.
en heb het nog niet meegemaakt, nee.... maandag in arnhem misschien even kijken!

oh jah, is er een verschil tussen Dutchtone Allin en Orange Free? of is het alleen een nieuwe naam voor hetzelfde beestje?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:42

inXs

known as inXs

Wel leuk dat orange zo'n campagne heeft... Vind ik altijd wel aantrekkelijk, dat ze ook echt moeite doen en proberen het de klant leuk te maken... Ik ben benieuwd hoe het orange logo er op mijn telefoon uit ziet... Er staat nu dutchtone op dus :P (siemens C55)

superB

Verwijderd

ja ik lees de site wel, maar ben zeer benieuwd wat men ervan vind. Ik ga zelf maandag in Arnhem even langs.
Tussen D* allin en Orange Free zit inderdaad geen verschil, puur alleen de naam!

• koen
  • Niet online
de Bijenkorf organiseert samen met Orange volgende week de "open-huis-weken"!

de SPV is tesamen met wat prepay pakketten te koop bij de Bijenkorf,
en verder de "Orange experience" (???) en een sms game met kans op
Orange ready pakketten.

zijn trouwens alle Orange toestellen voorzien strax van een Orange logo :?
zo te zien op de foto's wel... bah! heb je een coole SPV en dan zo'n
oranje vierkant erop...

[ Voor 6% gewijzigd door koen op 28-03-2003 15:34 ]

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-11 13:32
* Treenaks hoopt op een mooie SPV-aanbieding voor huidige abonnees :)

• El Gravedigger
  • Laatst online: 08-04 22:30
Is er al wat bekend over wat die spv gaat kosten in combinatie met verschillende abonnementen? (aangezien hij over 3 dagen al wordt verkocht... misschien weet iemand die bij Dutchtone/Orange hier al iets van?).

En wat al gevraagd was: Zit er zo'n lelijk oranje dingetje op de phone? :|

• Paitor
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Ik ben pas bij mediamarkt aangenomen (telecom afdeling) ,
en nu heb ik een party van Orange in april, 26ste.
Weet iemand wat dat ongeveer inhoud, ik ben best wel benieuwd.
Misschien zitten hier wel een paar werknemers die iets los kunnen laten.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Smarron

Smarron

The bend

Paitor schreef op 28 March 2003 @ 23:38:
Ik ben pas bij mediamarkt aangenomen (telecom afdeling) ,
en nu heb ik een party van Orange in april, 26ste.
Weet iemand wat dat ongeveer inhoud, ik ben best wel benieuwd.
Misschien zitten hier wel een paar werknemers die iets los kunnen laten.
Wait and see! :Y)

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Ik ga een nieuwe gsm kopen met Orange/Dutchtone abo.

Wat zal ik doen? Vandaag bestellen of wachten tot Maandag?
Iemand een mening?

Dennis (Die hoopt dat Orange Oranje gaat sponsoren!!! _/-\o_ )

• Smarron

Smarron

The bend

Wacht ff. Orange hanteert geen aansluitkosten meer en wellicht wil je gaan voor de SPV ?

• DK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03-2021

DK

Die aansluitkosten worden nu (bij Vivacom) ook niet gerekend.

SPV hoef ik op zich niet maar ik denk dat die nieuwe service ook voor Dutchtone klanten geldt.....

Volgens de verkoper (...) wordt Orange duurder dan Dutchtone.

Ik heb toch maar besteld. (Ja ik weet dat phonestreet goedkoper was maar Viva is dichterbij)

Ik hoop alleen maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt een grijze te bestellen. Vind de kleuren "grijs" nogal verschillen per plaatje dat ik tegenkom.

Verwijderd

Jammer als dat zo is, ik wacht zo wie zo nog af want mijn abo loopt pas in juni af, dus ik hoop dat Orange niet (al te veel) gaat snijden in de korting op de toestellen.

Misschien dat ik voor de SPV ga, wil ik eerst ff zeker weten wat het allemaal gaat kosten aan abo kosten, maar dara kom ik v/d week wel achter :)

• koen
  • Niet online
ik las dat het Dutchtone prepay personal tarief vervalt!

en je met Orange Ready dus standaard het nu vaste tarief van altijd €0,35 p/m gaat betalen :( niks goedoper bellen in de daluren dus en met name het voordeel van je eigen daluren bepalen... da's jammer (voor prepay bellers dan :P )

• Smarron

Smarron

The bend

Voor de nieuwe klanten gaat inderdaad het piek en daltarief weg. "Uit onderzoek" bleek dat nog geen 5% van de prepaidbellers hier gebruik van maakte. Voor de bestaande bellers blijft het overigens nog wel geldig.

• koen
  • Niet online
Smarron schreef op 29 March 2003 @ 20:55:
Voor de nieuwe klanten gaat inderdaad het piek en daltarief weg. "Uit onderzoek" bleek dat nog geen 5% van de prepaidbellers hier gebruik van maakte. Voor de bestaande bellers blijft het overigens nog wel geldig.
wat is er waar van het verhaal dat je beltegoed onbeperkt geldig blijft :?
dat het voor Orange free zo is, weet ik! maar nu ook voor Orange Smart en Ready???

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Orange.nl isser nu! je kan nu ook je rekening e.d. bekijken.
weet iemand of je nu ook kan MMS'en?

[ Voor 25% gewijzigd door AAC op 30-03-2003 12:12 ]

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
aangezien ik zo'n 2 maanden per jaar in frankrijk ben gebruik ik daar een orange prepaid kaart om te bellen. uiteraard van orange in frankrijk ;) dat is namelijk goedkoper dan met mijn nederlandse abo (k dacht ca 70ct per minuut naar nederland).
daar is mijn beltegoed echter maar 2 maanden geldig, daarna vervalt het! nadat het beltegoed is vervallen blijft het telefoonnummer nog 6 maanden actief. het is wel zo dat als je binnen een aantal dagen opwaardeerd je extra beltegoed krijgt. ik weet niet meer precies hoeveel maar het is dus zoiets dat als je binnen 15 dagen opwaardeerd krijg je 25% extra, binnen 30 dagen 15% en binnen 45 dagen 5%. voor de fanatieke prepaidbellers is dat weer handig, maar dan kan je misschien ook beter aan een abonnement gaan denken ;)

weet iemand trouwens of ik mijn franse orange kaart met nederlandse opwaardeerkaarten kan opwaarderen? het is daar namelijk een half uur rijden naar de dichtsbijzijnde winkel waar ze die dingen verkopen (lang leve het franse platteland :P), dan kan ik ze natuurlijk ook gelijk uit nederland meenemen :))

met een hamer past alles

• marteltor
  • Laatst online: 22:53
de cashbacks zijn wel een stuk lager geworden zeg. (telecomvergelijker.nl is nog niet aangepast, dus heeft geen zin om daar te kijken). Bij kortingopbellen is de prijs van ongeveer 4 euro naar 9 euro gegaan! :o

Verwijderd

Wil ik mijn rekening online bekijken, krijg ik;
wij kunnen de rekening waar je naar op zoek bent niet vinden. Probeer het nog een keer, of neem contact op met de klantenservice.
Trouwens, klantenservice is niet meer gratis. Terwijl er dit op de site staat;
Ik had een abonnement bij Dutchtone. Moet ik bij Orange een ander tarief betalen?
Nee, alle tarieven voor bellen en sms'en blijven hetzelfde. Alleen de naam is veranderd naar Orange Free.
Ook staat er dat je met free gratis je specificatie via internet en per post kan ontvangen! :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 12:52 ]

• AAC
  • Niet online

AAC

ik krijg dat ook als ik m'n rekening wil bekijken, komt waarschijnlijk omdat de website nog maar net online is. waar staat dat de klantenservice niet meer gratis is? ook niet vanaf vaste telefoon? En wanneer zou je Orange in je display kunnen verwachten? En de laatste :P : wanneer komt MMS nou eindelijk us......?

Verwijderd

wanneer komt mms?
en wanneer komt dat smsje dat ervoor zorgt dat er Orange in m'n display staat?
en heeft iemand al een Orange achtergrondje voor SE t68i, t300, t310?

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 23:41

t3q

Say yes to teq

Weurst schreef op 12 maart 2003 @ 12:07:
[...]

Ik heb ook dat B120 abbo gehad maar ik vind net de huidige Allin abbo's veel handiger. Alle kosten gaan tenminste van mijn bundel af, sms, buitenland e.d. Vroeger maakte ik mijn minuten niet op maar moest ik wel extra betalen voor sms. Nu gaat tenminste alles van mijn bundel af en ben ik altijd voor een bepaald bedrag klaar. Dat en de onbeprekte houdbaarhied heeft mij voor Dutchtone doen kiezen maar dat B120 was nu eenmaal niet echt iets voor mij, daar belde ik te weinig voor.
Prcies. Vind ik beter dan belminuten. Ik wil geen aparte rek voor smsjes etc. Houwe zo die belbundel :)

Life goes as it goes.

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 17:57

Ad Hox

N/A

Hoe kan ik nu bij Share (want dit moet opnieuw :() weer mijn e-mail boxen aanmaken van mijn eigen provider?

Ik kan alleen de @orange mail instellen, maar niet mijn eigen..

[ Voor 24% gewijzigd door Ad Hox op 30-03-2003 13:19 ]

Verwijderd

Ad Hox schreef op 30 maart 2003 @ 13:16:
Hoe kan ik nu bij Share (want dit moet opnieuw :() weer mijn e-mail boxen aanmaken van mijn eigen provider?
Hier ben ik ook nog niet achter!? Echt vervelend!!

Eerst was het zo dat je bij instellen van Extended (nu dus Share) het daar kan instellen. Nu lukt dat dus niet meer :( Hopelijk later wel, want ik vond het wel makkelijk.

En dat de klantenservice betaald is geworden, dat heb ik op de site gelezen, dat je gewoon het normale tarief (zoals naar vaste nummers) betaald. Kan het alleen niet vinden nu...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 13:28 ]

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

e-mail via wap of Share
Via wap of Share kun je bijna alles doen wat je ook via het web kunt doen. Je kunt er je mail lezen, mails versturen, doorsturen, verwijderen etc. In het Orange wapmenu vind je e-mail onder je persoonlijke diensten, in Share vind je het onder 'communicatie'.
Ja...nee dat helpt :S

• AAC
  • Niet online

AAC

Ad Hox schreef op 30 maart 2003 @ 13:16:

Ik kan alleen de @orange mail instellen, maar niet mijn eigen..
Ga naar Mijn Orange>Tools>Email>Meteen Emailen>Opties>Email account.

Al je ontvangen mail (van welke account dus ook, orange, eigenprovider etc) komt in één inbox bij share en alles wat je verzend gaat gloof ik via je @orange.nl email adres.

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Als ik 2 accounts heb toegevoegd staat dat niet in de WAP van Share, ik zie alleen (0) nieuwe mail op Orange Home

• Mich
  • Laatst online: 18-11 20:58
zie dat je 3 abbo vormen hebben, orange smart, orange ready en orange free

waar valt mijn abbo van allin 30 nou onder

• AAC
  • Niet online

AAC

DE_Michiel schreef op 30 March 2003 @ 14:03:
zie dat je 3 abbo vormen hebben, orange smart, orange ready en orange free

waar valt mijn abbo van allin 30 nou onder
Orange Free €30

Alle mail komt in dezelfde inbox gloof ik..

Verwijderd

Dit is jammer, eerst kon ik mijn email van cistron ook via dutchtone ophalen, maar met Orange niet meer... :? Ik hoop dat dat nog komt, want anders zou ik dat niet leuk vinden. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 22:28:
Dit is jammer, eerst kon ik mijn email van cistron ook via dutchtone ophalen, maar met Orange niet meer... :? Ik hoop dat dat nog komt, want anders zou ik dat niet leuk vinden. :(
Kan wel....

Inloggen op Orange.nl >> Tools - E-mail >> "Meteen e-mailen"

Dit opent een popup met de webmail-client. Daar ga je naar opties, waar je ook externe mailboxen in kunt stellen.

:)

• Smarron

Smarron

The bend

koen schreef op 29 March 2003 @ 21:23:

wat is er waar van het verhaal dat je beltegoed onbeperkt geldig blijft :?
dat het voor Orange free zo is, weet ik! maar nu ook voor Orange Smart en Ready???
het onbeperkt geldig blijven is alleen van toepassing op de Smart abo's, niet op Ready. Vraag me niet naar de logica, daar ben ik ook niet achter.

Verwijderd

ff een Vergelijking, in de e-shop kost een 7650 met een 1jarig €30 abo €297,95.

Bij GSM.NL (die de prijzen nog niet heeft aangepast) kost hij met hetzelfde contract €149, dus op de toestelkorting hebben ze flink zitten bezuinigen jah :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 16:24 ]

Verwijderd

ben net even naar de Orange experience geweest hier in Arnhem. Was wel een leuke kennismaking. Krijgt een foto mee en een sleutelhanger. Wordt persoonlijk toegezongen en krijgt een filmpje te zien.

• Mich
  • Laatst online: 18-11 20:58
pfff heb net een week men 7650 voor 100euro :D

maar uh wie heeft er al orange in zen scherm staan ?

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

DE_Michiel schreef op 31 March 2003 @ 20:11:

Ikke niet! Als ik een netwerksearch doe staat er zelfs nog Telfort, Libertel en Ben! Nostalgie....

btw Hoe werkt dat nou precies met die verandering van die operatornaam? Ik las ergens in dit topic over een of ander SMSje wat je krijgt... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Gitarist op 31-03-2003 20:27 ]

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-11 15:45
Ik heb een ericsson T65 en sinds gistermorgen 30-03-2003 heb ik Orange in me display staan en ik kan me niet herinneren dat ik er een smsje voor heb gekregen

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

roynaldinho schreef op 31 maart 2003 @ 20:30:
Ik heb een ericsson T65 en sinds gistermorgen 30-03-2003 heb ik Orange in me display staan en ik kan me niet herinneren dat ik er een smsje voor heb gekregen
Misschien maakt het helemaal niks uit (geen idee...) maar heb je abbo of prepaid? 'k Heb zelf Motorola M6088 met een prepaid kaart.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

DE_Michiel schreef op 31 March 2003 @ 20:11:

Al ruim een week volgens mij. Duurt niet lang meer, staat er T-Mobile.

de betaler vervuilt

• MXL
  • Laatst online: 25-10 21:41

MXL

Ik vind het waardeloos, dat dus per vandaag bij de overgang van dutchtone naar orange de prijzen van de telefoons omhoog zijn gegaan. Ik wilde de s55 halen bij belcompany, omdat ze deze niet op voorraad hadden moest ik deze week terugkomen. Nu zijn de prijzen van 50 euro naar 70 euro bij een allin 30 gegaan.