Toon posts:

msn lijst...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
telkens weer... na een paar dagen weer fatsoenlijk gedan te hebben is t weer zo ver... heel mn msn lijst leeg of bijna leeg op n persoon of 7/8 na... waar kan dit aan dit ligge want k wor der goed ziek van...

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:46

Roy

Hobbies?

Welke versie van messenger? en op welk OS ?

Inderdaad...

Verwijderd

Topicstarter
messenger 4.7 op windows xp...

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Vanaf wanneer gebeurt dit en heb je daarvoor iets gedaan wat de oorzaak zou kunne zijn.

Kijk ook een hier goeie kans dat het daar in staat.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43

ZaZ

Tweakers abonnee

Heb vandaag nog een draadje gelezen van iemand die dat ook had. Updgraden naar een nieuwe versie was daar de oplossing. Misschien heeft MS lopen spelen met het een en ander.

Lekker op de bank

Verwijderd

Wat je kan doen is als je iedereen in je lijst heb staan bij bestand/file een back-up te maken van al je contacten, het is misschien niet de oplossing maar je hoeft niet iedere x opnieuw contacten toe te voegen.

Verwijderd

Topicstarter
jah via contacten opslaan mar als ik dat daarna weer importeer staat iedereen er weer dubbel in :S

Verwijderd

en gewoon even MSN helemaal opnieuw opstarten? dat werkt niet.
Lijkt erop dat je je contacten niet kwijt bent, maar dat ze gewoon even niet weergegeven worden.

Verwijderd

Topicstarter
neej dit is meerdere malen gebeurt, opnieuw opstarten geeft n geheel lege lijst... grrrrr

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Heb je al in het topic gezocht(of uberhoupt gezocht) wat ik hierboven heb aangegeven. Denkt het niet anders had je niet zo snel hier weer kunnen posten. Ook heb je vast nog niet MSN 5 geinstalleerd. Doe deze dingen eerst even want anders wordt je probleem nooit opgelost.

het is dan ook niet de bedoeling dat je zomaar een topic opent op GoT. Eerst moet je zelf op zoek gaan naar de oplossing en als je er dan niet uikomt post je het hier. Lees dit ook eerst voordat je een topic opent.

[ Voor 35% gewijzigd door thejoker80 op 11-03-2003 15:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zeker wel gezocht, ook enkele dingen gevonden maar daar werd verder niet op in gegaan en was niet gelijk aan mijn probleem... hier houd ik steeds een persoon of 8 over, heel vreemd... msn 5 heb ik geinstalleerd nu op de pc boven, geeft vooralsnog geen problemen maar dan heb ik t volgende probleem... ik heb op deze pc (beneden) windows messenger (4.7) maar die staat niet in da t software lijstje... hoe krijgkem dan wel weg...
Pagina: 1