Toon posts:

vinnetje afgebroken van m'n videokaart koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo er is een vinnetje afgebroken van een van de fannetjes op m'n Leadtek GeForce4 Ti4600 ultra, deze past er nogal precies in.
waar kan ik zo'n zelfde fannetje weer krijgen denken jullie??

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 13:12 ]

Verwijderd

Bij elke computer speciaalzaak of bestellen op internet bij bijvoorbeeld Coolermaster

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Misschien dat je een mailtje kan sturen naar Leadtek, of de computerboer vragen of ie nog een defecte kaart met goeie fan heeft liggen.
Of een compleet niet koelblokding..

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
je hebt toch wel garantie ? ik kon hem igg omruilen

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 22:32

ixi

Paar 'alternatieve' oplossingen:

- Lijmen :) Is (meestal) wel geen langdurige oplossing..
- Als de fan symmetrisch is: andere kant 1tje afbreken, draait ie weer stabiel :)
- Fan eruit slopen en er gewoon een andere fan opplakken met plakband, desnoods 2 of 3 op elkaar :P

Klinkt allemaal best dom.. maar ik kan je vertellen: HET WERKT ALLEMAAL! I've done it all! :)
Ik hou wel van die geimproviseerde oplossingen.

Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden.. Lijkt me dat je hiervoor met Leadtek contact op moet nemen, hoewel ik niet denk dat je een makkelijk een los vinnetje kunt bestellen/krijgen. Maarja, niet geschoten is altijd mis... ;)

Verwijderd

Topicstarter
owkeej bedank voor jullie reacties _/-\o_

ik ga eerst maar ff probeeren te lijmen als dat niet lukt ga ik denk wel ff mailen naar leadtek ofzo

wel raar touwens die fan staat nu uit en ik heb niet het idee dat het echt hard nodig is, hij blijft het gewoon goed doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 13:38 ]

Verwijderd

Een fan op een 4600 lijkt me toch wel een must.
Ps, lijmen werkt prima, ik heb ook wel eens een fan met seconde lijm geplakt, de vin zit er nu nog aan.

Verwijderd

Topicstarter
Yessss :*) nog bedankt voor de lijm tip! volgens mij zit hij weer als een huis!
dit ietwat poreuze materiaal laat zich bijzonder goed verlijmen met seconde lijm had ik in de gaten, scheelt me in ieder geval een hoop sorus :)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/fan1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/fan2.JPG

[ Voor 2% gewijzigd door AcouSE op 11-03-2003 15:42 ]

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:13
mooie macro foto's :)

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
haha goed gelukt .. maar hoe krijg je het invredes naam voor elkaar om dat af te laten breken :/ :)

Verwijderd

Topicstarter
EvilTuinHekje schreef op 11 March 2003 @ 15:05:
haha goed gelukt .. maar hoe krijg je het invredes naam voor elkaar om dat af te laten breken :/ :)
Hahaha ja ik vroeg me toen het gebeurt was ook het een en ander af 8)7

Ik heb dus m'n fan guards eraf gehaald in verband met betere koeling en minder herrie, niet erg... als je er maar met je fikken vanaf blijft als hij draait |:(

ik had dus net die guards eraf gehaald en ff de pc opgestart en ik hoorde meer herrie :? terwijl ik juist voor minder ging :X

dus ik met m'n voel grage vingertje voelen onder die kaart terwijl hij draaide,het is namelijk wel eens zo dat een fan eff op zijn plek moet komen om geruisloos te draaien en.....PATS!!! daar lag het vinnetje onder in m'n pc kast :/

Verwijderd

das nie zo slim hè B)
zelf flikte ik het gister ook, (handje eronder houden) gelukkig nix afgebroken ;)

lol
goeje oplossing
en cewle foto's
waar heb je die mee gemaakt? gewoon digitale camera?
damn, die wil ik ook

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 15:26:
das nie zo slim hè B)
zelf flikte ik het gister ook, (handje eronder houden) gelukkig nix afgebroken ;)

lol
goeje oplossing
en cewle foto's
waar heb je die mee gemaakt? gewoon digitale camera?
damn, die wil ik ook
Ja thanx! lekker cameratje ja...niet het nieuwste van het nieuwste meer maar ik vind hem nog steeds goed genoeg :*)

http://www.dpreview.com/reviews/sonydscf505/

Nog een ongecomprimeerd plaatje dan op de op een na hoogste resolutie (1280x960) van m'n kaartje hier nog met fan guards ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/kaartje.JPG

Leer resizen..

[ Voor 5% gewijzigd door Daan op 11-03-2003 19:42 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
talking bout layout verneuking :+

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Als je echt stil wil dan zou je ook naar Zalman producten kunnen kijken. Ik weet niet hoe goed ze moet ge OC'de kaarten omgaan, maar zeker het bekijken waard.

En offtopic : Ik wil ook een Sony F505 .... :)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

bleech, standaard fans! :r
iedereen hier schijnt te vergeten dat je met een koelblok van 5 euro en een handzaag veel chillere en coolere koelblokken voor je GPU kunt bouwen waarmee je nog verder kunt OC'en ook. :/

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Verwijderd

RS_003 schreef op 11 March 2003 @ 15:59:
talking bout layout verneuking :+
Nuttige opmerking! 8)7
Pagina: 1