Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
hmm lage output vandaag en toch nr 1 in de daily's...
er gaat iets helemaal niet goed
er gaat iets helemaal niet goed
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Anoniem: 29349
1 van mijn PC's heeft tot afgelopen nacht op 100 gestaan en door kunnen werken. Daarna is die ook gaan aflopen.
Na vanavond heb ik alles droog staan en ook geen tasks.dat meer in reserve (heb er dan 10 doorheengedraaid).
De persoon die #2 staat bij AT is gestopt trouwens. Iig tot alles weer loopt.
Na vanavond heb ik alles droog staan en ook geen tasks.dat meer in reserve (heb er dan 10 doorheengedraaid).
De persoon die #2 staat bij AT is gestopt trouwens. Iig tot alles weer loopt.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 11-03-2003 09:37 ]
geen candidate uitgifte meer van de AMATEURS van sengent..
wat een stelletje klojoos zijn het ook...
mijn 4 snelste PC's ( 7Ghz total) staan nu voor 2e dag droog..
ze doen nu maar RC5..
en geen woord van info of feedback op het Sengent forum.. ik vindt dat een slechte zaak..
ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken..
in het jaar dat ik nu D2OL doe gaat het nu wel erg belabberd..
eigenlijk zouden ALLE members van D2OL een mailtje moeten sturen naar info@sengent.com maar dan ook MASSAAL ! laat die mail server van hun maar overlopen van klachten !! zie hirvoor ook : http://forum.sengent.com/...topic;f=3;t=000279#000015
wat een stelletje klojoos zijn het ook...
mijn 4 snelste PC's ( 7Ghz total) staan nu voor 2e dag droog..
ze doen nu maar RC5..
en geen woord van info of feedback op het Sengent forum.. ik vindt dat een slechte zaak..
ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken..
in het jaar dat ik nu D2OL doe gaat het nu wel erg belabberd..
eigenlijk zouden ALLE members van D2OL een mailtje moeten sturen naar info@sengent.com maar dan ook MASSAAL ! laat die mail server van hun maar overlopen van klachten !! zie hirvoor ook : http://forum.sengent.com/...topic;f=3;t=000279#000015
[ Voor 31% gewijzigd door geintje op 11-03-2003 10:43 ]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Je moet de mensen van Sengent niet hebben, je moet de mesnen of het aanspreek punt van D2OL hebben. Sengent maakt de software/het platform communicatie verloopt via D2OL en zij beslissen ook wat er gebeurt daar.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Niet geheel mee eens : Ken W is/was aanspreek punt voor problemen..RIKZ schreef op 11 March 2003 @ 10:25:
Je moet de mensen van Sengent niet hebben, je moet de mesnen of het aanspreek punt van D2OL hebben. Sengent maakt de software/het platform communicatie verloopt via D2OL en zij beslissen ook wat er gebeurt daar.
En de servers zijn in beheer bij Senegent, dus zijn ze wel degelijk het aanspreek punt..
maar inderdaad een CC naar info@D2OL.com kan geen kwaad.. wie weet dt er iemand wakker word daar...
En DAAROM ben ik nou gestopt met D2OL...geintje schreef op 11 March 2003 @ 10:48:
[...]
Niet geheel mee eens : Ken W is/was aanspreek punt voor problemen..
En de servers zijn in beheer bij Senegent, dus zijn ze wel degelijk het aanspreek punt..
maar inderdaad een CC naar info@D2OL.com kan geen kwaad.. wie weet dt er iemand wakker word daar...
Al meer dan een jaar alleen maar gezeur.
Om het uur je pc's checken om te zien dat je clients 'weer' hangen of droogstaan...
Maar ok, toch nog maar 'weer' een mailtje gestuurd naar Sengent/D2OL. Misschien schrikken ze eindelijk eens wakker
The LawnMooherMen
Anoniem: 54619
Voor de mensen die nog wat voedsel nodig hebben, hier kun je het vinden: http://www.rtvmergelland.nl/forum/d2ol/
Anoniem: 2551
Ik ben ook even gestopt met D2OL. Niet alleen vanwege de rare 'bijverschijnselen' van de servers die het at random blijken te doen. Ik heb de laatste tijd namelijk op 2 systemen regelmatig last van 'spookstoringen' (nee, niet vriend spook
) en ben voor het eerst in enkele jaren w2k getrakteerd op BSOD's. Ook alles wat maar naar java riekt slaat af en toe op tilt, wat ik dus helemaal niet kan hebben.
Ik kijk over een poosje nog eens rond bij D2OL, maar atm heb ik het even gehad.
Ik kijk over een poosje nog eens rond bij D2OL, maar atm heb ik het even gehad.
Ik hoop dat mensen toch doorgaan met D2OL en als ze dat niet doen, toch bij DPC blijven en projecten gaan ondersteunen waar hun hulp nog hard nodig is. Jullie weten zelf wel welke projecten dat zijn.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
mmm, jammer dat iedereen zo negatief is, zo komt DPC nooit meer op #1...
Maar aan de andere kant, Sengent mag dan ook wel eens opschieten met het fixen van hun brikke servers...
Voor mensen die droog staan: Ik heb nog een stuk op 5 tasks.dat staan, dus als iemand ze wil hebben, mail me ff, mailadres in profile...
Voor mensen die droog staan: Ik heb nog een stuk op 5 tasks.dat staan, dus als iemand ze wil hebben, mail me ff, mailadres in profile...
Mochten er toevallig nog een paar kandidates door Switch in de Stats komen dan is dat mijn schuld, er zijn een paar dual's doorgegaan met D2ollen bij de gebruikers thuis die daar niets van afwisten. Had ik per ongeluk vergeten uit te zetten...
Division BrabanderT
Check gelijk die clients die nog TSC staan te doen dan
geintje schreef op 11 March 2003 @ 10:48:
Niet geheel mee eens : Ken W is/was aanspreek punt voor problemen..
CC kan trouwens misschien oko wel naar
gmolinari@sengent.com
Aangezien deze bij whois is voorkomt van sengent.com en d2ol.com
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Anoniem: 26550
Dus Ken weet net zo weinig als wij... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren...All,
I have read the emails that some of you sent in and I understand your frustration. I am doing my best right now to get a clear picture for all of us, me included, as to what the exact plans for this project are. I have heard nothing that would indicate that the project will be closed down any time soon. I will do my best to get into here in the forums and give you all any updates I have and answer questions. I will also keep an eye on the project and make sure things are working correctly until I find out exactly what the plans for it are. I thank you for your patience and I want to apologize for leaving you all feeling that you would have no support for this project.
Ken

ow dat klink dus weer als; hmm sorry jongens maar de server klapt er minstend 1x per week uit erg lullig maar we gaan er lekker niets aan doen 
anyway de client loopt hier weer
anyway de client loopt hier weer
[ Voor 12% gewijzigd door Lief Adje op 11-03-2003 21:09 ]
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
hier ook...
maar dat neemt niet weg dat ik geklooi van hun echt bijna zat ben...
Eens per week een server probleem dat verwacht ik bij beginnend project..
Niet bij een project wat ik al een jaar doe...
Mobster > mocht ik het echt zat worden van D2OL,dan zoek ik een ander project en ondersteun natuurlijk ten allertijden DPC
en My : task.dat mailen werkt niet je zult HELE taskdat map mee moeten zenden ( endat is net het grootste gedeelte) ergo : ik vindt het erg zielig dat op deze manier clients die 24/7 internet verbinding hebben moeten worden "gevoed" ik ben niet uitzonderlijk negatief over D2Ol maar erg kwaad, verdrietig en erg teleurgesteld in de support, info en feedback van het totale project ( op de weinige (en erg sumiere) berichten van Ken W. na helemaal NIETS nml! ) en ik spreek na een jaar ervaring dus gefundeerd, welke bevestigd word door de meeste postings op het sengent forum door mede D2OL-ers ( vooral de "toppers")
Dus verwar mijn uitbarstingen niet met "het negatief zijn" op D2OL want qua project vindt ik het, naast TSC, het meest zinvolle... ( ja ja is discutable)
maar dat neemt niet weg dat ik geklooi van hun echt bijna zat ben...
Eens per week een server probleem dat verwacht ik bij beginnend project..
Niet bij een project wat ik al een jaar doe...
Mobster > mocht ik het echt zat worden van D2OL,dan zoek ik een ander project en ondersteun natuurlijk ten allertijden DPC
en My : task.dat mailen werkt niet je zult HELE taskdat map mee moeten zenden ( endat is net het grootste gedeelte) ergo : ik vindt het erg zielig dat op deze manier clients die 24/7 internet verbinding hebben moeten worden "gevoed" ik ben niet uitzonderlijk negatief over D2Ol maar erg kwaad, verdrietig en erg teleurgesteld in de support, info en feedback van het totale project ( op de weinige (en erg sumiere) berichten van Ken W. na helemaal NIETS nml! ) en ik spreek na een jaar ervaring dus gefundeerd, welke bevestigd word door de meeste postings op het sengent forum door mede D2OL-ers ( vooral de "toppers")
Dus verwar mijn uitbarstingen niet met "het negatief zijn" op D2OL want qua project vindt ik het, naast TSC, het meest zinvolle... ( ja ja is discutable)
1 PC staat weer op D2OL (van mij zelf). De rest van ons team weet ik niet maar zal ook wel goed komen.
Het enige voordeel hier boven DF is dat hier subteammemberstats zijn wat het nog beter maakt. Ben benieuwd of het nu goed blijft gaan
Het enige voordeel hier boven DF is dat hier subteammemberstats zijn wat het nog beter maakt. Ben benieuwd of het nu goed blijft gaan
Check, maar dat hebben we dan ook te danken aan griz en niet aan de projectbegeleiders.Witlof schreef op 12 maart 2003 @ 00:47:
Klopt! En daar zijn wij hem ook erg dankbaar voorMobster schreef op 12 March 2003 @ 09:02:
[...]
Check, maar dat hebben we dan ook te danken aan griz en niet aan de projectbegeleiders.
Kan iemand mij dan vertellen op basis waarvan DPC heeft gekozen om aan dit project mee te doen?
Of waren de huidige problemo's er in het begin niet?
Indien de problemen blijven bestaan,....zou DPC dan mee moeten blijven doen aan dit project?? Misschien is het dan verstandiger dat DPC zich gaat concentreren op de andere probleemloos draaiende projecten waar ze aan mee doet.
Indien de problemen blijven bestaan,....zou DPC dan mee moeten blijven doen aan dit project?? Misschien is het dan verstandiger dat DPC zich gaat concentreren op de andere probleemloos draaiende projecten waar ze aan mee doet.
[ Voor 23% gewijzigd door mcB op 12-03-2003 09:11 ]
Strix (Skullflame)
zoals het nutteloze RC5??mcB schreef op 12 March 2003 @ 09:10:
Kan iemand mij dan vertellen op basis waarvan DPC heeft gekozen om aan dit project mee te doen?
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
mcB schreef op 12 March 2003 @ 09:10:
Problemen zijn er overal met elk project. Denk maar aan stats die niet worden geupdate of een buggy client die wordt gereleased..
Maar de keuze voor D2OL is ook vooral te danken bv aan het doel wat het project heeft. Indit geval een hele berg ('makkelijk') samen te stellen bestrijdings lichaampjes (of hoe je het ook wilt noemen) die een bepaalde ziekte/infectie / iets anders kunnen aanpakken. In eerste geval dus Ebola, de pokken en anthrax
ALs ze echter zich hadden gericht op 1 ipv 3 hadden ze waarschijnlijk nu al er 1 af gehad. Maar jah dat zijn speculaties he
[ Voor 7% gewijzigd door Qwerty-273 op 12-03-2003 10:03 ]
Begrijp mij niet verkeerd!
Ik probeer helemaal niemand over te halen om een ander project te doen.
Over het nut van sommige projecten hoef ik al helemaal niet in discussie gaan, want daar is iedereen het toch wel over eens.
Ik ben gewoon nieuwsgierig of het D2OL nog wel toekomst heeft na al die negatieve verhalen die ik lees.
Ik zou ook D2OL 'draaien' wanneer ik niet zo ontzettend veel negatieve berichten omtrent het project opmerk.
Strix (Skullflame)
Als je D2OL/TSC op een PC draait waar je regelmatig achter zit zijn zelfs leeglopende buffers geen probleem. Ik heb zelf altijd een backup node klaar staan. Dus als de eerste node bijna droog komt te staan, zet ik de tweede node er alvast bij aan.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Ik draai ook al meer dan een jaar mee op D2OL, maar altijd met RC5 op de achtergrond(of een andere kleinere client), werkt heel mooi! Als D2OL niet alle CPU tijd pakt, dan doet RC5 dat wel. Zo blijft mijn CPU-tijd niet onbenut.. Niettemin vindt ik het heel jammer dat er zo weinig aandacht (lijkt) aan een toch wel heel nuttig project wordt besteed..
Pagina: 1