Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Verwijderd
Waaorm komt Team switch niet helpen bij andere projecten.
We staan hier toch al 2e, en het inhalen ven de 1e hebben we toen ook al niet kunnen voorkomen.
Bij b.v. UD / THINK staan we 9e en kunnen we makkelijk stijgen met wat extra hulp.
Zoals het nu gaat lijkt het er erg op dat Team Sitch alleen maar wil helpen in projecten waar makkelijk eer te behalen valt.
Sorry dat ik deze post hier doe, maar deze word gelezen door Team Switch.
We staan hier toch al 2e, en het inhalen ven de 1e hebben we toen ook al niet kunnen voorkomen.
Bij b.v. UD / THINK staan we 9e en kunnen we makkelijk stijgen met wat extra hulp.
Zoals het nu gaat lijkt het er erg op dat Team Sitch alleen maar wil helpen in projecten waar makkelijk eer te behalen valt.
Verwijderd
Je loopt achter, ze zijn hier al weer wegVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:16:
Waaorm komt Team switch niet helpen bij andere projecten.
Al heb je gelijk dat ze het hier waarschijnlijk wel lezen
Uiteraard lees ik dit, net al alle andere DPCH's...
AC: Switch is niet een organisatie met een directeur ofzo die beslist waar we heengaan. We zijn een team en niemand is meer waard dan iemand anders, je staat met z'n alle op hetzelfde niveau.
Als we van project wisselen is er iemand die vaak de DPCH's van alle projecten leest/bestudeerd en post dan een samenvattinkje van welke projecten een optie zouden kunnen zijn voor de volgende Switch. Iedereen heeft zijn eigen meningen waar hij/zij heen wil en daarom starten wij een poll als we willen switchen. De uitslag is bindend en iedereen houdt zich aan de uitslag van de poll.
Dit maal werd er het meest op G@H-gevote en dus zijn we daarheen geswitched...
Het heeft dus gewoon te maken met de interresse van de Switch-members, daar kan ik ook niets aan doen. Maar als er enkele mensen joinen die veel zin hebben om Think te gaan doen, dan zou het best wel eens kunnen dat we daarheen switchen.
Dus als jij graag wilt dat Switch UD joint, moet je gewoon zorgen voor Switch-members die UD leuk vinden!
AC: Switch is niet een organisatie met een directeur ofzo die beslist waar we heengaan. We zijn een team en niemand is meer waard dan iemand anders, je staat met z'n alle op hetzelfde niveau.
Als we van project wisselen is er iemand die vaak de DPCH's van alle projecten leest/bestudeerd en post dan een samenvattinkje van welke projecten een optie zouden kunnen zijn voor de volgende Switch. Iedereen heeft zijn eigen meningen waar hij/zij heen wil en daarom starten wij een poll als we willen switchen. De uitslag is bindend en iedereen houdt zich aan de uitslag van de poll.
Het heeft dus gewoon te maken met de interresse van de Switch-members, daar kan ik ook niets aan doen. Maar als er enkele mensen joinen die veel zin hebben om Think te gaan doen, dan zou het best wel eens kunnen dat we daarheen switchen.
Dus als jij graag wilt dat Switch UD joint, moet je gewoon zorgen voor Switch-members die UD leuk vinden!
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Hee AlliedComputers! Nou leg ik aan je uit hoe het werkt en dan geef je er niet eens een reactie op...

Verwijderd
Klinkt ook goed, maar waar word die poll gehouden.My schreef op 12 maart 2003 @ 13:52:
Uiteraard lees ik dit, net al alle andere DPCH's...
Meerdere teams hebben vanuit UD / THINK al geroepen om de julp van Team Switch.
Ik lees toch iedere dag bijna alle hiparades, maar nog nooit heb ik een poll gezien van jullie.
Uiteaard blijft alles binnen DPC op basis van vrije wil, maar ik dacht dat Team Switch daar hielp waar nodig, en ik kan niet echt zeggen dat ik daar al iets van heb gezien.
De poll wordt is niet openbaar maar alleen voor de Switch-leden. Ons forum staat op www.teamswitch.org!
En ik heb cker wel eens gevraagd wat 25 gig, gemengd amd/P4(intel), per dag doet. Maar dat schijnt heel vaag te zijn en het ligt aan je verbinding...
Iets dat ik héél vaag vind...
Als ik het allemaal begrijp en ik kan op een gegeven moment die wetenschap overbrengen op andere leden van Switch, dan switchen we misschien een keertje naar UD!
En ik heb cker wel eens gevraagd wat 25 gig, gemengd amd/P4(intel), per dag doet. Maar dat schijnt heel vaag te zijn en het ligt aan je verbinding...
Als ik het allemaal begrijp en ik kan op een gegeven moment die wetenschap overbrengen op andere leden van Switch, dan switchen we misschien een keertje naar UD!
De poll mag zelfs niet openbaar aangezien dit onder reclame of wat dan ook zou kunnen vallen. Maar wij zouden het absoluut gen probleem vinden als er hier op GoT de poll zouden kunnen doen hoor.My schreef op 12 maart 2003 @ 18:46:
De poll wordt is niet openbaar maar alleen voor de Switch-leden. Ons forum staat op www.teamswitch.org!
En ik heb cker wel eens gevraagd wat 25 gig, gemengd amd/P4(intel), per dag doet. Maar dat schijnt heel vaag te zijn en het ligt aan je verbinding...Iets dat ik héél vaag vind...
en weer ontopic
dit was gewoon een vergeten buffertje wat we nog hadden liggen. We dachten dat we jullie er wel een pleziertje mee konden doen.
[ Voor 10% gewijzigd door sweetdude op 12-03-2003 19:26 ]
offtopic:
Je moet je regeltje nog aanpassen sweetdude!
www.teamswitch.org D²OL=>Distributed folding=>TSC=>Genome@home=>Muon=>D²OL=>Genome@home
Je moet je regeltje nog aanpassen sweetdude!
www.teamswitch.org D²OL=>Distributed folding=>TSC=>Genome@home=>Muon=>D²OL=>Genome@home
Verwijderd
Thankz voor de info.My schreef op 12 March 2003 @ 18:46:
En ik heb cker wel eens gevraagd wat 25 gig, gemengd amd/P4(intel), per dag doet. Maar dat schijnt heel vaag te zijn en het ligt aan je verbinding...Iets dat ik héél vaag vind...
Pagina: 1