Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 26550
Hm, zo gaan de inhaalstats wel erg de verkeerde kant op 
Kom op, laten we tenminste eens naar de 4k per dag gaan
Kom op, laten we tenminste eens naar de 4k per dag gaan
Een man van weinig woorden die jeroon
Thankx for posting though 
Zelfs Ars begint weer dichterbij te komen. We laten het gaatje met Anandtech toch geen 100k worden?
Zelfs Ars begint weer dichterbij te komen. We laten het gaatje met Anandtech toch geen 100k worden?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Toch eigenlijk te triest voor woorden dat we niet eens genoeg flushende leden hebben om een top 30 te maken .
En dat ik op nummer 6 sta met 2 pc's moet eigenlijk ook niet kunnen.
Maar is dat niet genoeg reden voor mensen die nu nog bij rc5 zitten om d2ol eens te proberen. Hier kan je tenminste nog in de top 30 (18) komen , terwijl je bij rc5 minstens 1000 moet flushen wil je een beetje zeker van een plek in de top 30 zijn.
Ik ga maar weer es rondvragen of er toch nog mensen zijn die d2ol willen oppakken
En dat ik op nummer 6 sta met 2 pc's moet eigenlijk ook niet kunnen.
Maar is dat niet genoeg reden voor mensen die nu nog bij rc5 zitten om d2ol eens te proberen. Hier kan je tenminste nog in de top 30 (18) komen , terwijl je bij rc5 minstens 1000 moet flushen wil je een beetje zeker van een plek in de top 30 zijn.
Ik ga maar weer es rondvragen of er toch nog mensen zijn die d2ol willen oppakken
Division Brabant draait nu met zo'n 3 PC's dacht ik op D2OL. Hopelijk komen er nog wat meer bij. Dankzij de subteamstats (die nu ook voor ons team geweldig werken, Tnx Griz
) is de kans groter dat dat gaat gebeuren. Hopelijk kunnen we hier nog wat extra's toevoegen door onze aanwezigheid
Wat een belabberde output...
Gelukkig komt DB ons hier versterken!!
Ennuh, Switch is hier toch niet nog een keertje nodig hè!
En voor het geval dat, dan moet DB minstens op positie 4 staan! 
//edit Bijna vergeten, een pijlmaaltje voor mijzelf
Gelukkig komt DB ons hier versterken!!
Ennuh, Switch is hier toch niet nog een keertje nodig hè!
//edit Bijna vergeten, een pijlmaaltje voor mijzelf
[ Voor 14% gewijzigd door My op 10-03-2003 13:29 ]
InderdaadWitlof schreef op 10 March 2003 @ 18:57:
Ligt D2OL plat? Mijn client staat uit z'n neus te eten. Maar weer even een ander project aangezet
Die MEGA sukkels lopen weer te kloten..
Geef me eens 1 GOEDE reden om door te gaan met D2OL ?
elke fucking week is er wel wat !!!
* geintje denkt er sterk over om ander project te zoeken met z'n 8Ghz aan thuis pjoeters..
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Suggestie....geintje schreef op 10 March 2003 @ 20:38:
[...]
Inderdaad
Die MEGA sukkels lopen weer te kloten..
Geef me eens 1 GOEDE reden om door te gaan met D2OL ?
elke fucking week is er wel wat !!!
* geintje denkt er sterk over om ander project te zoeken met z'n 8Ghz aan thuis pjoeters..
RC5-72 misschien?
Wacht in ieder geval nog even 'de kick' af van de MF die gaat komen...
The LawnMooherMen
okee okee
rc5 clients draaien al waar D2OL opgedroogt is..
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
ik denk dat je beter een ander project dan rc5 kan doen daar zijn we nml daily eerste en lijkt er niet veel te veranderen
Pagina: 1