Deze plek is te koop.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Deze plek is te koop.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 18:46 ]
KeeZ schreef op 17 maart 2003 @ 18:41:
mjah... en geen cheaters die maar blijven 'zitten' op een basis... is er geen idle iets op die server wanneer je een half uur idle bent je gekickt wordt ??
Laten we zulke mensen maar geen cheaters noemen, das toch iets heel anders.
Maar ja, tis idd niet echt cool, ookal heb ik het ook wel gedaan onder het eten ofzo

Verwijderd
duh wie luistert er dan ook naar RafeVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:57:
Zo.. ff veel geld verdient met trade runs.Jammer dat Pyros daar niet van kan meegenieten.
Volgende keer niet naar Rafe luisteren.

na... ik heb binnenkort schoolonderzoeken dus ik kap ff tijdelijk. ga iig @ lan van het weekend een servertje permanent draaien (en stiekem van tevoren mezelf level 20 maken waar de rest dan nog level 1 is
Verwijderd
Daarom het vriendelijke verzoek om ze te resizen, hier is de UBB code
[url=http://www.theforumisdown.com/PLAATJE.JPG]
[img=500,400]http://www.theforumisdown.com/PLAATJE.JPG[/img][/url][/b]
Het hele verhaal over pics plaatsen staat hier onder "Hoe neem ik een screenshot en hoe plaats ik die hier"
Moet nog wel even kwijt dat die Adv. Debilitator uitstekend bevalt, als er vijanden komen sproei ik een beetje om al hun shields zo weg te krijgen (806 shield en 23 hull damage), en daarna gaan ze er 1 voor 1 aan
Baka:

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 17-03-2003 19:49 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Switch op 17-03-2003 20:12 ]
Da's nie LOL, da's gewoon triestVerwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 20:17:
LOL ik mijn vriend dacht ik ga eens landen op een planeet knalt ie er met 400kmpu op LOL
Verwijderd
volgens mij ADSL (7800/512)bluppy2 schreef op 17 March 2003 @ 20:13:
op wat voor een internetverbinding staat die server eigenlijk?
* Pyrus slapt Baka, does me nick goed spellen jei!Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:57:
Zo.. ff veel geld verdient met trade runs.Jammer dat Pyros daar niet van kan meegenieten.
Volgende keer niet naar Rafe luisteren.
Idd klote dat ik van m'n sokken geblazen werd
Was de jumpgate vol ofzo? Hoorde niets door de rondzoevende lasers en weetikwat

Naja, begin gewoon opnieuw en blijf ff in NY missies doen en traden binnen NY. Het schiet niet hard op, maar het is tenminste een beetje veilig
Rchtsboven in je GUI kun je je player status opvragen. (Tweede icoon van rechts)Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 21:25:
ik wil ook wel bij die lijst maar waar kan ik men stats vinden ?>??
Verwijderd
en 1k
maarja ik heb net 15 min gespeelt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:37 ]
Verwijderd
400m/s (is nog onwijs weinig om te reizen tussen planeten. Dan zou je nog jaren bezig zijn denk ik) bedoel je? Of denk je dat die planeten echt zo dicht bij elkaar staan?Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 20:17:
LOL mijn vriend dacht ik ga eens landen op een planeet knalt ie er met 400kmpu op LOL
Verwijderd
nee hij was daar in de buert manhatten ofzo en hij knalde volop die planeet omdat ie dacht dat hij zo moest landenVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 21:42:
[...]
400m/s (is nog onwijs weinig om te reizen tussen planeten. Dan zou je nog jaren bezig zijn denk ik) bedoel je? Of denk je dat die planeten echt zo dicht bij elkaar staan?
|ik zie de server niet in de lijst staan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:44 ]
Verwijderd
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 22:23 ]
Verwijderd
moeten we alleen wel die characters overzetten ja, want anders ben ik nou voor nix bezig
dat lijkt me niet zo'n probleemVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 22:53:
lijkt me een zeer strak plan....
moeten we alleen wel die characters overzetten ja, want anders ben ik nou voor nix bezig![]()
maar dan moet ik eerst wat van de eigenaar horen
Naam | Credits | Schip | Level | Mode |
Tcq | 511K | Drone | 27 | Online |
Ik had een tradelane gevonden waardoor ik in een half uur nadat ik een drone had gekocht van level 3 naar level 27 ging
[ Voor 9% gewijzigd door Tcq op 17-03-2003 23:34 ]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
-=GBM=- | 1167k | Sabre | 36 | Online |
alleen moet ik nog es een paar goede wapens zien te krijgen, want met wat ik nu heb schiet 't ook niet op
ach heb je al eens opgelet hoe groot zo'n planeet is vergeleken met jouw schipVerwijderd schreef op 17 March 2003 @ 22:20:
Hehe, ja das waar, maar als het m/s zou zijn, dan zou je dus bij een trade lane (=1000m/s) maar 3600km/u gaan, wat supertraag is in space..
Bier, Whiskey en Metal!!
Heb je niet toevallig al een server draaien? Ik heb namelijk laatst nog ff gespeeld op een Lan server hier. Mocht het zo zijn en er worden daadwerkelijk accounts overgezet wil ik wel graag het account van de GoF hebben, daar ben ik namelijk 30 levels hoger ofzobluppy2 schreef op 17 March 2003 @ 22:40:
ik heb nog wel een 100mbit lijn hier.. als de eigenaar van de GaF server geïnteresseerd is kunnen we die server daar wel opschieten, dan kunnen er wat meer tegelijk op
Nee, idd, t was vanmiddag/avond wel vol...
Tzou wel leuk zijn om een server te hebben waar meer GoTters inkunnen, nu kom je heel afentoe iemand tegen, tzou leuker zijn om vaker iemand tegen te komen imo
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
ik vindt het best ik heb je even toegevoegd op msn,bluppy2 schreef op 17 March 2003 @ 23:02:
[...]
dat lijkt me niet zo'n probleem
maar dan moet ik eerst wat van de eigenaar horen(hint)
moeten maar even overleggen van hoe en wat
Verwijderd
Ja, te kleinLord_Mithril schreef op 17 March 2003 @ 23:46:
[...]
ach heb je al eens opgelet hoe groot zo'n planeet is vergeleken met jouw schip
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Denk dat het niet zo moeilijk is:artec schreef op 18 March 2003 @ 01:31:
[...]
ik vindt het best ik heb je even toegevoegd op msn,
moeten maar even overleggen van hoe en wat
- Artec doet server uit
- Artec zipped alle files in Mijn Documenten\My Games\Freelancer\Accts\MultiPlayer
- Artec stuurt die .zip richting Bluppy2
- Bluppy2 gooit alle files uit die .zip in zijn Mijn Documenten\My Games\Freelancer\Accts\MultiPlayer map
- Bluppy2 start de server op, zet de naam, description, password, aantal players goed, mensen mogen elkaar killen aan.
Staat bij het Topic: Freelancer MP problemen Had je zelf ook wel kunnen vindenVerwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 08:00:
als je me eens verteld hoe te joinen via een ipik ben al 2 dagen opzoek hoe je dat doet

ps.. Ik vind het erg fijn om alleen met boost een cut engine's te vliegen.. dus je geeft alleen maar gas als je je boost (tab) in drukt... best leuk!
traktor scratch!
Zie ik dat goed, 71 nanobots en shield batteries !!!!??????Erikie schreef op 18 March 2003 @ 08:12:
jup.. ik heb eindelijk de titan te pakken.. gelijk ff uittesten
[afbeelding]
ps.. Ik vind het erg fijn om alleen met boost een cut engine's te vliegen.. dus je geeft alleen maar gas als je je boost (tab) in drukt... best leuk!
Welke lvl ben je in vredes naam
[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 18-03-2003 08:38 ]
traktor scratch!
Ik krijg alleen multi player niet aan de praat
Ik werk met een freesco router, en heb @home internet en port forwarding zoals in de readme heeft ook geen nut
idd, iedereen op de server heeft nu zo'n super schip enz... nu is er idd geen drol meer aanVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 07:54:
Ik zou nooit betalen om Freelancer online te kunnen spelen (en ja, ik ben hier waarschijnlijk 1 van de enigen met een orginele versie). Simpel omdat als je lvl 36 ben met nomads enzo, dan is er geen drol meer aan..
ik ga denk ik weer een light vechtertje kopen als ik weer online ga gamen

is normaal hoorNotna schreef op 18 March 2003 @ 08:14:
[...]
Zie ik dat goed, 71 nanobots en shield batteries !!!!??????
[ Voor 16% gewijzigd door AproK op 18-03-2003 08:58 ]
Deze plek is te koop.
Wildfire | 1400K | Barracuda | 15 | Off-line |
OK mensen.. ik heb wat nieuws over de gameserver!!
we hebben 2 mogelijkheden:
• A. We zetten een server op mijn kamer, of bij mij op de flat. Voordelen: voordelig, hardware relatief makkelijk te realiseren, Nadelen: betekend herrie op mijn kamer, lastiger om een verbinding te regelen, moet een switch bij komen (heb ik niet).
• B. We zetten een server neer in de serverruimte van Centrum Informatie voorziening hier. Voordelen: 24/7 online, in beveiligde ruimte, geen kosten aan de lokatie verbonden, directe 100mbit verbinding. Nadelen: 19" 1U rack vereist.
Ik hoorde op IRC dat sommige mensen wel hardware over hadden om een server op te zetten. Mijn voorkeur gaat uit naar optie B, maar het is de vraag hoe we aan een 19"1U rackmount komen.
Misschien is het een optie om er gelijk wat meer op te hosten zodat de kosten beter verdeeld kunnen worden.
Nu wil ik graag van iedereen weten hoe men er over denkt, en of men eventueel bereid is om een kleine kostenbijdrage te leveren. (ik gok zo'n [s]10[s/] euro p.p.).
in het bovenstaande stukje noem ik het bedrag van 10 euro per persoon. FF voor de duidelijkheid: dat hangt er helemaal van af hoeveel mensen er meedoen, en hoeveel oude hardware we bijéén kunnen sprokkelen.
Als we zoiets helemaal nieuw zouden kopen (wat we toch niet doen
[ Voor 17% gewijzigd door Bluppy2 op 18-03-2003 14:11 ]
Maar om nou stuff aan te gaan schaffen. Iets ernaast hosten is evt. een optie maar wat dan ? Complete webhosting zodat wij kunnen spelen
10 euro is nog wel te doen maar dan wil ik eerst concrete plannen zien.
ik kan natuurlijk pas concrete plannen maken als ik weet of er überhaupt belangstelling isStealth2000 schreef op 18 maart 2003 @ 12:57:
Ik ben inderdaad ook voor optie B.
Maar om nou stuff aan te gaan schaffen. Iets ernaast hosten is evt. een optie maar wat dan ? Complete webhosting zodat wij kunnen spelen
10 euro is nog wel te doen maar dan wil ik eerst concrete plannen zien.
Maar wat ik bedoel met "meer hosten" is dat er misschien een 2e soort spel gehost kan worden.
Maar wat ik hoop is dat nog iemand een 1u 19" server heeft liggen
Switch | 147k | Barracuda | 19 | Online |
Rafe | 12k | Hammerhead | 22/23 | Online |
MaRc0 | 2k | Starflier | 1 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 160k | Titan | 30 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 3,450K | Sabre | 38 | Online |
NG | 214k | Defender | 21 | Online |
Beelzebub888 | 10k | Defender | 4 | Online |
M@NIC | 1730k | Sabre | 38 | Online |
DroogKloot | 8000K | Sabre | 38 | Online |
[Verwijderde gebruiker] | 1167k | Sabre | 36 | Online |
Wildfire | 1400K | Barracuda | 15 | Off-line |
RexomniuM | 220k | Sabre | 28 | Offline |
TepelStreeltje | 1000k | Sabre | 35 | Online |
Lord_Mithril | 4800k | Sabre | 38 | Online |
Hacku | 211K | Sabre | 38 | Online |
Stranger | 84K | Barracuda | 19 | Online |
Tcq | 511K | Drone | 27 | Online |
Liquidfire | 8k | Barracuda | 3 | Offline/online |
[Verwijderde gebruiker] | 1100K | Titan | 36 | Online |
Aantal mensen in stats: 19
Meeste Credits: DroogKloot (8000k)
Als jullie meer ideeen hebben om de stats uit te breiden: Suggestie's zijn welkom
[ Voor 28% gewijzigd door Switch op 18-03-2003 17:44 ]
Deze plek is te koop.
die hele stats zijn een beetje nutteloos als je het nuchter bekijkt... maar dat boeit voor geen meter
Deze plek is te koop.
Deze plek is te koop.

slecht idee, zo krijgen nieuwelingen niet enes de kans om te beginnen..KeeZ schreef op 18 March 2003 @ 14:41:
misschien aan de hand van de hoeveelheid speeltijd iemand 'toegang' verlenen @ server??
Verwijderd
Switch schreef op 18 March 2003 @ 13:51:
/me Stats! *
Naam Credits Schip Level Mode Switch 94k Barracuda 19 Online Rafe 12k Hammerhead 22/23 Online MaRc0 2k Starflier 1 Online [Verwijderde gebruiker] 160k Titan 30 Online [Verwijderde gebruiker] 3,450K Sabre 38 Online NG 214k Defender 21 Online Beelzebub888 10k Defender 4 Online M@NIC 1730k Sabre 38 Online DroogKloot 6000K Sabre 38 Online [Verwijderde gebruiker] 1167k Sabre 36 Online Wildfire 1400K Barracuda 15 Off-line RexomniuM 220k Sabre 28 Offline TepelStreeltje 1000k Sabre 35 Online Lord_Mithril 4800k Sabre 38 Online Hacku 211K Sabre 38 Online Stranger 84K Barracuda 19 Online Tcq 511K Drone 27 Online Liquidfire 8k Barracuda 3 Offline/online
Aantal mensen in stats: 17
Meeste Credits: DroogKloot (6000k)
Als jullie meer ideeen hebben om de stats uit te breiden: Suggestie's zijn welkom.
ik bedoel het juist andersom, mensen die 10 uren onafgebroken zitten te spelen krijgen een ban van 24 uurbluppy2 schreef op 18 maart 2003 @ 14:50:
[...]
slecht idee, zo krijgen nieuwelingen niet enes de kans om te beginnen..
Deze plek is te koop.

Echt zwaar irritant, hij zit er pas 20 minuten op enzo en heeft meteen Lavablade's Mk3 Class3? Mijn excuses iig. als hij niet cheat.
Ik was Barracuda Level 20 (!) en hij Starflier Level 1, zodra m'n shields weg waren had hij me in 2-3 sec meteen dood
En liquidfire, zou je het volgende keer apart kunne houden? Dat is wel zo overzichtelijk voor mij en de rest.
[ Voor 17% gewijzigd door Switch op 18-03-2003 16:09 ]
Verwijderd
Het spel draaid onwijs vloeiend op me systeem in 1600x1200x32bits en 4xAA.
Maar als de GoT server vanavond online is kom ik ook wel ff langs wippen ff kijken hoe de MP is.
BTW is de GoT server 24/7 up of niet ?.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 16:40 ]
Verwijderd
sorrySwitch schreef op 18 maart 2003 @ 15:59:
Argh, iemand die mensen expres killed en waarschijnlijk cheatertje. Op GoF. Zijn naam is [GoT]idiot! en maakt echt abnormaal snel ons dood terwijl hij level 1 is. Ik heb paar screenies gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt zwaar irritant, hij zit er pas 20 minuten op enzo en heeft meteen Lavablade's Mk3 Class3? Mijn excuses iig. als hij niet cheat.
Ik was Barracuda Level 20 (!) en hij Starflier Level 1, zodra m'n shields weg waren had hij me in 2-3 sec meteen doodTerwijl ik toch best krachtig schip heb (Ik kan alles aan t/m New London).
En liquidfire, zou je het volgende keer apart kunne houden? Dat is wel zo overzichtelijk voor mij en de rest.
Verwijderd
de verbinding viel ineens weg en hij staat niet meer in de lijst bij mij.... (ook niet met de IP-truuk)
Wilde net ff spelen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
/me begint afkickverschijnselen te krijgen
Verwijderd
Ik zie hem ook niet meer ...Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 17:36:
uhm... ben ik de enige die geen server meer ziet?
/me begint afkickverschijnselen te krijgen
[ Voor 17% gewijzigd door Tele op 18-03-2003 18:03 ]
Verwijderd
Gateway transport GWS Raleigh:
Freelancer! Check your fir.... *ruis*
* Rafe boem *

Vreemde bug gevonden:
Wilde net docken met de tradelane na een gezzilig gesprek met wat Rogues, wordt ik opeens gebeukt door een schip dat door de tradelane heen vloog, en vervolgens bleef ik vrolijk hangen

[ Voor 46% gewijzigd door Rafe op 18-03-2003 18:06 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
traktor scratch!
Hij's downVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:10:
Weet er iemand wat er aan de hand is met de server ?
NOU!

Tis echt vervelend
Khad net een nieuw schip en ik heb er even mee gevochten en t verschil was ZOO groot
Ik kon gewoon schieten wat ik wilde en m'n power dropte niet en de hull was VEEEL sterker
Maarja, nu kan ik em niet verder proberen, snif..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
d00d, heb je wel eens het verschil in manouvreren gezien tussen de titan en de sabre??? front-mounted turret ipv back bij de titan... dat kleine verschil in cargo space en hull boeit niet meer met een lvl10 shieldErikie schreef op 18 maart 2003 @ 18:36:
waarom wil iedereen die sabre?! de titan is veel mooier en beter !
Verwijderd
Verwijderd
die meteen een Titan willen
Ik zelf heb een Titan en zeer tevreden, ook omdat ik nu niet kan klagen
dat ik te weinig hull/schild points heb als ik word kapot geschoten door nomads.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 18:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
deathmatch doen???Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:49:
Manouvreren is geen punt .... Als jij deathmatch doet met een ander gassie die een sabre heeft .... hoef je alleen je gas te verminderen ... zo haal je sneller de bochten en kun je hem neerknallen.... alleen moet de ander het niet doorhebben zodat ie telkens om je heen cirkelt.... als ie het doorheeft gaat ie zelf ook stoppen en knalt ie je neer. Dus de Titan is 1337
Tcg! vlieg jij met die cheatzorz rond???? in een half uur naar lvl26... je maakt mij niet wijs dat je dan niet cheat...Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:55:
ik was laatst aan het traden met tcg word ik ergens in new tokyo naar hokkaida, word ik overal aangevallen door fighters etc terwijl hij rustig door vliegt, hoe kan je zorgen dat je weer een beetje vrienden met die lui word,
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 18:57 ]
Verwijderd
In een bar 'die lui' briben of gewoon kijken wie hun hun vijanden zijnVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:55:
ik was laatst aan het traden met tcg word ik ergens in new tokyo naar hokkaida, word ik overal aangevallen door fighters etc terwijl hij rustig door vliegt, hoe kan je zorgen dat je weer een beetje vrienden met die lui word,
en die dan afknallen.
Verwijderd
volgens mij cheat hij nietVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:55:
[...]
deathmatch doen???![]()
[...]
Tcg! vlieg jij met die cheatzorz rond???? in een half uur naar lvl26... je maakt mij niet wijs dat je dan niet cheat...
wie weet nog goede trade routes, of wie vliegt er mee, want die barracude van mij is zo stuk
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 19:03 ]
mja, boeiendVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:41:
[...]
d00d, heb je wel eens het verschil in manouvreren gezien tussen de titan en de sabre??? front-mounted turret ipv back bij de titan... dat kleine verschil in cargo space en hull boeit niet meer met een lvl10 shield
je vliegt gewoon recht op een sabre af, schiet frontaal op m, dan shut down je je engine's, omdraaien (zo gedaan), en je staat weer lijnrecht tegen over de vijand.. jammer dat ik op de GoF server geen titan heb (als ie nog eens online komt), maar anders wil ik best een deathmach met je spelen
lekker uitdagend he .. haha
traktor scratch!
Verwijderd
nou opeens een half uur( en hoe weet je dat dan??), wie is er vanacht aan het freelanceren en gaat tradenVerwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 19:01:
Als je binnen een half uur lvl 26 haalt wel ...
Ik heb nu mijn Sabre verkocht en ee humpback genomen. 250 cargohold. Binnen de korste keren zit ik op level 38. Kan ik tenminste een fatsoenlijk schip met fatsoenlijke wapens kopen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Ik MOET ook van mezelf verder spelen, ag ja ieder nadeel hep ze voordeel.RexomniuM schreef op 18 March 2003 @ 19:05:
Kan iemand even naar de GoF server kijken? Breng alsjeblieft weer online! Ik moet gewoon verder spelen
Ik heb nu mijn Sabre verkocht en ee humpback genomen. 250 cargohold. Binnen de korste keren zit ik op level 38. Kan ik tenminste een fatsoenlijk schip met fatsoenlijke wapens kopen.
Misschien respawen de wrecks dadeluk (Lvl10:P:P).
Je kunt kijken of je Artec kunt bereiken ...
Dit topic is gesloten.