Maar eerst een beetje info geven 
Ik heb nu zo'n netwerk:
mijn pc(192.*.*.*)------> router(met DMZ op mijn ip 192.*.*.*)----->modem.
Dit werkt prima bij alle spellen, maar ja nu dus niet bij Freelancer.
Hier is dus het probleem, ik kan een FL server hosten en ik zie spelers joinen werkt prima.
Maar als ik bij de FL multiplayer en dan internet kijk zie ik de global server connecten(lukt ook volgens netstat), maar das alles geen lijst niks nada.
Na een beetje readmes te lezen ben ik alleen maar wijzer geworden dat het zelfs DMZ hoort te werken...
DX9 enzo is up2date geluid werkt prima en ips kloppen allemaal
Iemand enig idee?
PS: oh ja ik las iets van ICF of ICS maar heeft iemand die met FL ook aan of gewoon uit?
En ik heb geen FW aan ofzo, en dit werkt wel bij een vriend van mij die kan elke server op.
Ik heb nu zo'n netwerk:
mijn pc(192.*.*.*)------> router(met DMZ op mijn ip 192.*.*.*)----->modem.
Dit werkt prima bij alle spellen, maar ja nu dus niet bij Freelancer.
Hier is dus het probleem, ik kan een FL server hosten en ik zie spelers joinen werkt prima.
Maar als ik bij de FL multiplayer en dan internet kijk zie ik de global server connecten(lukt ook volgens netstat), maar das alles geen lijst niks nada.
Na een beetje readmes te lezen ben ik alleen maar wijzer geworden dat het zelfs DMZ hoort te werken...
DX9 enzo is up2date geluid werkt prima en ips kloppen allemaal
Iemand enig idee?
PS: oh ja ik las iets van ICF of ICS maar heeft iemand die met FL ook aan of gewoon uit?
En ik heb geen FW aan ofzo, en dit werkt wel bij een vriend van mij die kan elke server op.