DPC Muon-hitparade van 9 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~wmvana/muon/muon9303.JPG
met dank aan dukebox http://muon.qik.nl

welkom ons nieuwe lid JJJ _/-\o_

en de inhaal stats zijn weer terug :Y)
nog een paar weken deze output en we staan weer op de plaats waar we horen O-) nr1 B)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

welkom JJJ,
* fenrir zwaait ff naar noon, dit ga ik nu ff niet bij houden, misschien kom ik je nog wel tegen in deze strijd.
nog 12 daagjes :)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

* YakuzA betaald voor een online cursus knippen en plakken voor white_panther ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

Topicstarter
ja sorry maar het moest ff met paint, meer heb ik hier niet tot mijn beschikking :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op 10 maart 2003 @ 19:18:
* YakuzA betaald voor een online cursus knippen en plakken voor white_panther ;)
En ook voor een cursus 'bestandstypen - wanneer gebruik ik jpg, en wanneer niet?' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir doet er een cursus .gif bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
Zijn het geen muiscursortjes, dan zijn 't wel vreemde windows XP menutjes :D

Ik gebruik ook altijd paint, en bij mij zien ze er altijd op en top uit, al zeg ik 't zelf :) (nou ja, ik gebruik ook gif movie gear, om ze om te zetten naar gif, maar dat zou met paint ook moeten kunnen)
/me inquestos komt geld innen bij www.outer en yakuza, want gaat white panther ff een cursusje muonstats posten leren
  • Open twee paint vensters
  • zet ene formaat op 2500×453, andere op 700×453 (afhankelijk van resolutie, als die groter is, kan 't bijvoorbeeld 1100 × 453 zijn)
  • open muon.qik.nl, ga naar de stats van gisteren en druk op f11
  • druk op dat knopje tussen f12 en scroll lock, beter bekend als printscreen
  • plak 'm in je 700×453-paint screen en zorg er voor dat ie bij de kleurovergang precies aan de linkerkant zit
  • ctrl+A
  • plak in tweede paint-screen, ook weer exact links tegen "border"
  • Herhaal stap 4 t/m 7 zo vaak als nodig, waarbij je er op moet letten dat je ze goed onder elkaar zet
  • Bestand --> Opslaan Als
    selecteer .gif als type en vul een naam in. Nu nog uploaden, op GoT posten, met een leuk verhaaltje uiteraard en klaar is kees :)

[ Voor 63% gewijzigd door inquestos op 10-03-2003 20:15 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

mail maar een prijs en je rekening-gegevens dan zie ik wel wat ik kan doen :9

[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 10-03-2003 20:27 . Reden: misschien is het slim om het ook ff in de faq te plaatsen?? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik zet gewoon m'n schermresolutie op 2048 x 1535 pixels en selecteer met SnagIt de hitparade, upload hem en post hem op GoT. Uiteraard gewoon netjes in gifjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

Topicstarter
jongens het zijn maar stats hoor :P , maar iedere gratis cursus neem ik graag aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

met alt+printscreen pak je alleen het actieve window,

als je photoshop heb dan past hij hem automagisch aan op je clipboard inhoud
van het screentje van je browser knip je de stats uit open't een new image en plakt...exact voormaat. opslaan als gif en uploaden..... zo doe ik het

verder is het gat naar ars weer 2 miljard .... wanneer pakken we die gasten ff terug?

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

white_panther schreef op 10 maart 2003 @ 21:10:
jongens het zijn maar stats hoor :P , maar iedere gratis cursus neem ik graag aan hoor :)
MÁÁR stats?!?!

:P :+

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 21:58 . Reden: Zal maar ff quoten, want Scorpion post er net tussendoor. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
white_panther schreef op 10 March 2003 @ 21:10:
Gratis? Wel voor jou, niet voor www.outer en yakuza ;)

Maar genoeg stats-posters geblaat :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther

white_panther

Topicstarter
kijk als we nou eerste zouden staan met deze stats, had ik er een gouden randje omheen gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 10 maart 2003 @ 22:39:
[...]

Gratis? Wel voor jou, niet voor www.outer en yakuza ;)

Maar genoeg stats-posters geblaat :)
D'r is gewoon niets anders interessants te melden denk ik...
Tsja, ik wil anders wel 11,6 miljoen flushen, maar dat is ook niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat. Niet noemenswaardig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPhisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01 14:06
Volgens mij doen ze bij ars errug hun best om het gat zo groot te houden als het nu is, een beetje te dicht bij en poef..... cambridge..... tis ook meer cambridge dan ars op dit moment volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is??
2-138. TVX-[DPC]TeamNWW 0 0 0 0 0 (0.0%) 0
2-139. q0D-[DPC]TeamNWW 0 0 0 0 0 (0.0%) 0
2-140. FaF-[DPC]TeamNWW 0 0 0 0 0 (0.0%) 0
2-141. qTe-[DPC]TeamNWW 0 0 0 0 0 (0.0%) 0
2-142. gXD-[DPC]NEC 0 0 0 0 0 (0.0%) 0
2-143. udm-[DPC]John Glenn 0 0 0 0 0 (0.0%) 0
2-144. Aq7-[DPC]TeamNWW
Dit zijn de stats van Stephen... ziet er naar uit dat er ergens iets niet goed gaat... ze staan welliswaar allemaal op 0, maar dit klopt gewoon niet (je krijgt op deze manier ook een scheef beeld van het aantal daadwerkelijke DPC-leden).
Ergens een proxy-server met een griepje ?? |:(

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

McPhisto schreef op 11 March 2003 @ 01:15:
Volgens mij doen ze bij ars errug hun best om het gat zo groot te houden als het nu is, een beetje te dicht bij en poef..... cambridge..... tis ook meer cambridge dan ars op dit moment volgens mij.
Klopt... het vervelende hieraan is weer dat onze DPC-broeders bij andere projecten het dus zwaarder hebben omdat hier de results hoog worden gehouden door een paar (snot-)jongens die toevallig over een paar beesten van machines kunnen beschikken. :(

Dus de aarzen die hier de results behoren hoog te houden, roeren hun stokje nu in een ander (project-)potje :X

[ Voor 10% gewijzigd door MetalRush op 11-03-2003 01:22 . Reden: aanvullinkje ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Tja... wat moet je daar nu nog op zeggen. Het is in iedergeval nog niet de tijd om de handdoek in de ring te gooien. Volgens de "officiele" worldranking staan we behoorlijk boven ARS (alleen Rechenkraft staat nog boven ons).

Misschien moeten we hopen op het einde van de OGR projecten, dan komt er behoorlijk wat DPC power vrij.

voor wie hem nog niet kent, de worldranking; http://www.msu.edu/~bercikda/rank_overall.html

Onze honger voor de stats, heeft de DPC in korte tijd (ik weet niet meer precies hoelang, iets meer dan een maand?) laten stijgen op OGR-24 van 0.1263 punten naar nu 0.1987 punten. Dit is dus een groot pluspunt voor de DPC, we zijn dus toch instaat om een "soort gauntlet" (zoals ARS) te organiseren.

[ Voor 39% gewijzigd door DPCquatar op 11-03-2003 01:41 ]

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Pagina: 1