Maximum effort - Deadpool
Verwijderd
Deze snotjongen heeft niet genoeg power ,maar we are working on that one.
Maximum effort - Deadpool
dit kan ik nu ff niet bijbenen, misschien toch maar een nieuwe proc +mobo kopen, ( alleen vind ik een XP1600+ voor een klein thuis servertje wel een beetje overkill, wat dat gaat dan wel gebeuren denk ik.
nog maar eens goed nadenken
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Ik heb hier voor 3Ghz aan pentium's staan (3pc's).
Maar Volgens mij haalt Michael001 met een Athlon XP 2200+ even veel muons als alle pentium pc's hier.
Verwijderd
Klopt kon het niet laten om ff te flushenVerwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 13:15:
haha volgens mij vond 1 van me teammaten het niet leuk dat burnhard ons plaatsje innam
dat gaat natuurlijk niet he ons zomaar ff inhalen
Verwijderd
Ja, intel zuigt als het om rekenkracht / Mhz gaat.Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 18:43:
Klopt het dat Pentium's langzaam zijn met muon?
Ik heb hier voor 3Ghz aan pentium's staan (3pc's).
Maar Volgens mij haalt Michael001 met een Athlon XP 2200+ even veel muons als alle pentium pc's hier.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
blijkbaar is dit gebeurd op een commandoset van amd en niet van intel, want intel lijft toch sterker als het om rekenkracht gaat.
* white_panther heeft ook een amd 2000 en mij hoor je niet klagen
[edit]
waar blijft hier eigenlijk het commentaar op de stat poster, geen verhaaltje, geen link naar de website van Dukebox, zelf een bedankje kan er niet vanaf
[ Voor 48% gewijzigd door white_panther op 11-03-2003 23:01 ]
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Heb zelf net een 2100+ aangeschaft, die gaat binnenkort de p2 350 vervangen !!
Verwijderd
Absoluut niet. De client zoals hij van Stephen komt is recht toe recht aan geprogammeerd geoptimaliseerd voor MMX instructies.white_panther schreef op 11 maart 2003 @ 22:55:
het gaat niet om de rekenkracht, maar hoe muon geschreven is.
blijkbaar is dit gebeurd op een commandoset van amd en niet van intel, want intel lijft toch sterker als het om rekenkracht gaat.
De client die ik gemaakt gecompileerd heb heeft ook nog mmx sse en sse2
SSE2 wordt nog niet eens ondersteund met een athlon xp.
Trouwens al van af de K^ staat AMD er om bekend dat hun co processor vele malen beter is. Vandaar de intel met MMX is gekomen voor betere performance in games.
En dat vond ik weer niksVerwijderd schreef op 11 March 2003 @ 20:07:
[...]
Klopt kon het niet laten om ff te flushen
dat gaat natuurlijk niet he ons zomaar ff inhalen
( doet zijn naam wel eer aan
Van klussen krijg je grijze haren
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?white_panther schreef op 11 maart 2003 @ 22:55:
waar blijft hier eigenlijk het commentaar op de stat poster, geen verhaaltje, geen link naar de website van Dukebox, zelf een bedankje kan er niet vanaf
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58