achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
ik heb er ook pas 88miljoen klaar liggen maar ik wacht nog ff, voor de gein
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Owja slapen ...
Verwijderd
100.000.000 bedoel jeMaku schreef op 10 maart 2003 @ 01:07:
Hmm ik was tijdens een LAN genoodzaakt om een reinstall te doen en ben daarmee 100.000 verloren.. sry guy's ben al weer hard aan het sparen
Owja slapen ...
Heb er nachten van wakker gelegen, maar wie gaat dan ook een bsod.reg draaien als ie dat tegenkomt op mijn pc

ohja truste
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 02:48 ]
Verwijderd
ik heb er nu zo een 400 M maar ik wacht nog effeVerwijderd schreef op 10 March 2003 @ 00:39:
Ik ben na een pauze pas net weer begonnen, 40 miljoen zal ook wel niet echt veel helpen
Tijden van sparen, heb ik nog maar dukes dag output
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 06:33 ]
/me Team WAU still in spaarmode (nog 3 wekenwhite_panther schreef op 09 March 2003 @ 14:42:
We moeten toch echt wat gaan doen aan die output van ons, want dat mag toch wel iets hoger hoor
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat is de html-versie voor op GoT neem ik aan? Ik heb helaas geen html-rechten op GoT, dus één van de officiële statsposters moet dan de DPCH posten.DukeBox schreef op 10 March 2003 @ 09:53:
De statspost site is klaar ( http://muon2.qik.nl/ ), heren statsposters kunnen bij mij een login vragen.
Nee, dat is de 'altijd werkende' verzie met goede plaatjes.Heineken schreef op 10 March 2003 @ 10:18:
[...]
Dat is de html-versie voor op GoT neem ik aan? Ik heb helaas geen html-rechten op GoT, dus één van de officiële statsposters moet dan de DPCH posten.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.