Toon posts:

Nero Burning Rom 5.5.10.15a en tussenruimte tussen audio tr.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Hoewel ik heb gezocht in de faq en searches, ben ik niets wijzer geworden op mijn vraag die ik heb met Nero.
Wil ik een CD branden met losse audiotracks, dan houdt nero automatisch 2 seconden tussenruimte in tussen de audio tracks. Met Easy CD creator 5 platinum heb ik dat dus niet. Verander ik de 2 seconden in 0, dan staat nero alleen de rest van de tracks met 0 seconden toe, behalve de eerste track.
Ik heb dit nooit gehad, en nu ik over ben gegaan op nero, word ik hiermee geconfronteerd. De brander die ik heb is een Plextor 12/10/32s SCSI brander, met de laatste firmware 1.06. Met deze brander heb ik nooit probs gehad met fikken. Ik werk met Windows 2000 UK professional.

Wie heeft een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 23:02 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=seconden nero]
Ik weet het, niet de meest logische keywords, maar het werkt :).
CD branden zonder 2 seconden in NERO lukt niet??
NERO - 2 second gap
Ik ben bang dat het niet gaat lukken ;).

Verwijderd

De eerste track heeft volgens mij altijd 2 seconden van te voren nodig

Verwijderd

Topicstarter
Maar met Easy cd creator 5 platinum heb je dat niet. Iedereen adviseert Nero, maar met mixen heb ik altijd een probleem met het EERSTE nummer.

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat boeit dat nu als het eerste nummer 2 sec later begint?? Die sec zijn VOOR iedere track, niet erna he ;)

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar met alle respect, als ik een rock opera, of een remix wil branden, dan is het juist belangrijk dat de muziek smetteloos overgaat van het één naar het andere nummer.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
To modify the gap between audio tracks just double click a track in a Nero audio compilation. A dialog will pop up, which allows you to enter a pause length of your choice. If you would like to change gaps of several tracks, then select these tracks and choose the menu command Edit->Properties and enter the desired gap length. Note please, that the gap before the first track must be between 2 and 3 seconds with respect to the rainbow book definitions. It wouldn't make much sense to change this gap anyway, because nobody would be able to hear the difference.
Het gaat om een pauze van 2 sec voor je eerste track, die er alleen maar is om de standaarden na te leven. Waarom is dat een probleem?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien wil de ts de complete CD wel steeds kunnen herhalen, dus van de laatste track vloeiend naar de eerste, al zal dat wel nooit helemaal lukken denk ik.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• eNaSnI
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 23:10:
Nee, maar met alle respect, als ik een rock opera, of een remix wil branden, dan is het juist belangrijk dat de muziek smetteloos overgaat van het één naar het andere nummer.
Dat doet het toch ook? Alleen VOOR de eerste track zit dan 2 sec geluidloos :? Snap ik jou probleem niet of jij mijn uitleg niet?

• eNaSnI
  • Niet online
Delphi schreef op 09 March 2003 @ 23:26:
Misschien wil de ts de complete CD wel steeds kunnen herhalen, dus van de laatste track vloeiend naar de eerste, al zal dat wel nooit helemaal lukken denk ik.
--------------------------------------------------------------------------------
To modify the gap between audio tracks just double click a track in a Nero audio compilation. A dialog will pop up, which allows you to enter a pause length of your choice. If you would like to change gaps of several tracks, then select these tracks and choose the menu command Edit->Properties and enter the desired gap length. Note please, that the gap before the first track must be between 2 and 3 seconds with respect to the rainbow book definitions. It wouldn't make much sense to change this gap anyway, because nobody would be able to hear the difference.
--------------------------------------------------------------------------------

Het gaat om een pauze van 2 sec voor je eerste track, die er alleen maar is om de standaarden na te leven. Waarom is dat een probleem?
Dussssss :)

Verwijderd

Topicstarter
Vreemde boel, eigenlijk, heb dit al vanaf Easy Cd Creator 3.5c (daar ben ik ooit mee begonnen) nooit gehad. Nu met Nero beginnen de problemen. Soms werk ik met muziekstukken en wil ze op een honderste kunnen knippen en plakken. Het wordt dan een complete cd. Ik zit dan niet te wachten op een stuk loze ruimte VOOR mijn muziekstukken. Heeft je nooit gewerkt met Easy Cd Creator? Dan herken je misschien het probleem.
Pagina: 1