Ik heb al flink wat in de rondte gezocht dus ik denk dat het niet kan, maar is het toevallig mogelijk om de ruimte tussen de te branden tracks default op 0 seconden te zetten? Ik word er eerlijk gezegd een beetje simpel van om dat elke keer handmatig te doen...
Staat het in je 'Opties'-dialoogvenster? Zo nee: Jammer, dan zal het ook wel niet kunnen.
Ik kan het in ieder geval niet vinden, maar misschien dat het ergens direct in de registry aan te passen is, of dat er een hack/patch voor bestaat.
Is toch zo gebeurd als je alle tracks tegelijk selecteert en de pauze op 0 zet??
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Ja, maar het is toch weer een handeling die ik elke keer weer uit moet voeren, en daar ben ik als automatiseerder in hart en nieren een beetje allergisch voor
Verwijderd
Snoader, Je bent me net voor.
ik wil net een topic posten over die irritante 2 seconde van Nero. Het is niet eens veel moeite om het te verwijderen maar ik vergeet het regelmatig (en dan natuurlijk bij mix cd's of Live opnamen) te doen.
Je kan alle nummers selecteren(blauw maken) en dan properties doen en op 0 zetten.
Daarna zullen alle nummers op pause 0 staan,volgens mij bestaat er geen simpele oplossing in Nero.
Too late
Daarna zullen alle nummers op pause 0 staan,volgens mij bestaat er geen simpele oplossing in Nero.
Too late
Flex schreef op 13 augustus 2002 @ 13:37:
Je kan alle nummers selecteren(blauw maken) en dan properties doen en op 0 zetten.
Too late
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 13:36:
Ja, maar het is toch weer een handeling die ik elke keer weer uit moet voeren, en daar ben ik als automatiseerder in hart en nieren een beetje allergisch voor
Bijna goed, Nero laat altijd een ruimte van 2 seconden tussen de eerste en de tweede track. De rest van de pauzes haalt ie wel weg. Is op te lossen door een leeg mp3tje van een paar seconden als begintrack te gebruiken (Ik neem hierbij wel aan dat je mp3->audio wil branden).
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vergeet regelmatig de 2 seconde te verwijderen en dan heb ik toch echt achter elk nummer een pauze.Muggie schreef op 13 augustus 2002 @ 14:12:
Bijna goed, Nero laat altijd een ruimte van 2 seconden tussen de eerste en de tweede track. De rest van de pauzes haalt ie wel weg. Is op te lossen door een leeg mp3tje van een paar seconden als begintrack te gebruiken (Ik neem hierbij wel aan dat je mp3->audio wil branden).
Aan de andere kant, als ik het niet vergeet geeft hij aan dat hij voor het eerste nummer om een of andere reden een pauze wil plakken, misschien bedoel je dit ?
Verwijderd
Dit komt door de audio cd-standaard, je kan de pause tussen de liedjes zonder problemen eruithalen, maar de eerste 2 seconden vóór het eerste liedje moeten er staan (doet er toch ook niet toe, de CD is nog niet begonnen met muziek spelen)
Anders zou ik ook geen simpelere manier weten dan deze : alle liedjes selecteren behalve de eerste en dan de pauze op 0 zetten.
Anders zou ik ook geen simpelere manier weten dan deze : alle liedjes selecteren behalve de eerste en dan de pauze op 0 zetten.
suggestions@ahead.de ofzo moet je toch mailen, sommige opties wordt je gewoon echt ziek van.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
WinOnCD heeft een hele mooie truc. Daar kan je bv een 30min lang muziek stuk selecteren en op de door jouw gewenste punten een track (en zelfs index, maar wie gebruikt dat nog) aangeven.
Ellende is dat ik bij het afspelen toch nog een super klein hikje hoor.
Grappig is dat WinOnCD niet die 2-seconden wil hebben tussen track 1 en 2.....
Ellende is dat ik bij het afspelen toch nog een super klein hikje hoor.
Grappig is dat WinOnCD niet die 2-seconden wil hebben tussen track 1 en 2.....
Gewoon feurio gebruiken,die heeft daar mooi opties voor
Als iemand problemen heeft met het starten van zijn auto, kom je dan ook met de suggestie dat hij maar op de fiets moet gaan?
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Euhhhh ja...als mijn auto niet start zou ik toch de fiets moeten pakken.P5ycho schreef op 13 augustus 2002 @ 15:59:
[...]
Als iemand problemen heeft met het starten van zijn auto, kom je dan ook met de suggestie dat hij maar op de fiets moet gaan?
Verder heeft Nero die optie's niet zoals ik al eerder zei,dus misschien een tip voor de topicstarter om eens een ander proggie te gebruiken
Verwijderd
Hmm, het lijkt me vrij onzin dat er 2 seconden tussen track 1 en 2 moet. VOOR track 1 moet dat wel, maar daar heb je geen last van, tussen tracks doet ie bij mij niet
THIS IS THE WAY TO GOVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 14:43:
Dit komt door de audio cd-standaard, je kan de pause tussen de liedjes zonder problemen eruithalen, maar de eerste 2 seconden vóór het eerste liedje moeten er staan (doet er toch ook niet toe, de CD is nog niet begonnen met muziek spelen)
of is dit teveel werk (click, ctrl, click, rechterclick, properties, click bij GAP, 0, click op OK)
Luie donders allemaal
Verwijderd
Dan gaan we strax klagen dat die 2 seconden pauze ineens niet mee standaard ingelast wordt, nee da's lekker als een paar losse nummers op een cdtje knalt...
Een checkboxje bij preferences met:Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:27:
Dan gaan we strax klagen dat die 2 seconden pauze ineens niet mee standaard ingelast wordt, nee da's lekker als een paar losse nummers op een cdtje knalt...
I want to turn on 2 seconds gap
I don't want a 2 seconds gap
i want a ... seconds gap.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
makes sense, maar ik zie maar zo dat heel wat mensen lege cdtjes gaan verknallen omat het per ongeluk aan blijft staan...(vooral wanneer de vorige cd die je gebrand hebt een maand geleden was -ja, dat komt voor-)markvt schreef op 13 augustus 2002 @ 22:34:
[...]
Een checkboxje bij preferences met:
I want to turn on 2 seconds gap
I don't want a 2 seconds gap
i want a ... seconds gap.
En ineens wil je tussen track 1 & 2 2sec, en tussen 2 & 3 0sec, en daarna weer standaard 2sec. (zoals bij de George Michael CD waar killer/papa was a rolling stone op staat, volgens mij de tribute to freddy mercury CD)
Maar zo hebben we allemaal andere behoeften
Maar zo hebben we allemaal andere behoeften
Verwijderd
Ik merk wel weer dat een normale vraag als KAN dit of dat, die alleen maar hoeft te worden beantwoord met een simpele ja of nee zoveel commotie veroorzaakt. De topic starter (en ik ook) vragen ons alleen maar af of het mogenlijk is.
Peoples, :-)
Peoples, :-)
ik heb nooit ergens last van met nero?
of ben ik zo kippig dat ik het nooit gemerkt heb? (had eerst een ander proggie wat wel die 2 seconde ertussen zette)
of ben ik zo kippig dat ik het nooit gemerkt heb? (had eerst een ander proggie wat wel die 2 seconde ertussen zette)
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Pagina: 1