Toon posts:

CD branden zonder 2 seconden in NERO lukt niet??

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nee, weet dat je normaal disc at once gebruikt maar dat werkt dus niet.

Ik heb NERO 5.5.6.4 onder XP draaien. Heb de life set van Tiësto op dutch dimension via mini disc naar m'n HD gezet. Met Cool edit 2000 in losse tracks gedeeld en vervolgens lukt het absoluut niet om zonder die f*** 2 seconden te branden. Disc at once werkt niet en track at once ook niet. Iemand een idee hoe dit kan??

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 15:19
Is mij ook niet gelukt. ;(

Is zwaar irri... :/

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:50

Snow_King

Konijn is stoer!

GoT the same problem!

Zegt ie dat het aan mijn burner ligt! wtf?

• mEdnass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2021
Geeft nero niet een melding dat je alleen de eerste track niet zonder die 2 sec kan branden??? --- Geef ajb de exacte melding ff door ---

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 15:19
Als je bij Nero de twee seconden vertragen wil verwijderen zegt Nero gewoon dat er minimaal twee seconden vertraging moeten zijn. :(

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 19:28
Je moet alle nummers selecteren die je gaat branden dan met de rechter muisknop op die nummers klikken dan eigenschappen en dan staat daar ergens 2 wat je in 0 moet veranderen. Behalve het eerste nummer.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Dat is alleen bij het eerste nummer, bij de andere nummers vul je gewoon 0 seconden in.
(bij properties van de cd in te vullen)

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
Beter dan, dat met die rechter muis knop ga ik proberen want dat wist ik dus niet. Ik kreeg trouwens geen foutmeldingen maar had gewoon twee seconden tussen de nummers. Waarom moet je bij het eerste nummer wel twee houden? en brand hij dan wel zonder die twee seconden na nummer 1?

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Die 2 seconden zit vóór elk nummer..dus als je het bij de andere nummers op 0 hebt gezet zit er alleen 2 seconden voor het eerste nummer...en dat slaat winamp of welk programma dan ook gewoon over.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
:o Dit is voor mij weer nieuw, zie nu trouwens ook dat ik met NERO die mix in tracks had kunnen verdelen i.p.v. met cool edit. Vruchtbare avond dit. *D

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 19:28
Als je het bij het eerste nummer ook doet geeft nero zelf de melding dat er bij het eerste nummer wel 2-3 seconden voor moet.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 21:30 schreef impact99 het volgende:
Je moet alle nummers selecteren die je gaat branden dan met de rechter muisknop op die nummers klikken dan eigenschappen en dan staat daar ergens 2 wat je in 0 moet veranderen. Behalve het eerste nummer.
klopt idd

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 21:30 schreef impact99 het volgende:
als dit niet lukt zou ik een ander brand proggie proberen namelijk Win On CD hier doe ik altijd al mijn Audio CD's mee

hoop dat je er wat aan hebt

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 21:24 schreef Subbase het volgende:
Nee, weet dat je normaal disc at once gebruikt maar dat werkt dus niet.

Ik heb NERO 5.5.6.4 onder XP draaien. Heb de life set van Tiësto op dutch dimension via mini disc naar m'n HD gezet. Met Cool edit 2000 in losse tracks gedeeld en vervolgens lukt het absoluut niet om zonder die f*** 2 seconden te branden. Disc at once werkt niet en track at once ook niet. Iemand een idee hoe dit kan??
Zoveel reply's en niet iemand die ff zegt dat het ook aan de brander kan liggen??
Niet elke brander ondersteunt dit namelijk.
Als NERO zegt dat het niet kan lijkt het mij dat je brander het gewoon niet kan.
Enigste oplossing: Nieuwe brander halen die dit wel ondersteunt.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:50

backupdevice

No Risk , Full Push

pfff, ik kon dit zelfs met een 2 speed acer van 4 jaar geleden, als je een recente brander hebt is dit geen probleem hoor

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 18:48

Schonhose

Retro Icoon

Op maandag 11 februari 2002 21:41 schreef Subbase het volgende:
:o Dit is voor mij weer nieuw, zie nu trouwens ook dat ik met NERO die mix in tracks had kunnen verdelen i.p.v. met cool edit. Vruchtbare avond dit. *D
Huh? Kan dit ook dan? En ik alles maar met CoolEdit knippen en dan pas branden. |:(

Ik doe het meestal zo: ik knip de mix in stukken en noem deze track_01.wav (enz).

Vervolgens in Nero een nieuwe audio cd maken, de bestanden die ik wil branden toevoegen in de juiste volgorde.

Vervolgens alle bestanden selecteren, rechtermuisknop, properties, 2 seconden veranderen naar 0.

Vervolgens branden (je krijgt eerst nog een melding dat er bij het eerste nummer minimaal 2 sec ruimte moet zitten. Nero stelt zelf voor om dat te veranderen en daarna te gaan branden.)

Gaat bij mij altijd goed.... :9

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Feurio kan 't wel...
Er schijnen maar weinig mensen te zijn die met dit superieure brandprogramma werken.
Samen met EAC is er imho geen beter brandprog voor audio te vinden.
Pagina: 1