Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Modje Chieftec Matrix Bigtower

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Nou ik hoop dat dit een klein draadje waard is. Dat topic-voor-je-kleine modje was niet meer erg actueel.

Ik ben jarig vandaag heb niet zoveel tijd nu, maar wilde hem toch ff posten. Ik heb hier plaatjes, maar op m'n site www.pierre-oord.tk onder chieftec mod vind je er stukke meer. Als iemand wil mag die die hier ook wel posten. Maar doe niet teveel, arme 56k-ers de plaatjes zijn genomen met een mooie digicam, op hoogste resolutie ik geloof 2048x1536 ofzow. Hoge kwaliteit iig :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pierre.oord/Chieftecmod/vooropen.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pierre.oord/Chieftecmod/zijkant-2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pierre.oord/Chieftecmod/zijkantfan.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pierre.oord/Chieftecmod/potmeterrad2.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door pierre-oord op 09-03-2003 20:32 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Nou ik hoop dat dit een klein draadje waard is. Dat topic-voor-je-kleine modje was niet meer erg actueel.
Als je post, word ie vanzelf weer actueel :)
Ik ben jarig vandaag
Gefeliciteerd!

Verder; mooie mod! Duurt alleen wel lang op een 56k6 lijntje :( Ff veranderen in PSP?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kun je ajb de plaatjes in de goede verhoudingen resizen :X

Ligt dit nu aan mij :?
Want alle aanwijzingen duidden erop dat het gewoon 4 : 3 is :?

[ Voor 45% gewijzigd door Atlas op 09-03-2003 20:26 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

gefeliciteerd :) maar waarom de radiator achter voeding waarom niet boven je voeding en een een gat in je kast maken boven in voor out take

• pierre-oord
alexandervisser schreef op 09 maart 2003 @ 20:19:
Kun je ajb de plaatjes in de goede verhoudingen resizen :X
Daar zit ik naar te kijken maar lukt niet?

Orgineel is 2048 x 1536

Als ik dat deel door 3,2 krijg ik:

640x480

Waarom klopt dit niet? Kijk maar in m'n code dit is vaaaaaaaag.
En ik weet dat je een topic kunt schoppen [duh kijk eens in m'n profile :/ ] maar ik denk dat iedereen dan echt niet kijkt, want iedereen "kent" dat topic al en dan ben je zo'n schopper :)

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 20:21:
gefeliciteerd :) maar waarom de radiator achter voeding waarom niet boven je voeding en een een gat in je kast maken boven in voor out take
Die radiator is zo'n 23 cm breedt, en m'n kast maar 21 buitenkant. Dus past niet bovenin / achterkant. Moest aan zijkant vandaar. :) en om voeding te zetten moest ie zo.

Maar komt mooi uit, op rad een 120mm intake, en de voeding en 92mm fan zuigen. In de voeding zit trouwens nog een extra 92mm fan is enermax.

edit: kan een modje iets doen aan die verhoudingen of weet iemand hoe dat op te lossen dit is echt vaag. Op m'n site werkt het wel in dreamweaver :?

[ Voor 14% gewijzigd door pierre-oord op 09-03-2003 20:25 ]

Verwijderd

Er is ook een ubb tag voor.. ;)

[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:25:
Er is ook een ubb tag voor...;)

[[url= url van afbeelding met afmetingen ]afbeelding[/url]]
mja, maar dit is toch goed zo? Anders moet ik weer verkleinen enzo, en ga zo film kijken....

[ Voor 27% gewijzigd door pierre-oord op 09-03-2003 20:27 ]

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
mmm ik vind het niet veel intressant's :) , maar voor wat er tot nu toe is gemod ziet het wel goed uit

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21
pierre-oord schreef op 09 March 2003 @ 20:22:
[...]

Orgineel is 2048 x 1536

640x480

En ik weet dat je een topic kunt schoppen [duh kijk eens in m'n profile :/ ] maar ik denk dat iedereen dan echt niet kijkt, want iedereen "kent" dat topic al en dan ben je zo'n schopper :)
Als we het dan toch over de plaatjes hebben, kun je ze niet met photoshop verkleinen? Zo vernaggelen ze de lay-out niet maar kosst wel veel data voordat het binnen is, data die niet nodig is. :) en vertel even wat je precies allemaal gedaan hebt :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

pierre-oord schreef op 09 maart 2003 @ 20:22:
[...]

Orgineel is 2048 x 1536

640x480

Ik heb hem al:

Het is niet 640,480 maar 480,640 ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• pierre-oord
Eskimootje schreef op 09 March 2003 @ 20:26:
[...]

Als we het dan toch over de plaatjes hebben, kun je ze niet met photoshop verkleinen? Zo vernaggelen ze de lay-out niet maar kosst wel veel data voordat het binnen is, data die niet nodig is. :) en vertel even wat je precies allemaal gedaan hebt :)
Nou heel ff dan: die plaatjes kun je bekijken op m'n site. Zijn dezelfde. Ik kan ze morgen ofzow wel ff verkleinen ga zo film kijken zoalsi k al zei.

Over gedaan:

Het achterplaatje heb ik eruitgehaald en zelf een stuk staal erin gezet, daar voeding en fan gat in gemaakt. Fan gat loopt ook deels echte kast heen. En dan een gat voor radiator enzo. Spreekt wel voor zich. Voor de rest is alles nog standaard. Komen nog wieltjes onder, moet ik halen maar dat noem ik niet echt een mod meer :P .

Als iemand nog ideeen heeft, om mooier te maken ofzo hoor ik die graag. Ik hoef geen ccfl's enzo hoor.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Oei, bagger geresized, thumbnails ze anders ff.

Verder wel een leuke mod, (beetje standaard dat wel)
Je moet nog wel ff je cd-rom frontjes ff spuiten want dit is net niks

• pierre-oord
alexandervisser schreef op 09 March 2003 @ 20:30:
[...]

Ik heb hem al:

Het is niet 640,480 maar 480,640 ;)
Dan staat er een foutje in de FAQ :P kijk maar staat het in van W en H.

Ik zal ff editen.

edit:

Ja, dat ziet er beter uit ja.

[ Voor 9% gewijzigd door pierre-oord op 09-03-2003 20:32 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:13

timovd

Voorsprong door techniek

Ten eerste van harte!
leuke mod. Ik zou nog wel je frontjes zwart spuiten. Je kunt ook wel hetr deurtje dicht doen, maar zwart spuiten geeft een zwaardere kick!
eerlijk gezegd is het toxh wel een rommeltje in je kast. suc6 met verder modden!
(kewle monitor.. had ik 3 jaar geleden ook!)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• pierre-oord
timow schreef op 09 March 2003 @ 20:49:
Ten eerste van harte!
leuke mod. Ik zou nog wel je frontjes zwart spuiten. Je kunt ook wel hetr deurtje dicht doen, maar zwart spuiten geeft een zwaardere kick!
eerlijk gezegd is het toxh wel een rommeltje in je kast. suc6 met verder modden!
(kewle monitor.. had ik 3 jaar geleden ook!)
Nog best wel een fijn monitortje he :) maar een LCD is toch mooier. Als ik geld over heb koop ik er zo een. Rommeltje in m'n kast ??! Dat valt toch wel mee? Een 5,25 inch slot zit wat troep in tussen cd-spelers in, en tja, die enermax heeft nogal veel kabels. Maar vind het zonde om af te knippen. Cablemesh heeft ook weinig zin denk ik. Zwart spuiten is opzicht wel mooi ja. Zou ik zo kunnen doen. Maar als m'n brander weer oud is enzo kan ik hem niet meer verkopen :(. Maar ik denk er nog eens over, het is zo gespoten natuurlijk. Die floppedrive zal ik wel ff doen misschien neem ik gelijk de rest mee :)
Nog bedankt voor je felicitatie :D

Verwijderd

pierre-oord schreef op 09 March 2003 @ 21:10:
[...]

Nog best wel een fijn monitortje he :) maar een LCD is toch mooier. Als ik geld over heb koop ik er zo een. Rommeltje in m'n kast ??! Dat valt toch wel mee? Een 5,25 inch slot zit wat troep in tussen cd-spelers in, en tja, die enermax heeft nogal veel kabels. Maar vind het zonde om af te knippen. Cablemesh heeft ook weinig zin denk ik. Zwart spuiten is opzicht wel mooi ja. Zou ik zo kunnen doen. Maar als m'n brander weer oud is enzo kan ik hem niet meer verkopen :(. Maar ik denk er nog eens over, het is zo gespoten natuurlijk. Die floppedrive zal ik wel ff doen misschien neem ik gelijk de rest mee :)
Nog bedankt voor je felicitatie :D
kan je er niet gewoon een zwarte sicker ofzo precies op maat knippen.
zullen er heus wel zijn.
verder mooie kast, net ff groter als mijn XASER II maar met die nieuwe prom unit eronder is hij helaas alsnog groter.
moet binnenkort ff dat frontje op maat maken zodat het EEN grote kast lijkt i.p.v. een unit onder een case.
volgende week dus maar ff game met je nieuwe 1700+ en 8rda+ :9~;)

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

kan iemand me uitleggen wat een fingerguard voor zin heeft als je er een rad achter hebt zitten? :? ik bedoel je snijd nou niet echt je vingers aan een rad :D

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
heel leuk een aardig, (en nog gefeliciteerd btw) maar waar is de hardware?? ik zie geen mobo en aanverwante artikelen in je case zitten. zover ik kan zien aan de pics (en nee, ik heb niet op je site gekeken) heb je alleen een radiator, een pomp, en wat leidingen aangelegd in je nieuwe case... had je beter niet even kunnen wachten tot je systeem helemaal af was om het dan te posten?
verder leuk kassie, ik heb ook een chieftec (midi) :)

Mn 3D printer blogje..

• pierre-oord
M'n hardware heb ik nog niet, tenminste moet nog mobo+proc. krijgen hoop morgen ofzow. Maar het gaat om de mod toch, niet om de hardware :?

En die fingerguard zit ervoor zodat niet een of andere (#&*$ die "koperen-warmte-elementdingen" aan gort maakt. Ze zijn niet zo stevig. En een zwarte stikker op maat :? Heeft iemand dat al eens gedaan? Op zich wel goed idee. Alleen weet ik niet of het niet van het knopje afvalt enzow... Nou misschien spuit ik ze wel. Maar dit ging meer om het idee van de mod van de rad. En of jullie misschien nog slimme ideen hadden ivm. de airflow daar.

Verwijderd

FiXeL schreef op 09 March 2003 @ 23:14:
heel leuk een aardig, (en nog gefeliciteerd btw) maar waar is de hardware?? ik zie geen mobo en aanverwante artikelen in je case zitten. zover ik kan zien aan de pics (en nee, ik heb niet op je site gekeken) heb je alleen een radiator, een pomp, en wat leidingen aangelegd in je nieuwe case... had je beter niet even kunnen wachten tot je systeem helemaal af was om het dan te posten?
verder leuk kassie, ik heb ook een chieftec (midi) :)
uh een post boven je staat nog waarom er een fingerguard voor een RAD. zit.
en als je goed (normaal B) ) kijkt zie je links 8er de voeding een (auto) RAD.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel leuk gedaan. 8) Alleen ik vind dat er net iets te weinig is te zien!
Jammer dat je mobo en de rest er nog niet in zit. Wanneer komt dat?
Morgen? Nou laten we het hopen. Post je dan ook nieuwe foto's? :P

Verwijderd

Ik heb even een vraag voor pierre

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pierre.oord/Chieftecmod/achter3.JPG

De plek waar de voeding zit enzo was een open plek zie ik.
Maar met wat heb je dat afgewerkt?
Ik heb namelijk ook zon open plek, maar dan bij mn slots.
Die al mn kaarten hangen er maar een beetje bij

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 12:14:
Ik heb even een vraag voor pierre

[afbeelding]

De plek waar de voeding zit enzo was een open plek zie ik.
Maar met wat heb je dat afgewerkt?
Ik heb namelijk ook zon open plek, maar dan bij mn slots.
Die al mn kaarten hangen er maar een beetje bij
simpel, hij heeft gewoon een allu plaat gehaald, die ervoor gezet en toen bewerkt zodat de voeding erop kon.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:12

sapphire

Die-hard pruts0r

hee Pierre wat ik al eerder vroeg, waar zit in je case je reservoir of zit die er ook nog niet in ?

(of erg goed weggewerkt )

[ Voor 5% gewijzigd door sapphire op 11-03-2003 20:46 ]

Gabriël AM5

Verwijderd

sapphire schreef op 11 March 2003 @ 20:37:
hee Pierre wat ik al eerder vroeg, waar zit in je case je rad? of zit die er ook nog niet in ?

(of erg goed weggewerkt )
Kijk op zn site..
Achter de fanquard aan de rechter zijkant

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

blaat, ik bedoel reservoir :|

edit:

fixed

[ Voor 33% gewijzigd door sapphire op 11-03-2003 20:46 ]

Gabriël AM5

• pierre-oord
sapphire schreef op 11 March 2003 @ 20:45:
blaat, ik bedoel reservoir :|

edit:

fixed
Typte iemand hier nou dat je moest kijken op m'n site, en misschien is kijken niet genoeg hé, probeer eens te lezen B)

ik heb dus geen reservoir

En op die achterkant achter de voeding zit geen alu plaat, nee gewoon een stuk ijzer uit m'n oude kast :)

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ah, tja niet zo snel van begrip vandaag

Gabriël AM5

• pierre-oord
sapphire schreef op 11 March 2003 @ 22:06:
ah, tja niet zo snel van begrip vandaag
ok ;)

Verwijderd

pierre-oord schreef op 11 March 2003 @ 21:55:
[...]

En op die achterkant achter de voeding zit geen alu plaat, nee gewoon een stuk ijzer uit m'n oude kast :)
komt op hetzelfde neer, alleen nu weet hij wel hoe het te fixen, en ik had allu genomen ;)
Pagina: 1