Jongens, mijn excuses voor m'n gedrag. Het zit me niet mee maar dat mag geen reden zijn omdat op iedereen die binnen "firing range" komt af te reageren.
Nogmaals my humble appologies.
Nix geen "ROMMEL!!!", die uitspraak slaat nergens op. Alleen omdat Windhoos niet goed om kan gaan met zo'n kaart en de juiste installatie ervan is die kaart en z'n drivers nog geen rotzooi. De mensen bij ATi hebben vast ook hun best gedaan om fijn spul op de markt te brengen. Maar ze kunnen niet voor ieder exotisch probleempje een fix-je of patch-je op de markt brengen. Ieder minescuul incompatibliteitsprobleempje kan wel een vloedgolf van problemen op gang brengen. Jij bent er toevallig zo een die dat meemaakt. Daar kan ATi nix aan doen. Ga eerder bij Microsoft zeuren....Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:08:
Sluuut, deze ellende is niet nodig. Met NVidia was het lang geleden ook huilen maar die zijn dit stadium al lang voorbij.
Ik begrijp niet dat een bedrijf (any) deze rommel zo op de markt gooit. Er moet gewoon een goed installatie programma bij zitten dat om kan gaan met verschillende scenario's en de driver zelf moet, eenmaal geinstalleerd, ook geen problemen geven met bv. refreshrates of resoluties. Al helemaal niet op een normale, non-exotische XP installatie (zoals ik heb).
Daarom zeg ik: ROMMEL !!!!
I see dead pixels...
[ Voor 95% gewijzigd door L_Jinx op 08-03-2003 18:19 ]
Dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat de ts met tips als "verwijder nvidia spul en ati spul, doe dan een repair install en herinstalleer daarna ati spul" niets doet. (te laat! thx Cochranesdomburg schreef op 08 March 2003 @ 18:05:
Wat dan echt te absurt is, is als mensen dan nadat de topicstarter zelf heeft aangegeven niet te willen reïnstallen nog blaten om een reïnstall daarbovenop.
[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 08-03-2003 18:18 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ammenooit niet want het OS is niet het enige he. Games en applicaties etc. nemen vreselijk veel tijd in beslag als je alles weer terug wilt hebben incl. saved games en appl.settings. enz.en hoe langer je hetn iet doet hoe langer je gekut heb en ik lach je uit want je had dit in 2 uur in totaal installen op kunnen lossen
[ Voor 78% gewijzigd door pt0x op 08-03-2003 18:21 ]
Verwijderd
ik d8 alVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:11:
Jongens, mijn excuses voor m'n gedrag. Het zit me niet mee maar dat mag geen reden zijn omdat op iedereen die binnen "firing range" komt af te reageren.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 18:24 ]
Incl. Sp1, post SP1 hotfixes en al je instellingen etc.XP install duurt hier een half uur
nou, die haal je dan toch op CD ?Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:26:
[...]
Incl. Sp1, post SP1 hotfixes en al je instellingen etc.
Dacht het niet kerel. Dacht het niet.
ok install Cathalyst 3.1-db- schreef op 08 maart 2003 @ 18:31:
Ik heb ook problemen met m'n r9700pro, sommige problemen heb ik opgelost met de driver die op de cd staat.
Problemen met resolutie en refreshrate heb ik opgelost in beeldscherminstellingen-geavanceerd-weergaves, dan klikken op balk met naam monitor en instellen wat je monitor kan hebben, dan komt hij verder als de standaard.![]()
Nu weinig problemen over, alleen ondersteunt mijn driver geen directX 9.
Waarom koop je hem dan voordat je effe aantal reviews en forum heb doorgenomen? Dat is eerste fout die je maakt. In principe had je al dit probleem kunnen verwachten als je een paar topics op rage3d of op andere sites heb gekeken. Tweede foutje is dat je niet meteen fel moet reageren als mensen jou adviseren om WinXP opnieuw te installeren. Je kan gewoon vragen of er geen andere manier is dan herinstall van WinXP. Dan had je hoop reacties gespaard. Persoonlijk vind ik toch Herinstal WinXP enige oplossing aangezien je 4 dagen lang heb zitten rommelen met je computer. En mag ik effe vragen waarom het 2-3 dagen duurt om proggies en setting goed te zetten? Volgens mij moet het wel binnen een paar gebeurd zijn. Jij hebt toch wel partities op je hdd of niet soms? En je wilt toch je systeem 100% stabiel lopen of niet soms?Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:08:
Sluuut, deze ellende is niet nodig. Met NVidia was het lang geleden ook huilen maar die zijn dit stadium al lang voorbij.
Ik begrijp niet dat een bedrijf (any) deze rommel zo op de markt gooit. Er moet gewoon een goed installatie programma bij zitten dat om kan gaan met verschillende scenario's en de driver zelf moet, eenmaal geinstalleerd, ook geen problemen geven met bv. refreshrates of resoluties. Al helemaal niet op een normale, non-exotische XP installatie (zoals ik heb).
Daarom zeg ik: ROMMEL !!!!
Lucky Goldstar
een re-install doe je pas als niets meer baat. Ik vind het echt een lachertje dat op een forum als dit zogenaamde 'tweakers' rondlopen die bij het minst of geringste probleem meteen een re-install adviseren. Dat is geen kennis van zaken hebben, dat is pure onkunde.Sjoak schreef op 08 maart 2003 @ 18:10:
ff windows erop nieuw op pleuren en je problems zijn is redelijk bekent bij hardware upgrades dat je ff opnieuw moet installen.
pt0x schreef op 08 maart 2003 @ 18:33:
[...]
ok install Cathalyst 3.1
dan download je Refreshfix (chek Radeon topic ofzo)
install enzo de hele mikmak (600kb)
install DX9
and your done my friend. kan jij ook lekker Idols kijken
Heel veel mensen hier zijn geen tweakers hoor.sverzijl schreef op 08 March 2003 @ 18:37:
[...]
een re-install doe je pas als niets meer baat. Ik vind het echt een lachertje dat op een forum als dit zogenaamde 'tweakers' rondlopen die bij het minst of geringste probleem meteen een re-install adviseren. Dat is geen kennis van zaken hebben, dat is pure onkunde.
'oh ik snap het even niet, nou dan maar een re-install,dan werkt het vast wel weer. Natuurlijk werkt het dan (in de meeste gevallen) wel weer, maar een echte tweaker wil toch weten hoe zijn systeem werkt en niet als een noob voor de zoveelste keer de Windows installatie CD ter hande nemen als ie er even niet uitkomt !? Dat kan iedere jandoedel. Als je niet weet hoe Bunny_Feet's probleem opgelost kan worden, zeg dan gewoon niks.
Gelukkig zijn er inmiddels al wel wat imho bruikbare mogelijke oplossingen langsgekomen die wel tweaker-waardig zijn.
Samen staan we sterk!
dat was me nog niet opgevallenIkBenAlles schreef op 08 maart 2003 @ 18:40:
[...]
Heel veel mensen hier zijn geen tweakers hoor.
Die komen hier om wat van computers te leren en het nivo van Beginnersweb alweer voorbij zijn.
heb jij al een reinstall gedaan na je inbouwen ?-db- schreef op 08 March 2003 @ 18:39:
[...]
Zal best maar met de 3.1 had ik meer problemen, zo zater er na installatie fouten in letters , icoontjes, muiscursor, menu's, schermen(bv. verkenner) enzovoort, na deistallatie en istallatie oudere versie was dat allemaal weg. En die refreshrate is ook in de 3.1 op te lossen zoals ik het eerder beschreef.
[ Voor 5% gewijzigd door pt0x op 08-03-2003 18:45 ]
Wat is je criteria voor een tweaker? Als je hier een topic post over een probleem dan wordt faq ook aangeraden om search te gebruiken en zelf beetje uitzoeken. Als hij dat had gedaan dan was hij al lang achtergekomen dat ATI driver nog niet echt deugt i.v.m Nvidia drivers.IkBenAlles schreef op 08 March 2003 @ 18:40:
[...]
Heel veel mensen hier zijn geen tweakers hoor.
Die komen hier om wat van computers te leren en het nivo van Beginnersweb alweer voorbij zijn.
Lucky Goldstar
Tuurlijk leg de schuld bij iedereen ipv jezelfVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:10:
T-Blizzard: ik ben inderdaad gestressed en gefrustreerd. En ik ben al twee keer naar buiten geweest om af te koelen. Ff boodschappen doen enz.
Maar als je keer op keer teleurgesteld wordt door deze rubbish dan krijg ik het wel op m'n heupen ja. En ik verlies echt niet snel m'n geduld.
Turn it off and on again.
[ Voor 15% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-03-2003 18:56 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
waar heb jij gezeten ?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 19:06 ]
Kijk, daarom ben jij nou geen mod, want je quote z'n reactie, waardoor je een eventuele mod in de weg zit, doordat die nu 2 reacties in plaats van 1 moet editen...pt0x schreef op 08 maart 2003 @ 19:02:
[...]
waar heb jij gezeten ?
sorry hoor maar als ik mod was had ik deze zeer NIET intiligente post weg gemod
kijk verder dan dat je neus lang is zou een goede tip zijn voor jouw
[ Voor 7% gewijzigd door dawuss op 08-03-2003 19:23 . Reden: reactie op post die er net nog niet was :) ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 19:04:
je *zou* driver cleaner es kunnen proberen: http://www.driverheaven.net/cleaner/
ik heb een dergelijk probleem gehad met mijn radeon 8500, maar na driver cleaner was het probleem weg
edit:
ik zie nu dat deze topic 6 pagina's lang is
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 19:39 ]