Ik heb net een Hercules Radeon 9700 Pro gekocht. Ikke helemaal blij die kaart geinstalleerd in me doos.
Catalyst 3.1 drivers installeren = drama. 60hz refreshrate gezeik. Resolutie springt na elke reboot terug op 800x600.
Toen die 3.1 er af gehaald en de drivers die op de install. CD staan gebruikt = ook gezeik. Hele machine (WinXP) instabiel, allemaal errors over insufficient resources en dat soort shit. Dan maar rebooten en driver opnieuw installen (overwrite).
Reboot, toen was het wel goed. Ikke blij.
Geen resolutie en refresh problemen meer.
Toen die 3D tweak tool van Hercules geinstalleerd. Aaaaargggggh.
Driver Initialization Failure. En het gezeik met refresh en resolutie is weer terug.
Nu ben ik al sinds 12:00 bezig met deze kut kaart met z'n kut drivers. En nog loopt het niet. Ik blijft refresh en reso. problemen houden. Installen gaat erg moeizaam.
Op dit moment krijg ik het ene bluescreen na het andere. Het enige wat nog werkt is XP VGA mode. Hoe krijg ik die ATI teringzooi er af zodat ik opnieuw (vers) kan beginnen ?
Kortom: Wat een onvolwassen, onstabiele, rammelende teringzooi die shit van ATI
En voordat je begint te zeiken. Ik loop al heel lang mee. Ik kan echt wel een drivertje installeren. Maar dit is gewoon een drama.
Had ik nou maar een NVidia kaart gekocht. Die zijn dit stadium al heel lang voorbij !
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 17:21 ]