Battlefield 1942 topic deel IX

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.395 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valentinorossi schreef op 22 maart 2003 @ 20:23:
ik heb de iraq map geinstalleerd, maar ik zie m niet ingame :( anybody :?
Hij is alleen voor MultiPlayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

eeuuhh... :?

Als ik een local game wil starten zie ik m ook niet in mn lijstje, zowel in BF als in DC.

Edit:

O, laat maar, hij doet t al :)
Wel verlept dat er Hummers en Amerikaanse tanks bij de Irakkies staan :(

[ Voor 37% gewijzigd door Valentino Rossi op 22-03-2003 21:31 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...jammer dat alles groepen nu ineens "engels" praten...hoe kan ik alleen de duitsers hun eigen taal weer terug geven? ..voegt veel meer toe aan de WW2 sfeer vind ik persoonlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Bij Options kan je dat uitvinken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh,nee men battlefield cds zijn doorgebroken
ik haalde ze net uit de doos en krak
heb ik er nu nog Gerantie op ?
Ik heb geen zin om nog eens 50 euro uittegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, hoe krijg je dat voor elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haalde het gewoon uit de doos deed het in de cd rom hoorde.toen deed ie niks zag ik een cd met een grote barst erin :S
maar dat vroeg ik dus niet
heeft iemand antwoord op mijn vraag?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon even EA een mailtje sturen/opbellen, kost in totaal iets van 5 euro om te vervangen dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

liquidfire, gewoon met bon na de spellen boer gaan en vragen om een nieuwe, willen ze niet een nieuwe geven ga je contact op nemen met de makers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah maar ik ben het bonnetje kwijt
Notitie bonnetje map maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder schreef op 23 March 2003 @ 16:37:
Gewoon even EA een mailtje sturen/opbellen, kost in totaal iets van 5 euro om te vervangen dacht ik :)
ik denk dat ik dat maar doe dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Tweede aanvulling in de maak voor Battlefield 1942

Na The Road to Rome is het nog niet afgelopen met Battlefield 1942, volgens velen de beste multiplayergame van 2002. Want volgens de release schema's van Electronic Arts Nieuw Zeeland zal in september dit jaar een tweede aanvulling op deze WW2-shooter verschijnen.
De naam van de aanvulling, Battlefield 1942: Secret Weapons, onthult niet veel van wat we precies kunnen verwachten in deze aanvulling. Waarschijnlijk zullen we met onbekend, geheim wapentuig aan de slag mogen, maar wat we hieronder kunnen verstaan is nog de vraag. Ook is het nog onduidlijk welk strijdtoneel voor deze aanvulling zal fungeren. Feit is dat Battlefield 1942 spelers zich ook in 2003 niet hoeven te vervelen!

bron: www.gamer.nl

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet. dat geloof ik niet. ik heb RTR nog niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niels99 schreef op 23 March 2003 @ 21:02:
Tweede aanvulling in de maak voor Battlefield 1942

Na The Road to Rome is het nog niet afgelopen met Battlefield 1942, volgens velen de beste multiplayergame van 2002. Want volgens de release schema's van Electronic Arts Nieuw Zeeland zal in september dit jaar een tweede aanvulling op deze WW2-shooter verschijnen.
De naam van de aanvulling, Battlefield 1942: Secret Weapons, onthult niet veel van wat we precies kunnen verwachten in deze aanvulling. Waarschijnlijk zullen we met onbekend, geheim wapentuig aan de slag mogen, maar wat we hieronder kunnen verstaan is nog de vraag. Ook is het nog onduidlijk welk strijdtoneel voor deze aanvulling zal fungeren. Feit is dat Battlefield 1942 spelers zich ook in 2003 niet hoeven te vervelen!

bron: www.gamer.nl
gamer.nl wordt zwaar gesponsord of beinvloed door EA geloof ik :/

Die desert combat .3 preview filmpje vonden ze niet de moeite waard om te posten en dit waardeloos berichtje weer wel :( dit stond allang op www.bfcentral.com overigens.

Na die column van gamer.nl over dat uitgevers van spellen de reviewers/previewers zeer veel beinvloeden door ze snoepreisjes e.d. te geven dat het allemaal slecht dit slecht dat was enz. begin ik nu ernstig te twijfelen van de geloofwaardigheid hiervan of zij dat zelf ook niet een beetje erg veel hebben :/

Verder posten ze de grootste troep aan nieuws, alleen official Battlefield nieuws dat van EA komt en bij hoge uitzondering es een keer een nieuwtje over desert combat maar dan alleen als er weer een nieuwe versie te downloaden is :/ en verder alleen maar quake/unreal nieuws en de grootste onzin over cs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^ klopt als een bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik zie vaak in game filmpjes van andere BF1942-spelers. Hoe worden deze filmpjes gemaakt of met welke software kun je deze filmpjes opnemen?

[ Voor 3% gewijzigd door RMYuma op 24-03-2003 10:34 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:14

Snow_King

Konijn is stoer!

zucht, Desert Combat site alweer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 24 March 2003 @ 08:38:
zucht, Desert Combat site alweer down :(
wat wil je op de site doen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kijken of 0.3 al uit is :+

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

het is wel vandaag de 24ste ;) ze zeiden dat hij vandaag uit kwam maar ik reken er niet op :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
site doet het, geen nieuws :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

The_Prince_of_Mu schreef op 23 March 2003 @ 23:02:
Ik zie vaak in game filmpjes van andere BF1942-spelers. Hoe worden deze filmpjes gemaakt of met welke software kun je deze filmpjes opnemen?
je hoeft je post niet dik te maken hoor! :P

Als niemand op je reageert weet waarschijlijk niemand het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 24 March 2003 @ 10:24:
het is wel vandaag de 24ste ;) ze zeiden dat hij vandaag uit kwam maar ik reken er niet op :X
Date is false ... staat op het forum van de duitse DC site .... hij komt iig voor april uit .. dus het is nog ff w8e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 12:40:
[...]

Date is false ... staat op het forum van de duitse DC site .... hij komt iig voor april uit .. dus het is nog ff w8e :(
hoe kom je aan die info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ehh ik heb bf1942 net gekocht, nadat ik al deze topics had gelezen en mij erg aangetrokken voelde tot dit spel :) maarre nu heb ik ff 1 vraagje, hoe werkt dat dc precies, ik moet het downloaden neem ik aan en dan? Is het dan geintegreerd in bf1942 zelf, hoe zit dit precies???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Kirkhammet1 schreef op 24 March 2003 @ 12:43:
Ehh ik heb bf1942 net gekocht, nadat ik al deze topics had gelezen en mij erg aangetrokken voelde tot dit spel :) maarre nu heb ik ff 1 vraagje, hoe werkt dat dc precies, ik moet het downloaden neem ik aan en dan? Is het dan geintegreerd in bf1942 zelf, hoe zit dit precies???
je downd het en installed het offcourse. je kan dan op 2 manieren starten
1. dc snel opstarten via snelkopeling die in de ea folderstaat. onders start
2. dc opstarten dmv bf opstarten en dan naar custom game en dc starten :)

voila

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
PoweRoy schreef op 24 March 2003 @ 14:10:
[...]

je downd het en installed het offcourse. je kan dan op 2 manieren starten
1. dc snel opstarten via snelkopeling die in de ea folderstaat. onders start
2. dc opstarten dmv bf opstarten en dan naar custom game en dc starten :)

voila
of gebruik the all seeing eye en zoek dc servers :)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje... Is dit spel ook leuk als SP...? Of is het dan wel errug saai en simpel...? Ik ben op zoek naar de ultieme fps (zie FPS: ik geef me over...) maar online games zijn vaak zo rechttoe rechtaan simpel alles omver schieten. Ik kan wel online (ADSL) maar vaak is het ook za lang zoeken naar goede servers en zo. En ik zit meestal maar een uurtje achter de computer te gamen...

Of moet ik dan maar MoH:AA kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:16:
Vraagje... Is dit spel ook leuk als SP...? Of is het dan wel errug saai en simpel...? Ik ben op zoek naar de ultieme fps (zie FPS: ik geef me over...) maar online games zijn vaak zo rechttoe rechtaan simpel alles omver schieten. Ik kan wel online (ADSL) maar vaak is het ook za lang zoeken naar goede servers en zo. En ik zit meestal maar een uurtje achter de computer te gamen...

Of moet ik dan maar MoH:AA kopen...?
Mwah de computer zal het nooit winnen van de mens online :P een SP speel je 1 maal uit en heel misschien nog een keer maar dan ken je het wel :z MP is iedere keer weer anders en zeker met Battlefield :)

Verder moet je Battlefield iig niet om zijn SP gedeelte kopen :+ de AI is op zijn zachts gezegd gewoon oliedom...

MP is Battlefield alleen leuk als je in clanverband speelt, op publics zie je erg vaak lame acties en wordt het niet gespeelt zoals het bedoeld is, je zult weinig strategie meemaken. Dus ik zou adviseren: koop Battlefield alleen als je van het genre houdt en als je bereidt bent er veel tijd in te stoppen (clan e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 15:16:
Ik ben op zoek naar de ultieme fps (zie FPS: ik geef me over...) maar online games zijn vaak zo rechttoe rechtaan simpel alles omver schieten.
Dan moet je BF1942 gewoon hebben :9
En ook singleplayer heb ik me prima vermaakt met dit spel, nog steeds wel af en toe als ik geen zin heb aan lag, connection problems detected, schreeuwende pubertjes, tk'ers en ander gezeur.
Trouwens de AI is echt niet altijd dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je wel gelijk in, die AI valt soms echt wel mee, maar er zitten wel gekke dingen in hoor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Ja, soms zie je ze "stilstaand lopen" tegen een muur of zo :D
er omheen moeten ze nog leren :)
Maar de AI in een tank of plane of zo kunnen je het soms echt wel lastig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://dcnation.server4all.de/Scud1_klein.jpgAfbeeldingslocatie: http://dcnation.server4all.de/Scud2_klein.jpgAfbeeldingslocatie: http://dcnation.server4all.de/Scud3_klein.jpgAfbeeldingslocatie: http://dcnation.server4all.de/Scud4_klein.jpg

4 mooie nieuwe pics van een scud installatie voor Desert Combat :9~ het is bevestigd dat deze al in .3 zou komen :) helaas kan ik geen pics vinden van een inslag van zo'n raket, maar misschien (hoe mooi het ook lijkt) moeten we er daarom niet veel van verwachten anders waren die pics er wel geweest. (en in de leaked version kon ik ook niks vinden van de scudinstallatie)

Verder is er nog een hele discussie aan de gang hoe deze scuds bestuurd moeten gaan worden. Het DC team zegt in ieder geval dat ze nu zonder SDK niet een geleidend projectiel ervan kunnen maken, terwijl er een poosje geleden de Empires mod screenshots liet zien dat het wel mogelijk was :? Maar die zeggen op hun beurt dat ze de code niet aan het DC willen geven en dat ze maar moeten wachten tot de Empires mod released wordt. link naar screenies van empiremod (kijk vooral bij de pics van de bazooka)

En als laatste om deze dag te beginnen :Y) nog een url (kan oud nieuws zijn, heb niet de laatste replies gelezen) waarin verteld wordt dat de release van DC .3 iig niet voor april is, is me niet helemaal duidelijk of ze dan dit jaar bedoelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een huge motherfucker bom is dat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Koele pics op je site LE :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Cool, die Empires mod! Lijkt wel een beetje Dune II achtig, maar dan vanuit 1ste persoon. Klinkt heeeeeeel erg vet!

Verder is die Aberdeen map ook erg heftig. Gisteravond paar hele brute tankbattles gehad! Woei dat schopt kont!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Wow die screenies van DesertCombat zien er kewl uit :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Even tussendoor, volgens 'HomeLAN' heeft EA games bevestigd dat er na RtR nog een 2e officiële expansion pack aan zit te komen! Ben benieuwd :)

Edit:
Er schijnt ook al eerder een berichtje uitgelekt te zijn:
The latest New Zealand release schedule from Electronic Arts lists a new expansion pack for Battlefield 1942 due for release this September. The title of the pack is Battlefield 1942: Secret Weapons. Other than the name and that it will have an R.R.P of $49.95, there are no other details.

[ Voor 56% gewijzigd door Ook op 25-03-2003 10:33 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Haay schreef op 25 maart 2003 @ 09:39:
Cool, die Empires mod! Lijkt wel een beetje Dune II achtig, maar dan vanuit 1ste persoon. Klinkt heeeeeeel erg vet!

Verder is die Aberdeen map ook erg heftig. Gisteravond paar hele brute tankbattles gehad! Woei dat schopt kont!!!
Aberdeen is inderdaad een leuke map! Het kan er erg heftig aan toe gaan! Misschien had het leuk geweest als er ook een paar vliegtuigen ondersteuning aan de tanks konden geven, maar zo is het ook goed.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

Secret weapons, dat betekend dus dat er V2 raketten en ME262's in zitten!!

Kan haast niet wachten tot hij er is! Maar met bf en rtr kan ik me eerst nog prima redden, want september duurt nog wel ff.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Ook schreef op 25 maart 2003 @ 10:30:
Even tussendoor, volgens 'HomeLAN' heeft EA games bevestigd dat er na RtR nog een 2e officiële expansion pack aan zit te komen! Ben benieuwd :)

Edit:
Er schijnt ook al eerder een berichtje uitgelekt te zijn:
quote:
The latest New Zealand release schedule from Electronic Arts lists a new expansion pack for Battlefield 1942 due for release this September. The title of the pack is Battlefield 1942: Secret Weapons. Other than the name and that it will have an R.R.P of $49.95, there are no other details.
Damn 50 dollar vind ik wel errrug prijzig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
50 New Zealand dollars. Dus 20 US dollars ongeveer.

Ah, gezellie, SCUDS. Lekker je eigen helicopters neerhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
ik heb recentelijk mn pc geformatteerd. dus lekker bf 1942 installeren. niet dus. cd 1 is stuk allemaal barsten die van de binne kant naar buiten lopen, tot halverwege. hoe krijg ik een nieuwe cd? downloaden of krijg ik er eentje van EA?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

HuggyB schreef op 25 maart 2003 @ 11:45:
50 New Zealand dollars. Dus 20 US dollars ongeveer.

Ah, gezellie, SCUDS. Lekker je eigen helicopters neerhalen :P
Da's een betere prijs ja :D.
Hyp3rman schreef op 25 March 2003 @ 12:03:
ik heb recentelijk mn pc geformatteerd. dus lekker bf 1942 installeren. niet dus. cd 1 is stuk allemaal barsten die van de binne kant naar buiten lopen, tot halverwege. hoe krijg ik een nieuwe cd? downloaden of krijg ik er eentje van EA?
Je kan hem opsturen naar EA, krijg je een nieuwe (wel verzendkosten betalen geloof ik). Staat verder in het boekje dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
ja lekker opsturen woei. ik wil nu spelen :) EA is niet mn grootste vriend maar ik zal het proberen thx.

Is road to rome trouwens wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Hyp3rman schreef op 25 March 2003 @ 12:08:
[...]

Is road to rome trouwens wat?
Op zich, als ik eerlijk ben, niet erg veel extras. Het spel is gewoon geniaal, en die paar extra wapens (en maps) maken dan ook niet zo veel meer uit :)

Het GROTE voordeel is gewoon dat er ineens veel meer servers in je lijstje komen te staan!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp3rman schreef op 25 March 2003 @ 12:03:
Dat had ik dus ook pltseling met CD2. Een barst vanaf de binnenkant tot het midden van de cd. Maargoed , kheb ook een kut writer (a-open :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
volgens mij is de relatie tussen jouw cd2 en jouw brander illegaal? :P
ik ga m ff downloaden denk ik. als het aan EA ligt heb ik m volgend jaar nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Kan je nie ff CD branden van een vriendje ofzo je heb de legale serial toch :D wordt toch wel aangezien als kopie voor eigen gebruik. Je kan toch aantonen dat uhm gekocht heb, en de stukkende cd heb.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Stuur hem op voor een officiele en download tijdelijk CD 1..... heb ik ook gedaan want ik had een productiefout in mijn hoes, cd1 was Road2Rome ipv CD1 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
evaarties als ik jou was had ik eerst die road to rome gebrand en dan opsture :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

evaarties schreef op 25 March 2003 @ 12:31:
Stuur hem op voor een officiele en download tijdelijk CD 1..... heb ik ook gedaan want ik had een productiefout in mijn hoes, cd1 was Road2Rome ipv CD1 :(.
Hee een vriend van me had dat ook gisteren nog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Even vooropstellen dat ik zowel BF1942 en RrR netjes in de winkel gekocht heb!

Dan kan ik nu zeggen dat ik het risico op een gebroken BF1942 danwel RtR CD geelimineerd heb door met CloneCD 4.2 een image van RtR te maken en met Virtual CloneDrive die RtR image mount en dus zonder CD in de drive kan spelen. Daar kan ik ook gewoon mee online spelen.

Echt een aanrader voor iedereen die niet het risico wil lopen op het verliezen van z'n dierbare ("My Precioussssss") BF1942/RtR CDs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

ThrillSeeka schreef op 25 maart 2003 @ 13:05:
[...]

Hee een vriend van me had dat ook gisteren nog |:(
Ik had ze besteld bij www.gcshop.nl , als het goed is krijg ik deze week CD1 nagestuurd en heb ik nu een officiele backup van mijn Road 2 Rome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

w00t, die DC 0.3 is echt zeer tof, vooral de heavy assault, heeft gewoon een mortier launcher! :D

Ik zal es ff wat screens maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Snow_King schreef op 25 March 2003 @ 17:15:
w00t, die DC 0.3 is echt zeer tof, vooral de heavy assault, heeft gewoon een mortier launcher! :D

Ik zal es ff wat screens maken!
damn! issie al uit? zeg dat dan :P

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of leaked version :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

dat is de leaked versie :9~ * Geckoo kijkt Snow_king ff lief aan :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ook schreef op 25 maart 2003 @ 12:10:
[...]
Op zich, als ik eerlijk ben, niet erg veel extras. Het spel is gewoon geniaal, en die paar extra wapens (en maps) maken dan ook niet zo veel meer uit :)

Het GROTE voordeel is gewoon dat er ineens veel meer servers in je lijstje komen te staan!
Onzin, RTR voegt best veel toe, veel betere maps iig en is zijn geld meer dan waard imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op 25 maart 2003 @ 18:25:
dat is de leaked versie :9~ * Geckoo kijkt Snow_king ff lief aan :)
lol jij ook al??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

als je gewoon ff bij zijn files kijkt :P

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DC is wel vet, nog wel een hoop bugs, units zijn allemaal erg mooi alleen gaat alles wel erg snel....

wat bugs:

Die mortier werkt nog niet helemaal zoals het hoort denk, vaak zie je hem maar half en zweeft ie in de lucht.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/ScreenShot32.jpg

Tijdens vliegen zie ik dit soms
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/ScreenShot33.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm der zijn onderhand alweer wat updates gedaan aan die versie ... dus eigenlijk heeft het geen nut ... ik w8 geduldig :P .. ( vol stress )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Mensen, die DC is leaked, dus is warez!

Dat ik hem heb is leuk, maar als je hem wilt zoek je hem zelf maar, ik geef hem niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Post, dan ook niks om ons lekker te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

MuSeLive schreef op 25 maart 2003 @ 20:39:
Post, dan ook niks om ons lekker te maken
wat is dat voor een onzin?

Ik post alleen screens om jullie van alles te laten zien er over, maar als ik hem hier post dan krijg ik een OW en dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Jongens, dit is een leaked beta :/. 'tuurlijk Werkt alles niet optimaal, daar heet het een beta (-alpha, de nummering van de versies bij DC kloppen van geen kant. Beta-alpha tests :?).

Gewoon een paar weken of misschien dagen wachten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bestanden zijn van 19 en 20 maart, close final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 25 March 2003 @ 20:41:
[...]

Ik post alleen screens om jullie van alles te laten zien er over, maar als ik hem hier post dan krijg ik een OW en dat wil ik niet.
Welke screens voorlopig zie ik niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:03:
[...]

Welke screens voorlopig zie ik niks :+
8)7 |:(

die heb ik nog niet gepost B) 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik wil nog wel wat meer zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[CSC]Outlaw schreef op 25 March 2003 @ 23:04:
Ik wil nog wel wat meer zien :)
http://www.dse.nl/~lighteye/dc/ 60 pics die ik gister gemaakt heb, omdat @home ftp kaduuk is staan ze hier :( en geen zin om er thumbnails van te maken moet het namelijk per bestand uploaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als we CNN toch niet hadden :D
A new version of "Desert Combat" will be released next week and will include new weapons for both sides (including scud missiles and A-10 attack planes) and a mission to find and destroy (or, if you're the Iraqis, defend) a chemical weapons plant.
Bron: http://money.cnn.com/2003...r/column_gaming/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

sjees zeg.. die bommerwerper... :o

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 00:24:
[...]

http://www.dse.nl/~lighteye/dc/ 60 pics die ik gister gemaakt heb, omdat @home ftp kaduuk is staan ze hier :( en geen zin om er thumbnails van te maken moet het namelijk per bestand uploaden :(
Coole pics het ziet er vet uit :D
Kan niet wachten :Y)

Wat ik me afvraag hoe werkt die harrier nu precies?

[ Voor 8% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 26-03-2003 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[CSC]Outlaw schreef op 26 maart 2003 @ 02:08:
[...]

Coole pics het ziet er vet uit :D
Kan niet wachten :Y)

Wat ik me afvraag hoe werkt die harrier nu precies?
0% throttle gaat ie omhoog bij 50% gaat ie dalen en bij 100% gaat ie vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:20

Hu9o

Schokkend

25% blijft hij hoveren zeker? Denk niet dat het handig zal werken.... Maar alles went :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt spawnen in dat grote vliegtuig.... Zit verder een soort van sniper op ( met een groene nightvisionachtige zoom), een Gattling en een cannon.....

Mijn probleem was dat, als ik eenmaal in dat vliegtuig gespawned was, ik er met geen mogelijkheid meer uitkwam?!

Verder ben ik, op de zwevende mortier na, geen bugs tegengekomen....

Ik post zo wel wat pics in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 08:28:
Je kunt spawnen in dat grote vliegtuig.... Zit verder een soort van sniper op ( met een groene nightvisionachtige zoom), een Gattling en een cannon.....

Mijn probleem was dat, als ik eenmaal in dat vliegtuig gespawned was, ik er met geen mogelijkheid meer uitkwam?!

Verder ben ik, op de zwevende mortier na, geen bugs tegengekomen....

Ik post zo wel wat pics in dit topic...
Je moet op plaats 6 zitten en dan met de keys de deuren opendoen zoals in een lcvp bootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/radkill/divpics/clp19.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Snow_King schreef op 25 maart 2003 @ 20:41:
[...]

dude relax als ik er een " ;) " erachter had gezet word het dan wat duidelijker, natuurlijk wil ik screens zien Desert Combat for life :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Gistereven ff bij mij thuis DC server opgezet en ff lopen fraggen, was zeker leuk!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3536/thumb.jpg
Wat airplanes

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3537/thumb.jpg
Hier had ik het gevoel dat ik ff door moest rijden 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3538/thumb.jpg
lekker mis! B)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3539/thumb.jpg
Nog bugje in DC, de Axis vlogen (welke nu btw Opposit forces heten) en wij liep plane in en toen steeg ie op.
Soms als het vliegtuig daald begint je mannetje dan ineens heel hard te schreeuwen, alsof hij zonder para naar beneden valt!

Muselive, OK! :> 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Bah DC gaat commercieël :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So?!
Ik betaal liever 35 pleurotjes voor DC dan dat ik dat voor die kwalleballemod RTR moet neerleggen. :r
RTR is more of the same, terwijl DC vernieuwend is.
Mijn zegen hebben ze! Dat geeft nl aan dat ze onder supervisie van EA gaan vallen, en de mod dus ook aan bepaalde kwalitatieve verplichtingen moet voldoen....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Tja... TO is er ook kapot aan gegaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet het toch van me hart: :r op zulkse eenvoudige/negatieve reacties zonder verdere inhoud :(

Weleens nagedacht over bijv. hoeveel werk het is om datgene te bereiken wat ze tot nu toe gedaan hebben? En dat allemaal tot nu toe voor noppes.
Desert Combat", which was overwhelmingly voted last year's most popular mod, is a free download for now, though that might change with future versions.
Het is dus nog niet eens zeker, bovendien als je enigswat geinteresseerd bent volg je hun forum waar ook hun feedback op dit artikel bijv. staan. Verder zie ik het wel zitten eigenlijk dat betalen, als ik die .3 versie zo eens gezien heb :) en wat er nog in de toekomst komt, is me geld denk ik wel meer waard dan rtr tot nu toe was, eerlijk gezegd speel ik rtr nauwelijks :+ (en als er een key systeem komt zoals met battlefield en rtr dan hou je de illegale downloaders ook nog tegen en hopelijk wat minder lamers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Het hele idee van modmaking spreekt me gewoon aan, een bestaand spel dat aangepast word door een community en dat daar dan een nog beter spel uit voort komt...

Maar dalijk komen er weer andere belangen om de hoek kijken... Vooral als grote uitgevers zich ermee gaan bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

ThrillSeeka schreef op 26 March 2003 @ 10:26:
Het hele idee van modmaking spreekt me gewoon aan, een bestaand spel dat aangepast word door een community en dat daar dan een nog beter spel uit voort komt...

Maar dalijk komen er weer andere belangen om de hoek kijken... Vooral als grote uitgevers zich ermee gaan bemoeien.
en mensen die betaald moeten worden, delisef en zijn mannen steken aardig wat tijd in deze mod. Ze verdienen het in mijn ogen wel hoor, een extra zakcentje

[ Voor 56% gewijzigd door FoggyFreek op 26-03-2003 10:32 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

ik zeg toch niet dat ze et niet verdienen... ik zeg alleen dat het leuke er dan een beetje af is (voor mij iig).

Dat had ik ook met TO.
Maar goed het is nog niet zover dus ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThrillSeeka schreef op 26 March 2003 @ 10:26:

Daar heb je een punt.

Maar ik denk omdat Desert Combat toch wel een mod blijft die de retail battlefield nodig heeft, de gebruikers/gamers zullen het wel uitmaken. Maar zolang EA het niet wordt heb ik er wel vertrouwen in, maar ik ben bang van wel eigenlijk.

De DC members zitten nu al te schreeuwen zeg maar om een SDK kit om het nog beter te maken, en tsja zonder EA komen ze niet veel verder en zal dit zeer aantrekkelijk zijn. Maar dan nog denk ik dat ik het toch wel koop mede omdat, zoals eerder gezegd, het vernieuwend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

time will tell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik een beetje vrees voor heb is dat als DC commercieel gaat dat alle namen van vliegtuigen, wapens endergelijke komen te vervallen voor "nep" namen. Dit gebeurde namelijk ook met Counter Strike. Ook zullen updates veeeeel langer op zich laten wachten.

Wat wel weer een voordeel is dat ze nu meer tijd en geld krijgen, hierdoor zal de mod met grotere stappen vorderen en dat is altijd goed natuurlijk.

Ach het maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar blijft uitkomen. Dit is namelijk de beste mod van de afgelopen 2 jaar. Ik denk dat als ze dit slim en goed aanpakken, dat dit een hele grote hit kan worden. Maar daar zal (als ze commercieel gaan en onder EA vallen) zeker goedkomen met de marketing machine van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Denk dat Desert Combat idd commerciel gaat. Het feit dat de namen van de legers van Irac naar opposition ofzo zijn geweizigd (vanwege die oorlog dus :S) geeft al te kennen. En als EA het spel dan in de armen neemt kan je het helemaal vergeten :(

Overigens moet ik wel toegeven dat DC beter lijkt te worden dan R2R...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeuren jullie nou over een naampje?!

Hadden jullie een gat in de lucht gesprongen als er "1337 uberskilledmastahsupahdupahtroopahs" stond ipv Opposite?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 11:26:
Wat zeuren jullie nou over een naampje?!

Hadden jullie een gat in de lucht gesprongen als er "1337 uberskilledmastahsupahdupahtroopahs" stond ipv Opposite?! |:(
In welke tijd leven we zeg? Het is toch een schande dat de rest van de wereld Amerika's ideeën/propaganda MOET slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlayerMidian vraagt zich af of het nou om het spel zelf gaat of om een paar domme namen die je zelf altijd nog kan veranderen.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke tijd leven we zeg? Het is toch een schande dat de rest van de wereld Amerika's ideeën/propaganda MOET slikken.
Dat heeft toch niets met deze BF-draad te maken?!

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 11:30:
SlayerMidian vraagt zich af of het nou om het spel zelf gaat of om een paar domme namen die je zelf altijd nog kan veranderen.... :|
Zonder slag of stoot kun je dat nu echt niet veranderen hoor en ik denk helemaal al niet als ze een SDK krijgen waarmee ze hun files kunnen protecten.
Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 11:30:
[...]

Dat heeft toch niets met deze BF-draad te maken?!
:?

Het is toch veel duidelijker: USA vs Iraq ? en minder typen en minder kans op spelfouten en je onthoudt het makkelijker :+ maar goed het blijven idd maar namen. Maar ja ik blijf het van het zotte vinden dat eigenlijk, nu nog, een onofficieel iets (veelal door gewone Amerikaanse burgers gemaakt) zoiets lulligs veranderen door de propaganda fabriek van Amerika lijkt het wel...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.