DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
[ Voor 253% gewijzigd door IceStorm op 20-03-2003 18:09 . Reden: sukkels ]

deze knop

[This space is for rent]
''!@@#$%%^&*&*()()_)ze kut Battlecraft''
Heb ik net een compleet dorp gebouwd met hangar, goeie hoogtes, voertuigen, huizen, zeg maar alles; LOOPT T PROGRAMMA VAST!!

Zo nu ben ik weer kalm, ff peukje roken en dan weer verder
[ Voor 7% gewijzigd door Valentino Rossi op 20-03-2003 16:29 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Watjo, lees gewoon ff de Faq door, en gebruik de EDIT knop...
En ik zou je berichten ff editten en al je spam eruit halen, voordat een modje het ziet, want dan ben je de lul. Op GoT mag je dus niet over Warez praten!
En verder... iemand een idee hoe ik een bestaand level open in Battlecraft?
heb je al eens een fresh install gedaan en dan gelijk 1.31 er over?Arfman schreef op 20 March 2003 @ 17:02:
Iemand dus (na het gespam van Watjo) nog een idee waarom mijn BF1942 1.31 eruitklapt
heb je ook allowrefeshrates op 1 staan?
Verwijderd
Done!Snow_King schreef op 20 maart 2003 @ 16:31:
het is een Alpha rossi, maar Sau, edit die link es snel, BC is nog warez, dit is een gejatte versie bij Dice vandaan!
Je spreek jezelf tegen vriend, BC is warez, alleen ik zag het telaat je had hem al gedownload als je het legaal wilt houden gooi je hem weg, want hij is nl. nog niet officieel gerealed, het is gewoon gelekte versie... En je mag hem van mij houden, maar hou je mond er wel ff over, want je doet nu hetzelfde als watjo (nl. met warez spelen en erover spreken).valentinorossi schreef op 20 March 2003 @ 17:07:
geen idee, sorry
En ik zou je berichten ff editten en al je spam eruit halen, voordat een modje het ziet, want dan ben je de lul. Op GoT mag je dus niet over Warez praten!
En verder... iemand een idee hoe ik een bestaand level open in Battlecraft?
lol, maar ik wist niet dat t warez warenVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 17:13:
[...]
Done!
[...]
Je spreek jezelf tegen vriend, BC is warez, alleen ik zag het telaat je had hem al gedownload als je het legaal wilt houden gooi je hem weg, want hij is nl. nog niet officieel gerealed, het is gewoon gelekte versie... En je mag hem van mij houden, maar hou je mond er wel ff over, want je doet nu hetzelfde als watjo (nl. met warez spelen en erover spreken).

en ik stel voor het woord warez niet meer te gebruiken, maar verder te lullen over msn
Komt-ie nog 's:Ook schreef op 20 maart 2003 @ 10:10:
ik kan nergens een stukje text vinden over hoe je dat vliegen nou een beetje voor elkaar krijgt..
Iemand verhelderende tips voor een beginnend co-piloot?
http://www.bfcentral.com/tips8.php
Verwijderd
Ik wist ook niet, als ik niet had gezegt dat het warez was dan had ik niet eens een waarschuwing gehad, want ik denk dat verder niemand wist (ja SK dus... die zei het op IRC, en achteraf had ik het al meer gehoord ja)... Maar vooruit gebeurd is gebeurd ik heb er nisk meer over te zeggen, MSN is ook niet nodig denk ik.valentinorossi schreef op 20 maart 2003 @ 17:15:
[...]
lol, maar ik wist niet dat t warez waren![]()
en ik stel voor het woord warez niet meer te gebruiken, maar verder te lullen over msn![]()
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 17:24:
[...]
Ik wist ook niet, als ik niet had gezegt dat het warez was dan had ik niet eens een waarschuwing gehad, want ik denk dat verder niemand wist (ja SK dus... die zei het op IRC, en achteraf had ik het al meer gehoord ja)... Maar vooruit gebeurd is gebeurd ik heb er nisk meer over te zeggen, MSN is ook niet nodig denk ik.
Ik wist het wel
En het is ook vrij logisch.
[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 20-03-2003 17:27 ]
Ik wist het niet
Maar ik kick dit gedoe bij deze dit topic uit, om lekker in vrede en harmonie verder te lullen over BF1942
[edit]
Het eerste probleem doet zich alweer voor:
*ik start DC op,
*ik krijg een BF1942 splashscreenie,
*vervolgens nix
[ Voor 18% gewijzigd door Valentino Rossi op 20-03-2003 17:44 ]
Bron zerkOh my good lord. Reading through this thread does nothing put tickle me down deep inside. It amazes me how much time some of you have on your hands and how easily a conspiracy theory can develop.
For all you that may believe that BC is a hoax, I'm sorry, at this moment I cant do anything to make you believe otherwise. But let me just say that BC is *very real*.
As for the website, that was my mistake, I was working on getting it up and running but am a long ways from going live with it. Someone found it, when I didnt think they would, and then thats when all hell broke out. I took it down because it wasnt ready to go live. Thats all. No conspiracy there.
As for someone having the BC42 alpha? It's possible. I did have it up on my site and someone could have downloaded it and is working with it right now. I'm not worried about it though because it's an old version. No biggy.
To recap, yes BC is very real. Yes it was baught out by EA and DICE. Yes I did go to Stockholm Sweden for 6 weeks to work on it with the BF team (I have pics and video and a BF CD signed by every memeber of the BF team to prove it). Yes it is in alpha. Yes it will be free.
Any other questions?
Hij had hem dus op www.battlecraft42.com staan en iemand is (bij toeval?

Verder heb ik zo mijn vragen in hoeverre deze illegaal is, ik heb nog niks officieels gelezen van EA of Dice, mijn idee dat dit meer express gelekt is omdat men ernstig twijfelde van het bestaan van BC en ook om commentaar te krijgen in diverse fora wat er nog miste/bugs in BC e.d.
Bovendien gaat deze tool gratis geleverd worden.
En voor mensen waar hij crasht: installeer directx 9 en .net framework 1.1 final beta: http://www.microsoft.com/...2416F40300&displaylang=en
En zoals eerder gezegd: BC is maar een alpha die nog niet veel kan, alles wat je er NU mee kan kun je misschien nog veel beter doen met onlangs een nieuw released map editor van madbull: http://www.avsoft.nl/%20/...s/BF1942MapEditor_1.2.msi website: http://www.flashbots.co.uk/madbull/ (wees er zeker van dat je de readme leest bij deze editor!)
Ja, volgens mij is manic modVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 19:53:
offtopic:
M@NIC jij bent toch mod of heb ik het verkeerd?
/me gaat desert combaten
pfff wat is DC soms toch saai.
- je pakt een mig29 vliegt rond, knallen op enemy base, wapens leeg?, armor low? terug naar eigen basis. ff wapens vullen + full armor en weer opnieuw: rondvliegen, knallen op enemy basis etc.
dit is toch niet meer leuk, als je in een mig zit is er 0.0 resistance
Thanks for that flight manual!
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
en als er iemand met een vraag komt (wat de bedoeling is van dit geheel) dan zit je te zijken over dat knopje edit doe het zelf ??????
scroll is effies weer helemaal naar boven en kijk wat ik voor vraag heb dat jij nu alles weet ? daarom vraag ik het hier ook ????? maar als je iemand af gaat lopen zijken dan vindt ik dat wel heel zielig maar ja dat kun je al aan dat plaatje van jouw zien !!!!!! tripped konijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 20:59 ]
WIL JIJ ES FF KAPPEN MET DAT GEZEIKVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:56:
nee dat zie je toch dom konijn dat dat een nieuw vendje is in DC ik vindt dat die tekst van 7 woordje wel een beetje overbodig dat kun je toch zien op het plaatje ??????
en als er iemand met een vraag komt (wat de bedoeling is van dit geheel) dan zit je te zijken over dat knopje edit doe het zelf ??????
scroll is effies weer helemaal naar boven en kijk wat ik voor vraag heb dat jij nu alles weet ? daarom vraag ik het hier ook ????? maar als je iemand af gaat lopen zijken dan vindt ik dat wel heel zielig maar ja dat kun je al aan dat plaatje zien !!!!!!
de heletijd zeiken. dan paar x posten zonder de edit knop te gebruiken. LEES ES FF DE FAQ

@snow_king
ik denk dat het heavy assault skinnetje wordt. Kijk watjo je kan ook normaal antwoord geven. er zijn namelijk nieuwe classes en weet jij hoe ze er allemaal uitzien
[ Voor 11% gewijzigd door PoweRoy op 20-03-2003 21:04 ]
[This space is for rent]
[ Voor 96% gewijzigd door PoweRoy op 20-03-2003 21:03 ]
[This space is for rent]

Verwijderd
Doe rustig joh, beetje gefrustreerd ofzo? Gaat daar zomaar Snow_King afkraken, doe dat ff bij hem op zijn MSN ofzo, dan blokt hij je wel, maar vervuil ons topic er niet mee...Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:56:
nee dat zie je toch dom konijn dat dat een nieuw vendje is in DC ik vindt dat die tekst van 7 woordje wel een beetje overbodig dat kun je toch zien op het plaatje ??????
scroll is effies weer helemaal naar boven en kijk wat ik voor vraag heb dat jij nu alles weet ? daarom vraag ik het hier ook ????? maar als je iemand af gaat lopen zijken dan vindt ik dat wel heel zielig maar ja dat kun je al aan dat plaatje van jouw zien !!!!!! tripped konijn

* Valentino Rossi gaat eens even verder doorpluizen hoe BC nou eigenlijk werkt
[ Voor 30% gewijzigd door Valentino Rossi op 20-03-2003 21:09 ]
wow die wordt mijn favo map 1valentinorossi schreef op 20 March 2003 @ 21:08:
lol, ik in m'n eerste level, genaamd ''kutlevel1''(kon geen naam verzinnen)
[afbeelding]]
* PoweRoy gaat eens even verder doorpluizen hoe BC nou eigenlijk werkt
suc6 met mappen.
* PoweRoy gaat binnen kort ook maares proberen, maar heeft eers se week

[This space is for rent]
sjeees, rustig aan manVerwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:56:

der staat boven nieuwe render ja, maar een poppetje ziet er echt niet zo mooi uit
in BF, dus ik dacht dat het maybe alleen was gemaakt voor reclame van DC en niet
voor in BF zelf.
ennuh, ga es ff lekker slapen, doet de mens goed
[ Voor 84% gewijzigd door Snow_King op 20-03-2003 21:37 ]

[ Voor 100% gewijzigd door Snow_King op 20-03-2003 21:37 ]
ik had die andere editor van lighteye een paar post terug gedownload alleen daar moet je het "NET framework" installeren !?
[ Voor 26% gewijzigd door MuSeLive op 20-03-2003 21:58 ]
Ja en LEES de readme en eventueel de commentaar op de webste die ik gegeven heb, en je hebt btw een snelle videokaart en processor nodig wil je fantsoenlijk kunnen editten.MuSeLive schreef op 20 March 2003 @ 21:56:
wat is watjo een opgefokt ventje, eerst dattie uitflipt op dubbelposten ennu dit maarja ff ontopic: met welk ander programma kan je mappen aangezien battlecraft nog niet officieel uit is ?
ik had die andere editor van lighteye een paar post terug gedownload alleen daar moet je het "NET framework" installeren !?
die kan je van de windows site afhalenMuSeLive schreef op 20 March 2003 @ 21:56:
wat is watjo een opgefokt ventje, eerst dattie uitflipt op dubbelposten ennu dit maarja ff ontopic: met welk ander programma kan je mappen aangezien battlecraft nog niet officieel uit is ?
[This space is for rent]
Watjo, ik ga niet zeuren over edit knoppen enzovoorts, maar ik wil je even vragen of je het zelf nou normaal vind om te vragen aan mensen die Battlefield 1942 hebben gekocht (d.w.z. echt geld hebben betaald ervoor) of zij de patch voor de illegale versie weten te vinden? Daarbij vraag ik me ook af of je het normaal vind om mensen voor suf konijn uit te maken? Tenslotte kan ik heel goed begrijpen dat je hier komt met je vragen over dit geweldige spel (want dat is het). Echter ben je zelf niet goed snik als je niet doorhebt dat de aanwezigen hier je niet helpen als je zo hoog van de toren loopt te blazen.Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:56:
m.v.g. py
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
py.mosjuh schreef op 20 March 2003 @ 23:23:
[...]
Watjo, ik ga niet zeuren over edit knoppen enzovoorts, maar ik wil je even vragen of je het zelf nou normaal vind om te vragen aan mensen die Battlefield 1942 hebben gekocht (d.w.z. echt geld hebben betaald ervoor) of zij de patch voor de illegale versie weten te vinden? Daarbij vraag ik me ook af of je het normaal vind om mensen voor suf konijn uit te maken? Tenslotte kan ik heel goed begrijpen dat je hier komt met je vragen over dit geweldige spel (want dat is het). Echter ben je zelf niet goed snik als je niet doorhebt dat de aanwezigen hier je niet helpen als je zo hoog van de toren loopt te blazen.
m.v.g. py
Verwijderd
http://bfstats.com/player...=402574&army=1&showFull=0Zephyer schreef op 14 March 2003 @ 14:27:
Wat ook kewl is ... is dat er stats bijgehouden worden op diverse US servers ...
Zie hier mijn stats : Stats van Zephyer
hiers mijne
Ja tis een andere naam maar speel onder meerdere namen
Vanmiddag trouwens ff die DC 0.3 preview gezien.
En zo te zien gaat deze mod nu echt serieus worden.
Vond het tot nu toe wel eens leuk om te spelen, maar meer ook niet.
[ Voor 68% gewijzigd door M@NIC op 21-03-2003 00:15 ]
mijne
[ Voor 15% gewijzigd door SNEAK-NL op 21-03-2003 07:07 ]
Verwijderd
Al ben ik helaas in 2 weken tijd ruim 1250 plaatsten gezakt, omdat ik tentamenweek had
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 13:32 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Jup, vergeten te melden, sorry.Snow_King schreef op 20 March 2003 @ 17:09:
[...]
heb je al eens een fresh install gedaan en dan gelijk 1.31 er over?
heb je ook allowrefeshrates op 1 staan?
Uninstall -> BF1942 map weggegooid -> geinstalleerd -> 1.31 patch erover -> allowAllRefreshRates op 1 gezet -> opgestart -> beweeg muis -> *desktop*
Zal ik daar es een keer kijken.
Ik zelf zit altijd op zweedse servers... met mooie auto-kickban regels.
de GoT clan heeft een eigen private server maar we spelen vaak op een custom server. we kiezen er gewoon 1 met genoeg man en we fraggenHuggyB schreef op 21 maart 2003 @ 10:21:
Op welke servers spelen de G0T peoples?
we zitten oa vaak op boomtown en andere servers
[This space is for rent]
Kan je eens goed kijken wanneer hij naar de desktop vliegt? Ik had dat telkens op het moment dat ik over een knop ging, dwz. het spel ging een geluidje afspelen. Dat was toen ik mijn geluid op mijn onboard geluidskaart had ingesteld. Met mijn SB 1024 Player had ik vervolgens nergens last van ....Arfman schreef op 21 March 2003 @ 09:35:
[...]
Jup, vergeten te melden, sorry.
Uninstall -> BF1942 map weggegooid -> geinstalleerd -> 1.31 patch erover -> allowAllRefreshRates op 1 gezet -> opgestart -> beweeg muis -> *desktop*
Staat in de readme hoe het werkt, ik heb het geprobeerd, maar geeft steeds dat ik een fout command intik...

dus meestal laat ik het er maar bij.
ik hoop dat je gezakt bedoelde, want anders heb ik wel een idee hoe je tentamenweek is verlopenVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 07:40:
De mijne: http://www.bfstats.com/pl...=135980&showfull=1&army=1
Al ben ik helaas in 2 weken tijd ruim 1250 plaatsten gestegen, omdat ik tentamenweek had
Negeren is vooruitzien
nu nog wachten totdat hij uitkomt

[This space is for rent]
ik zit vaak op de jolt.co.uk, de Boomtown en vaak ook gewoon ASE starten, ffies scannen een eentje met mooie ping, leuke map en veel players.HuggyB schreef op 21 March 2003 @ 10:21:
Op welke servers spelen de G0T peoples?
kom anders een langs op irc://irc.tweakers.net/armyofgot daar bespreken we vaak ff welke server we pikken!
en Anton, IK WIL DIE RAKET OOK
zo wijs lijkt me dat, vanaf de carriers, dikke raketten richting het land sturen!
zo kunnen we de golfoorlog nog naspelen man!
de voertuigen worden steeds sterker en er komen meer bij, zodat er minder man tot man gevechten zijn

mooie screens!MuSeLive schreef op 21 maart 2003 @ 12:47:
nieuwe screens o.3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
correcto mundoMuSeLive schreef op 21 March 2003 @ 13:34:
er zit eigenlijk wel een nadeeltje aan al dat geweld:
de voertuigen worden steeds sterker en er komen meer bij, zodat er minder man tot man gevechten zijn
het is een overkill aan sterke voertuigen en planes, ik vind dc ook minder leuk dan bf hoewel een a10 wel
[This space is for rent]
Ik dacht vanochtend trouwens ff dat ik zat te BF'en, bleek dat ik live op een Abraham zat bij CNN
Juist ! Precies op het moment dat ik over een knop ga, vliegt hij terug. Ik heb een SB 64 oid in die PC zitten (is m'n server), op een ISA slot. Zou dat het probleem zijn ?Spleasure schreef op 21 March 2003 @ 10:54:
[...]
Kan je eens goed kijken wanneer hij naar de desktop vliegt? Ik had dat telkens op het moment dat ik over een knop ging, dwz. het spel ging een geluidje afspelen. Dat was toen ik mijn geluid op mijn onboard geluidskaart had ingesteld. Met mijn SB 1024 Player had ik vervolgens nergens last van ....
denk het wel ja!Arfman schreef op 21 March 2003 @ 14:30:
[...]
Juist ! Precies op het moment dat ik over een knop ga, vliegt hij terug. Ik heb een SB 64 oid in die PC zitten (is m'n server), op een ISA slot. Zou dat het probleem zijn ?
BF1942\Mods\bf1942\Settings\Profiles\Custom\Sound.con
maak van de regel:
game.setDisableSound 0 eens game.setDisableSound 1
kijk eens of ie het dan doet!

ik roeleer echt wel met mn leveltje
Nu nog grondtextures

Edit:
Hoe krijg je in godesnaam zo'n level vol
[ Voor 19% gewijzigd door Valentino Rossi op 21-03-2003 17:16 ]
kijk, je kan bijv gewoon heel Adam gaan maken ofzo als je je verveelt!
dan heb je zo'n level wel vol!
LaggySnow_King schreef op 21 March 2003 @ 17:38:
hoeft niet vol hoor!
kijk, je kan bijv gewoon heel Adam gaan maken ofzo als je je verveelt!
dan heb je zo'n level wel vol!
Maar levels verbouwen is leuker:

WOW, bombs on Bagdad nu...live op TV
BF is er niks bij

Hoeft niet perse, de refractor 2 engine kan heel erg veel aan iig. Je moet misschien wat meer spelen met de VD.
Als ik jou was zou ik maar backups maken van je orginele levels als je ze laadt in BCvalentinorossi schreef op 21 maart 2003 @ 17:45:
snap de helft niet van BC, lol
Maar levels verbouwen is leuker:
[afbeelding]
-kwam thuis, getest, crashte nog steeds (had nog niks veranderd, maar ff voor de zekerheid)
-zet m'n Hardware Acceleration helemaal uit in Windows XP ('t was trouwens een SB AWE 64) -> BF1942 doet het !
-ik als test HW Acc. weer aan -> BF1942 doet nog steeds !
Waarom het nu doet
Iemand links ? SnowKing ?
-- Altijd blijven prutsen --
http://www.urbanhunting.c...efield1942aberdeenmap.exeFoggyFreek schreef op 21 maart 2003 @ 20:09:
Nieuwe map van DICE.. aberdeen !
Iemand links ? SnowKing ?
Deze is toch beter
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 20:31 ]
thanx
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
(ik weet het, een retorische vraag
Battlefield 1943 ?Anton_NL schreef op 21 March 2003 @ 21:27:
Battlefield...kan er ooit nog een beter spel komen?
(ik weet het, een retorische vraag)

vandaar dat de nieuwe nog niet uitkomt denk ik
maarre die aberdeen OMG een lekker level

[This space is for rent]
Verwijderd
http://www.avsoft.nl/%20/...efield1942aberdeenmap.exe
Btw, ik heb het filmpje 'Hero' van de NBrigade clan gezien, een daarbij snijd ie een anti tank dude dood, en die laat iets achter (zo'n pakje en z'n anti tank ding) en die gast van NBrigade gaat daar bij het pakje staan en wordt opeens een anti tank gastje!
Ik heb het ookal eens in een server gezien.
Maar hoe doe je dat?
Iemand?
DC is trouwens nu heel erg vet.
Alleen dat Iraq level, die spawnpoints zijn kut, daar val je uit de lucht.
[ Voor 16% gewijzigd door Hidde op 22-03-2003 10:16 ]
dit is al vanaf de demo
[This space is for rent]
Maar bedankt.
Map is wel ok, het is meer een fun map, Coral Sea ging het om de vliegtuigen, nu gaat het om tanks en de volgende map?
Ik zou zelf erg graag een pearl harbor map willen zien.
http://www.fileplanet.com...1942_pearl_harbor_map.exe
't is dus wel fileplanet maar er zijn vast al meer mirrors
dit is geloof ik geen officiele map ofwel
[This space is for rent]
maar ik heb 'm al ff gespeeld en je kunt het bootjes bombarderen
in elk geval aardig oefenen met deze map
axis hebben 5 vliegdek schepen 5 destroyers en 2 van die sterke destroyers
allied ookzo iets alleene mindeer
ze hebben ook 2 bombers voor tegen die boten
die allied boten liggen in zo'n haven. je moet eerst goed kunne sturen voordat je eruit kunt
[This space is for rent]

http://www.avsoft.nl/%20/...1942_pearl_harbor_map.exeAnton_NL schreef op 22 March 2003 @ 10:52:
Pearl Harbor is er:
http://www.fileplanet.com...1942_pearl_harbor_map.exe
't is dus wel fileplanet maar er zijn vast al meer mirrors
mja, der is weinig aan, gewoon een grote map met veel boten en planes, that's it!MuSeLive schreef op 22 maart 2003 @ 16:55:
Screens ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
1tje en die ligt midden in de het level/havenKaMiKaZe schreef op 22 maart 2003 @ 18:44:
ook eilandjes neem ik aan ?
[This space is for rent]
Dit topic is gesloten.