|>
Anoniem: 51925
Het spel zelf is 53MB en de muziek is 311 MB omdat de muziek files .wav zijn,Simon schreef op 09 March 2003 @ 09:44:
328 mb??? Wat zit daar allemaal in?
als ze ze .mp3 hadden gemaakt zou de muziek map ongeveer 31MB zijn

Anoniem: 77587
Hoezo weer,GTA 3 deed het bij mij anders perfect hoor.Anoniem: 77587 schreef op 09 maart 2003 @ 12:54:
Jeetje, ik krijg de indruk dat Rock* 1 test PC ter beschikking heeft, dezelfde waar ze GTA3 op hebben lopen, echt niet normaal dat ze dat niet een beetje beter in de hand hebben om wat fatsoenlijker te programmeren. Dit is gelijk een waarschuwing betreffende de aankomende GTA titel GTA:Vice City; mooie game maar zal wel weer heel erg slecht omgezet worden naar PC.
Anoniem: 78092
Ach laat hem toch, hij probeert zichzelf ervan te overtuigen dat hij niet hoeft uptegraden,.... nee GTA3 is slecht geprogrammeerd.Anoniem: 51925 schreef op 09 March 2003 @ 13:06:
[...]
Hoezo weer,GTA 3 deed het bij mij anders perfect hoor.
Speel snelheid hangt bij dit spel volgens mij af van de fps, iets wat je veel bij oude spellen ziet (nee niet alle). In nieuwe spellen gebeurt dit dus echt niet meer....altans, dat mag ik hopen. En om een oud spel wat je gratis weggeeft nou voor een redelijk deel te herschrijven (ja, want dat moet dan waarschijnlijk gebeuren he) lijkt me een beetje ver gaan voor een ontwikkelaar. Dus als je het graag wilt spelen zul je ff een cpukiller moeten installeren of iets dergelijks (al werkte dat progje totaal niet bij, crashte mijn computer...)Anoniem: 77587 schreef op 09 March 2003 @ 12:54:
Jeetje, ik krijg de indruk dat Rock* 1 test PC ter beschikking heeft, dezelfde waar ze GTA3 op hebben lopen, echt niet normaal dat ze dat niet een beetje beter in de hand hebben om wat fatsoenlijker te programmeren. Dit is gelijk een waarschuwing betreffende de aankomende GTA titel GTA:Vice City; mooie game maar zal wel weer heel erg slecht omgezet worden naar PC.
1 GHz:
Framelimiter off -> supersnel
Framelimiter on -> superlangzaam
233 MHz:
Staat op kamer zusje, dus daar wil ik niet eens op
Laptop 133 MHz:
Framelimiter off -> superlangzaam
Framelimiter on -> superlangzaam
Het is gewoon jammer dat in die laptop een 1 MB videokaartje in zit, want ik denk dat 133 MHz wel genoeg moet zijn voor GTA.
Hoezo? Ik heb een Athlon TB 1400 Mhz, 512 MB DDR en Radeon 8500 gehad waar dat spel niet op vooruit te branden was. Werkelijk alle andere spellen waren er goed op te spelen, maar GTA3 ho maar.Anoniem: 78092 schreef op 09 March 2003 @ 13:29:
[...]
Ach laat hem toch, hij probeert zichzelf ervan te overtuigen dat hij niet hoeft uptegraden,.... nee GTA3 is slecht geprogrammeerd.
Nu heb ik een Athlon XP 2400+ met 512 MB PC3200 DDR en Radeon 8500 en draait het spel nog steeds bagger. Beter als eerst, dat moet ik toegeven, maar nog steeds niet zoals het op een snelle computer hoort. Ik ga nu binnenkort een nieuwe videokaart aanschaffen. Eens kijken of het daaraan ligt, maar een Radeon 8500 moet toch genoeg bandbreedte moeten geven als Unreal II ook goed werkt.
Het vreemde is daarnaast wel dat het spel op een ongeveer gelijke configuratie bij mijn vriend maar dan met een P4 @ 1.7GHz veel beter werkt.
Tesla Model Y RWD (2024)
Dan moet het aan de Radeon liggen, want op mijn systeem (sig) doet GTA3 echt superb.--MeAngry-- schreef op 09 maart 2003 @ 13:40:
[...]
Hoezo? Ik heb een Athlon TB 1400 Mhz, 512 MB DDR en Radeon 8500 gehad waar dat spel niet op vooruit te branden was. Werkelijk alle andere spellen waren er goed op te spelen, maar GTA3 ho maar.
Nu heb ik een Athlon XP 2400+ met 512 MB PC3200 DDR en Radeon 8500 en draait het spel nog steeds bagger. Beter als eerst, dat moet ik toegeven, maar nog steeds niet zoals het op een snelle computer hoort. Ik ga nu binnenkort een nieuwe videokaart aanschaffen. Eens kijken of het daaraan ligt, maar een Radeon 8500 moet toch genoeg bandbreedte moeten geven als Unreal II ook goed werkt.
Het vreemde is daarnaast wel dat het spel op een ongeveer gelijke configuratie bij mijn vriend maar dan met een P4 @ 1.7GHz veel beter werkt.
Hmm, dus ik sta eigenlijk muziek te downen die ik hier zo op cd heb liggenAnoniem: 51925 schreef op 09 March 2003 @ 09:51:
[...]
Het spel zelf is 53MB en de muziek is 311 MB omdat de muziek files .wav zijn,
als ze ze .mp3 hadden gemaakt zou de muziek map ongeveer 31MB zijn

Door gewoon de missies te spelen van liberty city, en als je dat gedaan hebt kun je vanzelf verder.Anoniem: 51925 schreef op 09 March 2003 @ 13:31:
hoe kan je eigenlijk zonder te cheaten naar Vice city of San Andres
BTW, voor de mensen die hem nog moeten downen, de 2e nederlandse mirror is HEEL erg snel (trek hier constant 340K op een @home touwtje dat het hele weekend al loopt te buggen).
Die andere zijn bezet of veel trager.
Ja, GTA3 werkt wel ok, maar dan ook enkel met framelimiter > en dan speel je dus met 30 fps, das wel jammer.. Maar zonder dan is t afentoe veel, dan weer heel weinig fps en schokt tSaekerhett schreef op 09 maart 2003 @ 13:42:
[...]
Dan moet het aan de Radeon liggen, want op mijn systeem (sig) doet GTA3 echt superb.

Maarja, met speelt t wel ok, hoor
G4Ti4600 btw.
En bij GTA1 schokt t met FL en zonder is de snelheid veeel te hoog en niet constant

Jammer, hoor..
[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 09-03-2003 14:32 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
(of heel ergens een no-cd exe?) Wil het dan wel?
Of mag dat zelfs niet
Anders .del dit bericht maar..
[ Voor 13% gewijzigd door -Skyhawk- op 09-03-2003 14:46 ]
Dat mag je ieg NIET hier neerzetten-Skyhawk- schreef op 09 maart 2003 @ 14:43:
En als je toevallig het orginele exe bestand ergens vind,
(of heel ergens een no-cd exe?) Wil het dan wel?
Of mag dat zelfs niet?
En of t werkt weet ik ook niet btw
Alone at last
Just nostalgia and I
Als het door Rock* vrijgegeven zou worden zou het in principe geen probleem zijn.Okyah schreef op 09 maart 2003 @ 14:45:
[...]
Dat mag je ieg NIET hier neerzetten
En of t werkt weet ik ook niet btw
Ik ben blij dat ik nog een redelijke verbinding heb, en 300MB mij niet zo veel uitmaakt, maar ergens vind ik het toch een beetje jammer, als ik het spel hier origineel heb liggen, om dan toch alle muziek enzo er bij te downen...
Maar de versie die je downt is aangepast en dus niet hetzelfde als de versie die je in de winkel kooptTerw_Dan schreef op 09 March 2003 @ 14:58:
[...]
Als het door Rock* vrijgegeven zou worden zou het in principe geen probleem zijn.
Ik ben blij dat ik nog een redelijke verbinding heb, en 300MB mij niet zo veel uitmaakt, maar ergens vind ik het toch een beetje jammer, als ik het spel hier origineel heb liggen, om dan toch alle muziek enzo er bij te downen...
En de versie die je illegaal van internet plukt is ook niet gelijk aan deze versie en is nog steeds illegaal.
Tja, tis misschien wat overdreven, maar GTA is still in de winkel te krijgen en die versie mag je online niet aanbieden, dus ook neit de gta.exe...
Maarja, helaas loopt het spel erg brak

Alone at last
Just nostalgia and I
gooi de reso eens heel hoog. Hij draait hier pas lekker in 1600 * 1200 op 32bits kleuren...Okyah schreef op 09 maart 2003 @ 15:03:
[...]
Maar de versie die je downt is aangepast en dus niet hetzelfde als de versie die je in de winkel koopt
En de versie die je illegaal van internet plukt is ook niet gelijk aan deze versie en is nog steeds illegaal.
Tja, tis misschien wat overdreven, maar GTA is still in de winkel te krijgen en die versie mag je online niet aanbieden, dus ook neit de gta.exe...
Maarja, helaas loopt het spel erg brak
Alles al geprobeerdTerw_Dan schreef op 09 March 2003 @ 15:27:
[...]
gooi de reso eens heel hoog. Hij draait hier pas lekker in 1600 * 1200 op 32bits kleuren....

Maar speel jij met FL aan of uit?
Alone at last
Just nostalgia and I
mijn een offline game werkt wel weer??
Misschien iets te maken met tcp/ip
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Mensen waar 'ie ook kut loopt:
- Download turbo.zip
- Uitpakken en turbo.exe runnen
- Speed verlagen (ik heb 'm nu op 30% staan - Athlon XP 1500+)
- GTA runnen... Wel even die frame limiter uitzetten
Geprobeerd, maar die snelheid is dan niet constant..oVRoM schreef op 09 March 2003 @ 16:16:
Ik heb 'm nu redelijk soepel lopen!
Mensen waar 'ie ook kut loopt:
- Download turbo.zip
- Uitpakken en turbo.exe runnen
- Speed verlagen (ik heb 'm nu op 30% staan - Athlon XP 1500+)
- GTA runnen... Wel even die frame limiter uitzetten

Damn, als die FL nou werkte..
Alone at last
Just nostalgia and I
Neepim schreef op 09 March 2003 @ 16:18:
Zijn er ook nog dingen anders in deze versie, behalve dat hij op XP zou moeten kunnen draaien?
Dat was een makkelijk antwoord
Alone at last
Just nostalgia and I
True... Maar 't is iig een beetje speelbaar zo. Bij mij tenminste.pim schreef op 09 maart 2003 @ 16:18:
Zijn er ook nog dingen anders in deze versie, behalve dat hij op XP zou moeten kunnen draaien?

ff opnieuw downen dan maar weer
GTA icm een Voodoo2 0wned
[ Voor 14% gewijzigd door Vinnie op 09-03-2003 19:54 ]
C:\>_
kan alleen niet op me tft-tjeTerw_Dan schreef op 09 March 2003 @ 15:27:
[...]
gooi de reso eens heel hoog. Hij draait hier pas lekker in 1600 * 1200 op 32bits kleuren....
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anoniem: 19339
Ja, de muziek uit het hoofdmenu is weg, alsmede de game-over-muziek (ook al staan ze wel als .wav in de muziekdir).pim schreef op 09 March 2003 @ 16:18:

* Erkens steekt een hand opMaxOW schreef op 10 maart 2003 @ 14:18:
zijn er mensen die hem vloeiend aan de praat hebben gekregen, of wordt ik verplicht om een diamond speedstar erin te zetten
echter ik moet hem iedere keer weer opnieuw opstarten nadat ik hem heb afgesloten.
Wat ik heb gedaan? niets, gewoon default gelaten direct na installatie, op de resolutie na dan --> F11 -> 1024x786x32

Bij Phoenix werkt dat dus nietAnoniem: 78092 schreef op 08 March 2003 @ 18:01:
[...]
Selecteer de omgeving rond the textboxes maar es, dan zie je de tekst verschijnen... het is magisch
* Onroptemraakle steekt zijn hand ook op
Hij draait nu wel op een p2 233 en win 98.
Mensen overrijden is leuk en natuurlijk de cops afknallen
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
same hereMaxOW schreef op 10 maart 2003 @ 14:45:
hmmwazig, bij mij looptie ultra slecht op alle reso's
, en dat turbo verhaal mag ook niet helpen
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik kan resoluties kiezen van 320*240 tot 1600*1200 geloof ik.. en in zowel 16 als 32 bitJozz schreef op 10 March 2003 @ 19:18:
Hoe zit het met resoluties, ik zie hier berichten van mensen die zeggen het op 1200x? te spelen terwijl ik in het origineel niet meer dan 800x600x32 kan kiezen...
Maarja, hij loopt rottig op alle standen

Maar er zit niets tussen 1024*768 en 1600*1200 dacht ik..
Alone at last
Just nostalgia and I
*slik* zet ik er een diamond speedstar a70/a80 in... met 8 MB en AGP, looptie wel WAT beter, maar nog steeds beroerd

[ Voor 40% gewijzigd door Maxow op 10-03-2003 20:40 ]
Anoniem: 55933
Woei!
Had m alleen al gedownd met DirectConnect een paar dagen geleden
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 10-03-2003 21:50 ]
hmmz, dus we moeten echt een oude bak opzoeken willen we fatsoenlijk kunnen spelenMaxOW schreef op 10 maart 2003 @ 20:17:
loopt het wel goed op een ouwe videokaart of is het een puur processor verhaal? (of windows)
*slik* zet ik er een diamond speedstar a70/a80 in... met 8 MB en AGP, looptie wel WAT beter, maar nog steeds beroerd
naja, dan maar weer de oude pentium II in elkaar draaien met een 3D Laguna kaartje
Waarom? hier draait hij perfect.Crash-Override schreef op 11 maart 2003 @ 09:04:
[...]
hmmz, dus we moeten echt een oude bak opzoeken willen we fatsoenlijk kunnen spelen
naja, dan maar weer de oude pentium II in elkaar draaien met een 3D Laguna kaartje
Mede als iedereen hier zowat.
Anoniem: 45916
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 45916 op 11-03-2003 19:14 ]
In de openingspost staat een link naar mirrors.. ik down het spel daar atm dus die is iig niet down.Anoniem: 45916 schreef op 11 March 2003 @ 19:13:
is de site down??? of licht dat aan mij. ik bedoel de download site btw
Ja Ikroelz is al gezegd.Anoniem: 45837 schreef op 07 maart 2003 @ 18:31:
uh
die game kan je toch ook downen op freeloader.com oid
Ik hoefde nix in te vullen
jammer
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
maar dan niet dus, als ik de berichten hier begrijp, nouja, ik ga het over 3 min zien
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Hebben ze zeker niet aan winxp gedachtbonzz.netninja schreef op 12 March 2003 @ 13:10:
"we've even optimized the game for play on the latest and greatest computers. Now, don't say we never gave you anything."
maar dan niet dus, als ik de berichten hier begrijp, nouja, ik ga het over 3 min zien

Ik hou het wel bij de originele versie, die tenminste niet zo schokt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
die schokt hier even hard.TLRnZ schreef op 13 March 2003 @ 15:00:
Hetzelfde hier, als ik fsaa +af op max zet zonder frame limiter draait ie zoals het hoort, maar zodra ik in een auto stap is het toch echt te snel
Ik hou het wel bij de originele versie, die tenminste niet zo schokt
The devil is in the details.
Anoniem: 68788
maar er was toch ook een 3dfx demo? is die wel dan in glide ofzo gerenderd?
mja. en je hebt maar 4 wapens . en de Tank ontploft ook super snel uit elkaar.
ik vind gta2 veel fijner. simpel weg om dat d3d veels spoepeler speed dan software
En ja,je kon bij de originele gta 1 kiezen voor glide,maar zelfs op een 200mhz liep dat veels te snel
Anoniem: 72225
Topic starter, heb jij deze game niet gespeeld voor het "grote nieuws" de wereld in te storten.Breepee schreef op 07 maart 2003 @ 17:36:
Ok, ik heb een ietwat illegaal aandoende titel gekozen, maar het is echt waar:
Rockstar laat je GTA gratis downloaden!!
Het betreft een aagepast versie welke goed/beter moet werken onder windows XP. Als straf hebben ze hem wel 327MB groot gemaakt, dus 56k'ers kunnen hem beter voor €5 bij de FRS halen.
Affijn, go here! En vul een echt emailadres in, want ze sturen een tijdelijke link naar je op
Have fun!
[edit] Het is er wel erg druk. Ik ben er net per geluk doorgekomen en download hem nu, maar als je een 404 krijgt, gewoon zo nog eens proberen.
[edit2] Mirrors
Het lijkt me leuk GTA weer te spelen, maar als ik dezelfde problemen ondervindt ben ik wel teleurgesteld in deze nieuwe versie van rockstar.
Anyway, ik heb er weinig meer over te zeggen.
Nja, hoe kan hij nou weten dat het niet goed looptAnoniem: 72225 schreef op 14 March 2003 @ 23:19:
[...]
Topic starter, heb jij deze game niet gespeeld voor het "grote nieuws" de wereld in te storten.
Het lijkt me leuk GTA weer te spelen, maar als ik dezelfde problemen ondervindt ben ik wel teleurgesteld in deze nieuwe versie van rockstar.
Anyway, ik heb er weinig meer over te zeggen.
Rockstar zegt juist dat het gewijzigd is, zodat het ook met nieuwe sytemen werkt!
De TS gooide het zo snel mogelijk de groep in, lijkt mij enkel goed > Waarom je daarover commentaar hebt... De TS valt te prijzen, Rockstar heeft steekjes laten vallen..
Alone at last
Just nostalgia and I
's kijk of ie hier op de amd k6-2 450 met voodoo3 wil draaien btw
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
GTA draait hier op mn p4 1500mhz redelijk goed
wel speelbaar in ieder geval
is dat een vraag of wat? ik heb deze game inderdaad niet eerst gespeeld voor het nieuws de wereld in te storten, natuurlijk niet. het downloaden duurde al 6 uur, dan ga ik niet 6 uur wachten met het plaatsen van nieuws zeg. maargoed, hij draait op snelle computers dus niet zo best, op tragere wel.Anoniem: 72225 schreef op 14 March 2003 @ 23:19:
[...]
Topic starter, heb jij deze game niet gespeeld voor het "grote nieuws" de wereld in te storten.
Spel is onspeelbaar snel als ik de frame rate lim. uitzet, spel is onspeelbaar traag met dezelfde limiter aan.
is kijken oftie op mn andere bak (Athlon TB 1200/256 DDR 266/GF4MX440) wel normaal wil draaien. Anders heb ik nog wel een P75 met 48 mb en een Voodoo Rush hehe.
Anoniem: 41268 schreef op 15 maart 2003 @ 10:48:
Heeft er niemand meer links, want ik krijg dat mailtje niet eens?
Breepee schreef op 07 March 2003 @ 17:36:
Ok, ik heb een ietwat illegaal aandoende titel gekozen, maar het is echt waar:
Rockstar laat je GTA gratis downloaden!!
Het betreft een aagepast versie welke goed/beter moet werken onder windows XP. Als straf hebben ze hem wel 327MB groot gemaakt, dus 56k'ers kunnen hem beter voor €5 bij de FRS halen.
Affijn, go here! En vul een echt emailadres in, want ze sturen een tijdelijke link naar je op
Have fun!
[edit] Het is er wel erg druk. Ik ben er net per geluk doorgekomen en download hem nu, maar als je een 404 krijgt, gewoon zo nog eens proberen.
[edit2] Mirrors

[ Voor 38% gewijzigd door Dennahz op 15-03-2003 11:06 ]
en wat staat er op die mirrorpagina? juist:
helaasNot anymore available due to RockStar Games request.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
eerst kon ik m niet downloaden toen id naar 1 veranderd en kon meteen beginnen met downloaden en wel redelijk snel
Mm.. had ik niet gezien aantal dagen geleden werkte het nog perfect..GeniusDex schreef op 15 March 2003 @ 11:16:
[...]
en wat staat er op die mirrorpagina? juist:
[...]
helaas

Anoniem: 57623
Hij draait prob toch rottig, dus je kan t net zo goed niet doenNotna schreef op 15 March 2003 @ 11:51:
Wil het steed dll, maar kan niet connectenzal het zo nog eens proberen
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 72225
Ja jij kan er idd ook niets aan doen, k vind het alleen erg jammer dat de nieuwe versie van GTA me zo teleursteld. Nu maar hopen dat vice city dit niet zal doen en een view van boven af heeftBreepee schreef op 15 March 2003 @ 10:17:
[...]
is dat een vraag of wat? ik heb deze game inderdaad niet eerst gespeeld voor het nieuws de wereld in te storten, natuurlijk niet. het downloaden duurde al 6 uur, dan ga ik niet 6 uur wachten met het plaatsen van nieuws zeg. maargoed, hij draait op snelle computers dus niet zo best, op tragere wel.
Anoniem: 41268
Sorry dak et topic kick, maar kheb al een mail naar rockstar gestuurd, kheb een link teruggekregen, maar die doet et maar niet, heeft iemand officiele mirrors, of heeft iemand het op zn eigen webruimte staan ofzo?
volgens mij staat ie hier goed
gaat alleen wel ineens supertraag, of het komt doordat ik um hier nou net heb neergezet : '(
deze mirror is volgens mij beter
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/games/
[ Voor 64% gewijzigd door FRoSTy op 19-03-2003 15:23 . Reden: again ]
www.onbereikbaar.nl
Anoniem: 49584
deze XP optimized versie draait met FL aan als een lier hier, 1024x768@32. Net al vroeger op de AMD 5x86 DX 160 / 16.
Athlon XP 1800+ / 256 / GeForce2 64. Dank, Rockstar, you made my day
Killlllll Frenzy! Excellent!
-- Altijd blijven prutsen --
Anoniem: 26271
Twee posts boven je, de blueyonder linkAnoniem: 26271 schreef op 02 december 2003 @ 15:42:
tis misschien een oud topic, maar die link op rockstar doet t niet meer... en al die mirrors ook niet. heeft iemand een andere link voor me??

[ Voor 58% gewijzigd door StyXL op 02-12-2003 15:52 ]
Daar krijg je gewoon de dir-index met een file van 328MB.. wat doet het daar niet aan?
Anoniem: 26271
De pagina kan niet worden weergegeven.
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 26271 op 02-12-2003 15:52 ]
Hier doet ie het welAnoniem: 26271 schreef op 02 december 2003 @ 15:51:
doet t ook niet...
De pagina kan niet worden weergegeven.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Bij mij is het met framelimiter aan te naar voor woorden (schokkerig) en zonder fl veeeeeel te snel, op welke resolutie ik het ook probeer

Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 73631
Dus niet GTA 1 maar deel 2 die met de graphics zeg maar

De meest rechtse dus
PIII 800@804 Mhz