Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
GTA draait hier op mn p4 1500mhz redelijk goed
wel speelbaar in ieder geval
is dat een vraag of wat? ik heb deze game inderdaad niet eerst gespeeld voor het nieuws de wereld in te storten, natuurlijk niet. het downloaden duurde al 6 uur, dan ga ik niet 6 uur wachten met het plaatsen van nieuws zeg. maargoed, hij draait op snelle computers dus niet zo best, op tragere wel.Anoniem: 72225 schreef op 14 March 2003 @ 23:19:
[...]
Topic starter, heb jij deze game niet gespeeld voor het "grote nieuws" de wereld in te storten.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Spel is onspeelbaar snel als ik de frame rate lim. uitzet, spel is onspeelbaar traag met dezelfde limiter aan.
is kijken oftie op mn andere bak (Athlon TB 1200/256 DDR 266/GF4MX440) wel normaal wil draaien. Anders heb ik nog wel een P75 met 48 mb en een Voodoo Rush hehe.
Anoniem: 41268 schreef op 15 maart 2003 @ 10:48:
Heeft er niemand meer links, want ik krijg dat mailtje niet eens?
Breepee schreef op 07 March 2003 @ 17:36:
Ok, ik heb een ietwat illegaal aandoende titel gekozen, maar het is echt waar:
Rockstar laat je GTA gratis downloaden!!
Het betreft een aagepast versie welke goed/beter moet werken onder windows XP. Als straf hebben ze hem wel 327MB groot gemaakt, dus 56k'ers kunnen hem beter voor €5 bij de FRS halen.
Affijn, go here! En vul een echt emailadres in, want ze sturen een tijdelijke link naar je op
Have fun!
[edit] Het is er wel erg druk. Ik ben er net per geluk doorgekomen en download hem nu, maar als je een 404 krijgt, gewoon zo nog eens proberen.
[edit2] Mirrors

[ Voor 38% gewijzigd door Dennahz op 15-03-2003 11:06 ]
en wat staat er op die mirrorpagina? juist:
helaasNot anymore available due to RockStar Games request.

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
eerst kon ik m niet downloaden toen id naar 1 veranderd en kon meteen beginnen met downloaden en wel redelijk snel
Mm.. had ik niet gezien aantal dagen geleden werkte het nog perfect..GeniusDex schreef op 15 March 2003 @ 11:16:
[...]
en wat staat er op die mirrorpagina? juist:
[...]
helaas

Anoniem: 57623
Hij draait prob toch rottig, dus je kan t net zo goed niet doenNotna schreef op 15 March 2003 @ 11:51:
Wil het steed dll, maar kan niet connectenzal het zo nog eens proberen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 72225
Ja jij kan er idd ook niets aan doen, k vind het alleen erg jammer dat de nieuwe versie van GTA me zo teleursteld. Nu maar hopen dat vice city dit niet zal doen en een view van boven af heeftBreepee schreef op 15 March 2003 @ 10:17:
[...]
is dat een vraag of wat? ik heb deze game inderdaad niet eerst gespeeld voor het nieuws de wereld in te storten, natuurlijk niet. het downloaden duurde al 6 uur, dan ga ik niet 6 uur wachten met het plaatsen van nieuws zeg. maargoed, hij draait op snelle computers dus niet zo best, op tragere wel.
Anoniem: 41268
Sorry dak et topic kick, maar kheb al een mail naar rockstar gestuurd, kheb een link teruggekregen, maar die doet et maar niet, heeft iemand officiele mirrors, of heeft iemand het op zn eigen webruimte staan ofzo?
volgens mij staat ie hier goed
gaat alleen wel ineens supertraag, of het komt doordat ik um hier nou net heb neergezet : '(
deze mirror is volgens mij beter
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/games/
[ Voor 64% gewijzigd door FRoSTy op 19-03-2003 15:23 . Reden: again ]
www.onbereikbaar.nl
Anoniem: 49584
deze XP optimized versie draait met FL aan als een lier hier, 1024x768@32. Net al vroeger op de AMD 5x86 DX 160 / 16.
Athlon XP 1800+ / 256 / GeForce2 64. Dank, Rockstar, you made my day
Killlllll Frenzy! Excellent!
-- Altijd blijven prutsen --
Anoniem: 26271
Twee posts boven je, de blueyonder linkAnoniem: 26271 schreef op 02 december 2003 @ 15:42:
tis misschien een oud topic, maar die link op rockstar doet t niet meer... en al die mirrors ook niet. heeft iemand een andere link voor me??

[ Voor 58% gewijzigd door StyXL op 02-12-2003 15:52 ]
Daar krijg je gewoon de dir-index met een file van 328MB.. wat doet het daar niet aan?
Anoniem: 26271
De pagina kan niet worden weergegeven.
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 26271 op 02-12-2003 15:52 ]
Hier doet ie het welAnoniem: 26271 schreef op 02 december 2003 @ 15:51:
doet t ook niet...
De pagina kan niet worden weergegeven.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bij mij is het met framelimiter aan te naar voor woorden (schokkerig) en zonder fl veeeeeel te snel, op welke resolutie ik het ook probeer

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 73631
Dus niet GTA 1 maar deel 2 die met de graphics zeg maar

De meest rechtse dus
PIII 800@804 Mhz