Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Ik zal het, maar niet uploaden.Okyah schreef op 08 March 2003 @ 11:25:
[...]
Nee, dit mag niet, ook al wordt deze versie nu gratis aangeboden > wat jij hebt is een andere versie die ook nog verkocht wordt.
Althans > dat is wat ik denk
Ik heb overigens wel een mod voor gta, een aantal jaar geleden ben ik daar mee begonnen. Hij is ook op verschillen sites te downloaden (geweest). De mod heet GTA-Rally, maar is in principe gewoon een andere stad, die San Andreas vervangt. Er zitten een hoop grappige dingen in. Je kan met speedbootjes varen. Er zijn bepaalde geheime routes, over daken van gebouwen, en onder de grond. Er is een benzinepomp, een vulkaan een legerbasis met tanks. Verder zijn er een natuurlijk hele hoop gebouwen. Ook zijn er in het tweede deel(only gangsters survive) criminelen die achter je aan zitten en je proberen af te maken. Verder zijn er nog een aantal geluiden verbeterd, zoals die van de explosie en van het pistool.
Klik hier voor meer info
Download GTA-Rally
Er zitten helaas geen missies bij. Ik heb wel eens het een en ander geprobeerd te maken, maar verder dan die ontploffende auto's in het begin ben ik niet gekomen.
Screenshots:
Hier staat ook nog een map-tutorial voor GTA waar ik ooit aan begonnen ben, is helaas nooit afgemaakt: http://www.angelfire.com/games4/jozz/
Bij de downloads staan diverse editors voor GTA.
[ Voor 6% gewijzigd door Jozz op 08-03-2003 13:34 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)