Probleem met Messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 14:16

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik heb sinds een week een probleem met Messenger:
Ik kan gewoon inloggen op Messenger maar na een tijdje (kwartier) wordt ik uitgelogd maar volgens Messenger ben ik nog gewoon online. Probeer ik echter iemand een berichtje te sturen of mijn status te veranderen (Away) dan krijg ik een melding dat dit niet mogelijk is en vanaf dat moment ben ik dan ook echt uitgelogd en kan ik weer opnieuw inloggen.

Weet iemand waaraan dit ligt (mijn PC (Messenger zelf), lokale internet netwerk, Microsofts netwerk)??
Ik gebruik overigens versie 5.0.0543.

Verwijderd

Wat heb je zelf al gedaan?
Er lopen hier al heel wat draadjes over.
Probeer de search eens:
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Ik heb hetzelfde probleem, @ random aantal minuten. Ik denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat ik achter een router zit, alhoewel ik het hiervoor niet had.

Ach, msn is gewoon brak geprogrammeerd, nemen zoals het is, en anders overstappen (zoals ik, alleen dan beetje erg... gaim @ linux :P)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hmm die heb ik ook... en ik heb nergens last van...
Denk dat je het beste de Messenger er helemaal af moet gooien... Dus ook uit het register keilen en dan opnieuw installeren... Helpt bij mij ook vaak :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

heb er ook last van sinds ik de laatste versie van msn heb geinstalleerd.
ik was het gekloot van msn zat en gebruik nu (weer) trillian

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Icey schreef op 07 March 2003 @ 16:32:
Ik heb hetzelfde probleem, @ random aantal minuten. Ik denk zelf dat het te maken heeft met het feit dat ik achter een router zit, alhoewel ik het hiervoor niet had.

Ach, msn is gewoon brak geprogrammeerd, nemen zoals het is, en anders overstappen (zoals ik, alleen dan beetje erg... gaim @ linux :P)
Router is het zowiezo niet... Ik zit zelf dan achter een software matige router, maar ik heb het nooit!! Kan gewoon dagen lang achter elkaar online blijven als ik wil... Het kan trouwens ook aan de verbinding liggen... Maar tis wel steeds toevallig, dat dan de verbinding bij de topicstarter, dan steeds omt kwartier valt...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
ThePerfectCell schreef op 07 maart 2003 @ 16:34:
[...]

Router is het zowiezo niet... Ik zit zelf dan achter een software matige router, maar ik heb het nooit!! Kan gewoon dagen lang achter elkaar online blijven als ik wil... Het kan trouwens ook aan de verbinding liggen... Maar tis wel steeds toevallig, dat dan de verbinding bij de topicstarter, dan steeds omt kwartier valt...
Bij mij is het random tijden, ene keer na 10 minuten, dan weer na 30.. Aan me verbinding ligt het niet, dan zou ik het wel gemerkt hebben :)

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 14:16

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik ga wel eens Trillian proberen. Hopelijk heb ik daar geen problemen mee.
Aan mijn verbinding kan het trouwens ook niet liggen (100 MBit :) )

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Dit heb ik ook wel eens, maar dan ben ik een tijd lang veel aan het downloaden (met mijn 56k modem). Daardoor meld msn zich ook af (zonder het te zien is in de taakbalk)

laat maar:
100mbit is iets sneller :+

[ Voor 14% gewijzigd door Aerox.2000 op 07-03-2003 16:42 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.