Knights Of The Old Republic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik heb dit spel nu ook al een tijdje liggen , vraag me alleen af of het
wel gaat draaien bij mij . Zie specs hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een vervolg aangekondigd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:37

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tomcat84 schreef op 07 december 2003 @ 01:39:
erg cool spel dit!
later nog een apart kleurtje gevonden:

[afbeelding]
dat is een van die crystals waa rik het eerder over had.
die koop je op het station als je die gast geholpen hebt.
doen beetje extra bovenop de extras die je al krijgt van de rest van de crystals die je in je saber doet.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
heb ik daar inderdaad gekocht voor 25000 credits ofzo. gaat in plaats van het colour crystal

enige probleem ermee was wel dat als ik dat crystal ding erin had was dat elke keer als ik naar een nieuw gebied liep en het spel ff laadde, de saber automatisch weer aan ging (terwijl ie eerst uit was) en ook niet meer uit tenzij ik ff op x druk (gaat ie opnieuw aan, maakt een zwaaitje, tijdje wachten, dan weer uit)

dus bij ingame cutscenes lieep ie dan de hele tijd met die saber aan. beetje raar in sommige situaties maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tomcat84 schreef op 07 december 2003 @ 22:51:
heb ik daar inderdaad gekocht voor 25000 credits ofzo. gaat in plaats van het colour crystal

enige probleem ermee was wel dat als ik dat crystal ding erin had was dat elke keer als ik naar een nieuw gebied liep en het spel ff laadde, de saber automatisch weer aan ging (terwijl ie eerst uit was) en ook niet meer uit tenzij ik ff op x druk (gaat ie opnieuw aan, maakt een zwaaitje, tijdje wachten, dan weer uit)

dus bij ingame cutscenes lieep ie dan de hele tijd met die saber aan. beetje raar in sommige situaties maar ja
ja idd, gek is dat :)
ik heb die andere crystal ook gekocht (heb ff geld cheat gebruikt MOEST em gewoon hebben) en ziet er heel stom uit als je double sabers gebruikt.
net of je mank bent ofzo :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
volgens mij hebben ze trouwens ook naar Leia in return of the jedi gekeken

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/kotorslavesuit.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik de proces tegen Sunry op Manaan kan winnen? Ik heb er al voor gezorgd dat alle getuigen iets boeiends vertellen, maar ik win hem nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
mijn ervaringen bij proces tegen sunry:

Ik verloor ook steeds, behalve een keer, toen ik het proces begon door te claimen dat hij schuldig was (niet over opname zeggen). Die sunry begint dan te protesteren, nog claimen dat hij schuldig is. Dan wordt je verzocht hem toch te verdedigen. Nou en toen was hij ineens innocent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38
Zo ik ben nu ook van de partij, heeft hem net door de bus gehad en staat nu te installeren.

Dus ik ben heel benieuwd hoe hij is .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo ik ben nu al een halve avond bezig en zit nu in de LOWER CITY , met die gekke beesten ..
Nu heb ik ze allemaal dood .
Maar er zitten wel leuke dingen in het spel verwerkt.

Alleen ik heb een vraagje kan je nu ook wat van jou inv naar die van je team mate slepen ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-10 19:24

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Alleen ik heb een vraagje kan je nu ook wat van jou inv naar die van je team mate slepen ?
Je hebt een gezamelijke inventory.
Alleen de items die je draagt kan ander niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das niet nodig, je inv is gewoon gedeeld. Ook alles wat je met je teammate oppakt komt in de gezamelijke inv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:15:
das niet nodig, je inv is gewoon gedeeld. Ook alles wat je met je teammate oppakt komt in de gezamelijke inv :D
Ja daar ben ik nu ook in eens achter :)
Wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met een dark-character. Ik heb net juhani gesloopt en ben terug gegaan naar de Jedi enclave. Daar wordt ik kwaad aangesproken door Beyala (het meisje dat in het begin tegen je zegt dat je een jedi gewaad moet aantrekken) die vervolgens kwaad wegloopt.
Een van de Jedi Councils zegt dat Beyala niet is komen opdagen op de training en vraagt of je haar kan zoeken. Heeft iemand enig idee waar ze uithangt? Ik heb overal al gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Kan iemand mij even wat duidelijker vertellen wat ik met die Rancur moet doen , want de uitleg hier boven daar kom ik niet echt uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-10 19:24

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Het is Rancor btw ;)
Om de rancor te verslaan:
1-vechtend, moeilijk
2-slim zijn, makkelijk
Je vind daar ergens in een lijk 3 'parfums' met een luchtje waar rancor's gek op zijn.
Kan zijn dat je de datapad die je daar ook vind eerst moet lezen.
Je gaat naar kamer van de rancor, je sluipt naar de cadaver bult.
Haalt de items eruit, en stopt er een zooi ontplofbaar materiaal in.
Daarna stop je een parfum flesje erbij en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:56

Willybubba

Nut up or shut up.

Er is ondertussen een Patch uit, mensen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01

drice

Loading...

Heb het spel net gekocht maar zit nu alweer vast.
Ik ben in de base om de Swoop bike accelerator terug te jatten.

De allerlaatste duur waar die accelerator was eerst open, maar ik ging dood met mijn team en als ik het nu probeer kan ik er niet meer in komen.
Hij zegt dat ik een pass nodig heb terwijl ik de hele base al heb uitgekamt

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik kom maar niet voor bij die Rancor :( , want ik krijg ook die spullen niet Bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 09 december 2003 @ 19:26:
Er is ondertussen een Patch uit, mensen.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Zo, net uitgespeeld. Wat een fantastisch game! Heb er 48:30uur over gedaan!

Wallpapertje voor fans van de geweldige graphics (beter dan Half-Life 2 >:) ). Clickable voor 1280x960 met AA en AF
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/kotor_small.jpg

Dit game speel ik over een half jaartje nog wel eens uit, maar dan met dark force. Ben je de quests beetje vergeten. 8 )

Wat een spel!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Knopje UPDATE in de Launcher ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Heb dat stukje met de rancor ongelooflijk makkelijk opgelost door..
.. 10 mijnen boven op elkaar te zetten en vervolgens een keer op die rancor te schieten. Hij werd wat boos en rende naar mij toe, precies over die mijnen heen :P

Ik zit nu op Dantooine en heb wat problemen met de leider van die thugs daar. Hij lijkt alleen kwetsbaar voor granaten, maar dat is wel erg onnuttig werken. Ben er nog niet zolang mee bezig geweest, waarschijnlijk kan ik wel een andere creatieve oplossing gebruiken. Ik kom nu vlak naast die lui het scherm in en word dan meteen aangevallen. Als ik vanaf een afstand een voor een wat lui deze kant op krijg oid is het misschien makkelijker? heeft iemand deze kerel al verslagen?

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb em verslagen... had Bastila en Canderous mee in m`n party, en ik had ze allemaal shields gegeven en aangezet. Verder heb ik een paar henchmen gestund, dat hielp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-10 20:43
net die swoop race gewonnen en bastila bevrijdt (ook al is ze het zelf niet er mee eens :+)
echt verslavend spel. jammer dat ik volgende week tentamens heb, gaat damn moeilijk worden om dit links te laten liggen :p
ook leuk dat ik gewoon nog 30/40 uur voor me heb. zulke spellen moet je vaker hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag dit spel ook maar eens gehaald. Kom thuis wil installeren, alles gaat goed.

please insert disk 4...

welke disk 4. Kheb er maar 3 gekregen, en in de dvd hoes staat op het vasthoudertje van de cd's ook een 3, geen 4. Nu lees ik in verschillende fora dat er dus wel een cd 4 is, heb ik nu een productiefout te pakken of wat :S

morgen maar iss inruilen

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:27:
vandaag dit spel ook maar eens gehaald. Kom thuis wil installeren, alles gaat goed.

please insert disk 4...

welke disk 4. Kheb er maar 3 gekregen, en in de dvd hoes staat op het vasthoudertje van de cd's ook een 3, geen 4. Nu lees ik in verschillende fora dat er dus wel een cd 4 is, heb ik nu een productiefout te pakken of wat :S

morgen maar iss inruilen
knues van winkel 4e cd er niet ingedaan?

Battle.net Spud#2543

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:27:

please insert disk 4...

morgen maar iss inruilen
De vierde CD hoort er in een papieren hoesje achter de handleiding te zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Ik vraag me af...

Voor iedereen die het spel met de darkside heeft uitgespeeld.
Ik heb zelf de darkside met een mannelijke character uitgespeeld.
Nu vraag ik me af: het verhaal moet toch heel anders zijn als je een
vrouwelijke character, zij kan toch niet ... zijn geweest? Je weet wel.

Edit.
Trouwens geweldig spel, geweldig verhaal, mooie graphics en een stuk minder saai dan andere rpg's. Ook mooi dat je het op verschillende manieren kan uitspelen en dat je zoveel belangrijke (lees: invloedrijke) keuzes kan/moet maken.
Ik denk dat ik het over een paar maandjes op een andere manier ga uitspelen. :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 17:26 ]

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
waarom niet?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

vandaag omgeruild en eerst de hoes gechecked. Blijkt dat de 4de cd altijd in de hoes zit die in de schappen staat. De hoes die ik de eerste keer had gepakt was de cd dus uit "verdwenen".

Nu ja, kheb nu de 4de cd en ben hem aan het installeren, dat worden lange nachten.

Verwijderd

Dan zou er voor het eerst een vrouw aan het hoofde van de ... staan. Een D*** ***Y kan ik me gewoon niet voorstellen.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Als vrouw schijn je ook veel meer charisma te hebben :D

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 17:28:
[...]

Dan zou er voor het eerst een vrouw aan het hoofde van de ... staan. Een D*** ***Y kan ik me gewoon niet voorstellen.
En hoe komt gij aan deze wijsheid?

Flap

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

ik speel um als vrouw...

neee geen travestiet :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 14:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb hem zowel met Light Side als Dark Side met een vrouwtje uitgespeeld :D (Zelfde character trouwens.)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

JayVee schreef op 09 december 2003 @ 22:54:
Zo, net uitgespeeld. Wat een fantastisch game! Heb er 48:30uur over gedaan!

Wallpapertje voor fans van de geweldige graphics (beter dan Half-Life 2 >:) ). Clickable voor 1280x960 met AA en AF
[afbeelding]

Dit game speel ik over een half jaartje nog wel eens uit, maar dan met dark force. Ben je de quests beetje vergeten. 8 )

Wat een spel!
Hoe maak jij zulke screenshots zonder al die andere crap erbij? Zoals je cursor enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 20-10 17:34
argh dit spel is veels te verslavend :X :D
erg leuk gedaan :) ik ga atm voor een pure light side jedi :) hierna maar eens de dark side bekijken >:)
en nu blijf ik weer uit dit topic anders lees ik zo teveel spoilers :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:57:
[...]

Hoe maak jij zulke screenshots zonder al die andere crap erbij? Zoals je cursor enz.
druk eens op capslock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Ik heb dit spel vorige week gekocht en ik moet zeggen dat het een erg gaaf spel is. Ik heb alleen een probleem, de enige manier dat ik redelijke framerates kan halen is door alle effecten uit de zetten, de resolutie op 800x600 zet en texture detail op low. Ik haal dan meestal rond de 30 frames per seconde. Op sommige plaatsen in het spel komt de framerate niet boven de 20 fps uit, zoals bij het ruimtestation in een baan om Yavin IV. Als ik een van de grafische settings aanpas, dan zakt de framerate vrijwel overal in het spel terug tot 10-20 fps. Ik heb ook de INI-file proberen aan te passen zoals op het Bioware forum aangeraden wordt, maar dit leverde maar 2-3 fps winst op.
Aangezien mijn pc niet zo heel oud is (ik heb de pc minder dan twee maanden geleden gekocht), dit het enige spel is dat bij mij traag loopt en ik ruim boven de aanbevolen systeemeisen zit vind ik dit toch merkwaardig. Zijn er meer mensen hier met dit probleem?

Mijn systeemspecs:

AMD Athlon XP 2600+(Thoroughbred-B)
2x 256MB PC2700 DDR-RAM
MSI K7N2 Delta-L moederbord
Asus Radeon 9600XT/TVD videokaart

Windows XP
Catalyst 3.9
nForce 3.13 drivers
Knights of the Old Republic versie 1.01 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 12-12-2003 13:43 . Reden: Aanvulling ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
net dantooine verlaten na wat lightsaber veranderingen en ga nu beginnen op die waterplaneet waar ik de naam ff van vergeten ben :)
voordat ik het spel ging spelen had ik verwacht dat het echt niks zou zijn. toen ik hoorde dat het turn based was enzo en totaal niet als jedi academy. blijkt maar weer dat schijn bedriegt, en niet zo'n beetje ok _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Southern Sun schreef op 12 december 2003 @ 20:28:
net dantooine verlaten na wat lightsaber veranderingen en ga nu beginnen op die waterplaneet waar ik de naam ff van vergeten ben :)
voordat ik het spel ging spelen had ik verwacht dat het echt niks zou zijn. toen ik hoorde dat het turn based was enzo en totaal niet als jedi academy. blijkt maar weer dat schijn bedriegt, en niet zo'n beetje ok _/-\o_
Het is nogsteeds turnbased ;) alleen lopen de turns gewoon door :)
Maar idd het spel is echt veel beter dan ik had verwacht. Na alle shoot em ups enzo van starwars is dit heel verfrissend :)

Vond het btw erg leuk op dantooine :) moordje oplossen, familie ruzie alla Romeo en Juliet :D .

spoilers

Zit nu op Tatooine, heb inmiddels een zooi vreemde huisdieren en een stowaway erbij :). maar gaan die vage huisdieren nog wat bijzonders doen lateer of blijven ze lief en klein?
Volgende keer als ik speel geef ik ze dat serum >:) eens kijken wat er dan gebeurd.
Overigens is HK-47 erg cool :D een assassin droid met memory loss en humor :D
"Shall i shoot him now?" heerlijk :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

HK-47 heb ik eigenlijk nooit gebruikt, alleen op Tatooine omdat hij Tuskens spreekt.
Die andere droid alleen op Taris.

Als er iets te hacken viel kon mijn character het net zo goed, zo niet beter als die droids.
Ik was namelijk begonnen met een Scoundrel met very high hacking skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
ik vind het leuk om HK-47 mee te nemen omdat ie iedereen "meatbags" noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Southern Sun schreef op 12 december 2003 @ 20:28:
Banaan :+

En HK-47 is gaaf, zit ook nog een verhaal achter waarom ie 'meatbags' zegt :D

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die robot hk-47 moet je echt reparen als je de nodige skills voor hem heb. Wat hij dan verteld is zo kick is echt de moeite waard. ook krijg je dan een leuke bonus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:14:
die robot hk-47 moet je echt reparen als je de nodige skills voor hem heb. Wat hij dan verteld is zo kick is echt de moeite waard. ook krijg je dan een leuke bonus :9
hehe, 'leuke" bonus ? :+
hmmn.. kheb niet met hem gespeeld eignelijk kwil eigenlijk welhet verhaal achter hem weten. ovja .. verder, khad um al zo ver als kan gerepareerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verhaal als je hem repareert is zo erg leuk. alleen zijn me repear skill te laag om hem verder te reparen ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

ben benieuwd wanneer er een cheat komt waarbij je alle skills krijgt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WJP schreef op 14 december 2003 @ 10:05:
ben benieuwd wanneer er een cheat komt waarbij je alle skills krijgt >:)
Is eral....voor de pc dan iig :)

Cheats..

Zet in je swkotor.ini onder [Game Options] 'EnableCheats=1', zonder '' ;)
Open dan ingame je Console met ` , met voer het volgende in voor de volgende results:

setcomputeruse <cijfer>
setdemolitions <cijfer>
enz..

setstrength <cijfer>
setdexterity <cijfer>
enz..
addexp
turbo (loop je sneller :) zeer handig :D)
invulnerability (spreekt voor zich..)
addlightside (voegt lightside points toe)
adddarkside (spreekt voor zich..)
revealmap (duh..)
givecredits (duh..)
givemed
giverepair
givecomspikes
infiniteuses
addlevel

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 14:39

GG85

.......

Heeft er iemand een savegame van het moment dat je net voor de Jedi Counsil komt? Ik wil het spel namelijk opnieuw als Darkside spelen maar om alles opnieuw te doen daar heb ik geen zin in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

je weet het verhaal al.... dus je kan alle gesprekken doorklikken en eventueel side-quests overslaan.

(ik ben nu trouwens bijna op het eind (starforce) en ik zit op 31 uur :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

GG85 schreef op 15 december 2003 @ 12:04:
Heeft er iemand een savegame van het moment dat je net voor de Jedi Counsil komt? Ik wil het spel namelijk opnieuw als Darkside spelen maar om alles opnieuw te doen daar heb ik geen zin in eigenlijk.
Nog een punt waar je een Darksider kunt worden, is op die planeet in het StarForge systeem. Daar ben ik "overstag gegaan". Alleen een nadeel was hier wel dat ik totaal geen Dark Side Force powers had. Maar goed, Light Side werkt ook nog wel als Dark Jedi zijnde, alleen kosten wat meer Force punten.

[ Voor 7% gewijzigd door SandsOfArrakis op 15-12-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

WJP schreef op 15 december 2003 @ 19:07:
je weet het verhaal al.... dus je kan alle gesprekken doorklikken en eventueel side-quests overslaan.

(ik ben nu trouwens bijna op het eind (starforce) en ik zit op 31 uur :) )
Dan doe je het snel, ik zat op 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 15 december 2003 @ 19:30:
[...]

Dan doe je het snel, ik zat op 48 uur.
tot aan de star force zat ik op 28 uur ofzo, maar dan heb ik ook geen enkele side quest gedaan die niet hoefde.

en darkside speeld (naar mijn idee) veel sneller dan light side

edit: vind de game trouwens wel op een vlakje tegen vallen... zitten helemaal niet van die exotische "rare" items in (misschien ben ik een beetje verpest door Diablo :/)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje krom alleen, het hele verhaal is precies hetzelfde, light of darkside :/

alleen het einde is anders, maar als je vanaf het begin gewoon bot bent etc, dan word je vanzelf darkside.

had wel verwacht dat je iets meer kon doen, als lightside ben je een team, en als darkside ben je een loner (je hebt wel een team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heeft er iemand hier ook last gehad van spontane reboots zonder een blauw scherm bij dit spel? ik gebruik 52.16 Nvidia voor me GF3 ti 200 op een p4 1,8 ghz. Ik ben nu maar de patch aan het installeren , hoop dat het dan wel ophoudt met die reboots :(

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
net mn eerste ontmoeting met malak gehad. zeer aparte wending van het verhaal ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Southern Sun schreef op 17 december 2003 @ 20:36:
net mn eerste ontmoeting met malak gehad. zeer aparte wending van het verhaal ineens :P
yup :). kwam voor mij ook als en complete verrassing.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
Nou ik heb patch 1.01 geinstalleerd en heb nog steeds erg last van reboots. Ik heb het vinkje uit staan bij computer opnieuw opstarten bij BSOD. Toch krijg ik geen blauw scherm. Is er iemand, die ook spontane reboots heeft zelfs met versie 1.01?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
de tering, op de starforge komen ze ook ff met zn 20 tegelijk op je af :+
stuk lastiger dan voorheen, maar nog altijd niet onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

ligt het er niet aan dat je videokaart/pc te warm wordt oid? dat wil nog wel eens reboots geven..

Verder ben ik momenteel net zo ongeveer klaar op kashyyyk.

spoiler:
mandolorians verslagen, starmap droids idem, dark jedi gebruikt als vloermat, revolutie op gang gezet bij de wookies en dat was het wel zo'n beetje...

Heb ook tatooine al gehad waar ik heenging direct na taris. Moet zeggen dat ik vooral kashyyyk erg mooi vind. Dat komt denk ik vooral omdat ik de Trawn trilogie van Timothy Zahn heb gelezen. Daar komt namelijk ook een beschrijving in voor van Kashyyyk en ik vind um erg mooi gerealiseerd.

spoiler:
Ook het verhaal dat de sandwarrior storyteller je kan vertellen op Tatooine (heb je dus hk47 voor nodig :+) is errug vet.

en verder vraag ik het me het volgende nog af:

beetje spoilers:
- heb nu 2 planeten gehad na taris en op elke kwam ik 3 dark jedi tegen. krijg je telkens maar 3 per planeet of gaat dat nog wisselen?
- verder probeer ik bastila telkens te "versieren" zeg maar maar gaat dat nog lukken of wat ;)

svp geen rechtstreekse antwoorden van ja, daar en daar zus en zo. maar graag hints en ernaartoe (weet ik: niet echt snugger om het dan te vragen in de 1e plaats maar goed :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
hmmz waarom heb ik er dan bij ieder ander spel GEEN last van. Dat is wel raar. Ik speel gewoon NFSU 4 uur lang zonder dat ie reboot. Hoe kan ik jouw theorie testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Sneak[3G] schreef op 19 december 2003 @ 16:47:
hmmz waarom heb ik er dan bij ieder ander spel GEEN last van. Dat is wel raar. Ik speel gewoon NFSU 4 uur lang zonder dat ie reboot. Hoe kan ik jouw theorie testen?
gebruik motherboard monitor en kijk hoe warm de boel daadwerkelijk wordt in NFS:U en in KotOR.. ik zeg niet dat het dat is maar het zou kunnen (heb ik wel eens eerder gehoord nml)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
klote, mobomonitor meet alles 0 C . Dus ik denk dat ik geen sensoren op het mobo heb zitten (aldi comp 1,8 GHZ november 2001). Verder heb ik de kast open staan nu, maar hij blijft rebooten als ik in het spel zit (niet langer dan 10 minuten kan ik spelen , vaak maar 5, soms 30 sec).

[ Voor 39% gewijzigd door Sneak[3G] op 19-12-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
http://swforums.bioware.com/viewforum.html?forum=80, dat is het officiele forum van het spel. Als je kijkt hoeveel mensen daar crashes hebben dan word je niet vrolijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
py.mosjuh schreef op 19 december 2003 @ 16:33:beetje spoilers:
- heb nu 2 planeten gehad na taris en op elke kwam ik 3 dark jedi tegen. krijg je telkens maar 3 per planeet of gaat dat nog wisselen?
- verder probeer ik bastila telkens te "versieren" zeg maar maar gaat dat nog lukken of wat ;)

svp geen rechtstreekse antwoorden van ja, daar en daar zus en zo. maar graag hints en ernaartoe (weet ik: niet echt snugger om het dan te vragen in de 1e plaats maar goed :+
-je komt nog wel meer dark jedi tegen :P
-hint: O+ :+

heb m net uitgespeeld in 27 uur :| ben ik nou zoveel sidequests vergeten of wat. zat bijna op 100% light side dus zit eigenlijk te twijfelen om het nog eens te doen met via light. enige nadeel is dat het verhaal al bekend is dus ik ga m nog eens via de dark side doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

executor schreef op 17 december 2003 @ 21:35:
[...]

yup :). kwam voor mij ook als en complete verrassing.
Haha ik had dit al in gedachte sinds het intro filmpje (waarin je een misterieus persoon ziet)

Ik dacht: ze zullen toch niet zó! lame doen ?
maarja

Topspel, enige PC spel wat ik ooit heb uitgespeeld (samen met Red Faction 1 _/-\o_ )
En Beste RPG die ik ken (samen met goldensun)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
tis voor mij persoonlijk het beste spel wat ik heb gespeeld :) nog nooit van begin tot eind zo verslaafd geweest. laat het vervolg maar komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

light en darkside gedaan, heb het spel nou wel gezien hoor :Z

darkside is naar mijn idee wel heel makkelijk (tja darkside is ook makkelijker ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ben nu bezig met de darkside. Wel met cheats maar niet zoveel om het te verpesten.
Heb inmiddels HK-47 helemaal unlocked :) erg cool "Meatbag" >:)
Vind het wel jammer dat ondanks ik ik volledig aan de darkside ben nog bepaalde dingen niet kan :( Had eigenlijk de sith willen joinen ofzo :P
Soms kan je alleen maar "gooede/neutrale" keuzes maken :(

kleine guide om HK-47's geheugen helemaal terug te krijgen.
Zorg eerst voor genoeg repair skills (desnoods met cheat).
vervolgens repareren tot hij zegt dat het niet meer kan vanwege de safeguards.
Op het moment dat je er achterkomt dat je Revan bent vertrouwt Garth je niet meer en kan je op het schip aan iedereen vragen of ze je nog vertrouwen. Kies hier ook HK-47 en wees verrast :)

[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 20-12-2003 10:14 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta echt op het punt om gek te worden.
Ik ben nu bij de temple catacombs op de planeet in het starforge systeem waar je dan gecrashed bent en daar heb je zo'n heeeel vervelend puzzeltje waar je alle 9 blokjes tegelijk aan moet krijgen. Ik ben daar nu al zoo lang mee bezig en het wil absoluut niet lukken, ik heb er de hele tijd een over.
Iemand een hint :) misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 12:06:
Ik ben nu bij de temple catacombs op de planeet in het starforge systeem waar je dan gecrashed bent en daar heb je zo'n heeeel vervelend puzzeltje waar je alle 9 blokjes tegelijk aan moet krijgen. Ik ben daar nu al zoo lang mee bezig en het wil absoluut niet lukken, ik heb er de hele tijd een over.
loop in een H vorm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Lord_Mithril schreef op 20 december 2003 @ 10:14:
Zorg eerst voor genoeg repair skills (desnoods met cheat).
vervolgens repareren tot hij zegt dat het niet meer kan vanwege de safeguards.
Op het moment dat je er achterkomt dat je Revan bent vertrouwt Garth je niet meer en kan je op het schip aan iedereen vragen of ze je nog vertrouwen. Kies hier ook HK-47 en wees verrast :)
quotes hk47:
- a lot of politicians live on Coruscant, i could spent a decade slauthering them and still not make a dent

heerlijk die hk47... _/-\o_ we kunnen er haast wel een nieuw topic over openen "het grote star wars knights of the old republic hk47 quotes topic" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:06
http://www.gamespy.com/goty2003/pc/index26.shtml
Knights Of The Old Republic wist 3 prijzen weg te slepen :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 21:07:
Hmm , ik zit nu vast in de tombe op Korriban waar je zit als je alle tests heb gedaan. Ik zit in een kamer met 3 pilaren waarvan ik de stroom moet verplaatsen tussen die pilaren. Ik heb enkel geen een idee hoe ik dat precies moet doen. Weet iemand de oplossing?
trouwens, ken jij de torens van Hanoi niet ofzo? Dit gewoon, net als de overige puzzels in het spel, een oud (meestal bekend) spelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 12:06:
redelijk simpel maar je kan je er erg lang op verkijken..
probeer ze zo te krijgen
X= aan
0= uit

XXX
XX0
X00

welke hoek maakt op zich niet uit :) zodra je em zo hebt ga je op het hoek puntje staan e voila

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
py.mosjuh schreef op 19 december 2003 @ 16:33:

en verder vraag ik het me het volgende nog af:

beetje spoilers:
-
Eens zal zij voor die keuze staan of ze van je houdt of niet, en dan is het beter om the light side gevolgd te hebben :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Marruk schreef op 24 december 2003 @ 14:02:
[...]

-
Eens zal zij voor die keuze staan of ze van je houdt of niet, en dan is het beter om the light side gevolgd te hebben :)
argh... was toen nog niet 100% light (nu wel) maar toen zei ze dat ze voor de force koos... of ben ik nu strax nog gelukkig? (ben nu @ star forge) ;)
Lord_Mithril schreef op 24 december 2003 @ 12:58:
[...]

redelijk simpel maar je kan je er erg lang op verkijken..
probeer ze zo te krijgen
X= aan
0= uit

XXX
XX0
X00

welke hoek maakt op zich niet uit :) zodra je em zo hebt ga je op het hoek puntje staan e voila
ennuh: je vind in de kamer ernaast een datapad met erop hoe je moet lopen (in een h vorm dus)...

[ Voor 34% gewijzigd door py.mosjuh op 24-12-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
heeft er iemand al een oplossing voor de random lock ups na 20 sec - 5 minuut spelen? :r :r Ik heb v1.01, maar het blijft drama! Ik gebruik nu 53.03 Nvidia drivers, maar het helpt allemaal niet. Heb ook al hardware mouse uitgezet, maar niets |:(. Iemand, die hier iets meer over weet ;( ?

[ Voor 4% gewijzigd door Sneak[3G] op 28-12-2003 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op 25 november 2003 @ 17:39:
Luitjes, ik heb een vraagje :)

[afbeelding]

Ik vraag me af wat dat voor gek wit object is, rechts van het figuur.
In die drie rechter kolommen/vormen , wat houd dat witte geval in? Ik
had liever dat dat ding beneden stond bij Dark Side..of is dit iets heel anders?
Ik ben er achter wat dit nou is, volgens mij is dat zon personal schild die je kan gebruiken, die balk is voor ziektes, en vooor boosters en hields en force powers welke atm op je werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook net gehaald, en is echt top game :9

Maar nu heb ik al wel wat vragen, hebben jullie ook soms bedroefende framerates? Dan loop ik een deur door, bijv. van de uppercity en dan alles schokken als de neten, maar als ik eenmaal met iemand gepraat heb is het ineens over :? Ik doe het in 1024*786 en geen AA of AF op een P4 2,6 en 9500pro

En ook nog ff vraagje over dat pazaak, moet je altijd beginnen? Want het lijkt me veel makkelijker om de ander te laten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat schokken is volgensmij een bug en heeft niks met de framarate te maken, ik had het ook op sommige specifieke momenten (AMD 2000+ GF4TI 4200) @1024 + 2x AA

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 12:47:
Dat schokken is volgensmij een bug en heeft niks met de framarate te maken, ik had het ook op sommige specifieke momenten (AMD 2000+ GF4TI 4200) @1024 + 2x AA
Is ook zo op de xbox af en toe. Maar dan alleen in de star forge als er 15 dark jedi je omsingelen en allemaal drain life of lightning gebruiken.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Marruk schreef op 30 december 2003 @ 12:53:
[...]

Is ook zo op de xbox af en toe. Maar dan alleen in de star forge als er 15 dark jedi je omsingelen en allemaal drain life of lightning gebruiken.
Zoiets is het dus niet. Het is meestal op vrij rustige plekken (soms zelfs zonder NPC's en helemaal nooit bij vijanden.
Echt een soort bug dus.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

wat ik wel jammer vind is, nu ik het voor de 2e keer als dark side woman soldier speel, je niet leuke gesprekken kan voeren met bastila als dat je zou kunnen als mannetje O-). ben nu net van taris af en ik ben al bijna volledig dark.. 1 misstapje dat ik wat light achtigs deed (was niet mijn bedoeling ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

py.mosjuh schreef op 30 december 2003 @ 13:24:
wat ik wel jammer vind is, nu ik het voor de 2e keer als dark side woman soldier speel, je niet leuke gesprekken kan voeren met bastila als dat je zou kunnen als mannetje O-). ben nu net van taris af en ik ben al bijna volledig dark.. 1 misstapje dat ik wat light achtigs deed (was niet mijn bedoeling ;))
Nu kan je met je vrouwtje leuke gesprekken voeren met die jongen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 12:32:
Ik heb het ook net gehaald, en is echt top game :9

Maar nu heb ik al wel wat vragen, hebben jullie ook soms bedroefende framerates? Dan loop ik een deur door, bijv. van de uppercity en dan alles schokken als de neten, maar als ik eenmaal met iemand gepraat heb is het ineens over :? Ik doe het in 1024*786 en geen AA of AF op een P4 2,6 en 9500pro

En ook nog ff vraagje over dat pazaak, moet je altijd beginnen? Want het lijkt me veel makkelijker om de ander te laten beginnen.
Het is volgens mij inderdaad een bug in het spel, op het forum van BioWare wordt er ook heel veel geklaagd over slechte framerates op snelle systemen. Ik had zelfs ook last van een zeer lage framerate. Ik heb toen geupgrade naar Catalyst 3.10 en dit lijkt de framerates gunstig te beinvloeden. Ik heb op Dantooine nu maximaal 40 fps waar ik er eerst 23 had. Het spel is op sommige stukken nog steeds schokkerig, dus ik hoop dat er snel een goede oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

het is inderdaad een topgame maar het nadeel vind ik wel de turn based achtige gevechten. het is niet echt storend imho maar aangezien je toch een pauze optie hebt kan je in de pauze mode tegelijkertijd the force gebruiken en daarnaast in realtime mooie gevechten leveren. ik speel nu prince of persia - the sands of time en ik moet zeggen dat ik dat een subliem spel vind. vooral de gevechten met nme's vind ik veel beter uitgewerkt. een gemiste kans helaas, maar het blijft een top spel :Y)
MetroidPrime schreef op 30 december 2003 @ 14:07:
[...]

Het is volgens mij inderdaad een bug in het spel, op het forum van BioWare wordt er ook heel veel geklaagd over slechte framerates op snelle systemen. Ik had zelfs ook last van een zeer lage framerate. Ik heb toen geupgrade naar Catalyst 3.10 en dit lijkt de framerates gunstig te beinvloeden. Ik heb op Dantooine nu maximaal 40 fps waar ik er eerst 23 had. Het spel is op sommige stukken nog steeds schokkerig, dus ik hoop dat er snel een goede oplossing voor komt.
en ik heb met de 3.9 drivers juist meer snelheid..

[ Voor 40% gewijzigd door py.mosjuh op 30-12-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

edit != quote... |:(

[ Voor 99% gewijzigd door py.mosjuh op 30-12-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
niemand last van spontane reboots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Weet er trouwens iemand wanneer de eerste downloadable content voor de PC-versie beschikbaar zal komen? Als ik het goed heb is er vlak voor kerst al downloadable content beschikbaar gekomen voor de X-Box versie van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
heeft er iemand al een oplossing voor de random lock ups na 20 sec - 5 minuut spelen? Ik heb v1.01, maar het blijft drama! Ik gebruik nu 53.03 Nvidia drivers, maar het helpt allemaal niet. Heb ook al hardware mouse uitgezet, maar niets . Iemand, die hier iets meer over weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan andere drivers proberen?

Maar ik kan m'n quicksaves niet laden :? , hij stopt gewoon met laden. Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik had dat ook
reinstall en ze doen het weer (kotor dus)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 15:41:
Ik had dat ook
reinstall en ze doen het weer (kotor dus)
das fukkin' 4 cd's man:P, maar ja, zal wel moeten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op menaan. Nu willen dat ik iemand omleg(geheime bounty federatie.Krijg ik hier darkside punten voor ? Wil namelijk voor 100% light gaan

heb net Bastila gekust >:)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 17:57:
ik zit nu op menaan. Nu willen dat ik iemand omleg(geheime bounty federatie.Krijg ik hier darkside punten voor ? Wil namelijk voor 100% light gaan

heb net Bastila gekust >:)
ffs.. moet het dus helemaal opnieuw doen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik vind het erg jammer dat je Dark side punten krijgt voor die bounty's , mag graag iemand omleggen:)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste