Ik heb dit spel nu ook al een tijdje liggen , vraag me alleen af of het
wel gaat draaien bij mij . Zie specs hieronder.
wel gaat draaien bij mij . Zie specs hieronder.
dat is een van die crystals waa rik het eerder over had.Tomcat84 schreef op 07 december 2003 @ 01:39:
erg cool spel dit!
later nog een apart kleurtje gevonden:
[afbeelding]
Battle.net Spud#2543
ja idd, gek is datTomcat84 schreef op 07 december 2003 @ 22:51:
heb ik daar inderdaad gekocht voor 25000 credits ofzo. gaat in plaats van het colour crystal
enige probleem ermee was wel dat als ik dat crystal ding erin had was dat elke keer als ik naar een nieuw gebied liep en het spel ff laadde, de saber automatisch weer aan ging (terwijl ie eerst uit was) en ook niet meer uit tenzij ik ff op x druk (gaat ie opnieuw aan, maakt een zwaaitje, tijdje wachten, dan weer uit)
dus bij ingame cutscenes lieep ie dan de hele tijd met die saber aan. beetje raar in sommige situaties maar ja
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik verloor ook steeds, behalve een keer, toen ik het proces begon door te claimen dat hij schuldig was (niet over opname zeggen). Die sunry begint dan te protesteren, nog claimen dat hij schuldig is. Dan wordt je verzocht hem toch te verdedigen. Nou en toen was hij ineens innocent. |
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je hebt een gezamelijke inventory.Alleen ik heb een vraagje kan je nu ook wat van jou inv naar die van je team mate slepen ?
Verwijderd
Ja daar ben ik nu ook in eens achterVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:15:
das niet nodig, je inv is gewoon gedeeld. Ook alles wat je met je teammate oppakt komt in de gezamelijke inv
Verwijderd
Om de rancor te verslaan: 1-vechtend, moeilijk 2-slim zijn, makkelijk Je vind daar ergens in een lijk 3 'parfums' met een luchtje waar rancor's gek op zijn. Kan zijn dat je de datapad die je daar ook vind eerst moet lezen. Je gaat naar kamer van de rancor, je sluipt naar de cadaver bult. Haalt de items eruit, en stopt er een zooi ontplofbaar materiaal in. Daarna stop je een parfum flesje erbij en klaar. |
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
Link?Willybubba schreef op 09 december 2003 @ 19:26:
Er is ondertussen een Patch uit, mensen.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Knopje UPDATE in de Launcher
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
.. 10 mijnen boven op elkaar te zetten en vervolgens een keer op die rancor te schieten. Hij werd wat boos en rende naar mij toe, precies over die mijnen heen |
Localhost is where the heart is
Verwijderd
knues van winkel 4e cd er niet ingedaan?Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:27:
vandaag dit spel ook maar eens gehaald. Kom thuis wil installeren, alles gaat goed.
please insert disk 4...
welke disk 4. Kheb er maar 3 gekregen, en in de dvd hoes staat op het vasthoudertje van de cd's ook een 3, geen 4. Nu lees ik in verschillende fora dat er dus wel een cd 4 is, heb ik nu een productiefout te pakken of wat
morgen maar iss inruilen
Battle.net Spud#2543
De vierde CD hoort er in een papieren hoesje achter de handleiding te zitten.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:27:
vandaag dit spel ook maar eens gehaald. Kom thuis wil installeren, alles gaat goed.
please insert disk 4...
welke disk 4. Kheb er maar 3 gekregen, en in de dvd hoes staat op het vasthoudertje van de cd's ook een 3, geen 4. Nu lees ik in verschillende fora dat er dus wel een cd 4 is, heb ik nu een productiefout te pakken of wat
morgen maar iss inruilen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 17:26 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
Verwijderd
Dan zou er voor het eerst een vrouw aan het hoofde van de ... staan. Een D*** ***Y kan ik me gewoon niet voorstellen.evilpin0 schreef op 11 december 2003 @ 17:26:
waarom niet?
En hoe komt gij aan deze wijsheid?Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 17:28:
[...]
Dan zou er voor het eerst een vrouw aan het hoofde van de ... staan. Een D*** ***Y kan ik me gewoon niet voorstellen.
Flap
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Hoe maak jij zulke screenshots zonder al die andere crap erbij? Zoals je cursor enz.JayVee schreef op 09 december 2003 @ 22:54:
Zo, net uitgespeeld. Wat een fantastisch game! Heb er 48:30uur over gedaan!
Wallpapertje voor fans van de geweldige graphics (beter dan Half-Life 2). Clickable voor 1280x960 met AA en AF
[afbeelding]
Dit game speel ik over een half jaartje nog wel eens uit, maar dan met dark force. Ben je de quests beetje vergeten. 8 )
Wat een spel!
Bier, Whiskey en Metal!!
druk eens op capslockVerwijderd schreef op 11 december 2003 @ 22:57:
[...]
Hoe maak jij zulke screenshots zonder al die andere crap erbij? Zoals je cursor enz.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 12-12-2003 13:43 . Reden: Aanvulling ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het is nogsteeds turnbasedSouthern Sun schreef op 12 december 2003 @ 20:28:
net dantooine verlaten na wat lightsaber veranderingen en ga nu beginnen op die waterplaneet waar ik de naam ff van vergeten ben
voordat ik het spel ging spelen had ik verwacht dat het echt niks zou zijn. toen ik hoorde dat het turn based was enzo en totaal niet als jedi academy. blijkt maar weer dat schijn bedriegt, en niet zo'n beetje ok
Zit nu op Tatooine, heb inmiddels een zooi vreemde huisdieren en een stowaway erbij Volgende keer als ik speel geef ik ze dat serum Overigens is HK-47 erg cool "Shall i shoot him now?" heerlijk |
Bier, Whiskey en Metal!!
BanaanSouthern Sun schreef op 12 december 2003 @ 20:28:
net dantooine verlaten na wat lightsaber veranderingen en ga nu beginnen op die waterplaneet waar ik de naam ff van vergeten ben
Flap
Verwijderd
Verwijderd
hehe, 'leuke" bonus ?Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 14:14:
die robot hk-47 moet je echt reparen als je de nodige skills voor hem heb. Wat hij dan verteld is zo kick is echt de moeite waard. ook krijg je dan een leuke bonus
Verwijderd
Verwijderd
Is eral....voor de pc dan iigWJP schreef op 14 december 2003 @ 10:05:
ben benieuwd wanneer er een cheat komt waarbij je alle skills krijgt
Zet in je swkotor.ini onder [Game Options] 'EnableCheats=1', zonder '' Open dan ingame je Console met ` , met voer het volgende in voor de volgende results: setcomputeruse <cijfer> setdemolitions <cijfer> enz.. setstrength <cijfer> setdexterity <cijfer> enz.. addexp turbo (loop je sneller invulnerability (spreekt voor zich..) addlightside (voegt lightside points toe) adddarkside (spreekt voor zich..) revealmap (duh..) givecredits (duh..) givemed giverepair givecomspikes infiniteuses addlevel |
Nog een punt waar je een Darksider kunt worden, is op die planeet in het StarForge systeem. Daar ben ik "overstag gegaan". Alleen een nadeel was hier wel dat ik totaal geen Dark Side Force powers had. Maar goed, Light Side werkt ook nog wel als Dark Jedi zijnde, alleen kosten wat meer Force punten.GG85 schreef op 15 december 2003 @ 12:04:
Heeft er iemand een savegame van het moment dat je net voor de Jedi Counsil komt? Ik wil het spel namelijk opnieuw als Darkside spelen maar om alles opnieuw te doen daar heb ik geen zin in eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door SandsOfArrakis op 15-12-2003 19:32 ]
Dan doe je het snel, ik zat op 48 uur.WJP schreef op 15 december 2003 @ 19:07:
je weet het verhaal al.... dus je kan alle gesprekken doorklikken en eventueel side-quests overslaan.
(ik ben nu trouwens bijna op het eind (starforce) en ik zit op 31 uur)
Verwijderd
tot aan de star force zat ik op 28 uur ofzo, maar dan heb ik ook geen enkele side quest gedaan die niet hoefde.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 19:38 ]
Verwijderd
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
yupSouthern Sun schreef op 17 december 2003 @ 20:36:
net mn eerste ontmoeting met malak gehad. zeer aparte wending van het verhaal ineens
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
mandolorians verslagen, starmap droids idem, dark jedi gebruikt als vloermat, revolutie op gang gezet bij de wookies en dat was het wel zo'n beetje... |
Ook het verhaal dat de sandwarrior storyteller je kan vertellen op Tatooine (heb je dus hk47 voor nodig |
- heb nu 2 planeten gehad na taris en op elke kwam ik 3 dark jedi tegen. krijg je telkens maar 3 per planeet of gaat dat nog wisselen? - verder probeer ik bastila telkens te "versieren" zeg maar maar gaat dat nog lukken of wat svp geen rechtstreekse antwoorden van ja, daar en daar zus en zo. maar graag hints en ernaartoe (weet ik: niet echt snugger om het dan te vragen in de 1e plaats maar goed |
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
gebruik motherboard monitor en kijk hoe warm de boel daadwerkelijk wordt in NFS:U en in KotOR.. ik zeg niet dat het dat is maar het zou kunnen (heb ik wel eens eerder gehoord nml)Sneak[3G] schreef op 19 december 2003 @ 16:47:
hmmz waarom heb ik er dan bij ieder ander spel GEEN last van. Dat is wel raar. Ik speel gewoon NFSU 4 uur lang zonder dat ie reboot. Hoe kan ik jouw theorie testen?
[ Voor 39% gewijzigd door Sneak[3G] op 19-12-2003 17:44 ]
py.mosjuh schreef op 19 december 2003 @ 16:33:beetje spoilers:
- heb nu 2 planeten gehad na taris en op elke kwam ik 3 dark jedi tegen. krijg je telkens maar 3 per planeet of gaat dat nog wisselen?
- verder probeer ik bastila telkens te "versieren" zeg maar maar gaat dat nog lukken of wat
svp geen rechtstreekse antwoorden van ja, daar en daar zus en zo. maar graag hints en ernaartoe (weet ik: niet echt snugger om het dan te vragen in de 1e plaats maar goed
-je komt nog wel meer dark jedi tegen -hint: |
Haha ik had dit al in gedachte sinds het intro filmpje (waarin je een misterieus persoon ziet)executor schreef op 17 december 2003 @ 21:35:
[...]
yup. kwam voor mij ook als en complete verrassing.
This space is occupied
Verwijderd
Zorg eerst voor genoeg repair skills (desnoods met cheat). vervolgens repareren tot hij zegt dat het niet meer kan vanwege de safeguards. Op het moment dat je er achterkomt dat je Revan bent vertrouwt Garth je niet meer en kan je op het schip aan iedereen vragen of ze je nog vertrouwen. Kies hier ook HK-47 en wees verrast |
[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 20-12-2003 10:14 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
loop in een H vorm.Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 12:06:
Ik sta echt op het punt om gek te worden.
Ik ben nu bij de temple catacombs op de planeet in het starforge systeem waar je dan gecrashed bent en daar heb je zo'n heeeel vervelend puzzeltje waar je alle 9 blokjes tegelijk aan moet krijgen. Ik ben daar nu al zoo lang mee bezig en het wil absoluut niet lukken, ik heb er de hele tijd een over.
Iemand een hintmisschien
quotes hk47:Lord_Mithril schreef op 20 december 2003 @ 10:14:
Zorg eerst voor genoeg repair skills (desnoods met cheat).
vervolgens repareren tot hij zegt dat het niet meer kan vanwege de safeguards.
Op het moment dat je er achterkomt dat je Revan bent vertrouwt Garth je niet meer en kan je op het schip aan iedereen vragen of ze je nog vertrouwen. Kies hier ook HK-47 en wees verrast
trouwens, ken jij de torens van Hanoi niet ofzo? Dit gewoon, net als de overige puzzels in het spel, een oud (meestal bekend) spelletje...Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 21:07:
Hmm , ik zit nu vast in de tombe op Korriban waar je zit als je alle tests heb gedaan. Ik zit in een kamer met 3 pilaren waarvan ik de stroom moet verplaatsen tussen die pilaren. Ik heb enkel geen een idee hoe ik dat precies moet doen. Weet iemand de oplossing?
redelijk simpel maar je kan je er erg lang op verkijken..Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 12:06:
Ik sta echt op het punt om gek te worden.
Ik ben nu bij de temple catacombs op de planeet in het starforge systeem waar je dan gecrashed bent en daar heb je zo'n heeeel vervelend puzzeltje waar je alle 9 blokjes tegelijk aan moet krijgen. Ik ben daar nu al zoo lang mee bezig en het wil absoluut niet lukken, ik heb er de hele tijd een over.
Iemand een hintmisschien
Bier, Whiskey en Metal!!
py.mosjuh schreef op 19 december 2003 @ 16:33:
en verder vraag ik het me het volgende nog af:
beetje spoilers:
- heb nu 2 planeten gehad na taris en op elke kwam ik 3 dark jedi tegen. krijg je telkens maar 3 per planeet of gaat dat nog wisselen?
- verder probeer ik bastila telkens te "versieren" zeg maar maar gaat dat nog lukken of wat
- Eens zal zij voor die keuze staan of ze van je houdt of niet, en dan is het beter om the light side gevolgd te hebben |
TMAXTINT
argh... was toen nog niet 100% light (nu wel) maar toen zei ze dat ze voor de force koos... of ben ik nu strax nog gelukkig? (ben nu @ star forge)Marruk schreef op 24 december 2003 @ 14:02:
[...]
-
Eens zal zij voor die keuze staan of ze van je houdt of niet, en dan is het beter om the light side gevolgd te hebben
ennuh: je vind in de kamer ernaast een datapad met erop hoe je moet lopen (in een h vorm dus)...Lord_Mithril schreef op 24 december 2003 @ 12:58:
[...]
redelijk simpel maar je kan je er erg lang op verkijken..
probeer ze zo te krijgen
X= aan
0= uit
XXX
XX0
X00
welke hoek maakt op zich niet uitzodra je em zo hebt ga je op het hoek puntje staan e voila
[ Voor 34% gewijzigd door py.mosjuh op 24-12-2003 15:29 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Sneak[3G] op 28-12-2003 16:25 ]
Verwijderd
Ik ben er achter wat dit nou is, volgens mij is dat zon personal schild die je kan gebruiken, die balk is voor ziektes, en vooor boosters en hields en force powers welke atm op je werken...devilsnight schreef op 25 november 2003 @ 17:39:
Luitjes, ik heb een vraagje
[afbeelding]
Ik vraag me af wat dat voor gek wit object is, rechts van het figuur.
In die drie rechter kolommen/vormen , wat houd dat witte geval in? Ik
had liever dat dat ding beneden stond bij Dark Side..of is dit iets heel anders?
Verwijderd
This space is occupied
Is ook zo op de xbox af en toe. Maar dan alleen in de star forge als er 15 dark jedi je omsingelen en allemaal drain life of lightning gebruiken.TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 12:47:
Dat schokken is volgensmij een bug en heeft niks met de framarate te maken, ik had het ook op sommige specifieke momenten (AMD 2000+ GF4TI 4200) @1024 + 2x AA
TMAXTINT
Zoiets is het dus niet. Het is meestal op vrij rustige plekken (soms zelfs zonder NPC's en helemaal nooit bij vijanden.Marruk schreef op 30 december 2003 @ 12:53:
[...]
Is ook zo op de xbox af en toe. Maar dan alleen in de star forge als er 15 dark jedi je omsingelen en allemaal drain life of lightning gebruiken.
This space is occupied
Nu kan je met je vrouwtje leuke gesprekken voeren met die jongenpy.mosjuh schreef op 30 december 2003 @ 13:24:
wat ik wel jammer vind is, nu ik het voor de 2e keer als dark side woman soldier speel, je niet leuke gesprekken kan voeren met bastila als dat je zou kunnen als mannetje. ben nu net van taris af en ik ben al bijna volledig dark.. 1 misstapje dat ik wat light achtigs deed (was niet mijn bedoeling
)
This space is occupied
Het is volgens mij inderdaad een bug in het spel, op het forum van BioWare wordt er ook heel veel geklaagd over slechte framerates op snelle systemen. Ik had zelfs ook last van een zeer lage framerate. Ik heb toen geupgrade naar Catalyst 3.10 en dit lijkt de framerates gunstig te beinvloeden. Ik heb op Dantooine nu maximaal 40 fps waar ik er eerst 23 had. Het spel is op sommige stukken nog steeds schokkerig, dus ik hoop dat er snel een goede oplossing voor komt.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 12:32:
Ik heb het ook net gehaald, en is echt top game![]()
Maar nu heb ik al wel wat vragen, hebben jullie ook soms bedroefende framerates? Dan loop ik een deur door, bijv. van de uppercity en dan alles schokken als de neten, maar als ik eenmaal met iemand gepraat heb is het ineens overIk doe het in 1024*786 en geen AA of AF op een P4 2,6 en 9500pro
En ook nog ff vraagje over dat pazaak, moet je altijd beginnen? Want het lijkt me veel makkelijker om de ander te laten beginnen.
en ik heb met de 3.9 drivers juist meer snelheid..MetroidPrime schreef op 30 december 2003 @ 14:07:
[...]
Het is volgens mij inderdaad een bug in het spel, op het forum van BioWare wordt er ook heel veel geklaagd over slechte framerates op snelle systemen. Ik had zelfs ook last van een zeer lage framerate. Ik heb toen geupgrade naar Catalyst 3.10 en dit lijkt de framerates gunstig te beinvloeden. Ik heb op Dantooine nu maximaal 40 fps waar ik er eerst 23 had. Het spel is op sommige stukken nog steeds schokkerig, dus ik hoop dat er snel een goede oplossing voor komt.
[ Voor 40% gewijzigd door py.mosjuh op 30-12-2003 14:12 ]
[ Voor 99% gewijzigd door py.mosjuh op 30-12-2003 14:11 ]
Verwijderd
This space is occupied
Verwijderd
das fukkin' 4 cd's man:P, maar ja, zal wel moeten dan.TheEvilCuber schreef op 30 december 2003 @ 15:41:
Ik had dat ook
reinstall en ze doen het weer (kotor dus)
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 17:58 ]
ffs.. moet het dus helemaal opnieuw doen..Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 17:57:
ik zit nu op menaan. Nu willen dat ik iemand omleg(geheime bounty federatie.Krijg ik hier darkside punten voor ? Wil namelijk voor 100% light gaan
heb net Bastila gekust
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq