Knights Of The Old Republic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 30 december 2003 @ 19:45:
[...]

ffs.. moet het dus helemaal opnieuw doen.. :'(
Jammer :( Wat bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

dat dus... ;)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 01 januari 2004 @ 12:28:
[...]

[...]

dat dus... ;)
Grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al vervolg oid aangekondigd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 14:39:
Is er al vervolg oid aangekondigd? :P
Jah :D

Damn kan de link niet meer vindne :(
Had ergens gelezen dat in dit jaar ergens uitkwam volgens mij lente :?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 18:10 . Reden: spellings vautjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 15:43:
[...]

Jah :D

Damn kan de link niet meer vindne :(
Had ergens gelezen dat in dit jaar ergens uitkwma volgens mij lente :?
Waarschijnlijk wordt het juist eind dit jaar of begin volgend jaar.

Zie: http://pc.ign.com/articles/454/454330p1.html

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UITGESPEELT WOOHOO YEAH WAT EEN GOEDE GAME IS DIT :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
MetroidPrime schreef op 01 januari 2004 @ 16:12:
[...]

Waarschijnlijk wordt het juist eind dit jaar of begin volgend jaar.

Zie: http://pc.ign.com/articles/454/454330p1.html
Ik vraag me af welk einde ze gaan gebruiken. Het zou leuk zijn als ze voortborduren op het evil einde. Dat zou een mooie basis geven voor een weer een superverhaal.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Ik keen net even op de bioware site en er staan allemaal easter eggs in.

-
This one requires a bit of hoop jumping to achieve, but will give you the opportunity for infinite Light Side points.

On Dantooine after becoming a Padawan, Neurik Sandral will enter and ask about his missing son Cassus. Looking into the matter you will eventually discover the dead boy’s body on the same map as the Matale estate. You will then be allowed to access the Sandral estate and deliver the bad news to the father. Rahasia will enter once the father leaves.

If you say you are not interested in helping to find her the son you will gain Dark Side points- never fear! Apologize to her and repeat that you are not interested and you will be granted Light Side points.

This routine can continue granting you Light Side points until you are so bloated on goodness that people will start to poke you in the belly just to hear you giggle.

-
She’s a Saucy Minx

When you have Bastila in your party and some dark robes, equip the dark robes and then remove them.

If you remove Bastila's outfit when she's wearing dark robes, you'll see her in her angry underwear. If you take her clothes off otherwise, she's wearing her normal unangry underwear and probably won’t return your calls.

-
When you have the stowaway girl aboard the Ebon Hawk, tell her to get off the ship. If you intercept her before she leaves, you can do the same thing again. Each time, you'll receive dark side points.

You can use this repeatedly to easily make your character pure evil. It saves a lot of time you would normally spend stepping on children’s sandcastles, leaving wads of chewed gum on park benches, licking the soup ladle at dinner parties and so on.

Er schijnt ook nog een hidden ending alleen voor de xbox te zijn maar daar heb ik nog een extra controller voor nodig dus die kan ik niet delen met jullie....

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 18:12:
UITGESPEELT WOOHOO YEAH WAT EEN GOEDE GAME IS DIT :D :D :D
Joh.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje over het Jedi worden.......je moet 3 opdrachten doen alvorens Jedi te worden. Echter werd ik onderbroken en moest ik een andere missie doen, opzoek naar de Star Force.

Ik heb inmiddels al een lightsaber, crystal (gevonden in een ruin) en ik heb ook gekozen voor welk type Jedi ik zou willen zijn. Maar ik kan die hele lightsaber niet 'equippen', er zit een rode lijn om heen. Er zou iets niet overeenkomen met de specificaties.

Zegt iemand dit iets of moet ik toch nog iets anders doen bij de Jedi Councel om zo wel m'n lightsaber te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

heb je toevallig ook nog andere wapens 'ge-equipped'?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat heb ik niet, dus geen wapens.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Marruk schreef op 01 januari 2004 @ 19:13:
Ik keen net even op de bioware site en er staan allemaal easter eggs in.

....
moet je eerlijk zeggen dat dit meer op glitches lijken dan op easter eggs...
maar wel geinig natuurlijk :)

check anders ff gamefaqs bij de walkthrough, ik weet niet meer precies wat je moet doen om een echte jedi te worden.

het ligt er denk ik wel aan dat je geen jedi bent, alleen een jedi mag/kan een aber equippen.
ik dacht dat je gewoon een aantal quests moet doen.
die gozer bij de brug, met die moord, die vermiste robot, die familie ruzie, die dark jedi die je ligt moet maken.
ohja, en die trainer die, daar moet je ook dingenv oor doen, die staat in de trainings ruimte, naast de counselroom.
ik dacht dat dit ze waren....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 02 januari 2004 @ 13:15:
[...]

moet je eerlijk zeggen dat dit meer op glitches lijken dan op easter eggs...
maar wel geinig natuurlijk :)

check anders ff gamefaqs bij de walkthrough, ik weet niet meer precies wat je moet doen om een echte jedi te worden.

het ligt er denk ik wel aan dat je geen jedi bent, alleen een jedi mag/kan een aber equippen.
ik dacht dat je gewoon een aantal quests moet doen.
die gozer bij de brug, met die moord, die vermiste robot, die familie ruzie, die dark jedi die je ligt moet maken.
ohja, en die trainer die, daar moet je ook dingenv oor doen, die staat in de trainings ruimte, naast de counselroom.
ik dacht dat dit ze waren....
als je de vragen van de lightside beantwood en je gaat daarna je lightsaber style vragen/beslissen, dan maak je een lightsaber bij de workbench en kan je gelijk je saber equipen.

ik denk dat er iets niet klopt hier, ik zag het bij een vriend van mij, hij had cheats toegepast (gain level cheat ofzo) en daardoor was hij level 20 en kon dus geen jedi meer worden. (klinkt vaag, maar dat was het probleem iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 14:55:
[...]

als je de vragen van de lightside beantwood en je gaat daarna je lightsaber style vragen/beslissen, dan maak je een lightsaber bij de workbench en kan je gelijk je saber equipen.

ik denk dat er iets niet klopt hier, ik zag het bij een vriend van mij, hij had cheats toegepast (gain level cheat ofzo) en daardoor was hij level 20 en kon dus geen jedi meer worden. (klinkt vaag, maar dat was het probleem iig)
als je jedi word, dan kan je niet meer levellen in de class die je eerst gekozen had.
stel je bent level 10 soldier, en je word jedi, en even later lvl je, dan word je lvl 2 jedi, en blijf je level 10 soldier.
thats it :)
dus niet meer cheaten :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 02 januari 2004 @ 17:01:
[...]

als je jedi word, dan kan je niet meer levellen in de class die je eerst gekozen had.
stel je bent level 10 soldier, en je word jedi, en even later lvl je, dan word je lvl 2 jedi, en blijf je level 10 soldier.
thats it :)
dus niet meer cheaten :)
ehh ik cheat niet, ik geef alleen maar een mogelijk antwoord op het waarom niet kunnen levelen naar Jedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heeft er iemand al een oplossing voor de random lock ups na 20 sec - 5 minuut spelen? Ik heb v1.01, maar het blijft drama! Ik gebruik nu 53.03 Nvidia drivers, maar het helpt allemaal niet. Heb ook al hardware mouse uitgezet, maar niets . Iemand, die hier iets meer over weet ?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
hmmz een vriend van mij zegt dat de er ook een patch 1.02 patch is voor KOTOR. Echter kan ik niets vinden op de websites. Hij zegt dat ie het spel kan updaten door op de update button te klikken en dat er dan 1.02 ofzo staat. Is patch 1.02 nou uit? Kan er niets over vinden online. Dus denk dat het niet kan.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Versie 1.02 is er nog niet..

Ik heb trouwens een klein foutje ondekt met de ondertiteling, op Taris in de cantina heeft een man het over de ebon hawk, dat het het snelste ruimteschip was bla bla bla.. hij spelt het zo: fastet ipv fastest :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op 06 januari 2004 @ 21:23:
Versie 1.02 is er nog niet..

Ik heb trouwens een klein foutje ondekt met de ondertiteling, op Taris in de cantina heeft een man het over de ebon hawk, dat het het snelste ruimteschip was bla bla bla.. hij spelt het zo: fastet ipv fastest :)
Ik heb er nog wel meer gevonden :P
Zo werd 'he' en het ww omgedraaid oid...Stond echt enorm fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
maar er staat wel 1.02 rechtsonder na een automatische "ingame" update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Hoe kan je eigenlijk je fps zien in KoToR ?

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 18-10 14:10

GG85

.......

Gebruik Fraps! (www.fraps.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
dat werkt inderdaad prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zo'n leuke fout in het spel :P (doe wel ff in zwart, is namelijk een spoilertje :+ )
[/td][/tr][/table]

-
Als je besluit om Bastila te vermoorden op de Star Forge (ja, moet ze maar niet zo betweterig doen de hele tijd :+) , zie je haar nog wel zeer levend staan in het eindfilmpje :P Terwijl ik toch zeker ben dat ze gaat knielen, en ik mn Lightsaber hef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 16:52:
Nog zo'n leuke fout in het spel :P (doe wel ff in zwart, is namelijk een spoilertje :+ )
[/td][/tr][/table]

-
Als je besluit om Bastila te vermoorden op de Star Forge (ja, moet ze maar niet zo betweterig doen de hele tijd :+) , zie je haar nog wel zeer levend staan in het eindfilmpje :P Terwijl ik toch zeker ben dat ze gaat knielen, en ik mn Lightsaber hef :P
jij evil dude

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu op de 26 uur en zit bij mn laatste starmap @ tatooien als ik het goed heb.. de zee planeet iig

nu zit ik vast in die ondergrondse basis... nadat je die gast heb gevolgd en hij is opgegeten door de shark.. weet ik niet wat ik moet doen.. iemand iedee'en ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 10:29
FF zomaar een domme vraag... kun je als je een female hebt gemaakt ook Bastilla kussen? :P :9

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Kwartjuh schreef op 14 januari 2004 @ 10:35:
FF zomaar een domme vraag... kun je als je een female hebt gemaakt ook Bastilla kussen? :P :9
ik ben dus niet de enige ziekelijke geest ;).. nee gein; volgens mij ga je dan met carth aan de haal. had geen zin om na het uitspelen als 100% light mannetje meteen als 100% dark vrouwtje te gaan spelen. dat doe ik wel nadat ik eerst een paar andere spellen heb uitgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:09
Een goede game, zeker omdat je t niet in een uurtje hebt uitgespeeld, wat helaas af en toe wel eens voorkomt :|

Het spel deed me alleen erg aan Neverwinter Nights denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timorad schreef op 14 januari 2004 @ 22:21:
Een goede game, zeker omdat je t niet in een uurtje hebt uitgespeeld, wat helaas af en toe wel eens voorkomt :|

Het spel deed me alleen erg aan Neverwinter Nights denken.
uurtje lijkt mij overdreven, maar begrijp wat je bedoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ben nu iets van 9 uur bezig, en ben net een Jedi, en ik moet die zoon van de 1e flip gaan redden. Maar wat is die planeet uitgestrekt zeg... Is er ergens een plattegrondje van ofzow?
/me SlinkingAnt = ook lief & light

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 19 januari 2004 @ 22:55:
Ik ben nu iets van 9 uur bezig, en ben net een Jedi, en ik moet die zoon van de 1e flip gaan redden. Maar wat is die planeet uitgestrekt zeg... Is er ergens een plattegrondje van ofzow?
Hopelijk loop je er niet nog steeds daar rond, maar voor het geval wel:
je zit op het planeet van de jedi academy? Het aantal mappen valt eignelijk wel mee, er zijn meerdere routes naar hetzelfde stukje, dus vaak 2 paden naar het zuiden, 2 naar het noorden etc.

Je kunt ook de speed burst force van bastilla gebruiken om grote stukken te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem ook maar eens spelen, ben geen echte diehardcore RPG speler, zeg maar nooit, is dit een makkelijke RPG of zo een die alleen de die-hards snappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-10 20:43
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 18:00:
ik ga hem ook maar eens spelen, ben geen echte diehardcore RPG speler, zeg maar nooit, is dit een makkelijke RPG of zo een die alleen de die-hards snappen...
ik ben geen die hard, maar vond dit een van de leukste spellen die ik heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

SlinkingAnt schreef op 19 januari 2004 @ 22:55:
alle planeten zijn groot en uitgebreid (meestal ben je wel een uurtje of 4 a 5 zoet per planeet en dan heb je meestal nog niet alles gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gegarandeerd veel speeltijd dus... nog tips voor RPG-n00bs al ik???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:57
Ik heb nu ook een paar uurtjes gespeeld. Ik vind het spel erg lastig (je kunt zoveel, ik heb gewoon geen idee waar ik meer heenmoet :P), maar wel errug leuk. Het heeft een aangenaam sfeertje, waardoor ik het toch blijf spelen. Ook ik ben vrijwel nieuw toch het RPG genre (dit is de eerste RPG die ik eigenlijk doe), dus tips zijn zoals McRuler al zegt, welkom. Is er eigenlijk al ergens een walkthrough, of zijn er daar iets teveel mogelijkheden voor :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
De enige tip is: je went er vanzelf aan :)
En je kan ook weinig verkeerd kiezen: bij elke lvl-up wordt een default-optie aangeboden, dus bij twijfel kan je daar altijd gebruik van maken.

Ik zou geen walkthrough gebruiken. Dat zal het spel echt verpesten. Dat je daardoor misschien toevallig een side-quest mist: tja, jammer dan :P

En zo heel erg veel mogelijkheden zijn er nu ook weer niet hoor... praat met de NPC's en quests komen vanzelf. Als je iets moet onderzoeken en je weet niet precies waar je moet zoeken: gewoon verder spelen. Je komt er dan vanzelf wel een keer langs.

[ Voor 30% gewijzigd door Infinitive op 28-01-2004 11:33 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Infinitive schreef op 27 januari 2004 @ 20:36:
De enige tip is: je went er vanzelf aan :)
En je kan ook weinig verkeerd kiezen: bij elke lvl-up wordt een default-optie aangeboden, dus bij twijfel kan je daar altijd gebruik van maken.

Ik zou geen walkthrough gebruiken. Dat zal het spel echt verpesten. Dat je daardoor misschien toevallig een quest mist: tja, jammer dan :P

En zo heel erg veel mogelijkheden zijn er nu ook weer niet hoor... praat met de NPC's en quests komen vanzelf. Als je iets moet onderzoeken en je weet niet precies waar je moet zoeken: gewoon verder spelen. Je komt er dan vanzelf wel een keer langs.
gewoon lekker proberen. neem de tijd voor elke planeet/locatie (het zijn er een stuk of 8 d8 ik) en lees onder geen beding walkthroughs.. de hele clue van het spel wordt je dan verpest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tip: probeer in een aantal skills veel punten te stoppen. Bijvoorbeeld: als je met 1 wapen vecht pomp punten in dueling, met twee wapens in "two weapon fighting" . Ook moet je 1 aanval eerst eens volpompen met punten, zoals "flurry". Dan kun je qua aanvallen weinig meer fout doen.

offtopic:
@ py.mosjuh : Fiets fiets = new Fiets; LOLOLOL

java progger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ik zit nu al vast... int eerste lvl in die stad.. moet met die lift mee, en heb een uniform... maar kna t slot niet unlocken. koop ik een lief schattig driodje, loopt dat ding de deur uit... PATS BOEM ding verrot... en nu kom ik niet mer verder en ben overal al geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 10:43:
offtopic:
@ py.mosjuh : Fiets fiets = new Fiets; LOLOLOL

java progger?
hoe raad je het zo? moet eig nog wel zijn:
Java:
1
Fiets fiets = new Fiets();
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 11:34:
mmm, ik zit nu al vast... int eerste lvl in die stad.. moet met die lift mee, en heb een uniform... maar kna t slot niet unlocken. koop ik een lief schattig driodje, loopt dat ding de deur uit... PATS BOEM ding verrot... en nu kom ik niet mer verder en ben overal al geweest...
ga nog es praten met die miep van wie je die droid hebt. en je moet natuurlijk wel je pakje aan doen om met de lift te mogen he? ik neem ff aan dat je nog helemaal bovenin taris bent (dus nog niet in de undercity oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat miepje zegt dat die andere robot voor een speciaal iemand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 12:04:
dat miepje zegt dat die andere robot voor een speciaal iemand is...
klopt, je kan um later pas ophalen. je kan iig je geld terug krijgen voor die kapotte robot. maar die lift gaat heel makkelijk. doe dat sith armor aan en je kan zo langs die guard lopen (lift zit dus tegenover de robotwinkel. niet doorlopen; dat is de sith base d8 ik, dat komt veel later pas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de lift zit op slot en ik kan die lock niet picken...

k, laat maar heb net een haf uur voor niets rondgelopen. Want de lift gaat ook open als je er op klikt, zonder het lock te picken...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 12:15:
maar de lift zit op slot en ik kan die lock niet picken...

k, laat maar heb net een haf uur voor niets rondgelopen. Want de lift gaat ook open als je er op klikt, zonder het lock te picken...
rofl.. ik dacht dat je dat wel doorhad ;) naja: zo kan je dus deuren, kratten etc openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis wle were een keer een spel wat je niet in een paar uurtjes uitspeelt... ben nu al 8,5 uur bezig en ben bij derde Jedi opdracht.. :) lang genieten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Als je een slot niet open krijgt, dan:
- slot kan gewoon niet open d.m.v. lock picking. Waarschijnlijk gebeurt er later nog wel iets waardoor de deur uit zichzelf opengaat en dat wordt je dan wel een keer doorgegeven.
- slot is alleen te openen voor characters die zich helemaal op die skill hebben toegespitst. De eventele items die je achter de deur vind zijn dan een bonus voor zo'n character en daar heb je zelf niets aan.

Ik kan me één deur herinneren die ik niet kon openen. Dat was een deur in de sith-academy waar informatie lag die je nodig hebt voor een quest. Die deur zal wel open gegaan zijn als je iets voor een bepaald character gedaan hebt, maar tegen die tijd had ik door een foutje iedereen al uitgeroeid :+ (I failed your my ... :P ). Toen ik toch maar even ging cheaten om HK-47 te upgraden heb ik ook m'n lockpick maar tijdelijk op 99 gezet en toen kon ik de deur wel openmaken (maar had er niets meer aan) :)

offtopic:
Als je dit een leuk spelletje vind, kan je ook nog spellen als Never Winter Nights (+2 expansions), Baldur's Gate (I/II+exp) en Planescape Torment gaan spelen. Maar als je dat doet, geef mij dan niet de schuld dat je je jeugd vergooid hebt aan D&D RPG's 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Infinitive op 28-01-2004 20:41 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 27 januari 2004 @ 18:25:
[...]

alle planeten zijn groot en uitgebreid (meestal ben je wel een uurtje of 4 a 5 zoet per planeet en dan heb je meestal nog niet alles gehad)
Ben nu net van die planeet af, en zit nu op manaan, ook al zo'n doolhof :) En die juristen zijn helemaal klote >:) Zit nu al op de 13 uur ofzow, denk dat ik gemiddeld wel de 6 uur per planeet ga halen denk :) Is iig een rpg die leuk is om een tijdje te spelen.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

SlinkingAnt schreef op 28 januari 2004 @ 22:54:
[...]

Ben nu net van die planeet af, en zit nu op manaan, ook al zo'n doolhof :) En die juristen zijn helemaal klote >:) Zit nu al op de 13 uur ofzow, denk dat ik gemiddeld wel de 6 uur per planeet ga halen denk :) Is iig een rpg die leuk is om een tijdje te spelen.
die juristen.. zou eerst even opslaan voor je daaraan begint (rechtzaak). je moet eerst iig veel praten voordat je daarna moet beginnen om die gast onschuldig te krijgen (als je dat wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

kan je hier ook een soort van... cooperative mee doen ? met meerdere vrienden online levelen ?

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Ik heb hem ook sinds kort.

Al aardig veel gespeeld, echt een zeer mooi verhaal.
En mooie graphics.

Wat is eigenlijk de gemiddelde speelduur van het spel??
Ik zit nu op ongeveer 14 uur.
Ben net op de wookie planeet aangekomen.
De eerste planeet die je zelf mag kiezen.

Ben ik al een beetje ver??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 10:57
Er is trouwens een nieuwe patch uit en dat is heel fijn, want er is nu eindelijk de 1280x1024 resolutie. Dat vind mijn 17" TFT toch wat leuker dan 1280x960 :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 05 februari 2004 @ 19:55:
Ik heb hem ook sinds kort.

Al aardig veel gespeeld, echt een zeer mooi verhaal.
En mooie graphics.

Wat is eigenlijk de gemiddelde speelduur van het spel??
Ik zit nu op ongeveer 14 uur.
Ben net op de wookie planeet aangekomen.
De eerste planeet die je zelf mag kiezen.

Ben ik al een beetje ver??
Minimaal 30 uur.

Maar ikzelf ben bijna klaar en zit wel al op bijna 60 uur.

Er zijn veel side quests die niet noodzakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
D1ON schreef op 28 januari 2004 @ 23:45:
kan je hier ook een soort van... cooperative mee doen ? met meerdere vrienden online levelen ?
Nee, en dat is erg jammer. Het is namelijk erg stoer om met bijvoorbeeld zijn vieren zo'n spel te spelen. Vooral als je een beetje evil speelt >:)
Bij een spel als Neverwinter Nights kan dit wel en dan krijg je van dit soort situaties:
A: "WTF, niet alleen die boer, maar ook zijn koeien vallen mij aan!"
B: "Ow, dat zal wel door dat dochtertje komen."
A: "Maar die hadden wij toch gered?"
B: "Ja, maar daarna heb ik gezegt dat ze als dank meteen onze slaaf kan zijn."
A: ...

[ Voor 8% gewijzigd door Infinitive op 06-02-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Breepee schreef op 05 februari 2004 @ 20:04:
Er is trouwens een nieuwe patch uit en dat is heel fijn, want er is nu eindelijk de 1280x1024 resolutie. Dat vind mijn 17" TFT toch wat leuker dan 1280x960 :)
Ik haal dankzij de nieuwe patch eindelijk een goede framerate op mijn gloednieuwe pc. Het spel wordt nu niet meer schokkerig, zelfs niet in de grafisch wat intensievere gebieden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Heeft er iemand een savegame met een DarkSide karacter aan het begin van de starforge? (of net ervoor) Ik wil hem namelijk even met Dark powers uitspelen maar helemaal opnieuw beginnen vind ik iets teveel van het goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30

Bosmonster

*zucht*

Zondag ook maar ff gekocht en kon al gelijk niet stoppen.. Direct tot diep in de nacht zitten spelen :P

Het doet mij een beetje denken aan Ultima Underworld qua sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 19:50:
[...]

Minimaal 30 uur.

Maar ikzelf ben bijna klaar en zit wel al op bijna 60 uur.

Er zijn veel side quests die niet noodzakelijk zijn.
A mooi, ik zit nu op de 22,5 uur dus, en dat met alle side-quests die ik maar kan vinden.

Zit nu op Tatooine, echt heel mooi gedaan, zoals de Sandcrawler en de stad.
Het spel is echt veel leuker dan ik had gedacht.
Masterlijk!! _/-\o_

Hoeveel planeten zijn er eigenlijk, op het doosje staat 8, maar er zitten op de kaart nog een paar witte stippen.
Moeten dit nog planeten worden ofzo?? :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Hmmm volgens mij heb ik foutje ofzo,.. mijn broertje heeft hem net uitgespeeld,...

En ik moet nog 1 map,... die op tatooine ... maar als ik in dat "sandpeople" basis kom ,.. is er helemaal nix,..

Moet ik hiervoor nog wat doen,... of iemand anders dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. ik ben begonnen als scout met blasters enzo.. Nu ben ik op Dantooine beland en ben ik Jedi enzo, maar ik ben dus helemaal niet geschikt om met lightsabers te werken (geen melee-skills)...

Maakt dit uit of kan ik gewoon lekker doorgaan met 'blasten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
volgens mij moet je gewoon door kunnen gaan met blasteren ,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:22
Bosmonster schreef op 13 februari 2004 @ 11:56:
Hmm.. ik ben begonnen als scout met blasters enzo.. Nu ben ik op Dantooine beland en ben ik Jedi enzo, maar ik ben dus helemaal niet geschikt om met lightsabers te werken (geen melee-skills)...

Maakt dit uit of kan ik gewoon lekker doorgaan met 'blasten'?
Ik had ergens gelezen dat als jedi je dexterity (wat je waarschijnlijk hoog hebt voor je blasters) hoger is dan je strength, dat dan gebruikt wordt als modifier voor je saber.

Maar je mist inderdaad wel een groot aantal feats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Iemand een savegame van net op Dantooine? Dan kan ik gelijk als Dark jedi beginen ipv. Light side wat ik nu gespeelt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net uitgespeeld.
Ik heb er rond de 40 uur over gedaan.
Echt een geweldig spel, veel beter dan ik had verwacht.
Ik ga hem dan ook nog zeker een keer opnieuw spelen.
Maar dan als Dark Jedi. })

Op het laatst stond er bij mijn karaktertje helemaal een gloed (bij stats).
Die zo uit de grond kwam, en dan met van die witte bolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ben nog maar uurtje of 15 bezig dus heb nog wel ff te gaan.. Ben nu scout/Light Jedi maar kijk nu al uit naar een nieuwe poging als ik hem uitgespeeld heb als Soldier/Dark Jedi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

OMFG!!! Wereldspel :) Ben nu 26 uur bezig ofzo en heb net de eerste van de 4 planeten voor de starmaps gehad.

Echt geweldige gameplay :) Heb nu dit spel 3 dagen en heb er 8 uur per dag aan besteed :) En daarnaast ook gegeten, geslapen en deels gewerkt :)

Anyway, ik heb zo'n beetje alles van BioWare en Black Isle thuis staan (BG saga, PS:T , IWD , NWN saga en nu deze...) en het zijn gewoon de beste games ooit gemaakt.

Wat een spelgenot !

* Japser is lyrisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Heb hem toevallig uitgespeeld van de vrijdag. Iets van 45 uur op de savegame, maar weet al dat ik een hoop gemist heb.

Ben nu weer overnieuw begonnen en ga nu voor Dark side. Inclusief cheats (:P Dark side he!).. Wil wel eens als ubersterke Dark side gast het spel spelen, dus heb mn stats even allemaal op 18 gezet en mezelf 100.000 credits gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

Zeg maarrem hoe upgrade je nou je Swoop bike op Tatooine? Die Nico in de kantine zegt dat je bij Czerka moet zijn, maar daar hebben ze niks. En ik kan die toptijd van 22.51 niet beaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Japser schreef op 03 maart 2004 @ 11:41:
Zeg maarrem hoe upgrade je nou je Swoop bike op Tatooine? Die Nico in de kantine zegt dat je bij Czerka moet zijn, maar daar hebben ze niks. En ik kan die toptijd van 22.51 niet beaten :(
Ik heb alles gehaald zonder hem te updaten.
Lukte makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

heb ik ook een tijd naar gezocht maar niets kunnen vinden. ook een paar walkthroughs bekeken om dat uit te vinden maar helaas.. wel wat gek aangezien inderdaad wordt gezegd dat je daar moet zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel veel over die speed vlakken heen vliegen, das de enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je bike niet upgraden, wat die vent ook zegt, het kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nope.. maar na een paar keer proberen haalde ik zelfs 21.nogwat dus het is makkelijk haalbaar :)

Swoopracen is makkelijk geld verdienen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen geld verdient met swoopracen en dat kaart spel. en nog had ik een kapitaal oveer aan t eind van t spel, heb eigenlijk nooit iets gekocht in een winkel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:10:
ik heb geen geld verdient met swoopracen en dat kaart spel. en nog had ik een kapitaal oveer aan t eind van t spel, heb eigenlijk nooit iets gekocht in een winkel ofzo...
er zitten wel leuke stukjes in het spel die oa. alleen te halen zijn met bijv dat kaartspel (even naam kwijt). bijv op de 1e planeet (ook naam kwijt, is alweer een maandje of 3 geleden dat ik het uitspeelde) kun je in een van de bars een spelletje doen en daarmee een meid imponeren (moet je uiteraard wel een mannetje zijn ;)). die wil dan wel "wat leuks" met je gaan doen :>. alleen wordt je daarna echt "genaaid" (maar daar was het je natuurlijk ook om te doen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Bosmonster schreef op 13 februari 2004 @ 11:56:
ik ben dus helemaal niet geschikt om met lightsabers te werken (geen melee-skills)...
Maakt dit uit?
Melee-skills hebben geen invloed op je lightsaber gebruik. Je kunt er dus het beste ook nooit in 'investeren'; al maakt het geen **** uit, want KOTOR is easy dus zelfs 3 weg gegooide 'upgrades' maken waarschijnlijk niets uit.
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 22:10:
nog had ik een kapitaal oveer aan t eind van t spel, heb eigenlijk nooit iets gekocht in een winkel ofzo...
Ja geen wonder, want eigenlijk de enige dure dingen in het hele spel zijn de shop-items op Yavin (alleen PC). Dat zijn ook meteen de 'allerbeste' items uit het hele spel (vooral lightsaber cristals zijn erg relaxed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Bosmonster schreef op 04 maart 2004 @ 09:30:
Swoopracen is makkelijk geld verdienen :)
Vooral op Manaan, op de andere planeten krijg je niet veel geld (Tatooine).

Het kan trouwens alleen maar op Taris, Manaan en Tatooine toch??
Of heb ik er een overgeslagen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:22
Nee, er zijn maar 3 races.

De racing bonds die je krijgt op Tatooine moet je trouwens verkopen aan die gast op Yavin spacestation, krijg je er veel meer voor (160 ipv 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Mennootje schreef op 05 maart 2004 @ 10:59:
Nee, er zijn maar 3 races.

De racing bonds die je krijgt op Tatooine moet je trouwens verkopen aan die gast op Yavin spacestation, krijg je er veel meer voor (160 ipv 60).
zeg je nu :). Net alles voor 60 verkocht in de droidshop op die woestijn wereld.

Echt een spel waar ik sinds lange tijd helemaal verslaafd aan ben. Het is echt lang geleden dat het "opeens" 4 uur snachts is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op Dantooine, wat is nu de beste manier om van die H(a)ount Dogs af te komen, dus die irri "wilde dieren" die buiten de Jedi Council lopen. Ik ga steeds af, ook al heb ik party van 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:00:
Ik zit nu op Dantooine, wat is nu de beste manier om van die H(a)ount Dogs af te komen, dus die irri "wilde dieren" die buiten de Jedi Council lopen. Ik ga steeds af, ook al heb ik party van 3.
Granaatjes werken meestal wel om ze te verzwakken. Stun saber is ook wel handig.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Is er eigenlijk al nieuws over een opvolger??

Lijkt me wel logisch dat er een opvolger komt.
KOTOR kreeg goed scores en werd goed verkocht.
En als ze eenmaal geld ruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

kweet niet of het een goede bron is, maar:

ik las in de PU van deze maand bij de preview van Jade empire (kotor zonder SW en in oude china) dat hun te horen gekregen hadden dat er 2de deel geplanned is. Nu maar hopen dat ie voor de pc ook komt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:56
Mag ik even een vraagje stellen over een punt in dit geweldige spel?
ik zit voor het eerst in de game echt even vast:
Ik ben bijna aangenomen bij de sith op korriban. Nu heb ik de computer - ringen puzzen opgelost en de 2 terratecs verslagen (een hoop mijnen neergelegd ;) ) Nu kom ik dus bij die poison lake ofzo aan. Hier loop ik vast. Ik heb wel breathing masks, maar heb nooit de upgrade naar medium armor gedaan, leek me niet nodig. Als ik nu mijn fire grenade in het meer lob ga ik standaard dood. Moet ik nu helemaal terug naar mn laatste upgrade om die armor te pakken? Dat zou bagger zijn, is al gauw een uur terug in de game ;(.

Alvast bedankt!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 07:31

Wom

ye-roon schreef op 21 april 2004 @ 17:03:
kweet niet of het een goede bron is, maar:

ik las in de PU van deze maand bij de preview van Jade empire (kotor zonder SW en in oude china) dat hun te horen gekregen hadden dat er 2de deel geplanned is. Nu maar hopen dat ie voor de pc ook komt.
Komt eraan, is op de E3 getoond, maar alleen nog maar de Xbox versie.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
cheiron schreef op 13 mei 2004 @ 22:13:
Mag ik even een vraagje stellen over een punt in dit geweldige spel?
ik zit voor het eerst in de game echt even vast:
Ik ben bijna aangenomen bij de sith op korriban. Nu heb ik de computer - ringen puzzen opgelost en de 2 terratecs verslagen (een hoop mijnen neergelegd ;) ) Nu kom ik dus bij die poison lake ofzo aan. Hier loop ik vast. Ik heb wel breathing masks, maar heb nooit de upgrade naar medium armor gedaan, leek me niet nodig. Als ik nu mijn fire grenade in het meer lob ga ik standaard dood. Moet ik nu helemaal terug naar mn laatste upgrade om die armor te pakken? Dat zou bagger zijn, is al gauw een uur terug in de game ;(.

Alvast bedankt!
Probeer die ijsgranaat eens ;)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Marruk schreef op 13 mei 2004 @ 22:30:
[...]

Probeer die ijsgranaat eens ;)
Ik heb geen ijsgranaat.In de linker kamer kreeg na de "computer-ringen puzzel" een poisened zwaard (??) en in de andere krijg ik die vuur granaat (na die grote jedi-etende monsters)... ;( ;(

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 14-05-2004 09:43 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 11:17

Namu

Silver Wings Of Morning

ik zou nog eens (in de lijken) kijken want daar moet dus echt een ijsgranaat bij zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Namu op 14-05-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Namu schreef op 14 mei 2004 @ 10:12:
ik zou nog eens (in de lijken) kijken want daar moet dus echt een ijsgranaat bij zitten.
:D Ongelovelijk dat ik zo iets gemist heb! Hartstikke bedankt!

*schaam*

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lucasarts heeft nu dus *officieel* aangekondigt dat deel 2 eraan komt:

http://www.lucasarts.com/games/swkotor_sithlords/

/me Notna moet toch maar eens deel I even uitspelen :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
dat turn based is opzich wel grappig,... maar wat mij een leukere combo lijkt is de gameplay van Jedi Academy, gecombineerd met KotoR ...., maar dat zal zich in deel 2 ook nog niet uiten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Hopelijk deze topic weer ff nieuw leven inblazen :P

Speel het nu ongeveer een jaar en sindsdien 16 keer uitgespeeld :) met een gemiddelde game tijd van 25 uur (snelste potje ligt ergens tussen 20 en 21 uur 8)7 .

KotOR blijft mijn lievelings spel _/-\o_ _/-\o_

KotOR 2 gaat volgens mij minstens net zo goed worden, in Februari gaat hij eindelijk uitkomen.

Wat zijn jullie verwachtingen eigenlijk van KotOR2...? nieuwtjes en weetjes zijn altijd welkom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Kotor was een briljant spel, heb iets van 3keer ofzo uitgespeeld.Wacht ookal de hele tijd op de opvolger, maar wel jammer dat de release van eind 2004 verzet is naar feb 2005.
btw, de amerikaanse xboxers hebben hem wel aan het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:20
Echt het beste spel van starwars. KHeb altijd een hekel gehad aan iets wat met lucas arts te maken had.
Het zag er altijd net iets te lelijk uit en/of de gameplay was crappy.
Maar dit was echt GEWELDIG. Je bent gewoon in de star wars wereld. ze hebben het echt goed gemaakt.
khebbet paar x uitgespeeld. Hoewel het lijkt alsof je veel keuzes kan maken is het spel toch wel best liniair. Hoop dat Kotor 2 breder wordt.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
The_Savage schreef op 07 november 2004 @ 20:13:
Hopelijk deze topic weer ff nieuw leven inblazen :P

Speel het nu ongeveer een jaar en sindsdien 16 keer uitgespeeld :) met een gemiddelde game tijd van 25 uur (snelste potje ligt ergens tussen 20 en 21 uur 8)7 .

KotOR blijft mijn lievelings spel _/-\o_ _/-\o_

KotOR 2 gaat volgens mij minstens net zo goed worden, in Februari gaat hij eindelijk uitkomen.

Wat zijn jullie verwachtingen eigenlijk van KotOR2...? nieuwtjes en weetjes zijn altijd welkom :Y)
Voor de XBOXertjes onder ons zelfs 06 december al. (zie off. site)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

mooi zo >:)

weet je het zeker dattie eerder op xbox uit komt?

Ik weer weer zo'n prachtig verhaal+sfeer+supagamplay _o_

[ Voor 92% gewijzigd door Tripp op 12-11-2004 02:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
executor schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 02:11:
weet je het zeker dattie eerder op xbox uit komt?
*klik*

Ik snap best dat je het zelf ook wel had gekund hoor, maar ik zoek het zooooooo graag voor je op ;)
Availability: Xbox: 12/04 PC: 2/05
Genre: RPG
Platform: Xbox, PC
ESRB: Teen - Blood, Violence
http://www.lucasarts.com/...sithlords/indexLight.html
Choose Wisely
Every click, a choice. Will you embrace the rage of the dark side or seek the path of the Jedi? Let the Force guide your hand, Padawan. Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords is coming for Xbox December 6th, 2004.

Chronicles of the Old Republic
Part II: The Shadow of Freedon Nadd has been added to the Game Info section. Begin your journey now and prepare for KOTOR II.

Characters
Who are your allies? Who are your enemies? Visit the Characters section to find out who you'll meet as you travel through the world of the Old Republic.

Screensavers and Wallpaper
Stop by the Media page to download screensavers, wallpaper and buddy icons. While you're there, be sure to check out the screenshot galleries, concept art and game trailer.

Worlds
Korriban, Peragus II, Telos and Dantooine. These are just a few of the planets you'll explore in KOTOR II. Visit the Worlds page now in the Gameplay section to learn more.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste