hmm , met die trial van sundry kom ik niet uit
. Op manaan dus. Het schijnt dat die kerel het wel gepleegd heeft maar dat moet ie eerst zijn kooi al bekennen.

Verwijderd
He who controls the Spice, controls the Universe.
f. GUARANTEED DAMAGE thanks to Jason Chrisjohn
Crystals Used: Krayt Dragon Pearl, Sapith
Upgrade(s): Damage +5
Attack +5
Benefits: Unlike the wide bonus damage range of the Power combination, this
crystal combination gives a guaranteed damage bonus to you lightsaber. The +5
attack bonus is also nice as well, providing an increased chance to hit. This
combination works well as a main lightsaber or an off-hand lightsaber paired
with the Power combination to make an unstoppable duo.
Crystal Guide (incl. locaties o/)b. LIGHT SIDE thanks to Madogre
Crystals Used: Upari, Solari
Upgrade(s): Damage +4-11, +1-8 Physical Damage vs. Dark Side
Attack +6
Limitation: Can only be used by a Light Jedi
Benefits: All Light Side players should have this combination in one of their
lightsabers. This is an effective Dark Jedi killing combination that becomes
very useful throughout the Star Forge and against Darth Malak. It provides a
nice attack bonus as well to ensure hits.
[ Voor 79% gewijzigd door Switch op 29-11-2003 16:59 ]
lol, linken mag nietSwitch schreef op 29 november 2003 @ 16:56:
Ben nu @ Deck 2 van de Star ForgeErg leuk, vraag me af of het verhaal voor iedereen hetzelfde is eigenlijk, zullen we over een weekje wel achter komen. Als iedereen het heeft uitgespeeld
.
Trouwens, hier nog wat tips voor de crystals uit je Lightsaber:
[...]
[...]
Crystal Guide (incl. locaties o/)
[ Voor 21% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-11-2003 22:26 ]
Battle.net Spud#2543
BF1: Don-Panio
[ Voor 99% gewijzigd door Paniohitus op 29-11-2003 23:56 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Icingdeath op 30-11-2003 09:36 ]
Sand People killen en hun kleren aantrekken...JelleStoel schreef op 30 november 2003 @ 09:35:
Hoe schakel ik die turrets uit in de woestijn van tatooine
me hele party is in een keer dood als ik er langs ga
foutSwitch schreef op 29 november 2003 @ 23:06:
Dunno, ben niet op het station geweest. Maar nieuwe kleur geeft geen nieuwe abilities ofzo hoor, alleen kleurtje.
Toch?
Battle.net Spud#2543
hihi zat ik ook even mee te kloten, had net al m'n spikes uitgegeven aan die leuke star forge robesGG85 schreef op 30 november 2003 @ 09:48:
Zijn er al cheats of een trainer voor Knight of the old Republic? Ik vind dat stuk dat je alleen in de Star Force die droids moet uitschakelen en dmv Spikes dan die generatoren moet uitschakelen erg iritant. Ik ga er bij lange na niet dood maar ben 5 min bezig om 1 generator uit te zetten omdat ik geen spikes genoeg heb.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
hehe als je hier 20000 voor gaat betalen ben je niet helemaal goed bezig als je op een gegeven moment die dingen gratis kunt krijgenTepelStreeltje schreef op 29 november 2003 @ 22:19:
[...]
xie trouwens in die faq (die bij Xbox staat) niets over die crystals die je kan kopen op dat station.
als je gozer gered heb, dan kan je bij hem een paar nieuwe basis crystals kopen.
guardian of the crystal ofzo, zijn wel ERUG goeie dingen, zijn alleen wel 20000+ per stuk...
(zijn dus niet van die upgrade dingen, zorgen voor hele nieuwe kleur!!! paarsachtig, en geel/groen)
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Eh...redden alsin, je maakt die lui af? Want ik jaag ze steeds weg met 'enge woorden'TepelStreeltje schreef op 29 november 2003 @ 22:19:
xie trouwens in die faq (die bij Xbox staat) niets over die crystals die je kan kopen op dat station.
als je gozer gered heb, dan kan je bij hem een paar nieuwe basis crystals kopen.
guardian of the crystal ofzo, zijn wel ERUG goeie dingen, zijn alleen wel 20000+ per stuk...
(zijn dus niet van die upgrade dingen, zorgen voor hele nieuwe kleur!!! paarsachtig, en geel/groen)
ehhh maakt het wat uit??? of ga je me nu vertellen dat je gratis kleurtje wilt gaan kopen voor 20000???Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:59:
[...]
Eh...redden alsin, je maakt die lui af? Want ik jaag ze steeds weg met 'enge woorden'maar ik zie die crystals niet?
ik ben er 3 keer geweest, 1 keer, kan je wat leuke stuff kopen.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:59:
[...]
Eh...redden alsin, je maakt die lui af? Want ik jaag ze steeds weg met 'enge woorden'maar ik zie die crystals niet?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Flap
hihi omg moeten?? willen!UDuckling5 schreef op 30 november 2003 @ 22:51:
Hmm, moet je al die kereltjes in de Star Forge uitroeien?
Zelfs per etape waarin ze op komen dagen lukt het nog niet half
[ Voor 2% gewijzigd door intuliegend op 01-12-2003 16:07 . Reden: typo ]
Verwijderd
Flap
Wat bij mij nogal behoorlijk veel hielp: Advanced Saber Throw met mijn primary saber met Solaris kristal (Light Side Only, Extra damage VS Dark Side, dus ook Dark Jedi's).UDuckling5 schreef op 01 december 2003 @ 20:39:
Mjah, ik heb maar 1 jedi in mijn starforge-binnendring-groepjeBastilla, maar die heeft ineens veel minder powers...
Tjah, en ik heb ook wel wat powers...maar aan persuade enzo heb je vrij weinig in combat
En dan nog een killerdroid... tjah
[ Voor 10% gewijzigd door SandsOfArrakis op 01-12-2003 20:55 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
malak gaat die deur door, zijn 9 kamers, jij staat onderin midden.Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 12:02:
Ik zit nu op het schip van die overgelopen officer en vijand van Carth. Ik ben bij het stuk waar Malak me confronteert en heb hem verslagen , nadat hij weg is gerent kom ik niet meer verder. Er zijn geen deuren meer die open kunnen en mijn Companions blijven in stasis.
Weet iemand hoe ik hier uit kom?
ik heb stukkie verder naar boven al beschreven wat er te doen is (goeie shit kopen, en steeds betere shit naar mate je vaker terug komt (max 3 keer geloof ik)Noper schreef op 02 december 2003 @ 15:53:
Twee vraagjes echter:
Wat kan je doen bij dat solarstation wat je in de galaxy map ziet? Ik heb met dat kereltje zitten praten, maar je kan vast meer dan alleen een paar dingen kopen toch?
En als 'light jedi' kosten mijn light-powers minder force? Zoiets meende ik ergens gehoord/gelezen te hebben in het spel, maar ik merk er niet veel van!
[ Voor 36% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-12-2003 18:04 ]
Battle.net Spud#2543
[ Voor 18% gewijzigd door Paniohitus op 02-12-2003 18:18 ]
Even rondlopen, komt je allemaal van die wannabe's tegen die met je willen vechten. Kill ze en kijk wat ze bij zich dragen: een amulet! \o/JelleStoel schreef op 02 december 2003 @ 18:10:
hoe kom ik in de sith basis op koribang? ik heb het idee dat ik de boel heb verneukt want dat wijf in de cantina wou me niet toelaten en nu kan ik niet meer tegen haar lullen en ik heb geen savegame meer voor dat stuk
Verwijderd
je hebt wel het 'basis' pazaak deck + lessen gekocht op Tarris in de cantina?Preddie schreef op 02 december 2003 @ 18:16:
Jellestoel, weet ik niet, ik had dat eerst ook, maar had toevallig wel een savegame van ervoor, zodat ik de conversatie af kon maken en ze me toeliet. Maar ze zei dus dat je een andere sith moest vragen om toegelaten te worden tot die basis...
Ik snap niks van dat paazaak spel. Tis erg leuk, heb ook al gewonnen, maar moet je nu elke planeer een ander spel kaarten kopen, want telkens krijg ik alleen de optie "i want to play, i have only no paazaak deck" of zoiets, terwijl ik echt al een complete deck (goede zelfs) heb...
Ik gooi het maar op een bug.
Maar het spel is echt geweldig, ik vecht nu met 3 Jedi's met allerlei verschillende krachten en dan own je echt elke vijhand. Je loopt overal gewoon doorheen zonder enkele moeite.
Ja, ik heb het basis pakket zelfs uitgebreid met nieuwe kaarten, maar op die nieuwe planeet waar ik nu ben (dus ook waar Jelle zit) heb ik zogenaamd geen pazaak deck meer....Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 18:51:
[...]
je hebt wel het 'basis' pazaak deck + lessen gekocht op Tarris in de cantina?
Idd, that should do the trick quite nicelySwitch schreef op 02 december 2003 @ 18:40:
[...]
Even rondlopen, komt je allemaal van die wannabe's tegen die met je willen vechten. Kill ze en kijk wat ze bij zich dragen: een amulet! \o/.
Geen last van glitches gehad in het spel. Hercules 9800 Pro met Ati Catalyst 3.9.JJJ schreef op 02 december 2003 @ 11:40:
Hmm, raar, ik heb een radeon 9800 pro en op tatooine wanneer ik buiten in het oosten ben krijg ik allemaal rare strepen door het beeld die vanaf de zon komen. Heeft iemand dit ook eerder gehad of heb ik een brakke kaart?
[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 03-12-2003 00:24 ]
This space is occupied
Pazaak spelen. Kun je aardig wat geld mee verdienenKwartjuh schreef op 03 december 2003 @ 00:09:
Hoe kan ik eigenlijk een beetje aan geld komen voor die access-droid van 2000 credits? Ik heb alle gevechten in de arena behalve Twitch al gehad (Twitch is net een tikje te sterk).
Daarmee heb ik ruim 1100 credits opgespaard... 900 to go, maar ik weet eigenlijk niet hoe?
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
maakt niet uit, hoewel der voor sommige bounties ook andere manieren zijn, waar je light side points voor verdient.WJP schreef op 03 december 2003 @ 08:33:
is dat bounty hunter gedoe goed voor de light side?
en moet je dan gewoon die mensen vinden die in je informatiescherm staan en dan mollen?
je moet zorgen dat men geloofd dat je sith wil worden. dat kan zonder dat je lights side points verliest. het is de enige manier om daar de star map te vinden. er staat op een gegeven moment een dame in de cantine, rechts ahcter, die zal e proberen te recruiten. zeg ja, en je moet een aantal quests doen. je moet dan prestige halen. je moet dan artifacts zoeken en dat soort stuff, ik raad je aan ALLE temples te bezoeken, is best pittig, maar je haalt er ERUG goeie goodies vandaan, en ook nog een aantal crystals |
[ Voor 50% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-12-2003 08:41 ]
Battle.net Spud#2543
Trouwens die reactie die je op het eind van die missie krijgt (als Light Side Jedi zijnde) van die 2 Sith Lordjes.... PricelessTepelStreeltje schreef op 03 december 2003 @ 08:38:
[...]
maakt niet uit, hoewel der voor sommige bounties ook andere manieren zijn, waar je light side points voor verdient.
spoilertje voor als je op koriban vast zit (dat is toch die sith planeet of niet?) zoja, dan moet je deze spoiler hebben)
je moet zorgen dat men geloofd dat je sith wil worden. dat kan zonder dat je lights side points verliest. het is de enige manier om daar de star map te vinden.
er staat op een gegeven moment een dame in de cantine, rechts ahcter, die zal e proberen te recruiten.
zeg ja, en je moet een aantal quests doen. je moet dan prestige halen.
je moet dan artifacts zoeken en dat soort stuff, ik raad je aan ALLE temples te bezoeken, is best pittig, maar je haalt er ERUG goeie goodies vandaan, en ook nog een aantal crystals
dus succes
uhm, kannem ff niet herinneren...MST_Morpheus schreef op 03 december 2003 @ 18:20:
[...]
Trouwens die reactie die je op het eind van die missie krijgt (als Light Side Jedi zijnde) van die 2 Sith Lordjes.... Priceless
Battle.net Spud#2543
Geef maar eens als antwoord dat je alleen voor de Star Map gekomen bentTepelStreeltje schreef op 03 december 2003 @ 19:43:
[...]
uhm, kannem ff niet herinneren...
ik heb iig die muts verradenvond ze niet leuk
Vaag, want ik heb Galaxies hier gewoon in de winkel zien liggenGodjira schreef op 03 december 2003 @ 19:56:
Dit lijk mij inderdaad ook een zeer mooie game. Helaas ben ik niet zo'n RPG fan, dus ben hem eerst even illegaal aan het downloaden om hem te testen en zelf te beoordelen alvorens ik de game misschien aan ga schaffen.
Over SWG (Star Wars Galaxies) heb ik ooit eens in de PC Gameplay mogen lezen dat deze MMORPG niet in Europa uit zal komen maar wel gewoon in de USA. De reden die hiervoor werd gegeven is dat ze in Europa gewoonweg geen servers die het spel aan zou kunnen tot hun beschikking hadden of zo. Is hier inmiddels al meer over bekend?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
[ Voor 8% gewijzigd door Godjira op 04-12-2003 00:30 ]
Verwijderd
daar moet je geloof ik ff mee wachten. Op een gegeven moment word je gevraagd door een ventje die zegt dat een bounty hunter je in de cantina wil ontmoeten. Die zegt dat dan je die kan gewoon gratis ophalen geloof ik.Kwartjuh schreef op 03 december 2003 @ 00:09:
Hoe kan ik eigenlijk een beetje aan geld komen voor die access-droid van 2000 credits? Ik heb alle gevechten in de arena behalve Twitch al gehad (Twitch is net een tikje te sterk).
Daarmee heb ik ruim 1100 credits opgespaard... 900 to go, maar ik weet eigenlijk niet hoe?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
je bent al dik 30 uur bezig hem uit te spelen das veeeeel meer dan de spelen van vandaag beiden, beetje onzin dat je em niet zou kopen vanwege slechte herspeelbaarheidPreddie schreef op 04 december 2003 @ 22:51:
Het spel is erg leuk, maar kopen zou ik hem nooit. Als je het uitgespeeld heb zal je het niet zo snel weer opnieuw spelen (misschien als dark-side), maar ook dan is het alleen om te kijken hoe een conversatie anders kan verlopen en wat er dan gebeurd zou zijn. Er zit om hem te kopen voor mij te weinig herspeelbaarheid in.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik kan dantooine niet meer aanklikken, er is daar nog een bounty hunter missie die ik wil doen, maar nu is dantooine opgeblazen... is er nog een manier om deze quest te voltooien? |
Verwijderd
Hij draait wel alleen je moet een beetje moderaten met de graphicsKunDun schreef op 04 december 2003 @ 23:35:
Ik wil hem morgen ook gaan halen , alleen vraag ik me af of ie wel zal draaien bij me , heb penIII 866 en Geforce 3 ti 200 .
Klopt, ik ben geeindigd als een Level 8 Scoundrel - Level 12 Jedi Consular. Gelukkig had ik tijdens het levelen wel de goede Force powers geupgrade. (Advanced Saber Throw, Healing, Disable Droids, Force Wave, Stasis).evilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 00:14:
jezus je kan maar tot level 20beetje lomp me mannetje is nog helemaal niet rete sterk
Daar zul je later wel een of andere mod voor op inet kunnen vindenevilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 00:14:
jezus je kan maar tot level 20beetje lomp me mannetje is nog helemaal niet rete sterk
Sorry hoor, maar 30 uur vind ik te weinig om zoveel geld voor neer te leggen. En ik heb die 30 uur niet eens gehaald, en nu heb ik het spel al lang gezien.... om dan zoveel euro te steken in iets waar ik max. 30 uur later niet meer naar omkijk vind ik gewoon zonde. Verdwijnt die weer in de kast en is het over. Misschien dat je hem dan 2 jaar later nog eens speelt, maar zelfs dat gebeurt niet vaak.evilpin0 schreef op 04 december 2003 @ 23:19:
[...]
je bent al dik 30 uur bezig hem uit te spelen das veeeeel meer dan de spelen van vandaag beiden, beetje onzin dat je em niet zou kopen vanwege slechte herspeelbaarheid
Verwijderd
Final Fantasy seriesevilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 15:59:
30 uur weinig??? noem eens 1 sp game die meer als 30 uur gameplay heeft (zijn er heeeel weinig)
Ik heb ook nergens gezegd dat er veel spellen zijn die hieroverheen gaan, maar na die 30 uur is het ook helemaal afgelopen. Kijk, andere SP spellen hebben geen 30 uur speelduur, maar op Multiplayergebied halen ze dat weer 20 keer in. Dat bedoel ik.evilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 15:59:
30 uur weinig??? noem eens 1 sp game die meer als 30 uur gameplay heeft (zijn er heeeel weinig)
Inderdaad, veel te lineair en de naam RPG nauwelijks waard.Preddie schreef op 05 december 2003 @ 15:15:
Voor mij is dit spel dan ook een speelbare-film.
Flap
Verwijderd
Het is een simpel puzzeltje...Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 21:07:
Hmm , ik zit nu vast in de tombe op Korriban waar je zit als je alle tests heb gedaan. Ik zit in een kamer met 3 pilaren waarvan ik de stroom moet verplaatsen tussen die pilaren. Ik heb enkel geen een idee hoe ik dat precies moet doen. Weet iemand de oplossing?
Ik heb paal 1,2,3 top-systeem = 1 mid-high=2 mid-low=3 base=4 Ik houd me verder aan de regels. Dus: top kan overal naartoe mid-high kan niet boven op top-1 mid-low kan alleen over base-4 base-4 kan nergens overheen 1 -> Paal 2 2 -> Paal 3 1 -> Paal 3 3 -> Paal 2 1 -> Paal 1 2 -> Paal 2 1- > Paal 2 4-> Paal 3 1-> Paal 3 2-> Paal 1 1-> Paal 1 3-> Paal 3 1-> Paal 2 2-> Paal 3 1-> Paal 3 |
[ Voor 49% gewijzigd door Paniohitus op 05-12-2003 22:54 ]
Verwijderd
kies maar 1 van de zoveel delen uit de baldurs gate trilogy, planescape torment, neverwinter nights, final fantasy, arcanum.. moreevilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 15:59:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 22:59 ]
tja, maar dan heb je ook nog spellen zoals enter the matrix (7 uur), call of duty (12 uur), max payne 2 (6 uur), prince of persia (13 uur), need for speed underground (10 uur). al met al is 30 uur een heeele nette gameplayduur.Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:59:
[...]
kies maar 1 van de zoveel delen uit de baldurs gate trilogy, planescape torment, neverwinter nights, final fantasy, arcanum.. more
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Flap
Verwijderd
mwha, veel cooler..., viel wel mee vond ik zelf.MST_Morpheus schreef op 06 december 2003 @ 03:09:
Zo, nu ook met de Dark Side uitgespeeld. Dark Side heeft een veel coolere ending
k ga toch maar de light side proberen te volgenSouthern Sun schreef op 06 december 2003 @ 11:14:
ik krijg m straks. ga de darkside maar volgen als ik het hier hoor
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 18:26:
Ik heb ff een vraagje, ik ben net begonnen (3 uur) en ik ben moet nu in de Vulcar base komen, nu ben ik daar bijna maar wordt de weg verspert door een gigantische Rancur die ik met geen mogelijkheid dood krijg, hij maakt al me characters in een keer dood (mission en carth)
Volgens mij is iedereen daar al langs gekomen ^^
Ideetjes voor mij?!
At the far end of the corridor, just before the next door, is a severed arm. "Open" it, and you will receive a Bek Datapad and three Synthesized Odors. Make sure to take a look at them in your inventory! If you're too lazy, the Bek Datapad basically describes a plan hatched by the Hidden Beks to take care of the rancor. The synthesized odor smells like a favorite dish of the rancor, so the thinking is that a lethal item could be slipped in with what the rancor would mistake for food. Of course, the plan didn't seem to work so well for whoever is missing a severed arm, but let's try to bring the plan to fruition. When you've built up your courage, open the door, into the rancor's chamber. To the left is the massive beast, while just ahead and slightly to the left a large pile of bones (presumably those of previous victims foolish enough to enter). Run to the bones and "open" them - simply press the (WHITE) button to continue, rather than engaging the rancor. After you open the corpse pile, grab the pair of Frag Grenades and the Computer Spike, then open it again. Now, hit (X) to switch to the give item screen. Place a Frag Grenade in there, then open the corpse pile again; hit (X) once again, then place the Synthesized Odor. |
Die kom je later nog een keer tegen. Dan is het meer 3 against 1Southern Sun schreef op 06 december 2003 @ 20:02:
demn best verslavend spelletje
ben nu op dat punt waar je die sterke bountyhunter tegengekomt met zn 'one two three'. ben de naam alweer kwijt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja dat kan rechtsonder heb je 3/4 vakjes.. de rechtste staan mijnen.. je legt ze neer op de plaats waar je staat.. mijne kun je of kopen of recoveren als je ze tegennkomt en ze ziet (hangt af van je waarneming).Willybubba schreef op 06 december 2003 @ 22:38:
Weet iemand hoe (en OF) je mijnen kunt leggen? Kan het zo 1-2-3 niet vinden in de manual... Verder.. echt COOL spel, doe er lekker lang over, zit nu op 7 uur ofzo, net in de Vulkar Garage. Ik ga voor Light
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq