Knights Of The Old Republic

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

hmm , met die trial van sundry kom ik niet uit :? :/. Op manaan dus. Het schijnt dat die kerel het wel gepleegd heeft maar dat moet ie eerst zijn kooi al bekennen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woaaa enorm lekker spel :9~ ben net weer op nieuw begonnen naar uurtje of 4 kwilde wat andere skills enzo.. doe k meestal..
dit is echt een lekkere rpg in een starwars jasje :)
en die speelt ook nog eens goed, en de beelden zijn errug :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

En uitgespeeld :D 100% Light Side :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

MST_Morpheus schreef op 29 november 2003 @ 04:35:
En uitgespeeld :D 100% Light Side :D
kook,

en ik ben vlieft op bastilla _o_ :> B)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Mission is was ( :'( ) toch veel liever O+ ;)

[ Voor 95% gewijzigd door UDuckling5 op 29-11-2003 20:56 ]

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:22
Bastila vind ik maar beetje jedi-trutje :) Leuke conversaties met haar altijd als je leuke antwoorden kiest }) maar daar speel je ook dark side voor. Heb eerst light side uitgespeeld en nu begonnen met dark side, leven is wel een stuk goedkoper }) maar af en toe vind ik mezelf echt een ass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben nu @ Deck 2 van de Star Forge :) Erg leuk, vraag me af of het verhaal voor iedereen hetzelfde is eigenlijk, zullen we over een weekje wel achter komen. Als iedereen het heeft uitgespeeld :Y).

Trouwens, hier nog wat tips voor de crystals uit je Lightsaber:
f. GUARANTEED DAMAGE thanks to Jason Chrisjohn

Crystals Used: Krayt Dragon Pearl, Sapith

Upgrade(s): Damage +5
Attack +5

Benefits: Unlike the wide bonus damage range of the Power combination, this
crystal combination gives a guaranteed damage bonus to you lightsaber. The +5
attack bonus is also nice as well, providing an increased chance to hit. This
combination works well as a main lightsaber or an off-hand lightsaber paired
with the Power combination to make an unstoppable duo.
b. LIGHT SIDE thanks to Madogre

Crystals Used: Upari, Solari

Upgrade(s): Damage +4-11, +1-8 Physical Damage vs. Dark Side
Attack +6

Limitation: Can only be used by a Light Jedi

Benefits: All Light Side players should have this combination in one of their
lightsabers. This is an effective Dark Jedi killing combination that becomes
very useful throughout the Star Forge and against Darth Malak. It provides a
nice attack bonus as well to ensure hits.
Crystal Guide (incl. locaties o/)

[ Voor 79% gewijzigd door Switch op 29-11-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Switch schreef op 29 november 2003 @ 16:56:
Ben nu @ Deck 2 van de Star Forge :) Erg leuk, vraag me af of het verhaal voor iedereen hetzelfde is eigenlijk, zullen we over een weekje wel achter komen. Als iedereen het heeft uitgespeeld :Y).

Trouwens, hier nog wat tips voor de crystals uit je Lightsaber:

[...]

[...]

Crystal Guide (incl. locaties o/)
lol, linken mag niet :)

en jongens, verklap nou ffs niets van het verhaal!
ik wil niet weten wat er op het eind gebeurd!
dat kelly een man is, en meta eigenlijk carlo!
kwil ook niet strikethrougs zien enzo!
kom op, verneuk het niet voor de rest!

xie trouwens in die faq (die bij Xbox staat) niets over die crystals die je kan kopen op dat station.
als je gozer gered heb, dan kan je bij hem een paar nieuwe basis crystals kopen.
guardian of the crystal ofzo, zijn wel ERUG goeie dingen, zijn alleen wel 20000+ per stuk...
(zijn dus niet van die upgrade dingen, zorgen voor hele nieuwe kleur!!! paarsachtig, en geel/groen)

[ Voor 21% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-11-2003 22:26 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Dunno, ben niet op het station geweest :). Maar nieuwe kleur geeft geen nieuwe abilities ofzo hoor, alleen kleurtje.

Toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik ben ook begonnen met dit spel. En ik heb eerst erg netjes gespeeld enzo, ben nu met die savegame Jedi. En ik met opnieuw begonnen met "Mr Satan". De naam zegt het al, alles zo Evil mogelijk proberen te doen :P Ik heb trouwens tot nu toe nog geen wijziging in de verhaallijn gevonden. En ook bepaalde gesprekken kunnen niet anders lopen zegmaar... (je wordt geforceerd bepaalde opties te kiezen).

Maar ik ben benieuwd hoever het verhaal uitwijkt van elkaar...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

*oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Paniohitus op 29-11-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Hoe schakel ik die turrets uit in de woestijn van tatooine :?
me hele party is in een keer dood als ik er langs ga :(

[ Voor 35% gewijzigd door Icingdeath op 30-11-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:22

GG85

.......

Zijn er al cheats of een trainer voor Knight of the old Republic? Ik vind dat stuk dat je alleen in de Star Force die droids moet uitschakelen en dmv Spikes dan die generatoren moet uitschakelen erg iritant. Ik ga er bij lange na niet dood maar ben 5 min bezig om 1 generator uit te zetten omdat ik geen spikes genoeg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
JelleStoel schreef op 30 november 2003 @ 09:35:
Hoe schakel ik die turrets uit in de woestijn van tatooine :?
me hele party is in een keer dood als ik er langs ga :(
Sand People killen en hun kleren aantrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 16:22

GG85

.......

Ik heb hem ook uitgespeeld: 100% Light Side _/-\o_
Met 1 keer Dark Side points toen ik die Shark op die oceanen planeet vergiftigde en zo verbannen werdt van die planneet.

Wat ik wel jammer vind is dat je niet door kan spelen na het einde, lijkt me wel leuk om nog wat sidequest te doen en te zien wat de Dark Lordh of the Sith aan had toen je hem versloeg op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Switch schreef op 29 november 2003 @ 23:06:
Dunno, ben niet op het station geweest :). Maar nieuwe kleur geeft geen nieuwe abilities ofzo hoor, alleen kleurtje.

Toch? :+
fout

die 2 chrystals waar ik het over heb boosten de hele shit nogges extra.
zijn vette dingen, zeker de moeite waard, alleen ze zijn schofterig duur.... (samen iets van 40K)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

GG85 schreef op 30 november 2003 @ 09:48:
Zijn er al cheats of een trainer voor Knight of the old Republic? Ik vind dat stuk dat je alleen in de Star Force die droids moet uitschakelen en dmv Spikes dan die generatoren moet uitschakelen erg iritant. Ik ga er bij lange na niet dood maar ben 5 min bezig om 1 generator uit te zetten omdat ik geen spikes genoeg heb.
hihi zat ik ook even mee te kloten, had net al m'n spikes uitgegeven aan die leuke star forge robes :)
om er vervolgens achter te komen dat je gewoon die deur waar makal achter stond kapot kan rammen :P die droids hoeven helemaal niet kapot, je krijgt er toch bijna geen xp voor.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

TepelStreeltje schreef op 29 november 2003 @ 22:19:
[...]

xie trouwens in die faq (die bij Xbox staat) niets over die crystals die je kan kopen op dat station.
als je gozer gered heb, dan kan je bij hem een paar nieuwe basis crystals kopen.
guardian of the crystal ofzo, zijn wel ERUG goeie dingen, zijn alleen wel 20000+ per stuk...
(zijn dus niet van die upgrade dingen, zorgen voor hele nieuwe kleur!!! paarsachtig, en geel/groen)
hehe als je hier 20000 voor gaat betalen ben je niet helemaal goed bezig als je op een gegeven moment die dingen gratis kunt krijgen :)
ben even vergeten hoe die planeet heet maar het is die planeet met al die grasheuvels waar je ook die quest krijgt dat die man/droid voor die vrouw terug moet halen, is dat level is ergens een grot met een paar spinnentjes waar letterlijk tientallen van die cristals liggen in alle kleuren van de regenboog :P

en nee ze doen verder niks alleen ander kleurtje maar is makkelijk om je sabers goed uit elkaar te houden zodat je je niet vergist als je je chars opnieuw moet equipen nadat ze bv gun vast hebben gehouden.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 29 november 2003 @ 22:19:

Eh...redden alsin, je maakt die lui af? Want ik jaag ze steeds weg met 'enge woorden' :P maar ik zie die crystals niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:59:
[...]

Eh...redden alsin, je maakt die lui af? Want ik jaag ze steeds weg met 'enge woorden' :P maar ik zie die crystals niet? :?
ehhh maakt het wat uit??? of ga je me nu vertellen dat je gratis kleurtje wilt gaan kopen voor 20000??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:59:
[...]

ik ben er 3 keer geweest, 1 keer, kan je wat leuke stuff kopen.
2e keer zijn die dudes er, die praat je weg, en krijg je wat andere leuke goodies
3 keer zijn er vet veel van die dudes, en als je ze killed dan geeft die gast je toegang tot zen special stuff.
daar zitten 2 crystals tussen, eentje zorgt voor een oranje saber, andere zorgt voor een turquoise achtige.
doen DIKKE boost.
met 2 sabers in men handen doe ik 27dmg (met dat draken oog erin, solaris, en nog een paar, weenie uit men hoofd, zal wel ff checken en screenies posten)

hebbem bijna uitgespeeld, zit nu op de Starforge, ik ga em ZEKER nog een keer proberen, alleen dus echt PUUR evôl! lekker iedereen afpersen enzo :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, moet dus nog een 3de keer langs :P
Dat verklaard veel ;)

Enne, ik wil zeker wel kleurtjes van 20000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5

UDuckling5

Nachteend

Hmm, moet je al die kereltjes in de Star Forge uitroeien?

Zelfs per etape waarin ze op komen dagen lukt het nog niet half :(

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

UDuckling5 schreef op 30 november 2003 @ 22:51:
Hmm, moet je al die kereltjes in de Star Forge uitroeien?

Zelfs per etape waarin ze op komen dagen lukt het nog niet half :(
hihi omg moeten?? willen! >:)
waarom zou je niet even naar de andere wereld helpen?? lekkere xp die elite soldiers en dark jedi :P

als het niet lukt moet je wat meer je force gebruiken, veel field effects is handig, ik heb met 3 jedi gespeeld waarvan er 1 constant power word sleep liep te casten, werkt meestal niet 1e x tegen dark jedi maar je ziet ze vanaf kilometertje aankomen dus tijd zat :)
deze manier werkte bij mij erg goed, ook moet je niet rond gaan rennen, het lijkt een beetje op het secret cow level in diablo ;)
als er een golf aankomt alleen 'tactisch terugtrekken' in de richting waar je vandaan kwam ( lees: RUN FOREST RUN) als je bv ff mana (lees: 'force') moet laden.

dan heb je dus meestal maar maximaal 5 vijanden en als die allemaal staan te slapen of in de lucht bungelen is het ineens niet zo moeilijk meer 8)
als laatste uitweg kun je ook nog adhesive grenades gebuiken, als er een nieuwe golf aankomt en je kunt ze niet aan gewoon 2 van die dingen gooien en iedereen zit vast, dan kun je ff rustig healen.

suc6

[ Voor 2% gewijzigd door intuliegend op 01-12-2003 16:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: ik heb alle quests op dantooine gedaan, maar nu staat er nog 1 quest voor dantooine: 'dead settler'. het gaat om het lichaam van Cassus Sandral, maar tijdens deze quest heb ik hem niet genoemd/gebruikt |:( ik kan nu geen van beide huizen meer in, hoe complete ik deze quest toch nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5

UDuckling5

Nachteend

Mjah, ik heb maar 1 jedi in mijn starforge-binnendring-groepje :) Bastilla, maar die heeft ineens veel minder powers...

Tjah, en ik heb ook wel wat powers...maar aan persuade enzo heb je vrij weinig in combat :+

En dan nog een killerdroid... tjah

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

UDuckling5 schreef op 01 december 2003 @ 20:39:
Mjah, ik heb maar 1 jedi in mijn starforge-binnendring-groepje :) Bastilla, maar die heeft ineens veel minder powers...

Tjah, en ik heb ook wel wat powers...maar aan persuade enzo heb je vrij weinig in combat :+

En dan nog een killerdroid... tjah
Wat bij mij nogal behoorlijk veel hielp: Advanced Saber Throw met mijn primary saber met Solaris kristal (Light Side Only, Extra damage VS Dark Side, dus ook Dark Jedi's).

En die droids waren ook een eitje, stun droid of beter does the trick. :) (Light Side Force power)

[ Voor 10% gewijzigd door SandsOfArrakis op 01-12-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:03

JJJ

Hmm, weird, ik start nu net het spel op en het spel wil niet meer op fullscreen? Hij blijft in de gameresolutie rechtsboven hangen en beneden + rechts zie ik nog een deel van mijn desktop :?

Heeft iemand dit al eens eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10 10:29
Ben net begonnen aan KOTOR... interresant spellie moet ik zeggen. Ben nu in de sewers in de undercity... arme luitjes daaro ;)

In de sewers vind je die rare wookie ook of niet?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:03

JJJ

Hmm, raar, ik heb een radeon 9800 pro en op tatooine wanneer ik buiten in het oosten ben krijg ik allemaal rare strepen door het beeld die vanaf de zon komen. Heeft iemand dit ook eerder gehad of heb ik een brakke kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op het schip van die overgelopen officer en vijand van Carth. Ik ben bij het stuk waar Malak me confronteert en heb hem verslagen , nadat hij weg is gerent kom ik niet meer verder. Er zijn geen deuren meer die open kunnen en mijn Companions blijven in stasis.
Weet iemand hoe ik hier uit kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:58

Noper

That's a noper...

Wat een geweldig spel dit! Een heerlijke rpg in een star-wars jasje..

Moet alleen nog naar Korriban om de laatste starmap te halen, en daarna staan me een paar leuke dingen te wachten als ik de verhalen hier zo lees. Vervolgens ook maar eens evil gaan spelen (affect mind!!)

Twee vraagjes echter:

Wat kan je doen bij dat solarstation wat je in de galaxy map ziet? Ik heb met dat kereltje zitten praten, maar je kan vast meer dan alleen een paar dingen kopen toch?

En als 'light jedi' kosten mijn light-powers minder force? Zoiets meende ik ergens gehoord/gelezen te hebben in het spel, maar ik merk er niet veel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 12:02:
Ik zit nu op het schip van die overgelopen officer en vijand van Carth. Ik ben bij het stuk waar Malak me confronteert en heb hem verslagen , nadat hij weg is gerent kom ik niet meer verder. Er zijn geen deuren meer die open kunnen en mijn Companions blijven in stasis.
Weet iemand hoe ik hier uit kom?
malak gaat die deur door, zijn 9 kamers, jij staat onderin midden.
hij pakt middelste kamer, jij moet omlopen om bovendeur van de middelste kamer open te doen.

ff omlopen dus, dan gaat het weer verder, ook ff mee zitten kloten, niet cht logisch...
Noper schreef op 02 december 2003 @ 15:53:
Twee vraagjes echter:

Wat kan je doen bij dat solarstation wat je in de galaxy map ziet? Ik heb met dat kereltje zitten praten, maar je kan vast meer dan alleen een paar dingen kopen toch?

En als 'light jedi' kosten mijn light-powers minder force? Zoiets meende ik ergens gehoord/gelezen te hebben in het spel, maar ik merk er niet veel van!
ik heb stukkie verder naar boven al beschreven wat er te doen is (goeie shit kopen, en steeds betere shit naar mate je vaker terug komt (max 3 keer geloof ik)

klopt.
snie echt merkbaar geloof ik, maar klopt wel (ben zelf PUUR light, dus weet niet, ga nog keer PUUR evil doen)

[ Voor 36% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-12-2003 18:04 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
hoe kom ik in de sith basis op koribang? ik heb het idee dat ik de boel heb verneukt want dat wijf in de cantina wou me niet toelaten en nu kan ik niet meer tegen haar lullen en ik heb geen savegame meer voor dat stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Jellestoel, weet ik niet, ik had dat eerst ook, maar had toevallig wel een savegame van ervoor, zodat ik de conversatie af kon maken en ze me toeliet. Maar ze zei dus dat je een andere sith moest vragen om toegelaten te worden tot die basis...

Ik snap niks van dat paazaak spel. Tis erg leuk, heb ook al gewonnen, maar moet je nu elke planeer een ander spel kaarten kopen, want telkens krijg ik alleen de optie "i want to play, i have only no paazaak deck" of zoiets, terwijl ik echt al een complete deck (goede zelfs) heb...
Ik gooi het maar op een bug.

Maar het spel is echt geweldig, ik vecht nu met 3 Jedi's met allerlei verschillende krachten en dan own je echt elke vijhand. Je loopt overal gewoon doorheen zonder enkele moeite.

[ Voor 18% gewijzigd door Paniohitus op 02-12-2003 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
JelleStoel schreef op 02 december 2003 @ 18:10:
hoe kom ik in de sith basis op koribang? ik heb het idee dat ik de boel heb verneukt want dat wijf in de cantina wou me niet toelaten en nu kan ik niet meer tegen haar lullen en ik heb geen savegame meer voor dat stuk :(
Even rondlopen, komt je allemaal van die wannabe's tegen die met je willen vechten. Kill ze en kijk wat ze bij zich dragen: een amulet! \o/ ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preddie schreef op 02 december 2003 @ 18:16:
Jellestoel, weet ik niet, ik had dat eerst ook, maar had toevallig wel een savegame van ervoor, zodat ik de conversatie af kon maken en ze me toeliet. Maar ze zei dus dat je een andere sith moest vragen om toegelaten te worden tot die basis...

Ik snap niks van dat paazaak spel. Tis erg leuk, heb ook al gewonnen, maar moet je nu elke planeer een ander spel kaarten kopen, want telkens krijg ik alleen de optie "i want to play, i have only no paazaak deck" of zoiets, terwijl ik echt al een complete deck (goede zelfs) heb...
Ik gooi het maar op een bug.

Maar het spel is echt geweldig, ik vecht nu met 3 Jedi's met allerlei verschillende krachten en dan own je echt elke vijhand. Je loopt overal gewoon doorheen zonder enkele moeite.
je hebt wel het 'basis' pazaak deck + lessen gekocht op Tarris in de cantina? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 18:51:
[...]

je hebt wel het 'basis' pazaak deck + lessen gekocht op Tarris in de cantina? ;)
Ja, ik heb het basis pakket zelfs uitgebreid met nieuwe kaarten, maar op die nieuwe planeet waar ik nu ben (dus ook waar Jelle zit) heb ik zogenaamd geen pazaak deck meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Switch schreef op 02 december 2003 @ 18:40:
[...]

Even rondlopen, komt je allemaal van die wannabe's tegen die met je willen vechten. Kill ze en kijk wat ze bij zich dragen: een amulet! \o/ ;).
Idd, that should do the trick quite nicely :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

JJJ schreef op 02 december 2003 @ 11:40:
Hmm, raar, ik heb een radeon 9800 pro en op tatooine wanneer ik buiten in het oosten ben krijg ik allemaal rare strepen door het beeld die vanaf de zon komen. Heeft iemand dit ook eerder gehad of heb ik een brakke kaart?
Geen last van glitches gehad in het spel. Hercules 9800 Pro met Ati Catalyst 3.9. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Probeer anders de béta patch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Hoe kan ik eigenlijk een beetje aan geld komen voor die access-droid van 2000 credits? Ik heb alle gevechten in de arena behalve Twitch al gehad (Twitch is net een tikje te sterk).

Daarmee heb ik ruim 1100 credits opgespaard... 900 to go, maar ik weet eigenlijk niet hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

hmm ik heb nu ook een probleem, bij het loaden stopt hij ongeveer bij 25% terwijl hij het altijd wel deed :? echt raar. hij doet het bij alle saves, dus aan de lokatie ligt het niet.
een new game doet ie wel

edit: of kan ik dit beter in spv posten?

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 03-12-2003 00:24 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
hm... reinstall mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kwartjuh schreef op 03 december 2003 @ 00:09:
Hoe kan ik eigenlijk een beetje aan geld komen voor die access-droid van 2000 credits? Ik heb alle gevechten in de arena behalve Twitch al gehad (Twitch is net een tikje te sterk).

Daarmee heb ik ruim 1100 credits opgespaard... 900 to go, maar ik weet eigenlijk niet hoe?
Pazaak spelen. Kun je aardig wat geld mee verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

is dat bounty hunter gedoe goed voor de light side?

en moet je dan gewoon die mensen vinden die in je informatiescherm staan en dan mollen?

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

WJP schreef op 03 december 2003 @ 08:33:
is dat bounty hunter gedoe goed voor de light side?

en moet je dan gewoon die mensen vinden die in je informatiescherm staan en dan mollen?
maakt niet uit, hoewel der voor sommige bounties ook andere manieren zijn, waar je light side points voor verdient.

spoilertje voor als je op koriban vast zit (dat is toch die sith planeet of niet?) zoja, dan moet je deze spoiler hebben)
je moet zorgen dat men geloofd dat je sith wil worden. dat kan zonder dat je lights side points verliest. het is de enige manier om daar de star map te vinden.
er staat op een gegeven moment een dame in de cantine, rechts ahcter, die zal e proberen te recruiten.
zeg ja, en je moet een aantal quests doen. je moet dan prestige halen.
je moet dan artifacts zoeken en dat soort stuff, ik raad je aan ALLE temples te bezoeken, is best pittig, maar je haalt er ERUG goeie goodies vandaan, en ook nog een aantal crystals

dus succes :)

[ Voor 50% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-12-2003 08:41 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

TepelStreeltje schreef op 03 december 2003 @ 08:38:
[...]

maakt niet uit, hoewel der voor sommige bounties ook andere manieren zijn, waar je light side points voor verdient.

spoilertje voor als je op koriban vast zit (dat is toch die sith planeet of niet?) zoja, dan moet je deze spoiler hebben)
je moet zorgen dat men geloofd dat je sith wil worden. dat kan zonder dat je lights side points verliest. het is de enige manier om daar de star map te vinden.
er staat op een gegeven moment een dame in de cantine, rechts ahcter, die zal e proberen te recruiten.
zeg ja, en je moet een aantal quests doen. je moet dan prestige halen.
je moet dan artifacts zoeken en dat soort stuff, ik raad je aan ALLE temples te bezoeken, is best pittig, maar je haalt er ERUG goeie goodies vandaan, en ook nog een aantal crystals

dus succes :)
Trouwens die reactie die je op het eind van die missie krijgt (als Light Side Jedi zijnde) van die 2 Sith Lordjes.... Priceless :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

MST_Morpheus schreef op 03 december 2003 @ 18:20:
[...]

Trouwens die reactie die je op het eind van die missie krijgt (als Light Side Jedi zijnde) van die 2 Sith Lordjes.... Priceless :7
uhm, kannem ff niet herinneren...

ik heb iig die muts verraden >:) vond ze niet leuk ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

TepelStreeltje schreef op 03 december 2003 @ 19:43:
[...]

uhm, kannem ff niet herinneren...

ik heb iig die muts verraden >:) vond ze niet leuk ;)
Geef maar eens als antwoord dat je alleen voor de Star Map gekomen bent :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Dit lijk mij inderdaad ook een zeer mooie game. Helaas ben ik niet zo'n RPG fan, dus ben hem eerst even illegaal aan het downloaden om hem te testen en zelf te beoordelen alvorens ik de game misschien aan ga schaffen.

Over SWG (Star Wars Galaxies) heb ik ooit eens in de PC Gameplay mogen lezen dat deze MMORPG niet in Europa uit zal komen maar wel gewoon in de USA. De reden die hiervoor werd gegeven is dat ze in Europa gewoonweg geen servers die het spel aan zou kunnen tot hun beschikking hadden of zo. Is hier inmiddels al meer over bekend?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Godjira schreef op 03 december 2003 @ 19:56:
Dit lijk mij inderdaad ook een zeer mooie game. Helaas ben ik niet zo'n RPG fan, dus ben hem eerst even illegaal aan het downloaden om hem te testen en zelf te beoordelen alvorens ik de game misschien aan ga schaffen.

Over SWG (Star Wars Galaxies) heb ik ooit eens in de PC Gameplay mogen lezen dat deze MMORPG niet in Europa uit zal komen maar wel gewoon in de USA. De reden die hiervoor werd gegeven is dat ze in Europa gewoonweg geen servers die het spel aan zou kunnen tot hun beschikking hadden of zo. Is hier inmiddels al meer over bekend?
Vaag, want ik heb Galaxies hier gewoon in de winkel zien liggen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog sinds 7 november is er zelf een europese versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:56

Willybubba

Nut up or shut up.

Wanneer ligt KOTOR eigenlijk in de winkel? Ik dacht vanaf 28 November, maar ik zie em nergens...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Release is uitgesteld tot 5 december, aldus Dynabyte.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Hoe vaag, dit staat nu nog op de site van Dynabyte:

VOORINSCHRIJVINGSPRIJS 42,50
RELEASE 5 NOVEMBER 2003
RESERVEER NU!

GEEN KLANTENKAARTKORTING!

PRIJS NA RELEASE WORDT 49,95

Leid een groep vrijheidsstrijders op een epische reis langs de sterren. Maar wees bewust van the Dark Side.

Duizenden generaties lang zijn de Jedi Knights de bewakers van vrede en rechtvaardigheid geweest in de Oude Republiek. In de oorlog tussen de Jedi en Sith, is het aan jou om een groep vrijheidsstrijders op een epische reis langs de sterren te leiden. Van het verre Tatooine tot de donkere thuisplaneet van de Sith vecht je tegen je vijanden met verschillende wapens. Je kunt zelfs je eigen lightsaber maken en de mythische krachten van the Force gebruiken. Maar wees je bewust van the Dark Side: de keuzes die je maakt zullen uiteindelijk het lot van het hele heelal bepalen!

Ik weet niet, maar volgens mij is 5 november allang geweest ;).

[edit]
Nog waziger is dat aan de zijkant wel als release datum staat 05/12/2003. Volgens mij is de game al uit... volgens de PC Gameplay wel in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door Godjira op 04-12-2003 00:30 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Toen ik zelf langs Dynabyte ging om te vragen waar het spel bleef, zeiden ze daar dat de release door Lucasarts was uitgesteld tot 5 december. Waarom dat in Nederland toch altijd zo lang moet duren is me echt een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 03 december 2003 @ 00:09:

daar moet je geloof ik ff mee wachten. Op een gegeven moment word je gevraagd door een ventje die zegt dat een bounty hunter je in de cantina wil ontmoeten. Die zegt dat dan je die kan gewoon gratis ophalen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo. Ik heb em net gekocht, bij Dynabyte. Ik wilde hem eerst downen om te kijken of het wat was, maar na de reakties in dit topic... kopen. Die bandbreedte kan ik wel beter gebruiken :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 10-10 21:20
Heb hem gisteren bij een vriend gezien, is echt een Super game, als ik morgen mijn loon krijg van me baas dan is het eerste wat ik ga halen deze game, samen met XIII en dan lekker gamen totdat het weer maandag is en de harde wereld weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Het spel is erg leuk, maar kopen zou ik hem nooit. Als je het uitgespeeld heb zal je het niet zo snel weer opnieuw spelen (misschien als dark-side), maar ook dan is het alleen om te kijken hoe een conversatie anders kan verlopen en wat er dan gebeurd zou zijn. Er zit om hem te kopen voor mij te weinig herspeelbaarheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Preddie schreef op 04 december 2003 @ 22:51:
Het spel is erg leuk, maar kopen zou ik hem nooit. Als je het uitgespeeld heb zal je het niet zo snel weer opnieuw spelen (misschien als dark-side), maar ook dan is het alleen om te kijken hoe een conversatie anders kan verlopen en wat er dan gebeurd zou zijn. Er zit om hem te kopen voor mij te weinig herspeelbaarheid in.
je bent al dik 30 uur bezig hem uit te spelen das veeeeel meer dan de spelen van vandaag beiden, beetje onzin dat je em niet zou kopen vanwege slechte herspeelbaarheid

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Spoiler voor NA Leviathan, Saul's schip

Ik kan dantooine niet meer aanklikken, er is daar nog een bounty hunter missie die ik wil doen, maar nu is dantooine opgeblazen... is er nog een manier om deze quest te voltooien?

en waarom krijg je voor alle bounty hunter missies dark side punten? ik scheld ze niet uit ofzo en het zijn toch terroristen/criminelen?

er zijn trouwens erg veel quests die active blijven terwijl ze onmogelijk zijn doordat je niet meer naar een bepaalde locatie/planeet kan komen

En hoe koop ik nou die uber-crystals van dat Yavin station? ben er al een 2e keer geweest om die ventjes weg te jagen met boze praatjes, maar een derde keer terugkomen levert wel iets nieuws op, maar geen uber-crystals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik wil hem morgen ook gaan halen , alleen vraag ik me af of ie wel zal draaien bij me , heb penIII 866 en Geforce 3 ti 200 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op 04 december 2003 @ 23:35:
Ik wil hem morgen ook gaan halen , alleen vraag ik me af of ie wel zal draaien bij me , heb penIII 866 en Geforce 3 ti 200 .
Hij draait wel alleen je moet een beetje moderaten met de graphics :)

Hier draait ie met alles op high en ehm 1280* reso lekker soepeltjes maar toch af en toe zie je een paar kleine fps drops door al die prachtige buitenlevels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jezus je kan maar tot level 20 :( beetje lomp me mannetje is nog helemaal niet rete sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

evilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 00:14:
jezus je kan maar tot level 20 :( beetje lomp me mannetje is nog helemaal niet rete sterk
Klopt, ik ben geeindigd als een Level 8 Scoundrel - Level 12 Jedi Consular. Gelukkig had ik tijdens het levelen wel de goede Force powers geupgrade. (Advanced Saber Throw, Healing, Disable Droids, Force Wave, Stasis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

evilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 00:14:
Daar zul je later wel een of andere mod voor op inet kunnen vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn, hier ga ik verslaafd aan raken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft hem net gekocht :).. nu ff installeren... 4 discs lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

evilpin0 schreef op 04 december 2003 @ 23:19:
[...]

je bent al dik 30 uur bezig hem uit te spelen das veeeeel meer dan de spelen van vandaag beiden, beetje onzin dat je em niet zou kopen vanwege slechte herspeelbaarheid
Sorry hoor, maar 30 uur vind ik te weinig om zoveel geld voor neer te leggen. En ik heb die 30 uur niet eens gehaald, en nu heb ik het spel al lang gezien.... om dan zoveel euro te steken in iets waar ik max. 30 uur later niet meer naar omkijk vind ik gewoon zonde. Verdwijnt die weer in de kast en is het over. Misschien dat je hem dan 2 jaar later nog eens speelt, maar zelfs dat gebeurt niet vaak.

Er zijn maar weinig spellen die inderdaad een goede replay-hebben, en als die uitkomen betaal ik daar ook voor. Maar er zijn niet zoveel spellen die mij lang kunnen boeien de laatste tijd. Vroeger was dit trouwens wel anders. Speelde ik 2 jaar lang achter elkaar Delta-Force in een clan...
Maar tegenwoordig komt er een spelletje uit. Zoals deze, bekijk ik even en verwijder het dan weer. Mocht ik er dan echt verslaafd aanraken dan zal je mij wel naar de winkels zien lopen om het spel te halen. Maar er komt tegenwoordig zoveel "bagger" uit dat ik nooit meer een spel zomaar koopt, voordat ik de full gezien heb. Ik wil dan niet zeggen dat dit spel een "bagger" spel is, maar als ik een spel koopt is de belangrijkste facor herspeelbaarheid. En dat heeft deze game gewoon niet...

Als ik het verhaal eenmaal heb gezien (want dat is het eigenlijk, het spel is totaal niet moeilijk, het gaat puur om het verhaal dat erachter ligt) zal ik niet meer zosnel dit verhaal zelf spelen. Ik koop daarom ook meer DVD's. Gewone films dus :D
Als ze van de game een RPG hadden gemaakt, na het verhaal (ala. freelancer) dan was het een heel ander verhaal natuurlijk. Maar dan praat je weer over de herspeelbaarheid.

Voor mij is dit spel dan ook een speelbare-film. En dat is dus niet genoeg om het te kopen voor mij. Dit gaat dan over dit spel...
En dit is mijn mening hoor..., je hoeft op mijn mening geen kritiek te hebben, want dat zal weinig veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
30 uur weinig??? noem eens 1 sp game die meer als 30 uur gameplay heeft (zijn er heeeel weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 05 december 2003 @ 15:59:
30 uur weinig??? noem eens 1 sp game die meer als 30 uur gameplay heeft (zijn er heeeel weinig)
Final Fantasy series
Baldurs Gate series
...

Maar toch vind ik dat je gelijk hebt. Ik kom zelden meer games tegen die meer dan 30 uur gameplay hebben. Alle games heb je binnen no-time uitgespeeld.

ps. Dit spelt roeleert. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb ook nergens gezegd dat er veel spellen zijn die hieroverheen gaan, maar na die 30 uur is het ook helemaal afgelopen. Kijk, andere SP spellen hebben geen 30 uur speelduur, maar op Multiplayergebied halen ze dat weer 20 keer in. Dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5

UDuckling5

Nachteend

Preddie schreef op 05 december 2003 @ 15:15:
Voor mij is dit spel dan ook een speelbare-film.
Inderdaad, veel te lineair en de naam RPG nauwelijks waard.

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou en :P

Nog steeds zwaar cool, echt heerlijk Star Warsig, meer dan de laatste films vind ik. Kan mezelf amper losrukken van het spel, en dat zegt heel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm , ik zit nu vast in de tombe op Korriban waar je zit als je alle tests heb gedaan. Ik zit in een kamer met 3 pilaren waarvan ik de stroom moet verplaatsen tussen die pilaren. Ik heb enkel geen een idee hoe ik dat precies moet doen. Weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 21:07:
Hmm , ik zit nu vast in de tombe op Korriban waar je zit als je alle tests heb gedaan. Ik zit in een kamer met 3 pilaren waarvan ik de stroom moet verplaatsen tussen die pilaren. Ik heb enkel geen een idee hoe ik dat precies moet doen. Weet iemand de oplossing?
Het is een simpel puzzeltje...

Ik heb paal 1,2,3

top-systeem = 1
mid-high=2
mid-low=3
base=4

Ik houd me verder aan de regels. Dus:

top kan overal naartoe
mid-high kan niet boven op top-1
mid-low kan alleen over base-4
base-4 kan nergens overheen

1 -> Paal 2
2 -> Paal 3
1 -> Paal 3

3 -> Paal 2
1 -> Paal 1
2 -> Paal 2
1- > Paal 2

4-> Paal 3
1-> Paal 3
2-> Paal 1
1-> Paal 1
3-> Paal 3

1-> Paal 2
2-> Paal 3
1-> Paal 3

[ Voor 49% gewijzigd door Paniohitus op 05-12-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
uit gespeelt :) had em ff gesaved bij het einde ergens dat zowel de dark side kant kan uitspelen als de light side, erg cool einde heeft de darkside :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kies maar 1 van de zoveel delen uit de baldurs gate trilogy, planescape torment, neverwinter nights, final fantasy, arcanum.. more B)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 22:59:
[...]

kies maar 1 van de zoveel delen uit de baldurs gate trilogy, planescape torment, neverwinter nights, final fantasy, arcanum.. more B)
tja, maar dan heb je ook nog spellen zoals enter the matrix (7 uur), call of duty (12 uur), max payne 2 (6 uur), prince of persia (13 uur), need for speed underground (10 uur). al met al is 30 uur een heeele nette gameplayduur.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5

UDuckling5

Nachteend

Maar die hebben een hogere herspeelbaarheidsfactor ( :? )

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze heeft toch ook een grote herspeelbaarheids factor :? . je kan kiezen of je dark/light wilt worden. je type carachter, keuzes die je maakt, hoe je de planeten doet, je mede caracters. spellen zoals bg2 ice wind dale 2 hebben dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

hmmmmme teply waarde vind ik niet zo groot want ja kunt idd wel andere side kiezen maar het komt vaak wel op hetzelfde neer...
heb hem zelf 100% light side uitgespeeld en ben toen even opnieuw begonnen met dark side maar je kunt dan wel de leuke antwoorden geven maar het einde van de gesprekken is vaak hetzelfde..

maarja spellen als max payne 2 hebben nog veel minder playtime dus zoals eerder gezegt is 30 uur best netjes.
maar ook voor mij niet genoeg om hem te kopen..
dat doe ik echt alleen met spellen die ik veel langer ga spelen, zoals diablo 2 en baldurs gate 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Zo, nu ook met de Dark Side uitgespeeld. Dark Side heeft een veel coolere ending })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Nu online

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Ben ook eens begonnen aan dit geweldige spel. Vele uurtjes ben ik bezig geweest om van die eerste planeet af te komen, alle quests doen, enz. Dan komt het stukje vliegen. Ik weet niet wat het is, maar elke keer is schiet, schiet, boem en weg. Iemand daar nog een suggestie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 20-10 20:43
ik krijg m straks. ga de darkside maar volgen als ik het hier hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

MST_Morpheus schreef op 06 december 2003 @ 03:09:
Zo, nu ook met de Dark Side uitgespeeld. Dark Side heeft een veel coolere ending })
mwha, veel cooler..., viel wel mee vond ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Southern Sun schreef op 06 december 2003 @ 11:14:
ik krijg m straks. ga de darkside maar volgen als ik het hier hoor :o
k ga toch maar de light side proberen te volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje, ik ben net begonnen (3 uur) en ik ben moet nu in de Vulcar base komen, nu ben ik daar bijna maar wordt de weg verspert door een gigantische Rancur die ik met geen mogelijkheid dood krijg, hij maakt al me characters in een keer dood (mission en carth)
Volgens mij is iedereen daar al langs gekomen ^^
Ideetjes voor mij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik gooide de heletijd sneaky granaten op hem en rende dan snel weg, maar je vind ook bij de ingang van ze lair een datapad en een geurtje van de favorite smaak zo kun je een val maken. ik kon er alleen niet helemaal achter komen hou dus heb ik het maar zo aangepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 18:26:
Ik heb ff een vraagje, ik ben net begonnen (3 uur) en ik ben moet nu in de Vulcar base komen, nu ben ik daar bijna maar wordt de weg verspert door een gigantische Rancur die ik met geen mogelijkheid dood krijg, hij maakt al me characters in een keer dood (mission en carth)
Volgens mij is iedereen daar al langs gekomen ^^
Ideetjes voor mij?!

At the far end of the corridor, just before the
next door, is a severed arm. "Open" it, and you will receive a Bek Datapad and
three Synthesized Odors. Make sure to take a look at them in your inventory!
If you're too lazy, the Bek Datapad basically describes a plan hatched by the
Hidden Beks to take care of the rancor. The synthesized odor smells like a
favorite dish of the rancor, so the thinking is that a lethal item could be
slipped in with what the rancor would mistake for food.

Of course, the plan didn't seem to work so well for whoever is missing a
severed arm, but let's try to bring the plan to fruition. When you've built
up your courage, open the door, into the rancor's chamber. To the left is the
massive beast, while just ahead and slightly to the left a large pile of bones
(presumably those of previous victims foolish enough to enter). Run to the
bones and "open" them - simply press the (WHITE) button to continue, rather
than engaging the rancor. After you open the corpse pile, grab the pair of
Frag Grenades and the Computer Spike, then open it again. Now, hit (X) to
switch to the give item screen. Place a Frag Grenade in there, then open the
corpse pile again; hit (X) once again, then place the Synthesized Odor.

moet zo wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
demn best verslavend spelletje :)
ben nu op dat punt waar je die sterke bountyhunter tegengekomt met zn 'one two three'. ben de naam alweer kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Southern Sun schreef op 06 december 2003 @ 20:02:
demn best verslavend spelletje :)
ben nu op dat punt waar je die sterke bountyhunter tegengekomt met zn 'one two three'. ben de naam alweer kwijt :+
Die kom je later nog een keer tegen. Dan is het meer 3 against 1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 30 uur is bijna de helft van mijn speeltijd :9 ik heb er 54h24m over gedaan, natuurlijk met alle quest die ik tegen kwam, en met light side. Nu nog keertje met darkside. hmn.. ik was begonnen als scout, daarna jedi sentinel, chars die me teamde waren vooral bastilla en die jedi counselor (die gast roelt) vooral stasis, destroy droid is handuugg. ik gebruikte dual sabers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

het is erg moeilijk om de goede light side keuzes te maken....

(soms lees ik ook niet goed :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Weet iemand hoe (en OF) je mijnen kunt leggen? Kan het zo 1-2-3 niet vinden in de manual... Verder.. echt COOL spel, doe er lekker lang over, zit nu op 7 uur ofzo, net in de Vulkar Garage. Ik ga voor Light :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bug ofzo :(

ik heb net op Dantooine mijn Jedi training completed en er staat nu bij mijn Char stats Jedi Level 0

ik kan de robe niet gebruiken als body "armour" en ik kan ook geen lightsaber equipen (wat ik al gebouwt heb)

ik heb verder ook geen frce powers, ik heb de dark jedi (degene die die monsters in de "grove" heeft aangetast) "verslagen en overgehaald om weer naar de counsil te gaan.

help! ben ik nog iets vergeten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
erg cool spel dit!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/kotorsabers.jpg

later nog een apart kleurtje gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/kotorsaberslightbluer.jpg

op een onbewoond eiiiland... (of is het wel onbewoond! :+ )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/kotorislandview.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bmetz/images/kotortemple.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op 06 december 2003 @ 22:38:
Weet iemand hoe (en OF) je mijnen kunt leggen? Kan het zo 1-2-3 niet vinden in de manual... Verder.. echt COOL spel, doe er lekker lang over, zit nu op 7 uur ofzo, net in de Vulkar Garage. Ik ga voor Light :)
ja dat kan rechtsonder heb je 3/4 vakjes.. de rechtste staan mijnen.. je legt ze neer op de plaats waar je staat.. mijne kun je of kopen of recoveren als je ze tegennkomt en ze ziet (hangt af van je waarneming).
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste