Wel, dit leek mijn wel een leuke topic.
Iedereen die wil beschrijft hoe hij ooit is begonnen met webdesign enzo.
Nou ik zal maar beginnen dan is het duidelijk
1997 tot nu
Angelfire, editen via angelfire en later in advanced mode. Toen heb ik een beetje html geleerd.
Hier en daar plaatjes gezocht en paintshop pro maar eens gedownload.
Net dat progje kon ik wel een logotje maken of een banner maar het zag er niet uit.
Mijn htmlprogje ?
Editpad (jgsoft.com) natuurlijk
Alles met de hand zo heb ik het geleerd.
Op een gegeven moment wilde ik meer en jawel ik begon aan javascript ! Een beetje zoeken en aanpassen en 1345 keer proberen en ja hoor dat kon ik ook een beetje.
Toen werd het tijd om eens echt te leren werken met graphics en heb ik gezorgd dat ik photoshop te pakken kreeg.
Daar kan ik nu mee overweg, ben er geen held mee.
Om sneller te werken ben ik overgestapt van editpad naar Homesite de betere en veel handiger variant daarvan.
Om een lang verhaal kort te maken kan ik nu html-en, javascript toepassen, cgi-scripts installeren, photoshoppen op beschaafd niveua en dhtml toepassen.
Hoe heeft ie dat geleerd ?
Wel, gewoon 1000 keer proberen en 999 keer op je bek vallen en dan werkt het !
Waar haal ik mijn info vandaan ?
Puur alleen van het internet en bevriende webmasters.
Ok dat was mijn verhaal,who is next ?
Iedereen die wil beschrijft hoe hij ooit is begonnen met webdesign enzo.
Nou ik zal maar beginnen dan is het duidelijk
1997 tot nu
Angelfire, editen via angelfire en later in advanced mode. Toen heb ik een beetje html geleerd.
Hier en daar plaatjes gezocht en paintshop pro maar eens gedownload.
Net dat progje kon ik wel een logotje maken of een banner maar het zag er niet uit.
Mijn htmlprogje ?
Editpad (jgsoft.com) natuurlijk
Alles met de hand zo heb ik het geleerd.
Op een gegeven moment wilde ik meer en jawel ik begon aan javascript ! Een beetje zoeken en aanpassen en 1345 keer proberen en ja hoor dat kon ik ook een beetje.
Toen werd het tijd om eens echt te leren werken met graphics en heb ik gezorgd dat ik photoshop te pakken kreeg.
Daar kan ik nu mee overweg, ben er geen held mee.
Om sneller te werken ben ik overgestapt van editpad naar Homesite de betere en veel handiger variant daarvan.
Om een lang verhaal kort te maken kan ik nu html-en, javascript toepassen, cgi-scripts installeren, photoshoppen op beschaafd niveua en dhtml toepassen.
Hoe heeft ie dat geleerd ?
Wel, gewoon 1000 keer proberen en 999 keer op je bek vallen en dan werkt het !
Waar haal ik mijn info vandaan ?
Puur alleen van het internet en bevriende webmasters.
Ok dat was mijn verhaal,who is next ?