Toon posts:

[XP]Drives veranderen, ook die van..

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
..waar de OS op staat.

Ik heb net een nieuw systeem aangeschaft(heb een aantal dingen als bijv. HDD uit mn oude systeem gehaald) en heb toen het volgende gedaan:

Op de C schijf stond eerst Windows 98. Omdat dit een vrij kleine schijf was heb ik Windows XP (schone install en win98 via format verwijdert) op mijn D geinstalleerd.

Ik heb daarnet ff met partitionmagic (8.0) geprobeerd de namen(Dus C noemen we dan D en andersom) te veranderen maar hij zei dat ie misschien niet meer boot dan dus heb ik dat maar niet gedaan.

Ik heb Ghost en Partition Magic beide geinstalleerd..weet iemand hoe dit op te lossen zonder schone install??

nog ff de reden: ik vind het gewoon handiger om mijn OS op de C-schijf te hebben, dit is overzichtelijker enzo..tis gewoon wat makkelijker

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Lijkt me niet te kunnen. Alle verwijzingen naar bestanden op de d: schijf, BV "load D:/windhoos/start_op" kloppen dan niet meer :P omdat die dan staan op: C:/windhoos/start_op.

Maarre heb je zelf al gesearched/googled?

tvw

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
Ik denk dat je dan gewoon XP moet installen op de C:\ schijf en hem op D:\ moet verwijderen

[ Voor 20% gewijzigd door danslo op 03-03-2003 03:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kna ik er niet een image van maken oid? Een soort van backup ofzo van wat mijn huidige instellingen en programma's zijn en dan de D formatten en weer alles op de C zetten

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 03:39:
Kna ik er niet een image van maken oid? Een soort van backup ofzo van wat mijn huidige instellingen en programma's zijn en dan de D formatten en weer alles op de C zetten

Dan nog heb je een registry probleem.

Het volgende topic dat je start, laat duidelijk zien waar je gezocht hebt, aangezien over dit onderwerp meer dan genoeg info is te vinden. Is dat niet het geval, dan is de kans op een slot groot.

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

[ Voor 26% gewijzigd door blackd op 03-03-2003 03:42 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.