Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
in dat geval overleef ik het idd wel met die E:of je moet moeilijk gaan doen
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ik heb exact hetzelfde sinds gisteren, na schone windows installatie is mijn boot-drive opeens de D: en mijn data schijf de C: ipv andersom.
In computer management geprobeerd het aan te passen maar de C is BOOT en de D is SYSTEM dus beide mag je niet aanpassen.
Ik wil WEL moeilijk doen, maar weet niet WAT ik moet doen ;-) BOOT.INI zal moeten worden aangepast nadat ik de driveletters heb gewisseld en dat zal me ook allemaal wel lukken, maar ik weet niet wat ik moet doen om die driveletters omgewisseld te krijgen.
In computer management geprobeerd het aan te passen maar de C is BOOT en de D is SYSTEM dus beide mag je niet aanpassen.
Ik wil WEL moeilijk doen, maar weet niet WAT ik moet doen ;-) BOOT.INI zal moeten worden aangepast nadat ik de driveletters heb gewisseld en dat zal me ook allemaal wel lukken, maar ik weet niet wat ik moet doen om die driveletters omgewisseld te krijgen.
Verwijderd
fdisk
partities wissen, nieuwe maken
de prim dos maak je klein voor je winxp en de rest mik je in een extended logical dinges zodat die altijd als tweede komt.
maak je boot partitie active en run de goeroe setup van winxp
wees klaar (en een dag verder)
partities wissen, nieuwe maken
de prim dos maak je klein voor je winxp en de rest mik je in een extended logical dinges zodat die altijd als tweede komt.
maak je boot partitie active en run de goeroe setup van winxp
wees klaar (en een dag verder)
ja hehe, door op die manier moeilijk doen is alles wel op te lossen 
was meer op zoek naar een manier met behoud van installatie, ik ga geen 60 gig aan data weggooien die nu op de partitie staat die schijfletter c heeft gekregen...
was meer op zoek naar een manier met behoud van installatie, ik ga geen 60 gig aan data weggooien die nu op de partitie staat die schijfletter c heeft gekregen...
Pagina: 1